Waarom is Irma in jouw ogen nou de "bad girl"? Als zij geen aanleiding van Eric krijgt om aan te nemen dat er "iets moois kan ontstaan", zal ze ook niet gaan zeggen dat ze een setje zijn, ik schat haar wel wat intelligenter in. Ik denk dat het volgende is gebeurd. Irma en Eric vinden elkaar hardstikke leuk, als je de beelden ziet, dan is dit ook wel zo. Die bewuste avond hebben ze na een lang gesprek (die 3 uur) besloten dat ze het samen gaan proberen en ik denk dat er ook wel meer is gebeurd dan alleen praten... Vervolgens gaat Eric met zijn vriendin praten en krijgt spijt of wat dan ook en ze besluiten toch samen verder te gaan. Dus Irma krijgt te horen dat het toch niets kan worden. Inmiddels zijn al wel de beelden gemaakt waarin Irma zegt dat ze verliefd zijn enzo (wat natuurlijk niet zo handig was). Dat moet dan natuurlijk in the Day After weer worden rechtgezet, wat inderdaad een beetje genant was.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:25 schreef PetraV het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot hebben het gisteren ook nog ff over gehad, na alles nog es te hebben gezien. we kamen tot de conclusie dat zij zichzelf wel erg te kijk zet met deze uitspraken...........wie gaat nou zeggen dat zij een setje is met Eric, terwijl die jongen naar mijn weten nog steeds bij zijn vriendin is. Ze zouden drie uur hebben gepraat zondagavond, roept ze de maandags dat ze een setje zijn om vervolgens weer te verkondigen niet verliefd te zijn.............dan klopt er iets niet, of ze wil het donders graag maar het is niet zo...(en zet ze zichzelf gigantisch voor paal)......of Eric heeft het uitgemaakt, maar wil dat nog niet publiek maken.......
In the Day After zei ze ook nog zoiets als ' het was de eerste blijdschap, maar we zijn vrienden hoor' Waar was die blijdschap dan voor, als je na 3 uur te hebben gesproken te horen krijgt dat Eric niet voor jou gaat maar toch voor zijn vriendin...............??????? Ik kon die uitspraak echt niet rijmen en mijn huisgenoot keek ook al zo verbaasd......
Hmmm, die onderste 2 vind ik wel eng hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef potteke het volgende:
Leuke foto's in de OP
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:46 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Hmmm, die onderste 2 vind ik wel eng hoor.
wat een sentimentquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma is echt een heldin.!
Uit de Break Out van deze week:
Wanneer Calvé pindakaas vraagt of ik voor heel veel geld het gezicht van dat merk wil worden dan...
'Nee, AH-pindakaas is veel lekkerder.'
En zo is het maar net Irma! Calvé is goor, Albert Heijn pindakaas is heerlijk..
Jij houdt niet vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:51 schreef --Globe-- het volgende:
wat een sentiment
ik heb niet zo'n band met pindakaas nee..quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij houdt niet van. pindakaas.
?
En zo is het maar net!quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma is echt een heldin.!
Uit de Break Out van deze week:
Wanneer Calvé pindakaas vraagt of ik voor heel veel geld het gezicht van dat merk wil worden dan...
'Nee, AH-pindakaas is veel lekkerder.'
En zo is het maar net Irma! Calvé is goor, Albert Heijn pindakaas is heerlijk..
Nee nee, Maud is de nieuwe heldin!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma had Maud en consorten meteen omver geblazen.
Ja, maar Irma had gister Boris, Marlies en JK wel van het podium geblazen.quote:Op zondag 18 april 2004 11:41 schreef RedGuy het volgende:
Nee nee, Maud is de nieuwe heldin!
Ze drufde gewoon niet te zeggen dat ze JK kut vond. Maar ze vond het wel.quote:Op zondag 18 april 2004 17:17 schreef LeBeau het volgende:
Irma zong net een stukje bij Life & Cooking, was weer erg leuk. Ze zei ook dat JK eruit had gemoeten, dus ze heeft duidelijk goede smaak.
Hahaha, inderdaad. "Hij kan beter." Yeah Irma, zeg het maar gewoon hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze drufde gewoon niet te zeggen dat ze JK kut vond. Maar ze vond het wel.
Irma..
Het viel me wel tegen van Irmie dat ze haar vriendin Marlies zo afviel, ook daarvan zij ze dat ze beter kon.quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze drufde gewoon niet te zeggen dat ze JK kut vond. Maar ze vond het wel.
Irma..
Dat was gewoon eerlijk. Want Marlies kan ook beter.quote:Op zondag 18 april 2004 18:41 schreef Fusion het volgende:
Het viel me wel tegen van Irmie dat ze haar vriendin Marlies zo afviel, ook daarvan zij ze dat ze beter kon.
Dat is toch geen afvallen? Marlies kon toch ook beter?quote:Op zondag 18 april 2004 18:41 schreef Fusion het volgende:
[..]
Het viel me wel tegen van Irmie dat ze haar vriendin Marlies zo afviel, ook daarvan zij ze dat ze beter kon.
quote:Op zondag 18 april 2004 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was gewoon eerlijk. Want Marlies kan ook beter.
GMTA.quote:Op zondag 18 april 2004 18:43 schreef Tania18 het volgende:We denken hetzelfde
![]()
Ja natuurlijk, maar ik bedoel dat ze haar afkraakt ten overstaan van heel Nederland. Dat kun je beter persoonlijk doen. Want persoonlijk stuurt ze haar smsjes dat ze haar zo goed vindt, en dan moet Marlies op tv horen dat ze slecht was. Irma heeft voor mij gewoon alle glazen ingegooid vandaag.quote:Op zondag 18 april 2004 18:46 schreef Tania18 het volgende:
Van mijn vrienden heb ik liever dat ze eerlijk zijn.
Ja maar Irma zei toch niet dat Marlies slecht was? Ze zei alleen dat ze beter kon, en dat was ook gewoon zo. Nou ja, we hebben hier gewoon allebei een andere mening over, dus hier komen we toch niet uitquote:Op zondag 18 april 2004 18:48 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik bedoel dat ze haar afkraakt ten overstaan van heel Nederland. Dat kun je beter persoonlijk doen. Want persoonlijk stuurt ze haar smsjes dat ze haar zo goed vindt, en dan moet Marlies op tv horen dat ze slecht was. Irma heeft voor mij gewoon alle glazen ingegooid vandaag.
Ja tuurlijk, maar als jij nog in idols zou zitten had je ook liever steun gehad dan dat je nog een keer de grond in werd geboord.quote:Op zondag 18 april 2004 18:46 schreef Tania18 het volgende:
Van mijn vrienden heb ik liever dat ze eerlijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |