Uhm ja...8000 Feyenoord-supporters zijn afgereisd naar gaycapital, hebben gewacht op het eindsignaal en hebben toen massaal het veld bestormd.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Is van Persie niet gewoon door feyenoord supports geslagen?
Wie ?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
Is trouwens al de 2e keer dat dit gebeurd he. Twee jaar geleden heeft Malkowski ook al klappen gehad.
Nog steeds 3e keeper. Misschien dat hij nu ook wel meedeed. Zie nergens de opstelling staan.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef Xante het volgende:
Derde keeper van Feyenoord, ooit. Nu gestald bij Excelsior geloof ik.
laten we niet overdrijvenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:59 schreef Schanulleke het volgende:
Ik mag hopen dat er in ieder geval flink opgetreden wordt tegen tenminste de hoofddaders. Een stadionverbod voor het leven is niet genoeg. Een flinke gevangenisstraf en een lekkere hoge boete voor dit soort lui.
Ja! Dit seizoen wordt geschrapt...quote:Op donderdag 15 april 2004 22:03 schreef JeroenV het volgende:
Buiten het feit dat dit natuurlijk niet kan, heeft dit gevolgen voor de huldiging van Ajax 1?
overdrijven??? Als ik zomaar iemand op straat in elkaar trap moet ik toch ook de gevangenis in.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:03 schreef DjDev het volgende:
[..]
laten we niet overdrijven
heb zo vaak iemand geslagen niks gebeurdquote:Op donderdag 15 april 2004 22:04 schreef 172pk het volgende:
[..]
overdrijven??? Als ik zomaar iemand op straat in elkaar trap moet ik toch ook de gevangenis in.
Nee dat komt misschien omdat er geen aangifte is gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
heb zo vaak iemand geslagen niks gebeurd
nee z'n moeder kwamquote:Op donderdag 15 april 2004 22:06 schreef 172pk het volgende:
[..]
Nee dat komt misschien omdat er geen aangifte is gedaan.
Er kan wel aangifte gedaan worden, maar wanneer er geen overtuigende getuigen verklaringen of beelden zijn.....quote:Op donderdag 15 april 2004 22:06 schreef 172pk het volgende:
[..]
Nee dat komt misschien omdat er geen aangifte is gedaan.
Moet je eens een profvoetballer het ziekenhuis in slaan en een trainer met een mes bedreigen, zal je zien wat er gebeurtquote:Op donderdag 15 april 2004 22:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
heb zo vaak iemand geslagen niks gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |