Wiehoe, daar heeft Irma wel een erg grote big smile...quote:
Irma zou voor mij de enige reden zijn om naar de hel op aarde, Jensen!, te kijken.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
WAAROM was Irma niet bij Jensen!?
Iedere kandidaat die afviel is daar toch geweest?
Die eikel van een Jensen kan ook nooit iets goed doen he?
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Irma zou voor mij de enige reden zijn om naar de hel op aarde, Jensen!, te kijken.
Misschien wilde ze nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Irma zou voor mij de enige reden zijn om naar de hel op aarde, Jensen!, te kijken.
Ik zou ook niet naar Jensen willen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:41 schreef Christine het volgende:
Misschien wilde ze niet
Nergens, waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 21:01 schreef Lamb het volgende:
Weet iemand waar ik de auditie van Irma kan bekijken/horen?
En het liefst ook de Chorusline. En het hele duet. En de hele solo in het theater?
Idd, wat een kwal is dat. Irma is trouwens een goede zangeres, had van mij veeeel verder mogen komen in Idols. Finale Boris-Irma was ideaal geweest.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:02 schreef MyMilkshake het volgende:
goed zo Irma ! Die jensen is echt drie keer niks.
Alleen dan leuker.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma wordt de nieuwe Hind.
Jensen zuigt. Wat een baggerzooi is datquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Irma rocks.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
I've Got The Music In Me deed ze vlekkeloos goed.
Al zou jij eerst naar Alice roepen en dan naar mij, zou ik je ook met de rug aankijken.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Irma viel me een beetje tegen gister. Vond ik een beetje jammer. Ze zei niks toen ze naar Yorin fm liep, ze keek strak voor haar uit. Ook tijdens de backstage. Wij riepen naar Marlies, en zij helemaal zwaaien, toen ook nog Alice geroepen, en Alice was ook helemaal enthousiast. Toen riepen we onze derde favoriet, en ze zat echt arrogant te kijken. Beetje jammer hoor, tijdens de day after was ze mega aardig......
Nou niet gaan overdrijven he Tommetjequote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma wordt de nieuwe Hind.
Toen ik 'I've got the music in me' hoorde, wist ik juist weer waarom Irma eruit was....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen dan leuker.
Vond het trouwens wel leuk hoe eigenlijk alle deelnemers van vorig jaar zeiden dat zij Irma in de finale hadden verwacht, of vonden dat zij daar had moeten staan. In tegenstelling tot het Nederlandse publiek hebben zij dus wel smaak.
Toen ik haar zag bij de opening en tijdens het zingen van "I've got the music in me" vond ik het echt weer rot dat ze het niet tot de finale geschopt had, en snapte ik wederom niet wat Nederland nou mankeert.
Ik hoop het, ze heeft zeker de potentie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:21 schreef happyme28 het volgende:
Ze zit nu op de Rock Academie in Tilburg, dus wie weet, komt ze weer eens bovendrijven...
Met een goede band erbijquote:Op zondag 29 januari 2006 12:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik hoop het, ze heeft zeker de potentie.
Nou zeg! Irma is welquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef superhero87 het volgende:
Dizer, heb je nou echt niks beters te doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |