Ik hoop het van harte!quote:NBC verwacht volgende week donderdag het hoogste kijkcijfer uit de Amerikaanse tv-geschiedenis te halen.
Eén concurrerend station neemt niet eens de moeite om er iets tegenover te programmeren. Zij zenden twee uur lang een vast shot uit van hun medewerkers die in de studio ook naar Friends zitten te kijken.
Dat is bijna 20 procent van de bevolking in Amerika.quote:Er wordt verwacht dat 50 miljoen Amerikanen zullen inschakelen om te zien wat er gaat gebeuren met Rachel, Ross, Joey, Chandler, Monica en Phoebe.
quote:Grote uitdaging voor NBC wordt om de gebeurtenissen in de uur lang durende afscheidsaflevering geheim te houden tot mei. De set zal dan ook beter beveiligd worden dan president George W. Bush zelf...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:06 schreef yanggie het volgende:
Friends is ook veel belangerijke dan George W. Bush![]()
Ik normaal gesproken ook niet, maar ik denk ook dat ik als een klein ga lopen janken. Ik heb het al zwaar als ik naar de reclame spotjes zien van de finale :'(quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:13 schreef Wytze het volgende:
[..]
Damn vind het wel jammer dat Joey dan dus naar LA gaat. Dat betekend dus echt dat de vriendschap eindigd.
* yanggie is normaal geen huilie, maar weet nu al dat ie traantjes gaat krijgen :'(
Zouden een van de overige Friends nog een keer op bezoek komen bij "Joey" ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:20 schreef yanggie het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet, maar ik denk ook dat ik als een klein ga lopen janken. Ik heb het al zwaar als ik naar de reclame spotjes zien van de finale![]()
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het (bijna) echt afgelopen is.
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zouden een van de overige Friends nog een keer op bezoek komen bij "Joey" ?
quote:NBC verwacht volgende week donderdag het hoogste kijkcijfer uit de Amerikaanse tv-geschiedenis te halen.
Eén concurrerend station neemt niet eens de moeite om er iets tegenover te programmeren. Zij zenden twee uur lang een vast shot uit van hun medewerkers die in de studio ook naar Friends zitten te kijken.
Jahoor. Op het moment dat die nieuwe serie niet zo goed blijkt te lopen, en op het moment dat het met de carriere van die andere lui ook niet zo goed wil lopen. Dus zo rond aflevering 3, gok ik...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zouden een van de overige Friends nog een keer op bezoek komen bij "Joey" ?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
Jahoor. Op het moment dat die nieuwe serie niet zo goed blijkt te lopen, en op het moment dat het met de carriere van die andere lui ook niet zo goed wil lopen. Dus zo rond aflevering 3, gok ik...
A) Ikzelf kijk aardig uit naar de nieuwe serie van Joey. Lijkt me echt leukquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
Jahoor. Op het moment dat die nieuwe serie niet zo goed blijkt te lopen, en op het moment dat het met de carriere van die andere lui ook niet zo goed wil lopen. Dus zo rond aflevering 3, gok ik...
OMG !! 105 fucking miljoen lui .. Dat is wel heel extreemquote:Voor de laatste aflevering wordt een kijkcijferexplosie verwacht. Niets lucratiever voor adverteerders dan dat. De prijzen voor de laatste stukjes reclameblok zijn inmiddels gestegen tot twee miljoen dollar per 30 seconde. Tijdens de Super Bowl werd gemiddeld 2,3 miljoen dollar per seconde betaald.
De bedragen die voor Friends over tafel gaan zijn de hoogste tarieven ooit betaald voor een reclameblok tijdens een sitcom. De mediabureaus gaan uit van zo'n vijftig miljoen kijkers.
Dit cijfer komt niet in de buurt van de kijkcijfers die bij de laatste aflevering van oorlogsserie 'M*A*S*H' in 1983 gehaald werden. Toen zaten ruim 105 miljoen Amerikanen voor de televisie.
Maakt niet uit. Zolang ze Seinfeld verslaan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:53 schreef LaTeX het volgende:
[..]
OMG !! 105 fucking miljoen lui .. Dat is wel heel extreem
Morgen IS het vrijdagquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:41 schreef Hare het volgende:
[..]![]()
Schitterend. Jammer dat ik morgen de hele dag weg moet. Kan het pas vrijdagavond zien. Maar ja, dan ga ik er ook goed voor zitten!!!!
Misschien heeft hij wel een supersnelle internet verbinding. Weet jij veel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:41 schreef M_M het volgende:
[..]
Morgen IS het vrijdag
En hoe wil je 't zo snel gaan kijken dan, kun jij NBC ontvangen?
Downloaden kan pas vrijdagochtend ofzo.. en onthoud wel dat je 2 uur ipv 20 minuten moet downloaden![]()
En hoeveel keken er daar naar?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:02 schreef yanggie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zolang ze Seinfeld verslaan ben ik tevreden.
PREPARE TO SAY GOODBYEquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
Next On Friends:
THE LAST ONE - Series Finale
8:59pm 2004-05-06 ALL NEW!
"FRIENDS" SERIES FINALE - AFTER TEN YEARS THE FRIENDS PREPARE TO SAY GOODBYE -- Filled with humor and bittersweet emotion, the series finale of "Friends" finds Rachel, Monica, Phoebe, Joey, Chandler and Ross embarking on the next chapters in their lives. The six of them have been there for each other through all the ups and downs of becoming adults. Now it's their last day together, and it's one of momentous events and last-minute surprises. Even as the friends make major decisions on their futures, there is a bond between them that will last forever - no matter where their paths lead. TV-14
Tussen de 40 en de 50 miljoen dacht ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En hoeveel keken er daar naar?
Daar gaat Friends wel overheen. Ze zouden ook alle Downloads mee moeten tellenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:16 schreef yanggie het volgende:
[..]
Tussen de 40 en de 50 miljoen dacht ik.
Dan gaan ze er wel heeeeeeel erg ver overheen....quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef Wytze het volgende:
[..]
Daar gaat Friends wel overheen. Ze zouden ook alle Downloads mee moeten tellen
Heb seizoen 9 & 10 nu wekelijks gedownload... denk dat er met mij nog heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel andere zijn die dat doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan gaan ze er wel heeeeeeel erg ver overheen....
idd, er zijn er héél veel anderen die dat doen. Heb ier ook enkele volledige seizoenen staan, maar heb ier ook gans de dvd box van seizoen 1 tot 10 (aflevering 1-8 dan welquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
Heb seizoen 9 & 10 nu wekelijks gedownload... denk dat er met mij nog heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel andere zijn die dat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |