quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
Je post toch wel een foto als het gebeurt is he?
ik ben benieuwd namelijk
Ik stalk alles wat los en vast zit, nu zelfs vrouwenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:19 schreef blublub het volgende:
[..]jij stalkt mij ook echt overal achterna he?
![]()
maar kweenie, heb geen digicam, en je weet dat ik erg van mn privacy hou enzo
nou, ik heb daar ooit een ramp mee gehad, en die mensen zijn toch meer visueel ingesteld vaak. (ik zei dus: GEEN pony, wat knipt ze, de allerlelijkste klotepony die je maar kan knippenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:15 schreef veldmuis het volgende:
Denk je dat de kapper het niet snapt als je dat uitlegt?
geen idee. maar ik zie t de laatste tijd best veel. heb je er geen plaatje van?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:14 schreef Lexie het volgende:
Een franse lok?.
Waarom weet ik dit.
jah maar ik ben geen vrouw ik ben een meisjequote:Op vrijdag 16 april 2004 23:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik stalk alles wat los en vast zit, nu zelfs vrouwen
Het hoeft niet hoor.
nee ik ken dat boek, dat is heel oud en alleen lelijke kapsels.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:24 schreef Boris_Boef het volgende:
Meestal ligt er in een kapperszaak wel een boek met allerlei kapsels er in ten minste wel bij diegene waar ik kom. Kun je gewoon om vragen of misschien doen ze het zelf wel
wowquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:31 schreef Lexie het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/-moi-
Zoiets bedoel je toch?
LEXIE! zit je m'n fotoboek te promoten?!?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:31 schreef Lexie het volgende:
Zoiets bedoel je toch?
Ik heb het nog even gevraagd in het kuntopicquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:43 schreef -moi- het volgende:
[..]
LEXIE! zit je m'n fotoboek te promoten?!?
oh hahaha nee ik vind niet erg hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb het nog even gevraagd in het kuntopic![]()
. Je vindt het toch niet erg he?
jah dat is idd ongeveer wel wat ik bedoel, maar dan misschien een iets grotere lok.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:31 schreef Lexie het volgende:
Zoiets bedoel je toch?
Ik kan ook nooit iets stiekem doenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh hahaha nee ik vind niet erg hoorik zat toevallig bij de AT te kijken, en toen zag ik dit topic, en toen zag ik ook ineens mij fotoboekurl erin staan haha!
eh, volgens mij heb ik tussen dik en dun haar in, normaal dusquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dat is idd ongeveer wel wat ik bedoel, maar dan misschien een iets grotere lok.
maar heb jij dun of dik haar moi?
eerlijkheid duurt t langst hequote:Op vrijdag 16 april 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets stiekem doen
jah ik weet t, is alweer uit, maar dat intresseert me geen hol. ik ga echt niet met zon lelijke pony rondlopen. maar ik snap niet wat je met die 2 lokken bedoelt...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:55 schreef -moi- het volgende:
[..]
eerlijkheid duurt t langst heik word ook altijd betrapt als k iets stiekem doe
maarehm, zo'n lok is inderdaad een franse lok, maar eigenlijk is ie alweer een beetje uit. je kan ook gewoon aan beide kanten een lok doen, dus dat je misschien een grotere lok naar de ene kant hebt hangen, en een kleinere naar de andere kant
jah maar dat is ook prcies wat ik bedoel, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:01 schreef -moi- het volgende:
eh, ipv al je haar naar 1 kant, een deel naar de linkerkant en een deel naar de rechterkantdus de scheiding niet helemaal naar links of rechts, maar iets aan de zijkant van een middenscheiding.
zo duidelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |