quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Heb je ook foto's van die zussen?
ik wil eerst weten hoe oud zijn zussen zijn voordat ik foto's wil zien...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Dit moet een d zijn, meneer.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:43 schreef MrTorture het volgende:
Hier wachten we op mekaar, maar bij m'n ex had de badkamer geen slot... Het is maar net hoe je er mee opgroeit denk ik
En een paar sexy foto's van jezelf plaatsen? Lijkt je dat wat?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
ik vind het wel erg als ze mij bloot zien, andersom is dat niet het geval.
ik ben de meest preutse hier tegenover de rest.
Ja ik meen het serieus. Wij zijn gewoon een heel vies gezin.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef FuifDuif het volgende:
Meen je dat serieus? Ik moet er niet aan denken dat ik mijn gezinsleden naakt te zien krijg en andersom al helemaal niet. Bij ons gaat de badkamer altijd netjes op slot.
Ik weet nog dat ik vroeger een keertje voor de lol bij mijn ouders op de kamer (mijn moeder en mijn zusje waren daar toen) mijn broek en onderbroek snel naar beneden deed en snel weer omhoog. Gewoon voor de kick, weet je.. Mijn moeder werd boos en vond dat ik niet zo vies moest doen.
wat hij zei...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Ach jij moet echt nodig optiefenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit moet een d zijn, meneer.
ik dacht van niet, meneerquote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te denken, die horen achter het aanrecht te staan.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ik dacht van niet, meneer
misschien een ander keertje, fuifduif.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En een paar sexy foto's van jezelf plaatsen? Lijkt je dat wat?
Mij wel.![]()
Dat zou pas vunzig wezen!quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te denken, die horen achter het aanrecht te staan.
dacht het ook niet, wijsneusquote:Op donderdag 15 april 2004 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ik dacht van niet, meneer
Puur dierlijk kookinstict.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
vrouwen achter het aanrecht die niet nadenken zijn ook niet leuk hoor
Ik heb er ook niet zoveel behoefte aan om ze bloot te zien en ze hoeven mij ook niet bloot te zien. Als ik in bad lig of ga douchen doe ik de deur op slot en loop ik daarna naar de kamer met een badjas.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef Posdnous het volgende:
Flauwe reacties
Op zich best interessante vraag. Ik heb geen zus dus dat maakt het al simpeler, en alleen bij moeder wordt er moeite gedaan om te verhullen.
Bij vader en broers maakt het niet zoveel uit.
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die zussen?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:50 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat zou pas vunzig wezen!
Als ik in bad lig wil ik graag rustig in bad liggen zonder dat er voortdurend mensen binnen komen wandelen.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:56 schreef MrBean het volgende:
Waarom zou ik me moeten beschermen met een slotje tegen m'n familie? Privacy vind ik een slechte reden, kom op, het is m'n familie die kun je toch vertrouwen?
Ik heb er niet zoveel behoefte aan om moeilijk te doen. Ik ben wel door ergere dingen gekropen, een decennium of 2 geleden.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel behoefte aan om ze bloot te zien
het heeft niets met vertrouwen te maken denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:56 schreef MrBean het volgende:
Waarom zou ik me moeten beschermen met een slotje tegen m'n familie? Privacy vind ik een slechte reden, kom op, het is m'n familie die kun je toch vertrouwen?
en wat heeft het met vertrouwen te maken dan ?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:56 schreef MrBean het volgende:
Gewoon de badkamerdeur op slot en een badjas aan als ik door het huis banjer vind ik niet echt een hele grote moeite.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:59 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel behoefte aan om moeilijk te doen. Ik ben wel door ergere dingen gekropen, een decennium of 2 geleden.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef superarvid het volgende:
(behalve dan bij vrouwen in een bepaalde periode, dan gaat alles op slot)
Wat een eerste reactiequote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
zo origineel ookquote:Op donderdag 15 april 2004 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een eerste reactie _0-
Daar denkt p-etr-a anders over:quote:Op donderdag 15 april 2004 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gewoon de badkamerdeur op slot en een badjas aan als ik door het huis banjer vind ik niet echt een hele grote moeite.
Maar wat jij zegt is ook volkomen begrijpelijk natuurlijk. Ik vind het gewoon grappig hoe er zo'n verschil kan zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef p-etr-a het volgende:
ik heb trouwens een hekel aan die mensen hier die hard op de deur gaan kloppen enzo als ik sta te douchen, dat is echt elke keer hetzelfde gezeur.
dan moet er weer eentje naar de wc, dan weer eentje tanden poetsen, dan weer gel in het haar doen. het gaat maar door, en ik word er gek van... laat mij gewoon rustig douchen
Ja, er zijn best grote verschillen. Verschilt per gezin denk ik. Ken ook wel gezinnen waar het niet eens gewaardeerd wordt als je met je blote bast door het huis loopt.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:04 schreef MrBean het volgende:
[..]
Daar denkt p-etr-a anders over:
[..]
Maar wat jij zegt is ook volkomen begrijpelijk natuurlijk. Ik vind het gewoon grappig hoe er zo'n verschil kan zijn.
Ik ook niet. Maar ik heb ook niet de behoefte gehad om me daarvoor af te schermen.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:00 schreef Markster het volgende:
[..]
en wat heeft het met vertrouwen te maken dan ?
Ik heb niet de behoefte om naakt door het huis heen te lopen als er iemand thuis is hoor.
En ik heb al helemaal niet de behoefte om me ouders naakt te zien
Ik ook niet. Zie mijn post hiervoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het maakt ook niets uit, maar ik heb er weinig behoefte aan om ze naakt te zien net zoals ik er weinig behoefte aan heb dat het open dag is als ik in bad lig of dat ik er geen behoefte aan heb om naakt door het huis te paraderen.
of een dikke lul!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:08 schreef _LiZZ_ het volgende:
Ik zou me kunnen voorstellen dat je kleine broertje(s) en/of zusje(s) nogal geintimideerd zouden kunnen raken van de aanblik van een dikke bos haar ofzo...
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef FuifDuif het volgende:
.....Ik weet nog dat ik vroeger een keertje voor de lol bij mijn ouders op de kamer (mijn moeder en mijn zusje waren daar toen) mijn broek en onderbroek snel naar beneden deed en snel weer omhoog. Gewoon voor de kick, weet je........
Mooie anekdote. Achteraf heeft ze ook gelijk, vind je denk ik..quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef FuifDuif het volgende:
Meen je dat serieus? Ik moet er niet aan denken dat ik mijn gezinsleden naakt te zien krijg en andersom al helemaal niet. Bij ons gaat de badkamer altijd netjes op slot.
Ik weet nog dat ik vroeger een keertje voor de lol bij mijn ouders op de kamer (mijn moeder en mijn zusje waren daar toen) mijn broek en onderbroek snel naar beneden deed en snel weer omhoog. Gewoon voor de kick, weet je.. Mijn moeder werd boos en vond dat ik niet zo vies moest doen.
Rillingen...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Of de chloor is bezigquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:40 schreef ikbendie.ene het volgende:
Als het licht aan is, dan is er gewoon iemand. simpel toch.
kicken!quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:52 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ga altijd zitten schijten als er iemand aant het doushen is!
Toen ik nog thuis woonde zelfde principe, ook een gemengd gezin.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:16 schreef Idril-2 het volgende:
Bloot is geen probleem bij ons thuis. Badkamerdeur is nooit op slot. Wel zo relaxed
Dat is niet zo. Ik vind het niet fijn als er iemand naast me in de badkamer staat erwijl ik nogal naakt ben. Terwijl de rest van de familie (pa, ma, broer) er totaal geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:43 schreef MrTorture het volgende:
Hier wachten we op mekaar, maar bij m'n ex had de badkamer geen slot... Het is maar net hoe je er mee opgroeit denk ik
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:14 schreef LaPluche het volgende:
Bij ons werd er thuis niet echt moeilijk over gedaan. Al vond ik het wel vervelend als mijn vader ging zitten schijten als ik in bad zat
en bij ons gaat de badkamer ook altijd op slot.. ik wil gewoon lekker ontspannen douchen, zonder kijkers.. is juist fijn dat je ff op jezelf kan zijn zondat dat de ganse tijd iedereen aan je kop loopt te zeikenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Jamaar, dat maakt dan toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kan je niet eens rustig met jezef spelen onder de douche ??
ben je lekker bezig sta je famillie lekker mee te genieten,
dat is bij ons niet het geval vandaar dat ik de deur op slot doe...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:50 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jamaar, dat maakt dan toch ook niet uit?
Bij ons is de badkamer nooit op slot. Doen ook niet moeilijk als er iemand binnen komt lopen. Maar we gaan daar niet zomaar binnenlopen als het niet ff kan wachten. Iemand mag dus wel rustig op zn gemak van de badkamer gebruik maken.
Ze komen dus gewoon binnenlopen, of jullie willen elkaar niet 'naakt' zien?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dat is bij ons niet het geval vandaar dat ik de deur op slot doe...
Geloof je het zelf? Ga maar even terug naar de basisschool dan!quote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
ik wil niet dat ze mij naakt zien... (A)quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:55 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ze komen dus gewoon binnenlopen, of jullie willen elkaar niet 'naakt' zien?
dat is wel heel erg..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mij vroeger thuis werd er vrij krampachtig over bloot gedaan, bij vriendlief niet.... wijzelf hebben er wel een goede middenweg in gevonden, naar hem toe ben ik dan ook heel vrij. Toch vind ik het wel vervelend dat mijn schoonmoeder meent dat ze me gedag kan komen zeggen als ik in bad lig... ze was teleurgesteld en beledigd dat de deur op slot zat
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:01 schreef convinced het volgende:
Puberteit (wilde niet de janker zijn, maar er gaan zo veel mensen de mist in...)
Als bij mij iemand gaat zitten schijten terwijl ik in bad lig, dan spring ik toch echt wel uit bad, en blijf net zo lang met mn eikel tegen het hoofd van het desbetreffende persoon aan slaan tot hij of zij weggaat.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:14 schreef LaPluche het volgende:
Bij ons werd er thuis niet echt moeilijk over gedaan. Al vond ik het wel vervelend als mijn vader ging zitten schijten als ik in bad zat
Nee dat is lekker fris.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
en blijf net zo lang met mn eikel tegen het hoofd van het desbetreffende persoon aan slaan
Ach, als je net uit bad komtquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:37 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee dat is lekker fris.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als bij mij iemand gaat zitten schijten terwijl ik in bad lig, dan spring ik toch echt wel uit bad, en blijf net zo lang met mn eikel tegen het hoofd van het desbetreffende persoon aan slaan tot hij of zij weggaat.
Gatverdamme!![]()
Maar verder doen we niet moeilijk over bloot hoor.
Mijn eikel is altijd lekker fris.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, als je net uit bad komt
Allicht. Maar hoe zit het met het voorhoofd van je vader?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn eikel is altijd lekker fris.
Kans op kruisbesmetting is inderdaad aanwezig ja...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Allicht. Maar hoe zit het met het voorhoofd van je vader?
Ik moet ook altijd lachen om mezelfquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:18 schreef convinced het volgende:
jij hebt humor sandertje
Ja, maar mensen kijken je wel raar aan als je midden in een bus zit of zo, en je gaat ineens keihard om jezelf lachen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:24 schreef convinced het volgende:
juist gezond
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN BESTE VRIEND ...en niet van jouquote:Op donderdag 15 april 2004 21:47 schreef Jackal_Omega het volgende:
[afbeelding]
kheb er opzich niet zoveel moeite mee: douchen doe ik wel graag zonder iemand anders erbij, gewoon voor het idee.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ik in bad lig wil ik graag rustig in bad liggen zonder dat er voortdurend mensen binnen komen wandelen.
Hier sluit ik me volledig bij aan...!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:53 schreef maxso het volgende:
[..]
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN BESTE VRIEND ...en niet van jou![]()
![]()
![]()
![]()
schoondochter die in haar nakie met de deur op slot haar badkamer zit te bevuilen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mij vroeger thuis werd er vrij krampachtig over bloot gedaan, bij vriendlief niet.... wijzelf hebben er wel een goede middenweg in gevonden, naar hem toe ben ik dan ook heel vrij. Toch vind ik het wel vervelend dat mijn schoonmoeder meent dat ze me gedag kan komen zeggen als ik in bad lig... ze was teleurgesteld en beledigd dat de deur op slot zat
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:04 schreef hace_x het volgende:
[..]
schoondochter die in haar nakie met de deur op slot haar badkamer zit te bevuilen!![]()
Eh oh.. in dat geval begrijp ik het welquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel in mijn eigen huis he, niet in het hare.
Valt er al wat te zien dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:15 schreef funmaster het volgende:
Mijn zusje wil niet dat ik haar naakt zie
Wat opdringerig.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog eentje uit de vrije schoonfamilie......
Derde keer dat ik schoonzusje ontmoet, we gaan uit dus tutten ons lekker op, dan moet ik nog even plassen en vraag:
miss_d: wil je even weggaan, ik moet nog even naar de wc.
schoonzusje: ah joh, doe niet zo gek, ik blijf er lekker bij.
miss_d: nou, liever niet.
schoonzusje: wat doe je raar, ben je ongesteld of zoNee muts, heb gewoon geen zin om mijn broek uit te trekken in gezelschap
WTF!?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:31 schreef DePresident het volgende:
Vanaf de leetijd waarop je zelf kunt schijten en douchen, moet je jezelf gewoon bedekken. Maar als ik de reacties lees zie ik veel mensen die toch allemaal elkaar wel eens 'per ongeluk' hebben gezien naakt.
Damn.......het is gewoon VIES om familieleden naakt te zien. VIES VIES & VIES
nee.........als het iemand buiten de familie is maakt het niet uit, maar dit is VIES
nee alleen bij vriendinnetjes..........voor de rest bij niemand & dat zou jij ook niet moeten doenquote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
WTF!?
Als het iemand buiten de familie is maakt het niet uit?
Jij loopt wel naakt rond bij je vrienden?
Bloot is niet hetzelfde als sex.quote:Op maandag 26 april 2004 18:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee alleen bij vriendinnetjes..........voor de rest bij niemand & dat zou jij ook niet moeten doen
helemaal nietquote:Op maandag 26 april 2004 19:22 schreef MrBean het volgende:
[..]
Bloot is niet hetzelfde als sex.
Wat reageer je heftig.
Ik welquote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
helemaal nietje gaat toch niet naakt in huis rondlopen bij je familie als je ouder bent?
Wij vinden het geen punt thuis.quote:Ik weet dat ze dat in de ijzertijd ofzo deden, maar nu hebben we kleren uitgevonden.
Ik snap wel dat je als ouders ofzo naakt loopt af en toe als je kinderen nog niet kunnen denken.
Of als je geen kinderen hebt en samen met je vriendin woont.
same here het boeit me niet zoveel imhoquote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef ook_gek het volgende:
wij maken daar geen punt van bij ons thuis
quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:52 schreef Schoft het volgende:
2x in de week hebben wij een meeting in de badkamer, dan scheren wij elkaars plekjes die moeilijk te bereiken zijn, heel normaal.
* LoggedIn vraagt zich af of dit serieus isquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:52 schreef Schoft het volgende:
2x in de week hebben wij een meeting in de badkamer, dan scheren wij elkaars plekjes die moeilijk te bereiken zijn, heel normaal.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:52 schreef Schoft het volgende:
Argh dat doet m'n moeder en m'n zussen ook altijd. Dat vind ik verschrikkelijk ...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:51 schreef Salem het volgende:
Tja.. dat was bij ons thuis nooit zo'n issue.. ik heb iedereen regelmatig bloot gezien.. laatst zelfs een keertje het vriendje van mijn zus (foutje)
maar wij poepen altijd gewoon met de deur open.. nu nog trouwens (nou ja.. plassen wel, poepen niet.. zou de grens daar liggen).. anders kan ik mijn volledig onbelangrijke gesprekken met Pluche niet voortzetten (zeker nu het huis ineens zoveel groter geworden is).![]()
Ja maar een vrouw zit meestal met d'r benen een beetje wijd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:58 schreef Salem het volgende:
pissen met de deur open, dat is toch gewoon hetzelfde als dat kerels ergens naast elkaar in van die bakken staan te zeiken.. suf .. ik zie je probleem helemaal niet.![]()
Welke haren?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:05 schreef TheDon18 het volgende:
Ik doe soieso altijd alle deuren achter me op slot. die van de badkamer ook altijd, al kom ik er om m'n haren te kammen![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:00 schreef Markster het volgende:
en wat heeft het met vertrouwen te maken dan ?
Ik heb niet de behoefte om naakt door het huis heen te lopen als er iemand thuis is hoor.
En ik heb al helemaal niet de behoefte om me ouders naakt te zien
Het gaat er helemaal niet over of je er behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:50 schreef devil-j het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
idd, ik geil er ook niet op om ze naakt te zien, maar ik maak er geen punt vanquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:14 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet over of je er behoefte aan hebt.
Het gaat er om of je er een punt van maakt.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:01 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja maar een vrouw zit meestal met d'r benen een beetje wijd.![]()
Dan blijf ik er niet voor staan te praten.
hypocriet.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:40 schreef MrBean het volgende:
Ik sta er altijd van te kijken hoe men verschillend in gezinnen tegen bloot aan kijkt. Thuis vind ik het niet echt bijzonder als ik mijn ouders of mijn zussen naakt zie, maar in sommige families worden ze dan helemaal hysterisch en moet gelijk de badkamer op slot.
Ga ff lekker terug nar de basisschoolquote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja en je maakt er een punt van omdat je de behoefte niet hebt, domboquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:14 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet over of je er behoefte aan hebt.
Het gaat er om of je er een punt van maakt.
ehm.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ja en je maakt er een punt van omdat je de behoefte niet hebt, dombo![]()
Wat heeft dat nou weer met hypocrisie te maken?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:16 schreef caponi het volgende:
[..]
[..]
hypocriet.
ik ben overigens "tegen" naaktheid in het gezin.
probeer maar te begrijpenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:22 schreef MrBean het volgende:
[..]
ehm.
Wat?
![]()
Volgens mij denk jij serieus dat ik op een dag dacht: "WOEHA! Ik zou best wel m'n familie naakt willen zien hehehehequote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:42 schreef vdo28 het volgende:
[..]
probeer maar te begrijpen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij serieus dat ik op een dag dacht: "WOEHA! Ik zou best wel m'n familie naakt willen zien hehehehe" ... of niet?
Ergens geen punt van maken en ergens behoefte aan hebben zijn twee verschillende dingen imo.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:17 schreef vdo28 het volgende:
[..]
![]()
omfg, dat was wel het stomste wat je kon zeggenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ga ff lekker terug nar de basisschool
stam + t
[..]
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:30 schreef doemaardrie het volgende:
[..]![]()
Geweldig dacht je dat het een spelvout was?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:29 schreef keijz het volgende:
[..]
omfg, dat was wel het stomste wat je kon zeggen
In geval van twijfel, vervang je gewoon het werkwoord door een onzinnig werkwoord dat niet eindigt op een -d of -t in de stam.quote:Hier wachten we op mekaar, maar bij m'n ex had de badkamer geen slot... Het is maar net hoe je er mee opgroeit, denk ik.
ik gebruik altijd smurfenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:45 schreef Webdevel het volgende:
Proficiat keijz, u wint de prijs van "De mens die de verbetering op de foute verbetering van een juiste zin beschouwt als een idioot".
[..]
In geval van twijfel, vervang je gewoon het werkwoord door een onzinnig werkwoord dat niet eindigt op een -d of -t in de stam.
Het is maar net hoe je er mee neukt, denk ik.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ergens geen punt van maken en ergens behoefte aan hebben zijn twee verschillende dingen imo.
Is dat in?, het toilet in de zelfde ruimte als de douche. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:10 schreef new_moon het volgende:
tja bij ons laat iedereen wel de badkamerdeur open, en dan kan iemand anders even op de wc of bij de wastafel.. alleen mn zusje daar mag je niet tegen praten als ze moet poepen want dan kan ze het niet.
Verder ga ik beneden ook vaak op de wc met de deur (half)open,.. maar niemand maakt er een probleem van.
Mn zwagertje die woont hier ook de meeste tijd en die interreseert het al helemaal niks, mn zusje en ik staan ons gewoon om te kleden en zo waar hij bij is.
Zijn wij raar?nee toch
ik groei opquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:29 schreef keijz het volgende:
[..]
omfg, dat was wel het stomste wat je kon zeggen
Geile bende bij jouw thuis !!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef Noname het volgende:
Nu ik het huis uit ben loop ik ook nog zo nu en dan naakt rond, ik (man) en mijn huisgenote (vrouw) hebben daar allebij geen problemen mee. Zij loopt trouwens ook gewoon naakt rond zo nu en dan. Het is maar hoe je opgegroeid bent denk ik.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:22 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Geile bende bij jouw thuis !!!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:22 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Geile bende bij jouw thuis !!!![]()
Ik weet precies wat je bedoelt, zie een paar posts hierboven.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:49 schreef Salmonella het volgende:
vooral m'n vader loopt de hele tijd naakt door het huis.
Ben ik ook niet echt blij me...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |