Slaapmeisje hoe moeilijk ook probeer je niet meer te druk te maken om dat receptiewijf.
Je hebt je klacht gedeponeerd en meer kun je er nu niet mee doen.
In het 1e ziekenhuis waar ik liep moest ik heel vaak bloedprikken op die afdeling (AZG poortweg 10 , voor degene die het kennen).
Daar zit een vrouwtje met donker haar , redelijk kort (als ik het zo in mijn geheugen goed heb staan) iets wat krul erin en nou weet ik niet of ze ook nog een bril had.
In ieder geval de 1e keer dat ik daar moest prikken voelde ik me zo beroerd worden dat ik echt het gevoel had onderuit te gaan.
Dat had ik al heel lang niet meer gehad.
De keer erna moest vriendje ook prikken en hij geloofde mij niet...
Dus samen heen ik moest geprikt worden en het deed me toch zeer! Ik kon zelfs de rest van de dag niet eens meer mijn arm buigen en weer zo beroerd en lijk bleek.
Echter ook mijn vriendje zei dat ze niet prikken kon.
Een vriendin van me liep daar ook en zo kwam het op dat mens in een gesprek en ook zij vond dat ze niet prikken kon.
Toen moest ik de week erop weer prikken en weer zat zij er,
ik heb netjes op mijn beurt gewacht en daarna tegen haar gezegd dat ik geprikt moest worden maar dat ik dat niet door haar wilde laten doen omdat het mij slecht bevallen was....
Nou die werd me toch boos!
Ging ze beweren dat ze de enige was in het hele ziekenhuis die bloedprikte en dat ze dit nog nooit gehoord had.
Ze kon dus gewoon niet tegen kritiek , oook al betrok ik alles op mezelf.
Ik kon uit eindelijk kiezen of geprikt worden door haar of helemaal niet.
Nou kom mij niet met dat soort dreigementen aanzetten dus ik gelijk dat ik dus niet door haar geprikt wilde worden en dat mijn standpunt daar bij bleef hoe zij ook ging lopen dreigen en dat dat erg onproffecioneel was.
Ze heeft daarna zelfs de deuren gesloten en is weg gegaan....
Ik ben naar de balie gelopen en heb gezegd dat ik elders moest bloedprikken , gaf wat problemen maar is gelukt.
Daarna ben ik naar voren gelopen en heb ik gezegd dat ik een klacht in wilde dienen , er kwam meteen iemand van hogerhand en daar heb ik een heel gesprek mee gehad.
Darna mocht ik altijd naar het lab toe om te prikken , geen probleem meer gehad