abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18583489
quote:
Op woensdag 21 april 2004 01:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Frontpage, rommelige code, frames, geen doctype en meta tags zijn wel handig als je gevonden wilt worden.

Verder wel okay.
Zie ook http://validator.w3.org/c(...).
wat heeft iederen toch tegen frontpage, kan mij niet boeien dat het niet true genoeg is, maargoed. frames, ja wel zo handig gezien de inhoud. En doctype, ben ik niet bekend mee, moet ik dan bovenaan iets als dit zetten? <!DOCTYPE html PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN"> en hoe weet ik wat er in die tag moet staan.
metatags had ik nog even niet aan gedacht, zal ik nog wel even toevoegen
pi_18583778
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

wat heeft iederen toch tegen frontpage, kan mij niet boeien dat het niet true genoeg is, maargoed. frames, ja wel zo handig gezien de inhoud. En doctype, ben ik niet bekend mee, moet ik dan bovenaan iets als dit zetten? <!DOCTYPE html PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN"> en hoe weet ik wat er in die tag moet staan.
metatags had ik nog even niet aan gedacht, zal ik nog wel even toevoegen
Frontpage maakt de code zo bagger als dikke stront door een trechter..
het zet de grootste crap erin, werkt anders bij verschillende resoluties, en een andere browser dan MSIE kun je al helemaal wel vergeten..

De website is trager dan dezelfdde zelf gecode doordat in FP gewoon nutteloze troep in word gezet...
pi_18584102
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

het zet de grootste crap erin, werkt anders bij verschillende resoluties, en een andere browser dan MSIE kun je al helemaal wel vergeten..

De website is trager dan dezelfdde zelf gecode doordat in FP gewoon nutteloze troep in word gezet...
hm misschien nog eens kijken wat ik daar vantussen kan gooien dan. meta en doctype toegevoegd, gelijk hoop commetnaar op die site..
pi_18586581
quote:
Op woensdag 21 april 2004 08:12 schreef Troel het volgende:

[..]

wat bedoel je met uitgerekte site?
Ik werk hier op 1280x1024 en je website gebruikt ook daadwerkelijk de hele breedte.
Die verhouding is niet echt mooi, en ook onnodig. Veel witvlak zeg maar .

Succes.
pi_18586606
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

wat heeft iederen toch tegen frontpage, kan mij niet boeien dat het niet true genoeg is, maargoed.
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Datte .
  woensdag 21 april 2004 @ 17:24:16 #81
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_18590033
quote:
Op woensdag 21 april 2004 02:00 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Langzaam, onduidelijk -vooral op dit uur-, langzaam, mooie layout met foute kleuren.
Hij staat op een snelle server, maar kan een tijdelijke vertraging hebben gehad.
Wat is er precies onduidelijk?
En waarom foute kleuren, de gebruikte kleuren zijn niet hedendaags maar het misstaat niet naar mijn mening.
Graag nog effe feedback!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  woensdag 21 april 2004 @ 17:26:30 #82
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_18590097
Zwarte letters op donkerrode achtergrond zijn erg onleesbaar, en het felle blauw combineert ook niet zo mooi met het donkerrood
pi_18590954
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:24 schreef STFU het volgende:

[..]

Hij staat op een snelle server, maar kan een tijdelijke vertraging hebben gehad.
En waarom foute kleuren, de gebruikte kleuren zijn niet hedendaags maar het misstaat niet naar mijn mening.
Graag nog effe feedback!
Jouw site (de tekst en het menu) komen op mij over als zo'n "you can't hit what you can see" plaatje. Ik kan er echt geen ruk van lezen.
pi_18591038
Wat vinden jullie van mijn weblog? www.themelog.nl
Het is een weblog met elke maand een thema. Ik zou graag willen weten wat jullie van de layout vinden, maar ook van de inhoud. Is het interessant genoeg? Zelf heb ik het idee dat het te saai is...
  woensdag 21 april 2004 @ 18:50:38 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_18591914
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:07 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik werk hier op 1280x1024 en je website gebruikt ook daadwerkelijk de hele breedte.
Die verhouding is niet echt mooi, en ook onnodig. Veel witvlak zeg maar .

Succes.
OK, maar hoe kan ik dat anders doen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_18595310
http://members.tripod.co.uk/sv3n/HIM

De achterliggende php code wordt nog hard aan gewerkt, maar ik wou graag weten wat jullie van de algemene opbouw en vooral van de lay out vinden, die berichten die erop staan slaan natuurlijk nergens op maar tis nog allemaal in test fase.

De website kan soms erg traag zijn (kut lycos ) maar er komt nog andere hosting aan
pi_18595704
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:23 schreef sv3n het volgende:

De achterliggende php code wordt nog hard aan gewerkt, maar ik wou graag weten wat jullie van de algemene opbouw en vooral van de lay out vinden, die berichten die erop staan slaan natuurlijk nergens op maar tis nog allemaal in test fase.

De website kan soms erg traag zijn (kut lycos ) maar er komt nog andere hosting aan
Ik vind de site er wel netjes uitzien. Alleen vind het het wel erg klein. Dan komt misschien door de banner die er naast staat en dat er nog niet volledige tekst in staat. Klopt dat?

Verder heb ik er niets op aan te merken. (Daar heb je ook weinig aan he?)
pi_18595844
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:40 schreef sa-sa het volgende:

[..]

Ik vind de site er wel netjes uitzien. Alleen vind het het wel erg klein. Dan komt misschien door de banner die er naast staat en dat er nog niet volledige tekst in staat. Klopt dat?

Verder heb ik er niets op aan te merken. (Daar heb je ook weinig aan he?)
door de banner zal ie misschien iets uitrekken maar niet veel, hij blijft als het goed is ( ) ongeveer zo
pi_18595887
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:24 schreef STFU het volgende:

[..]

Graag nog effe feedback!
Het gebruikte lettertype is op deze grootte niet goed leesbaar. En wat ik van de kleuren vind ik natuurlijk persoonlijk .
pi_18595929
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:50 schreef Troel het volgende:

[..]

OK, maar hoe kan ik dat anders doen dan?
Tabel eromheen zetten en instellen op bijvoorbeeld 75%. Of fixed op 750px. Is wel een veilige waarde.
pi_18595996
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:05 schreef sa-sa het volgende:
Wat vinden jullie van mijn weblog? www.themelog.nl
Het is een weblog met elke maand een thema. Ik zou graag willen weten wat jullie van de layout vinden, maar ook van de inhoud. Is het interessant genoeg? Zelf heb ik het idee dat het te saai is...
Een weblog uit een blik. Qua layout dan.
Verder vind ik het idee van een thema erg leuk alleen is je doelgroep klein.
pi_18596114
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:23 schreef sv3n het volgende:

Wat voor toegevoegde waarde heeft het gebruik van php? Het maakt je site alleen maar langzaam.
Verder heb je geen doctype gedefineerd en is het gebruik van meta tags ook geen overbodige luxe als je gevonden wilt worden.

Verder is het wel een mooie, duidelijk layout.
pi_18596160
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:55 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Wat voor toegevoegde waarde heeft het gebruik van php? Het maakt je site alleen maar langzaam.
Verder heb je geen doctype gedefineerd en is het gebruik van meta tags ook geen overbodige luxe als je gevonden wilt worden.

Verder is het wel een mooie, duidelijk layout.
der hangt een volledige userdatabase en nieuwssysteem met reactie mogelijkheid achter, klik eens op een van die links
pi_18596242
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:56 schreef sv3n het volgende:

[..]

der hangt een volledige userdatabase en nieuwssysteem met reactie mogelijkheid achter, klik eens op een van die links
Geen enkele link werkt. .
pi_18596289
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:59 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Geen enkele link werkt. .
voor zover ik weet werkt het nog altijd als je bijv. hier op klikt: HIM test bericht
of een van die andere uit dat rijtje, als dat niet werkt is er iets ernstig kapot
pi_18596331
Ah, zie het nu. Was niet duidelijk dat het een hyperlink was.
Gelijk weer een opmerking .
  woensdag 21 april 2004 @ 22:50:06 #97
46794 Berkery
Fat bastard
pi_18597805
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:55 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

... en is het gebruik van meta tags ook geen overbodige luxe als je gevonden wilt worden.
Mwaaah. Het gebruik van metatags wordt nog steeds overschat zie ik

http://searchenginewatch.com/webmasters/article.php/2167931

Je kan beter zorgen dat je content hebt die goed te indexeren is.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_18598499
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:50 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Een weblog uit een blik. Qua layout dan.
Verder vind ik het idee van een thema erg leuk alleen is je doelgroep klein.
Hmm, niet erg orgineel qua layout. Ik weet het. Het is ook de bedoeling dat ik langzaam steeds wat verander en verbeter.

In het begin is de doelgroep zeker klein, maar na een paar maanden heb ik toch een aantal verschillende onderwerpen gehad. En in principe worden op andere weblogs ook deze links geplaatst, maar door elkaar heen.

Als er iemand nog suggesties of aanmerkingen heeft, ik hoor het graag....
pi_18599899
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:50 schreef Berkery het volgende:

[..]

Mwaaah. Het gebruik van metatags wordt nog steeds overschat zie ik
http://searchenginewatch.(...)1
Toevallig gezien dat de site waar je naar refereert ook gebruik maakt van meta tags?
.
  donderdag 22 april 2004 @ 11:19:02 #100
46794 Berkery
Fat bastard
pi_18605157
quote:
Op donderdag 22 april 2004 00:26 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Toevallig gezien dat de site waar je naar refereert ook gebruik maakt van meta tags?
.

maar ook op diezelfde site:
quote:
My favorite reaction was from a few people who noted that I still had meta keyword tags on the SearchEngineWatch.com site. "So, Danny, if the meta keywords tag is of so little use, then why do YOU still use them," came the queries.

I confess. It was indeed a conspiracy. I figured if I could get everyone else to stop using meta keywords tags, it would allow my own pages to...(please picture me here with my little finger in my mouth and laughing like Dr. Evil from Austin Powers)...DOMINATE THE WEB!!!

The reality is far more boring. The tags you see were written by me back when the meta keywords tag enjoyed more support. I'm no longer writing new ones, since I don't think they are worth the time. Similarly, it's not worth the time to remove the existing ones. It doesn't hurt to leave them, so why bother removing them?
Waar het mij omgaat is dat je begrijpt dat de keywords & description metatags niet zo belangrijk meer zijn als men in de jaren '90 nog wel eens dacht. Ze kunnen echter geen kwaad, maar het is zonde van je tijd om er veel mee bezig te zijn.
No Dukes of Hazzard in the classroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')