pik het van deze site af zou ik zeggen... SITEquote:Op maandag 10 mei 2004 00:57 schreef fujin het volgende:
Onder kant van het document, het moet in in beeld blijven als je naar beneden scrolt.
Maar het liefs tgen de onderkant van de browser aan.
Dat weet ik. Normaliter echter, zeker in het geval van een W3C-valid site, zijn Opera en Firefox erg consistent in het renderen van pagina's op een vrijwel identieke wijze. Dit is de eerste keer dat ik Opera een site correct zie weergeven, die in Gecko volkomen onbruikbaar is.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:59 schreef sop het volgende:
Het is een misvatting dat CSS/HTML-valid code volgens de W3c standaard een identieke pagina op iedere browser aflevert.
Het probleem is dat die niet werkt. Absolute positioning plaatst de footer en houdt hem daarna statisch in het document => Wanneer de pagina gaat scrollen beweegt de footer mee; eventueel over content die er achter staat heen. Zolang je zeker weet dat je pagina niet hoeft te scrollen, is het geen probleem.quote:Op maandag 10 mei 2004 01:34 schreef STFU het volgende:
pik het van deze site af zou ik zeggen... SITE
Nah ten eerste omdat ik (en vele andere) een hekel heb aan frames.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Al iets beter, nog wel erg minimalistisch. In elk geval heb je iets gedaan met de kritieken
Waarom laat je overigens elke link een nieuwe pagina laden? Is het niet veel gemakkelijker (en sneller) om te werken metframes?
Verder vind ik het nog steeds een saaie site. Het gaat over auto's, maar dat komt niet echt in de layout terug. Bij een site over auto's verwacht ik een layout met op zijn minst het logo van het merk waar de site over gaat, een auto en het liefst ook een hoop kleur.
Mag ik verder vragen waarom je de site in het engels gemaakt heb? Wat is je doel ermee, en wie gaat dit bekijken? Zitten er mensen op deze site te wachten? Zo ja, spreken zij Engels of is een NL-talige site ook voldoende? Je bent tenslotte Nederlander (toch?).
Edit: ik zie dat je je rollovers niet hebt veranderd, dit vind ik nog steeds een beetje too much, past er niet echt bij.
Niemand?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:57 schreef WarSnake het volgende:
Hierbij mijn site http://www.animelinkz.net.tf . Ook te bereiken via www.animelinkz.tk
Op dit site verzamel alle links naar goede anime sites. Ik heb een template hiervoor gemaakt in dreamweavers mx2004. Daarin is er ook gekoppeld aan een externe stylesheet.
Comments please!![]()
Suggestie?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:13 schreef sop het volgende:
dat fixed size van dat ding is echt klote, dat zou ik toch anders oplossen.
Simpel, duidelijk, leuke plaatjes, leuk geshopt.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:45 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Niemand?
Zelf weten, maar het is wel veel trager als elke pagina apart moet laden.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:06 schreef stefandv het volgende:
Nah ten eerste omdat ik (en vele andere) een hekel heb aan frames.
Ik ben juist eens aan de gang gegaan om geen frames te gebruiken..
De rollovers zijn een beetje too much, maar dat was vooral een opmerking van iemand anders (zie vorige pagina)quote:Er komt nog een logo (toch weer grijs/watermerk idee) op de achtergrond, die ben ik nog aan het maken.
Wat is er dan zo mis met de rollovers?
Waarom komt het logo van peugeot dan niet op de site terug, en zie je bijvoorbeeld nergens een auto? Het komt over als "een site" niet als "een auto site" en al helemaal niet als "een peugeot site".quote:De site is bedoeld voor autofans, van Peugeot dus.
Tnx voor je feedback.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef fujin het volgende:
[..]
Simpel, duidelijk, leuke plaatjes, leuk geshopt.
verder is http://www.kugendiran.demon.nl/linklarge.htm een untitlede page, dus je moet nog een naam geven. En zou het leuk zijn dat als je een link wil submitten, dat je dat via een form kan doen. Het zelfde met je contact..
ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op maandag 10 mei 2004 11:10 schreef nietzman het volgende:
GELUID! UIT!
Ziet er echt zwaar cool uit..!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:38 schreef Renoud het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was![]()
Echt superquote:Op maandag 10 mei 2004 10:47 schreef Renoud het volgende:
nog steeds bezig.
http://www.renoud.nl/index2.html
a-functioneel flashgebruik, en dikdoenerigheid achterwege laten, want dat weet ik wel
Buiten het feit dat ik niet zo slim geweest ben en dat ie nu niet helemaal goed op een resolutie van 1024x768 te zien is (oplossing: keuze menu in de splash met nieuw venster of browser?) zou ik graag willen weten, of er nog dingen zijn die er veranderd zouden moeten worden volgens jullie voordat ik de content er in ga zetten.
in IE ziet ie er goed uit. Het design is zeer tof gedaan. Misschien wel ene klein mouseover ffect in de navigtie plaatsen ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:02 schreef Sanity11 het volgende:
Leuke sites hier allemaal.
Ik zal mijn site waar ik nog aan bezig ben ook ff posten.
De layout is gemaakt in PS en verder is het allemaal html.
www.sanitarium.nl
Er is nog niet veel te beleven maar de layout is er iig.
ziet er zeer goed uit, Prachtig zelf. Enkel spijtijg dat ie idd iets te hoog is om altijd volledig in beeld te zijn.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:47 schreef Renoud het volgende:
nog steeds bezig.
http://www.renoud.nl/index2.html
a-functioneel flashgebruik, en dikdoenerigheid achterwege laten, want dat weet ik wel
Buiten het feit dat ik niet zo slim geweest ben en dat ie nu niet helemaal goed op een resolutie van 1024x768 te zien is (oplossing: keuze menu in de splash met nieuw venster of browser?) zou ik graag willen weten, of er nog dingen zijn die er veranderd zouden moeten worden volgens jullie voordat ik de content er in ga zetten.
Hmm . . tks voor de screenie, ik heb dat probleem nog nergens gezien.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:09 schreef Jump het volgende:
[..]
<script language='JavaScript' type='text/javascript'> etcquote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef fujin het volgende:
Waarom komt ie niet goed door de validator heen?
http://validator.w3.org/c(...)%2Ftest%2Findex2.htm
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:19 schreef Leshy het volgende:
[..]
<script language='JavaScript' type='text/javascript'> etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |