Welke dag zit je nu Girly? Volgens mij toch wel rond de 30 dagen, niet? Ik zou bij de gyn beginnen met te vertellen dat je vermoed weer zwanger te zijn en vragen of zij dit ter plekke kunnen testen/zien. Ga je alleen of gaat je vriend mee?quote:Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Girly het volgende:
afspraak heb ik 15:40 .. zal wel niet meer zijn dan een gesprek ofzo ...
Hier heb ik, als zalm-liefhebber, al eens uitvoerig onderzoek naar gedaan. Wat ik geleerd heb is: je hebt 2 soorten gerookte zalm: verse en verpakte (zoals in de supermarkt). Die laatste kun je beter niet eten, omdat na het verpakken bacterie-groei in de verpakking kan ontstaan. Is ook best logisch: hoe langer het niet vers is, hoe groter de kans op bacterien. Maar wanneer je zeker weet dat ze in een bepaald restaurant verse zalm serveren, dan is het geen punt.quote:Op maandag 19 april 2004 11:26 schreef jolene het volgende:
ff over gerookte zalm
Neenquote:Op maandag 19 april 2004 11:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hoi Beaker!![]()
Maarreh, heb je die![]()
er op de WC nu uitgeperst of hoe zit dat?
![]()
Ja, dat herken ik wel. Zowel toen ik nog geen pil slikte als tijdens de pil-slik-periode, ik moest altijd meer plassen. Vaak kwam ook vlak voor het RODE moment supreme een grote boodschap langs. Dan wist ik meteen dat ik binnen een uur bezoek kreeg vanquote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Pies me het hele weekend al het ongans, maar ongesteld worden ho maar!
voordat ik ongsteld moet worden plas ik meer dan normaal, jullie ook ?
Is het ook ben ik helemaal eens.....quote:Op maandag 19 april 2004 12:15 schreef Beaker1 het volgende:
Ja maar ik heb me er nu echt niet druk om gemaakt![]()
Hier mijn menstrutie verleden: dan is het wat duidelijker
1,5 jaar geleden begonnen met de Microgynon 30, vrijdag laatste pil maandag 11.00 uur ongesteld
pillen vergeten--> niet zwanger niet meer ongesteld geweest
Primolut geslikt ongesteld geworden op eerste dag begonnen met de Lovette en weer niet ongesteld gewordenAlle pillen netjes optijd ingenomen
Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergetenmaar altijd ongesteld geworden
Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet
, vriendje is daarvan op de hoogte
![]()
Ineens was het wegnou dat is toch gek
Hee, inderdaad. Wat slikte je dan voor die Microgynon? Of was de Microgynon uberhaupt de eerste pil die je ooit hebt genomen?quote:Op maandag 19 april 2004 12:15 schreef Beaker1 het volgende:
Ja maar ik heb me er nu echt niet druk om gemaakt![]()
Hier mijn menstrutie verleden: dan is het wat duidelijker
1,5 jaar geleden begonnen met de Microgynon 30, vrijdag laatste pil maandag 11.00 uur ongesteld
pillen vergeten--> niet zwanger niet meer ongesteld geweest
Primolut geslikt ongesteld geworden op eerste dag begonnen met de Lovette en weer niet ongesteld gewordenAlle pillen netjes optijd ingenomen
Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergetenmaar altijd ongesteld geworden
Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet
, vriendje is daarvan op de hoogte
Al leg ik hem op mijn kussen dan vergeet ik hem nog!
Ineens was het wegnou dat is toch gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |