doe je goed Bluezzie !!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Nog 10 minuten, en dan wacht me thuis een heerlijke koele ZA op mijn balkonnetje in de zon
succes dan maarquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:27 schreef Bjoro het volgende:
middag deze jongen gaat naar huis racen, snel eten en dan naar het softbalveld voor de 1e comp. wedstrijd bij fc knuppel in je zakdoek 4 (ofzo)
Softbal? Waarom geen honkbal? En veel pelzier iig!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:27 schreef Bjoro het volgende:
middag deze jongen gaat naar huis racen, snel eten en dan naar het softbalveld voor de 1e comp. wedstrijd bij fc knuppel in je zakdoek 4 (ofzo)
Blijkbaar niet nee. Toen ik haar te strakke en te korte roze spijkerjack aantok omdat ik het koud had, en zei dat ik m wel eens wilde lenen omdat ik het te tof vond, vond ze me maar een beetje homo ofzo. Gek he? Snap er niks van...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vallen vrouwen niet meer voor de emotionele gevoelige metroseksueel ErikT?
* spant vast prikkeldraadquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee. Toen ik haar te strakke en te korte roze spijkerjack aantok omdat ik het koud had, en zei dat ik m wel eens wilde lenen omdat ik het te tof vond, vond ze me maar een beetje homo ofzo. Gek he? Snap er niks van...
Na ja, zonet ff lekker op het gras gelegen, zodadelijk van mijn culinaire hoogstandje (Big American Texas) genieten, en deze dag is geslaagd. Alleen niks te doen vanavond. Ga maar foto's inplakken en vroeg naar bed ofzo. En in Hools rondhangen natuurlijk. Jullie zijn dus gewaarschuwd
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:21 schreef pascalheister het volgende:
der het een duif op de veurruit geschete
toch niet het zonnetje op de kratten hequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:22 schreef ErikT het volgende:
Zo. 3 kratjes op elkaar, een bord met een Big American erop...in het zonnetje dat mijn kamer binnen schijnt. * pascalheister heeft het naar zn zin
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zeide gij mooi in de aap gelogeerd.
Ervaring op de WC? Met wat? In de pot pissen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb WC Experience weer is opstaan
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ervaring op de WC? Met wat? In de pot pissen?
Dat kan ik niet ruiken.quote:
T zijn lege kratten zonder flesjes zelfsquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet het zonnetje op de kratten he
De echte student.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:39 schreef ErikT het volgende:
Goed meubulairTafels, stoelen, voetenbankjes, alles kan je ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |