nou je hebt nu wel mooi haar, hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb redelijk lang haar gehad, tot halverwege m'n rug ongeveer.
Af laten knippen en een spijt dat ik had! Was te kort, had beter in etappes kunnen doen. Paar korte kapsels gehad, en weer laten groeien. Een paar weken geleden had ik tot op m'n schouders, en heb het toen weer laten knippen, en nu in een kapsel dat ik wel leuk vind.
Uiteindelijk heeft het zo'n 5 jaar geduurd geloof ik voor ik tevreden was.
stalk maar een end wegquote:Op donderdag 15 april 2004 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou je hebt nu wel mooi haar, hoor(ben jou aan t stalken btw
)
![]()
![]()
ik zie dat je msn hebt, is het goed als ik je add??quote:Op donderdag 15 april 2004 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stalk maar een end wegI don't give a f*ck
![]()
Iedereen zei de eerste keer tegen mij ook dat het geweldig stond. Ik vond hetquote:Op donderdag 15 april 2004 18:47 schreef saaw het volgende:
toen ik aan mensen vetelde dat ik het ging knippen zeiden ze dat het zonde was maar toen het er eenkeer af was vond iedereen het geweldig
ik zie je nietquote:Op donderdag 15 april 2004 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iedereen zei de eerste keer tegen mij ook dat het geweldig stond. Ik vond het![]()
Alles wentnu zit het wel okay
(heb nu 'een kapsel' ipv 'haar'
)
ik heb jou ff toegevoegd Renske, was je lekker voor![]()
Het is ook heel eng, maar in mijn geval viel mijn haar zo futloos en plat naar beneden. Het hing maar te hangen zeg maarquote:Op donderdag 15 april 2004 21:04 schreef Anneque het volgende:
foto's!!! zien zien! overtuig me!
nee echt.. ik denk erover.. maar vind het toch wel heel eng..
wow!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:52 schreef moussy het volgende:
Owkee....
Voor
[afbeelding]
tussendoor is het tot rond mijn schouders geknipt, maar dat vond ik nog te lang... ik kon er nog geen zak mee.
Na
[afbeelding]
en ik kan niet mikken met de camera op de zelfontspandingesstand
Dat is ... een heel verschil ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:52 schreef moussy het volgende:
Owkee....
Voor
[afbeelding]
tussendoor is het tot rond mijn schouders geknipt, maar dat vond ik nog te lang... ik kon er nog geen zak mee.
Na
[afbeelding]
dan moet je duidelijk zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:17 schreef Fixxxer het volgende:Ik ben dinsdag na dik een jaar naar de kapper geweest en ze heeft er teveel af gehaald naar mijn zin.
Die mensen zien echt niet in watvoor psychologische schade ze aanrichten.
Het is niet eng hoor en het deed ook geen pijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:14 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat is ... een heel verschil ja.
Petje af hoor, ik zou zoiets never nooit durven
Hee leuk, zo ongeveer had/heb ik het ook.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:52 schreef moussy het volgende:
Owkee....
Voor
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:16 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Hee leuk, zo ongeveer had/heb ik het ook.
Het staat je goed btw!
Mijn haar is zowel de voor- en achterkant in laagjes zodat je een "vol" geheel krijgt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:28 schreef Emel het volgende:
ik ga ook laten knippen en laten verven!
Hanneke1983: is de voorkant van je haar alleen in laagjes geknipt of ook de achterkant? of is het bij je nek recht?
ik wil namelijk niet kort laten knippen maar weet niet wat voor kapsel ik dan zou moeten nemen. De jouwe lijkt wel erg leuk
Dan moet je naar een goede kapsalon gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:17 schreef Fixxxer het volgende:Ik ben dinsdag na dik een jaar naar de kapper geweest en ze heeft er teveel af gehaald naar mijn zin.
Die mensen zien echt niet in watvoor psychologische schade ze aanrichten.
Ik heb helaas een hele brakke webcam, dus ben bang dat je het dan niet duidelijk ziet, anders had ik het graag voor je willen doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:49 schreef Emel het volgende:
Dankje HannekeIs je haar van de achterkant in lange laagjes geknipt? Ik wil namelijk op mn werk mn haar in een staartje kunnen doen.Vooral met het warm weer vind ik het niet fijn om mijn haar altjd los te hebben. Jouw haar is nu half lang toch? Net ietsje onder de schouders?
Vind je het erg om een foto van de achterkant te plaatsen?
Nu komt het net over mijn schouders, eerst was het centimeeeeeeters langer!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:04 schreef Coconut het volgende:
@ Hanneke1983: je hebt toch nog steeds lang haar? Niet echt een wereld van verschil...
Leuk he, photoshopquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:06 schreef Sjmuup het volgende:
wat een zwarte ovale kop
Owja sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat er stond dat je nu kort haar hebtquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
Nu komt het net over mijn schouders, eerst was het centimeeeeeeters langer!!
En als je goed kijkt zie je wel een wereld van verschil. Eerst hing het heel styl en plat naar beneden. Ik kon er totaal niets mee. Het zag er gewoon niet uit! En nu valt het stukke voller en levendiger. Eindelijk een leuk kapsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |