Springt er weer een Hans Vonkje over tussen ons?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi SCH!
Mmm ff over nagedacht...moeilijk moeilijk. Sitting on the dock of the bay? Wilde gok uiteraard.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:46 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm heerlijk, de best verkochte 12" ooit schalt uit m'n radio (gelijk een kennersvraagje welk nummer dat dan is)
Dat is een vraag, het antwoord kun je alleen naar Jan de Visser-en!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
Springt er weer een Hans Vonkje over tussen ons?![]()
![]()
Hint: Ik stel de vraag eigenlijk op de verkeerde dagquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm ff over nagedacht...moeilijk moeilijk. Sitting on the dock of the bay? Wilde gok uiteraard.
Aha, niet iets met friday dus, maar met een andere dag erin. Ik ga weer even terug naar de tekentafelquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hint: Ik stel de vraag eigenlijk op de verkeerde dag
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is een vraag, het antwoord kun je alleen naar Jan de Visser-en!
Klopt en die tekentafel klopt ook wel aardig, er zit nl. kleur in.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Aha, niet iets met friday dus, maar met een andere dag erin. Ik ga weer even terug naar de tekentafel
Jouw Tieme? Ik dacht dat ik een Tieme zou krijgen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]Oh jee, ik voel het al weer op mijn Tieme Klompe(n) aan - jij wilt weer een beetje VenneGoor gaan doen he
![]()
Goed idee man, we gaan een Robbentje vechten en daarna een beetje VonLanthenfanterenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:50 schreef ErikT het volgende:
SCH en Franky, waarom gaan jullie niet in het Ji Sung Park liggen om daar een beetje te Johan Vogelen , of van der Gunnen jullie elkaar niets?
Blue monday? Maar ik zit er nu naar te luisteren (van New order) en kan het me niet voorstellen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klopt en die tekentafel klopt ook wel aardig, er zit nl. kleur in.
En toch is het Blue Monday (wereldplaat)quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Blue monday? Maar ik zit er nu naar te luisteren (van New order) en kan het me niet voorstellen...
AMATEUR ben ik:
RUBY TUESDAY moet t zijn
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En toch is het Blue Monday (wereldplaat)
Doe mij maar een Wijnstekers dan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga zo wat Zoetebier drinken op het terras van O'Sheas in Ehvn!
Ik drink het eignelijk nooit, altijd de real thing: Guinness.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Digger wat vind je trouwens van Murphy's stout! Dat vond ik niet echt lekker!
Je doelt op die 0.17l flesjes Tsarenbier?quote:Black Russian was wel lekker trouwens!
Kutjanusquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
Zo maar het terras weer eens opzoeken, ben al een beetje verbrand zelfs
U2 sunday bloody sunday ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klopt en die tekentafel klopt ook wel aardig, er zit nl. kleur in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |