Ja doe dat, zet ik die van mij er ook bij (NOT)quote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Ja lekker.
ik zal m'n zusjes hier even plaatsen als rukvoer voor een paar pubers die zélf nog niet eens weten wat ze lekker vinden.
ah toe...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:12 schreef markvt het volgende:
[..]
Ja doe dat, zet ik die van mij er ook bij (NOT)
Ik heb al een foto van je zussenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Ja lekker.
ik zal m'n zusjes hier even plaatsen als rukvoer voor een paar pubers die zélf nog niet eens weten wat ze lekker vinden.
dan zal ik jou maar scharen onder bovengenoemde mensen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van je zussen
Wel, ik kreeg em via msn geloof ik, dus dan wordt die automatisch opgeslagen, en anders heb ik em niet meer. Heb er niet naar gezocht oid. Ik weet nog wel dat 1tje erg lekker wasquote:Op donderdag 15 april 2004 23:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan zal ik jou maar scharen onder bovengenoemde mensen.
dat je dat bewaard hebt zeg
via de scquote:Op donderdag 15 april 2004 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel, ik kreeg em via msn geloof ik, dus dan wordt die automatisch opgeslagen, en anders heb ik em niet meer. Heb er niet naar gezocht oid. Ik weet nog wel dat 1tje erg lekker was
trusthuquote:Op donderdag 15 april 2004 23:20 schreef PeuRac het volgende:
Maar ik ga sleepz
trusten bazzos. trusten peurac.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
trusthuen ik ga ook slapen
ah toequote:Op donderdag 15 april 2004 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
Tjabbo's nieuwe camera, de Canon Powershot S1 IS! echt een gaaf ding
piccie uit mijn tuintje:
[[url=http://images.fotopic.net/?id=3859822&outx=600&oq=0\]afbeelding][/url]
More @ tjabbo.fotopic.net
zusjes not included
Trustequote:Op donderdag 15 april 2004 23:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
trusten bazzos. trusten peurac.
/Tjabbo gaat ook maar slapen.![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:25 schreef LWaS het volgende:
ja zeg...waar blijven de zusjes?
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Tjabbo het volgende:
Ja lekker.
Ik kan er maar geen afscheid van nemenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:27 schreef LWaS het volgende:
oh, mag ik trouwens even zeggen dat ik de 17-jarige puberfase wel al een tijdje voorbij ben...helaas
Wie zegt dat die fase leeftijdgebonden is?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:27 schreef LWaS het volgende:
oh, mag ik trouwens even zeggen dat ik de 17-jarige puberfase wel al een tijdje voorbij ben...helaas
de 17-jargie puberfase is wel degelijk leeftijds gebonden...quote:Op donderdag 15 april 2004 23:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie zegt dat die fase leeftijdgebonden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |