quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
De beste van Amsterdam, de beste van Rotterdam, de beste van Eindhoven, de beste van Nederland, de beste van Europa, de beste van de Wereld en nu dus de beste van het Universum
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[afbeelding]
[..]
Dat heeft nog nog geen enkele club gehad!!![]()
Ajax
![]()
![]()
[droommode]quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ajax
![]()
![]()
Typisch een ajaxaanhanger.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:30 schreef jp84 het volgende:
zooo dat gebeuren rond kakkerlakken 2 is niet de reden hoor heeft er niks mee te maken ik heb het gewoon wel weer is gezien,
Want? Volgens mij is hij juist een uitzondering.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Typisch een ajaxaanhanger.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Typisch een ajaxaanhanger.
quote:Jari Litmanen is nog altijd zo populair bij Ajax en Liverpool-fans dat er bij zijn Finse club, FC Lathi, een groot aantal aanvragen gedaan zijn shirt. De club zegt op zijn website dat het geen shirts in het buitenland levert, zodat er vele fans uit Amsterdam en Liverpool teleurgesteld moeten worden.
Lathi zegt gevleid te zijn met de interesse van de buitenwereld maar zegt niet alle vragen te kunnen beantwoorden door beperkt personeel en mogelijkheden.
Inderdaad erg grappig, hoorde het vanavond bij AT5.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:13 schreef MrWizzel het volgende:
Ik kwam dit berichtje tegen op voetbalzone.nl en ik dacht; ach wat, laat ik het maar gewoon posten op het Ajaxforum. Wel grappig om te lezen...
[..]
Ik denk dat mijn eerste post met de medeling dat 4-4-2 gespeeld moet worden van augustus is ...quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij roepen we dat al sinds halverwege oktober...maarja...
Ajax heeft de echte Galacticosquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ajax
![]()
![]()
Zijn neefje speelt bij Ajax, er wordt niets gezegd over zijn eigen voorkeurenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Zelf de Nederlandse kosmonaut is Ajacied...
Als mijn neefje bij Feyenoord speelde, en ik ging de ruimte in, dan ga ik toch geen aanvoerdersband van Feyenoord meenemen?quote:Op woensdag 21 april 2004 09:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zijn neefje speelt bij Ajax, er wordt niets gezegd over zijn eigen voorkeuren
De Amsterdamse zender AT5 heeft gemeld dat Ajax de afspraak met Anderlecht heeft afgezegd. De manager van de club uit Brussel wilde vandaag naar Amsterdam komen om de mogelijkheden voor een transfer van Sonck en Van damme te bespreken. Ajax directeur Van Eijden liet tegenover AT5 weten dat Ajax de afspraak afzegde toen duidelijk werd wat het doel van de afspraak was, omdat er binnen Ajax nog geen beslissing is genomen over wat de club wil met de twee spelers.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef zjroentje het volgende:
De manager van Anderlecht is vandaag in Amsterdam om over Sonck en Van Damme te praten.
van Damme gewoon laten gaan, Sonck zou ik iig nog een jaar houden, je krijgt er toch niet weer 5 miljoen voor terug en je kan hem altijd nog na volgend seizoen verkopen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:08 schreef superjoden het volgende:
[..]
De Amsterdamse zender AT5 heeft gemeld dat Ajax de afspraak met Anderlecht heeft afgezegd. De manager van de club uit Brussel wilde vandaag naar Amsterdam komen om de mogelijkheden voor een transfer van Sonck en Van damme te bespreken. Ajax directeur Van Eijden liet tegenover AT5 weten dat Ajax de afspraak afzegde toen duidelijk werd wat het doel van de afspraak was, omdat er binnen Ajax nog geen beslissing is genomen over wat de club wil met de twee spelers.
je wilt toch niet rellen he?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:43 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
ff tussendoor..![]()
Weet iemand of je makkelijk van 408 naar 409 ken gaan in de wedstrijd..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |