Ja doe dat, zet ik die van mij er ook bij (NOT)quote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Ja lekker.
ik zal m'n zusjes hier even plaatsen als rukvoer voor een paar pubers die zélf nog niet eens weten wat ze lekker vinden.
ah toe...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:12 schreef markvt het volgende:
[..]
Ja doe dat, zet ik die van mij er ook bij (NOT)
Ik heb al een foto van je zussenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Ja lekker.
ik zal m'n zusjes hier even plaatsen als rukvoer voor een paar pubers die zélf nog niet eens weten wat ze lekker vinden.
dan zal ik jou maar scharen onder bovengenoemde mensen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van je zussen
Wel, ik kreeg em via msn geloof ik, dus dan wordt die automatisch opgeslagen, en anders heb ik em niet meer. Heb er niet naar gezocht oid. Ik weet nog wel dat 1tje erg lekker wasquote:Op donderdag 15 april 2004 23:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan zal ik jou maar scharen onder bovengenoemde mensen.
dat je dat bewaard hebt zeg
via de scquote:Op donderdag 15 april 2004 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel, ik kreeg em via msn geloof ik, dus dan wordt die automatisch opgeslagen, en anders heb ik em niet meer. Heb er niet naar gezocht oid. Ik weet nog wel dat 1tje erg lekker was
trusthuquote:Op donderdag 15 april 2004 23:20 schreef PeuRac het volgende:
Maar ik ga sleepz
trusten bazzos. trusten peurac.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
trusthuen ik ga ook slapen
ah toequote:Op donderdag 15 april 2004 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
Tjabbo's nieuwe camera, de Canon Powershot S1 IS! echt een gaaf ding
piccie uit mijn tuintje:
[[url=http://images.fotopic.net/?id=3859822&outx=600&oq=0\]afbeelding][/url]
More @ tjabbo.fotopic.net
zusjes not included
Trustequote:Op donderdag 15 april 2004 23:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
trusten bazzos. trusten peurac.
/Tjabbo gaat ook maar slapen.![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:25 schreef LWaS het volgende:
ja zeg...waar blijven de zusjes?
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Ja lekker.
Ik kan er maar geen afscheid van nemenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:27 schreef LWaS het volgende:
oh, mag ik trouwens even zeggen dat ik de 17-jarige puberfase wel al een tijdje voorbij ben...helaas
Wie zegt dat die fase leeftijdgebonden is?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:27 schreef LWaS het volgende:
oh, mag ik trouwens even zeggen dat ik de 17-jarige puberfase wel al een tijdje voorbij ben...helaas
de 17-jargie puberfase is wel degelijk leeftijds gebonden...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie zegt dat die fase leeftijdgebonden is?
hmz...aanlokkelijk..maar volgens mij is ze werken...ff checken of haar auto er staatquote:Op donderdag 15 april 2004 23:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er maar geen afscheid van nemen![]()
Ga jij eens een foto maken van je buurmeisje...NU!!
ze is wel thuisquote:Op donderdag 15 april 2004 23:32 schreef LWaS het volgende:
[..]
hmz...aanlokkelijk..maar volgens mij is ze werken...ff checken of haar auto er staat
FOTOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
ze is wel thuis
zoiets?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
ik ga nu echt maffen.
later!
nou, als ik nu een foto van haar zou kunnen maken, dan zou ik waarschijnlijk ook wel andere dingen met haar kunen ndoenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!![]()
bof jij ff dat Mutz slaapt, maar volgens mij ben jij ook aan het dromenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:40 schreef LWaS het volgende:
[..]
nou, als ik nu een foto van haar zou kunnen maken, dan zou ik waarschijnlijk ook wel andere dingen met haar kunen ndoen
ik droom niet. Ik zeg dat wanneer ik foto's zou kunnen maken van haar op dit moment, ik ook wel anderen dingen zou kunnen doen. En die zijn dan ws wel leuker dan alleen foto's makenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
bof jij ff dat Mutz slaapt, maar volgens mij ben jij ook aan het dromen
Ga es weg uit mijn natte droomquote:wtf doe ik in jouw droom
* BoJo uit de natte droom rentquote:Op donderdag 15 april 2004 23:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ga es weg uit mijn natte droom
dweil je ok even on your way out?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
* LWaS uit de natte droom rent
sop...sop...sop...sop...sop...sop...sop...sop
Wel lachen, beetje positieve reacties?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:49 schreef LWaS het volgende:
Wel lachen trouwens.
Ik lees net op het Opelforum dat er een Tigra gespot is van de Tigraclub. IN de parkeergarage van de RAI zou dat zin geweest.
Dus ik de boel openen, is het mijn auto
alleen de openinngspost stond erquote:Op donderdag 15 april 2004 23:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wel lachen, beetje positieve reacties?
Lieve hamsterquote:Op donderdag 15 april 2004 23:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
ik ga nu echt maffen.
later!
wanneer gaan je zusje en ik uit?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:45 schreef ook_gek het volgende:
oke laat ik de eerste zijn.
Mijn zusje
[afbeelding]
Die mag er zijn hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:45 schreef ook_gek het volgende:
oke laat ik de eerste zijn.
Mijn zusje
[afbeelding]
duh, dit is het SC topicquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:47 schreef BMWM3 het volgende:
Trouwens.. Wat doet dit topic in PTA
SC?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
duh, dit is het SC topic
ik neuk haar niet hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:47 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Die mag er zijn hoor![]()
Zal er maar mee blij zijn
![]()
negeer hem johquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik neuk haar niet hoor
je gaat me toch nie vertellen dat je het SC topic in PTA niet kent?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
SC?![]()
Nu ga ik echt
Was die steen zo zwaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
SC?![]()
Nu ga ik echt
Dat hoor je me niet zeggenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik neuk haar niet hoor
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:47 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Lieve hamsterHoe heet "ze"
![]()
Die meid is zijn zus niet. hij postte er vlak boven dat hij geen zus hadquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen![]()
Ik zei dat je blij mag zijn met zo'n leuke/aardig zusje. Ik heb broers (tweelingen, wil je niet hebben)
![]()
SC Wat is dat dan.. Sorry hoor!![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Charly
Ow ok. Ja die afkorting moet je maar weten hé !quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die meid is zijn zus niet. hij postte er vlak boven dat hij geen zus had
De SC is SlowChat. Er is 1 topic in PTA waar alle slowchat verzameld wordt, en dat is hier.
Welcome to the hart of PTA
Goedenmorgen MutZquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:47 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen allemaal...
Hoi BMWM3...quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:48 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Goedenmorgen MutZLekker geslapen
?
NP.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ow ok. Ja die afkorting moet je maar weten hé !![]()
Ja ik ben ook maar net nieuw op Fok!![]()
Heeeerlijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi BMWM3...![]()
Ja hoor, ik heb lekker geslapen... Jij??
ok.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:48 schreef MutZ het volgende:
Tjabbo, ook_gek heeft volgens mij wel een zus, dus die foto zou dan best van haar kunnen zijn... Ze zit alleen niet op FOK!... Beter lezen...
Bij een hamster zie je die ook helemaal nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
NP.
Welcome.
Als je van mooie/snelle auto's houdt, ben je hier op de goede plaats.
En ik heb geen idee wat voor hamster wij hebben, het is een vrouwtje, want ik kan geen piemel zien
Nope...quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ok.
maar heb je de url gezien van die foto?
hoe kan ik dat testen? ik heb maar 1 hamster.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:50 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bij een hamster zie je die ook helemaal niet![]()
Alleen maar als hij het gaat doen met een vrouwtje dan zie je hem tevoorschijn komen. Net als een paard/olifant.
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope...
* Tjabbo gaat ff een url checken...
Bespaar ons die details maar...quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe kan ik dat testen? ik heb maar 1 hamster.
en mijn gaatje is te groot
quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
ik geloof er dus geen reet van.
of het moet zo zijn dat zijn pa en ma bij het maken van dat vrouwke alle kruit verschoten hebben en dat mark daarom zo lelijk is.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe kan ik dat testen? ik heb maar 1 hamster.
en mijn gaatje is te groot
hoe weten ze dat bij de dierenspeciaalzaak dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:54 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Een vrouwtje kopen
Maarja dan vreten ze elkaar op. En dat is ook niet leuk
![]()
Volgens mij door ze te strelen op hun buikje... Maarja weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe weten ze dat bij de dierenspeciaalzaak dan?
Daar testen ze het wel uit...quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe weten ze dat bij de dierenspeciaalzaak dan?
Hij staat niet voor niets in m'n profiel...quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:57 schreef BMWM3 het volgende:
Hey Mutz. Mag ik je toevoegen op MSN?
dat is standaard in pta tochquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
het duurt ff voordat ik je accepteer...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is standaard in pta toch
ja lach maar voor zolang het duurt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]![]()
lust ze piemel?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:17 schreef ook_gek het volgende:
oke oke het is niet mijn zus
Dit is een meisje uit een disco waar ik wel eens kom
Vanavond ga ik er weer heen
jij bent ECHT gekquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lust ze piemel?
Kom je daar nu pas achter??quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent ECHT gek
goedemorgen![]()
Foto!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:40 schreef Jyrun het volgende:
ik heb een broertje!(die trouwens piemel lust)
Alleen als je hem dan komt brengen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:43 schreef Jyrun het volgende:
5¤
jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:46 schreef Jyrun het volgende:
de foto?
a.u.b. geen foto danquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:40 schreef Jyrun het volgende:
ik heb een broertje!(die trouwens piemel lust)
je hebt er niets aan. tenzij je je sterretje ontmaagd wilt zienquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alleen als je hem dan komt brengen...
www.bolke.nlquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
a.u.b. geen foto dan![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je hebt er niets aan. tenzij je je sterretje ontmaagd wilt zien
of begrijp ik het verkeerd
mag ook foto van mijn vriendin posten?quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:33 schreef BoJo het volgende:
Goeiemorgen, zus of geen zus maar eindelijk een foto van een mooie dame in deze SCook_gek
En nu wil ik zussen zien!!!![]()
ah mag ook, die ziet er ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mag ook foto van mijn vriendin posten?
Maar dan zit je wel in eenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:38 schreef ThaFreak het volgende:
gvd kut werk moet ook altijd alles weer verpesten![]()
lekker dagje terras gepland vanmiddag moet er met spoed 2 sturen voor een golf 5 worden opgehaald, en wie is de lul![]()
EN DAT MET DIT FOKKING MOOIE WEER![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah mag ook, die ziet er ookuit...
kreeg spontaan dit liedje in me kop bij je foto "...pa pa pa pa pa pa pa pa pa paaaaaaa so happy together..."quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Precies.
Had me gebelt, auto rijden is een stuk beter als een zooi vijvers schoonmaken en vervelenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:38 schreef ThaFreak het volgende:
gvd kut werk moet ook altijd alles weer verpesten![]()
lekker dagje terras gepland vanmiddag moet er met spoed 2 sturen voor een golf 5 worden opgehaald, en wie is de lul![]()
EN DAT MET DIT FOKKING MOOIE WEER![]()
![]()
het valt allemaal nog mee, er staan alleen nog 2 mooie demo'squote:Op vrijdag 16 april 2004 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel in eenGolf
![]()
Statistiekenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:11 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
Geniet ervan want het lukt maar 1 keer![]()
hehehe betraptquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 1 uur, 33 minuten geleden
Aantal posts: 1 (gemiddeld 2 per dag)
Zusje MutZ??
Aleen staat in t profiel 'man' maaar t is verder niet ingevuld, dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe betrapt
tja, ik zou liever in de tuin zitten ofzo...of cruisen met mijn autoquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:18 schreef PeuRac het volgende:
Gezellig :}:|
ik moet verplichtquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:18 schreef PeuRac het volgende:
Gezellig
ik ook hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik moet verplicht![]()
Rij ff langs D'chem dan, laat ik je zien hoe je echt rijdtquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik moet verplicht![]()
Maak ff een foto van ook_gek's zusjequote:Op vrijdag 16 april 2004 12:21 schreef BoJo het volgende:
Ik sta vanavond weer in Scheveningen![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:21 schreef BoJo het volgende:
Ik sta vanavond weer in Scheveningen![]()
ik moet naar limburg niet d'chemquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij ff langs D'chem dan, laat ik je zien hoe je echt rijdt![]()
pft, je ken toch wel een klein stukkie omrijden?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik moet naar limburg niet d'chem![]()
Dan kom je er practisch langsquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik moet naar limburg niet d'chem![]()
weet niet wat de navigatie gaat aangeven, het wordt een passat 2.5tdi dus het valt idd nog mee, airco aan, muziekje op en tuffen maarquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kom je er practisch langs![]()
Ga je via duitsland? (is t snelst)
En hey, als je een leuke auto hebt is t niet zo heel erg als je moet rijden, beter dan wanneer je de hele tijd binnen zou moeten zitten.
Als ook_gek nou ff z'n adres achterlaat ga ik wel ff langsquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak ff een foto van ook_gek's zusje
2de paasdag was ook leuk in Scheveningenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:22 schreef LWaS het volgende:
[..]Scheveningen is best ok hoor.
Tenminste, afgelopen zaterdag op het terras bij Crazy Piano's wel
ja tuf maar flink op die vwquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet niet wat de navigatie gaat aangeven, het wordt een passat 2.5tdi dus het valt idd nog mee, airco aan, muziekje op en tuffen maar
Kijk, hier hebben we wat aanquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ook_gek nou ff z'n adres achterlaat ga ik wel ff langs
[..]
Ik was er trouwens eerste paasdagquote:2de paasdag was ook leuk in Scheveningen
Ik heb nu m'n hoop gevestigd op veel mooie dames met korte rokjes![]()
In t filmpje van de meet roept hij z'n straatnaamquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ook_gek nou ff z'n adres achterlaat ga ik wel ff langs
[..]
2de paasdag was ook leuk in Scheveningen
Ik heb nu m'n hoop gevestigd op veel mooie dames met korte rokjes![]()
De meeste navi's gaan niet over de lands grensquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet niet wat de navigatie gaat aangeven, het wordt een passat 2.5tdi dus het valt idd nog mee, airco aan, muziekje op en tuffen maar
Geen idee, als er iem zo gek is om weer wat te organiserenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:29 schreef LWaS het volgende:
Wanneer is er trouwens een PTA-meet
Bezwaarschirft schrijven en voor laten komen, tenzij hij getuigen heeft ga jij vrijuit (onschuldig tot tegendeel is bewezenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef Xtreem het volgende:
middag
mag ik even kotsen op justitie? dank.
D'r ligt hier een bekeuring (kenteken op nam van m'n ma) voor "Als bestuurder een verdrijvingsvalk gebruiken" a E 125
Eerlijk gezegd: Ja, ik was daar op de gestelde datum/tijd/weg, maar kan me niet herinneren dat ik een verdrijvingsvlak mee gepikt heb, en er reed zeker geen politie auto. Oftwel: Een of andere kut jut heeft zich aan mijn snelheid geergerd en fijn een bon geschreven![]()
![]()
geen foto, geen staande houding niks... het woord van een lamlendige hond tegen het mijne....
Vond het wel gezellig trouwensquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, als er iem zo gek is om weer wat te organiseren
Volgens mij wel ja, ik zat tegenover Jozef444 en schuin tegenover Ballebek, naast me zat jij of Xtreem, dat weet ik niet meer zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vond het wel gezellig trouwens
zat ik niet naast jou bij het eten?
'k zat alleen in de auto, ik heb geen getuigen. Telt zijn labiele (dat kan niet anders) vrouw als getuige?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bezwaarschirft schrijven en voor laten komen, tenzij hij getuigen heeft ga jij vrijuit (onschuldig tot tegendeel is bewezen)
Zijn vrouw geldt volgens mij niet als getuige (het zelfde als dat je vrouw/vriendin ook nooit voor aan alibi kan zorgen). En je moeder hoeft niet voor te komen, je moet alleen ff zeggen dat jij de bestuurder was. En je moeder moet je machtigen voor het schrijven van een bezwaarschrift.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k zat alleen in de auto, ik heb geen getuigen. Telt zijn labiele (dat kan niet anders) vrouw als getuige?
Probleempje is: Dan moet m'n ma voorkomen. ( Of kan ik dat voorkomen door te zeggen dat ik op dat tijdstip met de auto geheel ergens anders was? )
Ik zat naast je krullebolquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik zat tegenover Jozef444 en schuin tegenover Ballebek, naast me zat jij of Xtreem, dat weet ik niet meer zeker.
okquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zat naast je krullebol
ligt toch aan de cd wat er inzit of heb ik het mis???quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste navi's gaan niet over de lands grensof er moet een hele dure in zitten. (zelfs bij Mercedes gaat de 'goedkope' navi niet over de grens)
dus het moet een 'onafhankelijk' iemand zijn.. dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn vrouw geldt volgens mij niet als getuige (het zelfde als dat je vrouw/vriendin ook nooit voor aan alibi kan zorgen). En je moeder hoeft niet voor te komen, je moet alleen ff zeggen dat jij de bestuurder was. En je moeder moet je machtigen voor het schrijven van een bezwaarschrift.
polizei hoeft geen getuige te hebben, die hebben namelijk een ee(n)d afgelegdquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bezwaarschirft schrijven en voor laten komen, tenzij hij getuigen heeft ga jij vrijuit (onschuldig tot tegendeel is bewezen)
probeer te ontcijferen wat die gek nou zegtquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In t filmpje van de meet roept hij z'n straatnaammet de achternaam heb je zo t adres
of ff kijken waar er een grijs-kenteken ML staat in die straat
![]()
Dat zei ook_gek ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef LWaS het volgende:
oh, niet dat ik op zo'n meeting kom natuurlijk
En hoe hij die cd kan lezen, en is ingesteld, maar als je een cd hebt van NL en Duitsland in een, dan kan t wel eens goedkomen. Ik weet bijna zeker dat je over Duitsland gaat dan, want dat scheelt zo een half uur.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ligt toch aan de cd wat er inzit of heb ik het mis???
Maar ze moeten wel minimaal met z'n 2en zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
polizei hoeft geen getuige te hebben, die hebben namelijk een ee(n)d afgelegd![]()
Ik zal eens kijken hoe die brief van de lease maatschappij ging die ik erbij kreeg.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dus het moet een 'onafhankelijk' iemand zijn.. dat scheelt.
Maar mij machtigen/ zeggen dat ik de bestuurder was, valt dat niet te interpreteren als een gedeeltelijke schuldbekentenis?
Ja, een tolk is niet overbodigquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
probeer te ontcijferen wat die gek nou zegtversta d'r geen ruk van...
"Scheveningen kent u dat?"
moet lukken, ben ook al eens op navi naar duitsland gereden....quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hoe hij die cd kan lezen, en is ingesteld, maar als je een cd hebt van NL en Duitsland in een, dan kan t wel eens goedkomen. Ik weet bijna zeker dat je over Duitsland gaat dan, want dat scheelt zo een half uur.
Of het moet natuurlijk op Scheveningen zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei ook_gek ooken waar gaat t einde van t filmpje over
![]()
Tip, gebruik dat uur voor jezelfquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet lukken, ben ook al eens op navi naar duitsland gereden....
dan ga ik dus lekker via duitsland als dat een uur scheelt en daar kun je ook nog doorrijden....
Ergens in een meet topic, misschien dat iem die de link zo heeft, em hier kan posten, of mail Tjabbo, die heeft em nl op z'n webspace staan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:48 schreef LWaS het volgende:
waar is truwens dat filmpje waar jullie het allemaal over hebben?
die ventjes mogen tegenwoordig in hun prive auto tuffen en de horkenlijn bellen om door te geven dat jij stout bent.. vervolgens krijg jij rustig een acceptgiro op de deurmat..quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel minimaal met z'n 2en zijn
normaal doe ik het wel, maar ik krijg vandaag gewoon tot 1900 uitbetaald ook al ben ik om 1600 er weer dus zo snel mogelijk weer thuis zijn vandaag, boete's zijn wel voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tip, gebruik dat uur voor jezelfdeed ik super vaak op m'n stage
naar vrienden enzo, daar een uur blijven
ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:51 schreef ThaFreak het volgende:allen, ik ben weg
Voor laten komen, ik ben bijna zeker dat je dan vijr wordt gesproken, ik had het er laatst met m'n buurman(/advocaat) over. En hij vertelde me dat als je een boete van die horkenlijn kreeg dat deze bijna niet te verdedigen is door het OMquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die ventjes mogen tegenwoordig in hun prive auto tuffen en de horkenlijn bellen om door te geven dat jij stout bent.. vervolgens krijg jij rustig een acceptgiro op de deurmat..
op FS staat een topic waar iemand bij hoog en laag beweert dat hij daar nooit geweest is en toch de boete moet betalen... oppassen dus, zelfs voor NSB'ers in hun privetijd![]()
Werkzequote:Op vrijdag 16 april 2004 12:51 schreef ThaFreak het volgende:allen, ik ben weg
jij ook werkzequote:Op vrijdag 16 april 2004 12:52 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ooktot vanavond ofzo
raar, die vent moest wel dokken. Ik ga het topic ff zoeken op FSquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor laten komen, ik ben bijna zeker dat je dan vijr wordt gesproken, ik had het er laatst met m'n buurman(/advocaat) over. En hij vertelde me dat als je een boete van die horkenlijn kreeg dat deze bijna niet te verdedigen is door het OM
Ok, ligt er natuurlijk ook aan hoe je het oplost, ik heb t voordeel continu over juridische hulp te beschikken (en hij heeft ervaring dankzij z'n sport autoquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
raar, die vent moest wel dokken. Ik ga het topic ff zoeken op FS
geen dank, veel plezierquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:55 schreef Xtreem het volgende:
heren, dank, ik ben weekendje weg
Niet lullen over mij hequote:Op vrijdag 16 april 2004 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In t filmpje van de meet roept hij z'n straatnaammet de achternaam heb je zo t adres
of ff kijken waar er een grijs-kenteken ML staat in die straat
![]()
Deja vuquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet lullen over mij he
PS
Nee dat was m,n zusje niet. Dat was een meisje uit een disco waar ik vaak kom. En vanavond ga ik er weer heen![]()
Eens kijken of er nog wat lekkers loopt![]()
Foto,s volgen
Huhquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deja vu
neem je digicam dan ff meequote:Op vrijdag 16 april 2004 13:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet lullen over mij he
PS
Nee dat was m,n zusje niet. Dat was een meisje uit een disco waar ik vaak kom. En vanavond ga ik er weer heen![]()
Eens kijken of er nog wat lekkers loopt![]()
Foto,s volgen
Die heb ik nog niet terugquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
neem je digicam dan ff mee
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh
Kijk eens op die site. En kijk eens wie daar staat![]()
post es meer van soortgelijke dames?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet terug
MAar er worden altijd wel foto,s gemaakt. Alleen duurt het soms voor het op de site komt![]()
op de mainpage staat deze dame:quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]voor op de main page gewoon
![]()
(je poste gistr ongveer t zelfde, daarom deja vu)
Dit heeft een voorgeschiedenis, kijk maar eens in een oud blunder topic in R&Pquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
op de mainpage staat deze dame:
[afbeelding]
dat vind ik nou niet bepaald heel erg mooi![]()
Ik vind haar wel leuk hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
op de mainpage staat deze dame:
[afbeelding]
dat vind ik nou niet bepaald heel erg mooi![]()
euh, ik ben redelijk nieuw hier, ik snap niet wat je nu bedoeldquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit heeft een voorgeschiedenis, kijk maar eens in een oud blunder topic in R&P
is ze knapper dan je vriendin/vrouw?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk hoor![]()
jij bent cker nieuwquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn
check profilequote:Op vrijdag 16 april 2004 13:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent cker nieuw![]()
jazeker...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
is ze knapper dan je vriendin/vrouw?
wel eerlijk zijn
okquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
jazeker...
heb geen vriendin/vrouw maar ze is ook knapper dan m'n ex
Deel 2 op de volgende paginaquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:23 schreef PeuRac het volgende:
ok, voor alle liefhebbers en BazzoS in t speciaal Versierblunders Deel 9 2/50#15961949 (copy, past en ff spatie weghalen)
Ik had geen flauw idee waar je het over had, maar na het lezen weet ik het weer ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:23 schreef PeuRac het volgende:
ok, voor alle liefhebbers en BazzoS in t speciaal Versierblunders Deel 9 2/50#15961949 (copy, past en ff spatie weghalen)
hahahahah ja en de rest van de verhalen van iedereen (maar vooral ook_gek int speciaal) daar, wat een humorquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee waar je het over had, maar na het lezen weet ik het weer ja.
Wat een domme hond he
ben niet op school geweest vandaag////quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef BazzoS het volgende:
ulti, post es een foto van de getjoende express?
quote:It snowed non-stop after we arrived; a few of days of hardcore snowboarding and the RS6 had almost disappeared. With conditions in the resort getting worse by the hour, we decided to dig the car out and head for home. Not so simple. We pulled the RS6 out of the snow and onto the slushy road, but where was that amazing Quattro traction? The car just slid across the road on its super-wide low-profile tyres. We'd have to find some snow chains for the Audi's massive 19in wheels. Unfortunately they don't make chains for 19in wheels, so we had to hire a recovery truck to take us down the mountain (£135, merci).
On the trip down, the recovery driver told us (in his best franglais) about an identical RS6 that had crashed into another car earlier that week because it didn't have snow chains fitted. I was glad to be on that truck.
jahquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef Ultimora het volgende:
tsja mischien wel.. tis wel een grappig verhaaltje dacht ik zo
quote:As I revelled once more in the pulverising performance between the roundabouts of Milton Keynes, I reckoned there was absolutely nothing quicker than the Audi. That was until I was roundly spanked by a Yamaha R1. I have to admit the bike was seriously quick, but I'd like to see it carry as much stuff as the RS6 when you're moving house.
Ik had haar nog zo gezegd dat ze hier niet mocht komen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aleen staat in t profiel 'man' maaar t is verder niet ingevuld, dus dat valt wel mee denk ik.
Verder kan t kloppen, want t zusje van MutZ is 16
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:31 schreef Ultimora het volgende:
komt er nog een:
de goede man is aan het verhuizen, en komt een snelle motor tegen:
[..]
quote:How is it that, after jumping the curb fast enough to sail up onto that roof, the car just stopped?
VRAAG DR NUMMER!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:46 schreef ook_gek het volgende:
HOe krijgen ze dit voor elkaar dan
Wel stoer dat zo een krot zo sterk is
En iemand zit me in de maling te nemen
Ze zitten met de telefoon centrale te spelen.
Ik word elke keer gebeld en dan krijg ik iemand aan de lijn die ook word gebeld![]()
Deden ze vroeger bij rinkel de kinkel ook. Geen idee wie dat doet
Maar ik krijg tot 2X toe een lekker wijf aan de telefoon
bij de volgende ga ik vragen of ze gaat stappen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:46 schreef ook_gek het volgende:
Ik word elke keer gebeld en dan krijg ik iemand aan de lijn die ook word gebeld![]()
Knap dat jij door de telefoon heen kunt zien dat het een lekker wijf is zeg.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:46 schreef ook_gek het volgende:
misschien 2 bekenden van hem, waarvan ie weet dat ze lekker zijn, die hij aan de lijn krijgt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Knap dat jij door de telefoon heen kunt zien dat het een lekker wijf is zeg.
vast nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
misschien 2 bekenden van hem, waarvan ie weet dat ze lekker zijn, die hij aan de lijn krijgt?
Ze klinkt gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Knap dat jij door de telefoon heen kunt zien dat het een lekker wijf is zeg.
Wat zal die kerel blij zijn dat er daar een krot stond zegquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:43 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van het M5 board
[..]
vet kreng met een mooie stem...sim-pelquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoonen
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
vet kreng met een mooie stem...sim-pel
zolang je het bij telefoonsex houd, is het nog te doenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
ook_gek is al zo lang alleen dat hij al op stemmen gaat geilen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang je het bij telefoonsex houd, is het nog te doen
Ja nu moet je haar "zeker" hier posten !!! NUU!!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:29 schreef Hagedis het volgende:
* BoJo gaat zijn zusjes niet blootstellen aan FoK!
(zeker aangezien de jongste een fotomodellenuiterlijk heeft)
Mooi, dan verwacht ik binnen enkle minuten een paar foto's in m'n ail box, of via msn, dan kan ik ze beoordelen, en evt voorzien van [FOK PTA] Keurmerkquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:29 schreef Hagedis het volgende:
* PeuRac gaat zijn zusjes niet blootstellen aan FoK!
(zeker aangezien de jongste een fotomodellenuiterlijk heeft)
Euyh heet jij Rob?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, dan verwacht ik binnen enkle minuten een paar foto's in m'n ail box, of via msn, dan kan ik ze beoordelen, en evt voorzien van [FOK PTA] Keurmerk
Dat schijnt zo te zijn ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Euyh heet jij Rob?
raarquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn ja.
Ja hequote:Op vrijdag 16 april 2004 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
raar
Maar je zusjes niet, dus ik wacht nog steeds op de foto'squote:Op vrijdag 16 april 2004 15:37 schreef Hagedis het volgende:
Mannelijk FoK! bewijst zichzelf wel![]()
wel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
het past niet bij je
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel.
want aangezien zijn vriendin zo'n 1000km verderop woont, "robt" hij zich een ongeluk.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
het past niet bij je
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel.
want aangezien zijn vriendin zo'n 1000km verderop woont, "robt" hij zich een ongeluk.
ergens aan "roppen", is toch een ander woord voor ergens aan "trekken" ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die uitdrukking kende ik nog niet
Don't awaken the beast if you can't handle himquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef Hagedis het volgende:
Wedden van niet
zal wel twents zijn danquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ergens aan "roppen", is toch een ander woord voor ergens aan "trekken" ?
ik gebruik het dagelijks. (of is het twents![]()
)
Volgens mij is het iets typisch vroomhoop's...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
)
Het is zelfs zo twents dat we het in de Achterhoek niet eens gebruikenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
)
kijk uit, hij is een ninja!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Don't awaken the beast if you can't handle him
Whehe lol.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zal wel twents zijn dan
Iets Frans zoals Pierre ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]die ken ik nog niet. Wat had je dan verwacht, of beter bij me vinden passen?
nee, erin gepootquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:00 schreef BazzoS het volgende:
jij had toch die plantjes ook uit je tuin geropt?
Ik zei hem al eens over zijn nick, dat hij beter alfarac had kunnen heten en peugeot rijden, dan andersom. maar ja, luisteren ho maar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Iets Frans zoals Pierre ofzo![]()
Kom uit de achterhoek, studeer in Twente, en het zegt mij niks...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zei hem al eens over zijn nick, dat hij beter alfarac had kunnen heten en peugeot rijden, dan andersom. maar ja, luisteren ho maar.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zei hem al eens over zijn nick, dat hij beter alfarac had kunnen heten en peugeot rijden, dan andersom. maar ja, luisteren ho maar.
je moet ook niks zeggen maar foto's van je zusjes postenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:03 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Kom uit de achterhoek, studeer in Twente, en het zegt mij niks...
allebei kut natuurlijk, maar dan klopt je Nick iig weerquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Met een beetje geluk rij ik over een half jaar weer Peugeot ipv Opel, en dan is er weer plek misschien voor een Alfa of Nissan
Peu = Peugeotquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik zie trouwens de link met rac niet, maar idd PeuRac en dan die kop van hem erbij vind ik toch iets Frans hebben. Rob is te gewoon![]()
*link ziet*quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peu = Peugeot
Rac = Racer (toen werkte ik nog bij Peugeot, en begon net te leren hoe onder en over stuur op te wekken)
onkruid geropt, plantjes genichtquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee, erin gepoot
ik heb het onkruid eruit geropt.
waar precies uit de achterhoek?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:03 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Kom uit de achterhoek, studeer in Twente, en het zegt mij niks...
Wat kut? Peugeot?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
allebei kut natuurlijk, maar dan klopt je Nick iig weer
Amsterdamquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef MutZ het volgende:
Waar komt BoJo eigenlijk vandaan??
Een 200SX isquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben verliefd geworden op de Alfa 166quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat kut? Peugeot?![]()
En Alfa en Nissan zeker nietwel
En nu de uitleg van BoJoquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
en m'n ma is Servisch
en m'n echte naam is niet BoJo![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:12 schreef BazzoS het volgende:
je stapt af van je 155?
Wat is er met mijquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nu de uitleg van BoJo![]()
Die van Mij weet je nu, die van Tjabbo weten we al, MutZ een ook_gek zijn duidelijk
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van Mij weet je nu, die van Tjabbo weten we al, MutZ een ook_gek zijn duidelijk
Ik ben al van t eerste moment verliefd op die auto.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben verliefd geworden op de Alfa 166![]()
Euh niks bijzonders eigenlijk, m'n echte naam is Bojan en word vaak afgekort naar Bo of Bojo en ik kon niks verzinnenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Charlie Bonkersquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die van tjabbo afgeleid van tjibbe?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben al van t eerste moment verliefd op die auto.
Doe mij maar een 166 3.2 V6 TI
Bril op zetten en alles lezenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er met mij
Ik volg he effe niet.
Lijkt eerder gesoept, maar denk dat hij toch 100% echt is.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:21 schreef BazzoS het volgende:
lijkt wel een RCof is et dat ook?
Dankjequote:Op vrijdag 16 april 2004 16:16 schreef BazzoS het volgende:
bojan, daar heb ik nou nog nooit van gehoord, ik vind 't een aparte maar mooie naam!
das natuurlijk wel handigquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje![]()
Komt wel veel voor in voormalig joegoslavie, altijd weer vreemd daar omdat ik ook hier niemand ken met dezelfde naam
mwaah soms word ik wel moe van het spellen, dan moet ik en m'n voornaam en m'n achternaam spellen en al-tijd maken ze fouten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:38 schreef Ultimora het volgende:
k
[..]
das natuurlijk wel handig
Ik heb een oer-hollandse naam, maar 9 vd 10 keer schrijven ze em fout opquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwaah soms word ik wel moe van het spellen, dan moet ik en m'n voornaam en m'n achternaam spellen en al-tijd maken ze fouten.![]()
Nope, m'n huiswerk aan t doorworstelenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:36 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij is de SC een beetje dood... Is iedereen van het weer aan het genieten??
ik zat ff bier te drinken in de sunnequote:Op vrijdag 16 april 2004 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, m'n huiswerk aan t doorworstelen
Ik ook al...quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, m'n huiswerk aan t doorworstelen
Veel pleziequote:Op vrijdag 16 april 2004 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook al...
Ben nu bezig met Natuu:rkunde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |