abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18529942
Ja, ik begrijp dat er ook andere middelen zijn, maar je hebt tegenwoordig pleisters, prik enz.
Dan duurt het bij mij nog 4 tot 5 dagen.
Een hele verbetering
  maandag 19 april 2004 @ 09:22:22 #102
1087 Merisse
broddeltante
pi_18529986
quote:
Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Girly het volgende:
afspraak heb ik 15:40 .. zal wel niet meer zijn dan een gesprek ofzo ...
Welke dag zit je nu Girly? Volgens mij toch wel rond de 30 dagen, niet? Ik zou bij de gyn beginnen met te vertellen dat je vermoed weer zwanger te zijn en vragen of zij dit ter plekke kunnen testen/zien. Ga je alleen of gaat je vriend mee?
spannund!

Beaker, heb je last ergens van, pmsserige klachtjes? Zo niet is het ook niet zo erg dat ze niet komen toch? Ik heb wel eens ruim een half jaar de pil doorgeslikt omdat die onttrekkingsbloedingen kennelijk lichamelijk helemaal niet nodig zijn. Ik heb dat toen overlegd met mijn huisarts en die vond het helemaal geen probleem. Nooit meer ongi, joepie!

Xanthe, wat een verhaal joh! Maar mij lijkt het toch een groot verschil met nu qua verdriet omdat je toen helemaal niet wist dat je zwanger was. Wel heel traumatisch om out of the blue een miskraam te krijgen en dan ook nog op zoveel onbegrip te stuiten.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_18529996
Owhh...bedoelde je dat neuh .... ik stop dan met het gebruiken van hormonen! Die hoef ik niet meer wil eerst is kijken wat mijn lichaam doet op eigen " kracht " laat maar zeggen.

BabyS :))
pi_18530036
Hoi Merisse

Hoe is het met jou?

Zelfs als ik de pil niet gebruik word ik niet ongesteld
Ik daarvoor Primolut geslikt en toen kwam het als een bezetene op gang
Als je pil wel slikt kun je pms klachten hebben volgens de HA.

Nogmaals ik snap het niet

Ik vind het erg dubieus allemaal
pi_18530309
Beaker.........
Het word er ook niet beter op,hé?Deze pil helpt ook al niet,maar missschien breekt het nog door.
Sterkte maar weer,dikke
Groetjes,Minoes
pi_18530464
Minoes

Alles goed met jou?

citaat uit de bijsluiter van de Lovette: Als u de pil correct heeft geslikt en u bent niet ziek geweest (overgeven, diaree) en de verwachte menstruatie blijft toch uit kunt u zwanger zijn

OMG

Waar slik ik dat dat ding dan voor

Ik maak me waarschijnlijk druk om niks, maar denk aan de toekomst. Ben bang dat ik nu niet zwanger kan worden ofzo weet niet of dat terecht is dat ik zo denk en dus wil ik het bespreken met de HA

Girly

Joehoeeeeeeeeeeee Waar ben je?
Succes vanmiddag

Ik ga ff naar de wc de eruit
  maandag 19 april 2004 @ 10:49:04 #107
86274 hartje
still waiting...
pi_18531069
ik ben er weer. we waren een lang weekend naar frankrijk, mijn vriendje bungy jumpen ik scheet al peentjes op die brug daar om foto's te maken! was echt heel eng 85 meter hoog! maar hij heeft het overleeft. daarna ben ik nog samen met hem gaan scabele'n; sprong je eigenlijk ook van 85m naar beneden maar dan zat je helemaal in een tuigje & vloog je met 100km/uur over een kabelbaan, was wel erg leuk zo saampjes. kijk maar ff op http://www.ajhackett.fr dat was echt leuk hoor, dus aan te raden maar dat bungy mij niet gezien! omdat ik vegetarier ben kon ik daar in frankrijk alleen maar alle kazen eten die verboden zijn, gerookte zalm & ook nog wijn gedronken, maar ik was toch ongi dus moest maar ff.
girly succes vanmiddag ik vind het toch wel spannend hoor! gelijk ff postten hè hoe het ging.
  maandag 19 april 2004 @ 11:16:39 #108
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18531617
Goeiemorgen dames!

LW is ziek snotter, snif, snuitend in zakdoek...heb me vanmorgen maar ziek gemeld.

Beaker, wat zag ik net staan? Beaker3?? Hoeveel Beakers zijn er wel niet???? tune van Twilight Zone neuriend
Wat klote dat de er niet zijn! Maar aan de andere kant....wie weet? Morgen om 10.30 naar HA toch? Ben benieuwd, zal duimen!

Girly, spannend!!!! Ook voor jou ga ik flink duimen vanmiddag!

Hebben jullie ook gezien dat Tan bevallen is van een flinke dochter? Hele mooie naam ook, Junah Ileah. Zat wel een of andere eppo tussen die het een vreselijke naam vond. Nou ja, hij noemt zijn kinderen vast Truus en Koos.

Wat ik net weer hoorde trouwens....een tijdje geleden postte ik dat een nichtje van vriendlief, na een flinke tijd met hormonen en allerlei andere dingen bezig te zijn geweest, nu dan eindelijk zwanger is. Zo'n 17 weken nu. Belt mijn schoonmoeder op, ff praatje maken, vertelt ze dat het nichtje vrijdag toevallig op een verjaardag heeft gezien, en (jullie raden het al misschien) ze stak daar fijntjes een sigaret op! En ze was niet de enige ook, de vader in spe pafte lekker mee. Ik vind dat dan zoooooo dom he?! Doet ze zoveel moeite omdat ze zoooo graag een kindje wil....gaat ze roken!! Ik snap niet dat je de gezondheid van je kind bewust schade toebrengt.
Mijn schoonmoeder zei wel dat ze haar erop aansprak zo van: zou je dat nou wel doen? Excuus: ''het was toeval dat ze er een opstak''. Maar natuurlijk.

Zo, ff mun hart gelucht.

Iedereen een dikke kus

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  maandag 19 april 2004 @ 11:19:58 #109
1087 Merisse
broddeltante
pi_18531668
He Hartje, het lijkt wel alsof je dit weekendje gepland had om alle dingen die verboden zijn als je zwanger bent te doen! Nu ben je er echt helemaal klaar voor.
Trouwens over gerookte zalm heb ik vorige week nog een discussie gehad met een ober in het restaurant: ik beweerde dat ik dat niet mocht, hij beweerde van wel. Gerookte zalm is niet rauw dus wat dat betreft mag het wel maar ik meen zeker te weten dat ik ergens gelezen heb dat je het beter niet kan eten als je zwanger bent. Ik ga me trouwens niet aan de regels houden als ik niet zeker zwanger ben, jullie wel? Alhoewel ik maak geen kattenbak schoon en drink niet meer dan een paar glazen wijn, maar eet wel alles en neem ook ibuprofen.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_18531723
ff offtopic

Xanthe, waar woon jij dichtbij in de buurt dan.
Delfzijl of groningen?
pi_18531788
ff over gerookte zalm.
Dit zou gewoon gegeten mogen worden.
Heb net ff gegoogled, en daar stond ook bij dat het voor een keer niet uitmaakte.
Hoop dat je hier wat aan hebt Merisse
  maandag 19 april 2004 @ 11:38:55 #112
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18532037
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:26 schreef jolene het volgende:
ff over gerookte zalm
Hier heb ik, als zalm-liefhebber, al eens uitvoerig onderzoek naar gedaan. Wat ik geleerd heb is: je hebt 2 soorten gerookte zalm: verse en verpakte (zoals in de supermarkt). Die laatste kun je beter niet eten, omdat na het verpakken bacterie-groei in de verpakking kan ontstaan. Is ook best logisch: hoe langer het niet vers is, hoe groter de kans op bacterien. Maar wanneer je zeker weet dat ze in een bepaald restaurant verse zalm serveren, dan is het geen punt.
Eet smakelijk
... ♥ ik mis je ♥
pi_18532040
Beaker,ff over die reactie bij het Tan-topic:ik zag die naam voorbij komen,maar dei was erin gegooit door die kwal ,die de naam niet mooi vond,solly,zal voortaan ff beter kijken.En Miss-D zei al,dat haar man anders heette.

Girly,heel veel succes vanmiddag.

Merisse,gaat ie alweer een beetje???En wat las ik,ga je weer over die testen heenpiesen???
Miosschien,dat ik me er ook maar es aan waag,maar heb geen idee wanneer te beginnen,want mijn ei komt volgens mij tussen dag 7 en dag 15 ofzo en dat kost volgens mij wel een paar doossies van die testen ,die al zo duur benne....

Hebben we nog nod's in deze week,ik ben er nu ff helemaal uit hoor,klets me es bij!!!

Groetjes,Minoes
pi_18532049
LW

Ja goed he heb bij mijn ouders op de pc ook maar ff een naam aangemaakt dankan ik toch af en toe posten in het weekend, want we hebben zelf nog steeds geen internet thuis vandaar Beaker3

Mijn collega is ook zwanger en rookt haar excuus? Haar moeder is overleden aan kanker tijdens haar zwangerschap en daardoor ziet ze het niet zitten om te stoppen, omdat ze zich al zo vrolijk en sip tegelijk voelt.
Kan haar standpunt wel begrijpen, maar toch roken tijdens de zwangerschap kan hoe dan ook niet
Maar in haar situatie blijft het moelijk denk ik

Minoes

ik had zijn reactie ook gezien inderdaad en toen de jouwe end acht huh waar gaat dat nou over!
Niks ernstigs dus!
  maandag 19 april 2004 @ 11:50:56 #115
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18532297
Hoi Beaker!

Tja, zo'n situatie zoals die van je collega, daar kan ik me wel iets bij indenken, da's dan tenminste een geldigere smoes dan dat nichtje. Zij heeft geen pas overledenen of andere nare gebeurtenissen van die strekking in haar omgeving momenteel.
Ik vind het alleen zo dubbel dat iemand toch blijft roken terwijl ze behoorlijk lang bezig zijn geweest en je een gat in de lucht zou moeten springen dat het gelukt is, en je dus alles zou willen doen om de gezondheid van je kindje te waarborgen.
Ik weet zelf niet hoe het is om te roken (zelf nog nooit een trekje om te proberen ofzo), dus weet ook niet hoe moeilijk het is om te stoppen.
Maar dat het kan, staat vast. De moeder van mijn beste vriendin is echt een kettingrookster en rookt vele malen meer dan het nichtje, en toen zij zwanger bleek van mijn vriendin is ze acuut negen maanden lang gestopt. Dus het kan wel, als je maar wil denk ik.

Maarreh, heb je die er op de WC nu uitgeperst of hoe zit dat?

Merisse, hoe is het met je? Klopt het dat je weer gaat staafjes-piesen? Zag dat net bij iemand in een post voorbijkomen.....Huwelijksdag komt ook steeds dichterbij!! Spannund!!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  maandag 19 april 2004 @ 11:52:39 #116
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18532343
Minoes, voor de NOD's, zie de openingspost van dit deel!

En het zijn er weer een aantal op een rij, bijna allemaal in de eerste periode van mei! Spannende dagen in het verschiet dus!

Alles goed met jou?
  † In Memoriam † maandag 19 april 2004 @ 12:02:00 #117
81992 Githa
pi_18532590
Ohw wat is er weer druk geklept .... ik heb vandaag niet veel tijd om te reageren

Girly Nog geen ooooohw dat is echt spannend... Ik wens je vanmiddag heel veel succes op je controle en ik hoop dat ze je daar een antwoord willen en kunnen geven...ik kom vanavond i.i.g. checken of je al iets weet ...

GO GIRLY

Beaker 1,2,3, nog niks ? ...... heeft dat persen geholpen???? Jij maakt van je ongi een bevalling .....GO beaker pers dat der uit

xanthe wat een verhaal daar krijg ik nu echt kriebels van.
Gewoon schandalig dat je dan zo behandeld wordt vraag me af of het nou echt zo moeilijk is om ook eens aan gevoelens te denken en niet alles zo plastisch te zien maar voor veel artsen schijnt dat een probleem te zijn.
Zou een goeie studiedag voor ze zijn

Nou Dames ik ga der weer vandoor....drukke dag van
doei doei
pi_18532630
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hoi Beaker!

Maarreh, heb je die er op de WC nu uitgeperst of hoe zit dat?
Neen het wil niet erg komen
Heb de hoop alweer op gegeven!

Pies me het hele weekend al het ongans, maar ongesteld worden ho maar!
voordat ik ongsteld moet worden plas ik meer dan normaal, jullie ook ?

Mjaaaaaaaaaaaa....het zal wel niks zijn, maar toch ik wil weten waar ik in de toekomst rekening mee moet houden!
pi_18532727
ow Beaker, ik moet toch stiekum ook een klein beetje lachen.
Je wil zo graag die , maar door stress kan het nu ook uitblijven.
Dus niet meer kijken
pi_18532936
Ja maar ik heb me er nu echt niet druk om gemaakt

Hier mijn menstrutie verleden: dan is het wat duidelijker

1,5 jaar geleden begonnen met de Microgynon 30, vrijdag laatste pil maandag 11.00 uur ongesteld
pillen vergeten--> niet zwanger niet meer ongesteld geweest
Primolut geslikt ongesteld geworden op eerste dag begonnen met de Lovette en weer niet ongesteld geworden Alle pillen netjes optijd ingenomen

Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergeten maar altijd ongesteld geworden Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet , vriendje is daarvan op de hoogte Al leg ik hem op mijn kussen dan vergeet ik hem nog!

Ineens was het weg nou dat is toch gek
  maandag 19 april 2004 @ 12:16:28 #121
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18532951
quote:
Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef Beaker1 het volgende:

[..]

Pies me het hele weekend al het ongans, maar ongesteld worden ho maar!
voordat ik ongsteld moet worden plas ik meer dan normaal, jullie ook ?
Ja, dat herken ik wel. Zowel toen ik nog geen pil slikte als tijdens de pil-slik-periode, ik moest altijd meer plassen. Vaak kwam ook vlak voor het RODE moment supreme een grote boodschap langs. Dan wist ik meteen dat ik binnen een uur bezoek kreeg van
pi_18533025
quote:
Op maandag 19 april 2004 12:15 schreef Beaker1 het volgende:

1,5 jaar geleden begonnen met de Microgynon 30, vrijdag laatste pil maandag 11.00 uur ongesteld
Primolut geslikt ongesteld geworden op eerste dag begonnen met de Lovette en weer niet ongesteld geworden Alle pillen netjes optijd ingenomen

Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergeten maar altijd ongesteld geworden Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet , vriendje is daarvan op de hoogte

Is het ook ben ik helemaal eens.....
Maar morgen de HA eens vragen of dat niet spontaan kan.
Met die eerste pil van jou heb ik zelf ook geen goede ervaringen mee.

Het komt goed joh...
  maandag 19 april 2004 @ 12:19:52 #123
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18533043
quote:
Op maandag 19 april 2004 12:15 schreef Beaker1 het volgende:

Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergeten maar altijd ongesteld geworden Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet , vriendje is daarvan op de hoogte Al leg ik hem op mijn kussen dan vergeet ik hem nog!

Hee, inderdaad. Wat slikte je dan voor die Microgynon? Of was de Microgynon uberhaupt de eerste pil die je ooit hebt genomen?
Wel vreemd dat de menstru zomaar is weggebleven. Met het risico dat je dat al es hebt beantwoord, maar wat gaf de HA aan als oorzaak voor het wegblijven?
pi_18533321
Ik slikte de Micrgynon 30 Dat was de eerste pil die ik slikte
De HA dacht dat mijn hormonen zijn werk niet goed zouden doen en daardoor bleef alles "zomaar" weg, maar volgens bloedonderzoeken was dat in orde
dmv een echo hebben we ook kunnen zien dat mijn baarmoeder en eileiders goed zijn

Nu slik ik de Lovette sinds vorige maand en weer blijft mijn menstruatie gewoon weg
Naja Beaker vind het onacceptabel en wil duidelijkheid hierover!
Dokter zal wel denken daar heb je die zeur weer!
maar geen menstruatie hebben is toch niet goed toch
  maandag 19 april 2004 @ 13:11:04 #125
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18534129
Toch is het raar dat je ongi ''zomaar'' wegblijft.
Maar het is je goed recht om te weten wat er aan de hand is, duidelijkheid lijkt me niet meer dan normaal en iets wat de artsen je moeten verstrekken.
Je BM en E-Leiders zij iig goed, da's dan al mooi gewonnen.
En niks zeur, het is toch jouw lijf? Dan moet ie maar geen dokter worden.

Die echo, is die gemaakt tijdens een eerste bezoek aan de gyn? En hoe gaat dat in zijn werk, vaginaal of...misschien kom ik nu wel dom over, maar heb hier nog geen ervaring mee

Bij mij zijn er nog totaal geen tekenen van een ongi op komst. Dus ik bereid me nu steeds meer voor op het feit dat ik naar een gyn moet. Wat ook weer en dubbel gevoel geeft, enerzijds wil ik niet in een mmm komen, maar anderzijds ben ik wel nieuwsgierig naar mijn ''binnenkant''.
Bovendien ook bij mij de vraag: waarom word ik maar niet ongi?? Ik snak gewoon naar en naar de tijd dat ik zo regelmatig ongi werd, voor dat ik met de pil begon.

Sorry voor al dit zelf-medelijderige gedoe, maar soms moet ik het ff kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')