abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18473984
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
heel verhaal
Jeetje Slaapmeisje wat een domme zeg die receptioniste!

Maar wel positief dat je maandag alweer een samenlevingstest kan laten doen
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 16 april 2004 @ 19:23:27 #77
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18474173
Goed he piglet Vorige maand hebben we 4 echo´s nodig gehad en deze maand zullen er 2 genoeg zijn denk ik. Ik ga ervan uit dat ook deze samenlevingstest weer negatief is, maar dan kunnen we in ieder geval verder met de onderzoeken en gaan we eindelijk met een behandeling beginnen. Kweet nog niet wat, maar volgende maand moeten we dan een afspraak maken om het behandelplan te bespreken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:59:07 #78
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18475084
Hey Slaapmeisje

Had vanmiddag even gelurkt, was net boodschapjes aan het doen toen ik me bedacht dat jij vandaag de foll-meting had! En ik had er, zoals het een goed mede-tweede-streepje-meisje betaamt, naar willen vragen.
Maar nu zie ik dat je je belevenissen al uit de doeken hebt gedaan...

Wat een driedubbele zeg bij die balie!! Toen ze zei dat het niet zo handig was dat jullie je niet hadden gemeld, zei je toen niet: ''dat gaat ook zo makkelijk zonder receptioniste!''
ik geloof dat ik dat wel gezegd had, recht in haar gezicht, oei, kan daar slecht tegen, ggrr

Wat goed dat er al een Slaap-eitje zo groot was! 18 mm!!
Veel succes bij het Kvk-en, ik zal heeel hard duimen dat de samenlevingstest maandag tiptop zal zijn!

Dikke kus
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  FOK!fossiel vrijdag 16 april 2004 @ 21:00:08 #79
2628 Karin
pi_18476579
Lijstje weer up to date, ik hoop dat ik niemand vergeten ben
pi_18479106
Dat klinkt netjes slaapmeisje 18mm.... word er jaloers van wou dat die van mij eens zo mooi werden.
Welke cd zit je vandaag?

En die koe van de receptie...
Ik vond het toen al raar dat zij dat al zei...
Ze kennen vaak je dossier niet eens , laat staan je werkelijke probleem of waar je mee bezig bent binnen de kliniek.
Maar wilde er toen niet teveel opzeggen.
Mooi dat ze het wel gaan bespreken want als die trut eerst zelf niet op d'r plek zit en jullie hierdoor de dupe worden....
Neem des noods de volgende keer een briefje mee , zit ze niet op d'r plek leg je het briefje neer of ze zich even wil melden dat ze weer terug is

Suc6 verder, ik mag dinsdag voor de fm
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2004 @ 00:13:47 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18481541
Xanthe, we lopen redelijk gelijk op met onze follikelmetingen. We gaan gewoon voor een vruchtbare maand deze keer Ik weet niet goed op welke CD ik vandaag zit omdat mijn vorige cyclus zo raar verliep, maar het moet ergens tussen de 14 en 21 in zijn. Vanaf eisprong reken ik dan twee weken voor mijn volgende NOD. Hopelijk is maandag duidelijk of die eisprong er is (of aan zit te komen of net is geweest).

Laat ik over die receptiemuts nog een ding zeggen. Zij hoort daar niet thuis. Juist in een fertiliteitskliniek waar allen mensen toch enorm bezig zijn met zwanger willen worden al dan niet opgepompt met hormonen... tsja, dan ben je dus wel extra voorzichtig met dat soort uitspraken. Ook de "warme" ontvangst kssst wat een drama. Slaapvriendje en ik waren zo enorm pissig op haar en hebben inderdaad gezegd dat ze niet op haar plek zat, maar dat kon haar blijkbaar weinig schelen. We hebben ons maar ingehouden omdat we ze toch nodig hebben om zwanger te raken. Als het iemand anders was geweest, bijv. een winkeljuffrouw ofzo dan had ik die de huid volgescholden en nooit meer naar die winkel gegaan, maar ja... we kun je in dit geval doen dan maar weer braaf in je mand.

LW, leuk om jou ook nog even te zien hier. Ja joh, een eitje van 18 mm is al heel wat. De vorige maand sprong mijn eitje bij 23 mm (hij was toen in 3 dagen tijd 10 mm gegroeid)!

Oeps, maar weer even naar beneden naar Slaapvriendje want er is werk aan de winkel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18485637
Slaapmeisje hoe moeilijk ook probeer je niet meer te druk te maken om dat receptiewijf.
Je hebt je klacht gedeponeerd en meer kun je er nu niet mee doen.
In het 1e ziekenhuis waar ik liep moest ik heel vaak bloedprikken op die afdeling (AZG poortweg 10 , voor degene die het kennen).
Daar zit een vrouwtje met donker haar , redelijk kort (als ik het zo in mijn geheugen goed heb staan) iets wat krul erin en nou weet ik niet of ze ook nog een bril had.
In ieder geval de 1e keer dat ik daar moest prikken voelde ik me zo beroerd worden dat ik echt het gevoel had onderuit te gaan.
Dat had ik al heel lang niet meer gehad.
De keer erna moest vriendje ook prikken en hij geloofde mij niet...
Dus samen heen ik moest geprikt worden en het deed me toch zeer! Ik kon zelfs de rest van de dag niet eens meer mijn arm buigen en weer zo beroerd en lijk bleek.
Echter ook mijn vriendje zei dat ze niet prikken kon.
Een vriendin van me liep daar ook en zo kwam het op dat mens in een gesprek en ook zij vond dat ze niet prikken kon.
Toen moest ik de week erop weer prikken en weer zat zij er,
ik heb netjes op mijn beurt gewacht en daarna tegen haar gezegd dat ik geprikt moest worden maar dat ik dat niet door haar wilde laten doen omdat het mij slecht bevallen was....
Nou die werd me toch boos!
Ging ze beweren dat ze de enige was in het hele ziekenhuis die bloedprikte en dat ze dit nog nooit gehoord had.
Ze kon dus gewoon niet tegen kritiek , oook al betrok ik alles op mezelf.
Ik kon uit eindelijk kiezen of geprikt worden door haar of helemaal niet.
Nou kom mij niet met dat soort dreigementen aanzetten dus ik gelijk dat ik dus niet door haar geprikt wilde worden en dat mijn standpunt daar bij bleef hoe zij ook ging lopen dreigen en dat dat erg onproffecioneel was.
Ze heeft daarna zelfs de deuren gesloten en is weg gegaan....
Ik ben naar de balie gelopen en heb gezegd dat ik elders moest bloedprikken , gaf wat problemen maar is gelukt.
Daarna ben ik naar voren gelopen en heb ik gezegd dat ik een klacht in wilde dienen , er kwam meteen iemand van hogerhand en daar heb ik een heel gesprek mee gehad.
Darna mocht ik altijd naar het lab toe om te prikken , geen probleem meer gehad
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:02:43 #83
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18491923
snapt er nix meer van hiero 4 dagen geleden begon witte afscheiding, dus teken dat vruchtbaar er aan zit te komen, daarna 3 dagen nix en nu vandaag ineens een hele hoop wit, zekere voor het onzekere maar en klussen maar volgens babybrabbel zou eisprong ook ergens vandaag of morgen zijn. nah ja t zal wel we zien het wel weer rond 2 mei
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2004 @ 17:22:00 #84
81992 Githa
pi_18492316
martineke hmmmz dat heb ik ook vaak maar snap daar ook nooit veel van gewoon altijd klussen dan zit je zeker goed

slaapmeisje ooohw ik hoop het zo voor je mijn huis staat al vol met kaarsjes voor iedereen maar der kan der nog best een bij klussen maar

Tja mijn ongi zit er ook weer op ...dus ook ik kan weer aan de klus ! weer vol goede moed een nieuwe ronde in!
  zaterdag 17 april 2004 @ 18:07:21 #85
1087 Merisse
broddeltante
pi_18493331
Martineke, in mijn vorige cyclus wist ik door die ovulatietesten wel wanneer mijn eisprong was maar heb het aan de afscheiding niet echt gemerkt (maar ehhh, de afscheiding was dan ook rond die dag nogal gemengd met ehhh mannelijke afscheiding zal ik maar zeggen). Bij mij was dat toen op dag 15 en ik ga er maar vanuit dat het elke cyclus ongeveer hetzelfde is. Of ik ga er maar weer wat ovulatietesten tegenaan knallen. Of misschien wacht ik even een maandje (niet met KvK maar met ovutesten).

Over testen gesproken, ik zat me gisteren te bedenken dat ik in mijn hele leven 4 zwangerschapstesten heb gedaan en dat die allemaal positief waren! Raar idee dat ik dus nog nooit een negatieve zwangerschaptest heb gedaan. Bij mijn eerste zwangerschap was de 1e zo vaag dat ik enkele dagen later een 2e test heb gedaan en de 3e was voor de fun! De 4e was bij mijn tweede zwangerschap.

Slaapmeisje, wat een ongelofelijke muts daar bij die fertiliteitskliniek Je hebt groot gelijk dat je haar verteld hebt dat ze daar niet op haar plek is. Met zoiets gevoeligs kan je dat er helemaal niet bij hebben. En Xanthe ook al zo'n rotervaring. Al moet ik wel zeggen dat ik het goed vind dat jullie zo voor jezelf zijn opgekomen, heb ik niet gedaan. Ik heb er helaas ook al ervaring mee met een hele enge kille gyn na mijn eerste miskraam. Vandaar misschien dat ik nu ook niet naar een dokter wil.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_18503567
Merisse na tijdens mijn 1e "miskraam" (vroeg geboorte) had ik ook zulke lullen.
De dienstdoende arts die zegt dat je gewoon zwaar ongi bent , de volgende dag mijn kindje verloren en 4 dagen later nogmaals te horen krijgen dat ik niet zwanger was geweest en dat ze uiteindelijk via de urine test toch een positieve test hadden....
Ik had het toch gezien??? Maar goed wees erop bedacht dat niet alle gyns zo zijn en zoek eventueel iemand waar je je wel bij op je gemak voelt.
Ik heb in mijn eigen woonplaats 2 "versleten" in Groningen nog eens een paar(gyn stuurde me door naar de fertiliteits afdeling en daar werken ze samen) en daar mocht ik uiteindelijk niet verder en nu in Delfzijl nog eens 3
Op 1 na in Delfzijl vind ik de andere 2 best te doen.
Die ene lul denkt dat ie beter weet hoe mijn lichaam in elkaar zit dan dat ik het zelf weet.
En dat terwijl ik een aantal maanden mijn cyclus via de inwendige echo heb kunnen volgen
  zondag 18 april 2004 @ 01:01:06 #87
1087 Merisse
broddeltante
pi_18504500
Oh Xanthe, ik krijg er helemaal buikpijn van! Hebben ze dat echt gezegd dat je niet zwanger was geweest? Jeetje dat is echt het toppunt van gevoelloosheid! O daar kan ik zo kwaad om worden. Het zal wel een tijd geduurd hebben voor je daar overheen was over de vroeggeboorte en daarbij nog een keer de manier waarop ze je behandeld hebben. Daar was die kwal van mij die alleen zei "de baarmoeder is leeg" nog een heilig boontje bij vergeleken.

Hoever was je toen in je zwangerschap en hoe lang is dat geleden nu?

Maar ik ga toch maar niet naar een gyn. Vind het niet nodig. O ja vanmiddag had een vriendin van mijn moeder een goede tip: zodra je zwanger bent plat blijven liggen gedurende 6 weken. Een dochter van een vriendin van haar had ook verschillende miskramen gehad en die had dat gedaan en daar was het helemaal goedgekomen ik geloof er nix van, jullie?
pi_18508880
Toen was ik (na berekening van de gyn en mijn verhaal van hoe groot de kleine was) 18 weken , dat was op 7 maart 1999 en nu zaten we eind februari dit jaar weer....

Heb het wel vaker gehoord , ach en baat het niet dan schaad het ook niet , lekker laten verwennen 6 weken lang!
  zondag 18 april 2004 @ 13:51:00 #89
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_18512827
Bummer.....Beaker is nog steeds niet ongesteld

Tot morgen

weer weg gaat!
pi_18515615
update -

nog steeds geen hier ...

liefs
  zondag 18 april 2004 @ 16:14:55 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18516099
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:54 schreef Girly het volgende:
update -

nog steeds geen hier ...

liefs
Oei! Spannend!!!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 18 april 2004 @ 16:29:03 #92
1087 Merisse
broddeltante
pi_18516433
Girly, oowwww spannend!!! Girly!!!
Hoe laat heb je die afspraak morgen bij de gyn?

Xanthe, hopelijk hoef je nu niet zo lang te wachten op een volgende zwangerschap. Maar hoe kunnen ze in hemelsnaam denken dat je niet zwanger bent geweest als je al 18 weken was? Onbegrijpelijk
pi_18518361
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:14 schreef dutchie het volgende:

[..]

Oei! Spannend!!!!!
ik begin het ook steeds spannender te vinden
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:29 schreef Merisse het volgende:
Girly, oowwww spannend!!! Girly!!!
Hoe laat heb je die afspraak morgen bij de gyn?
afspraak heb ik 15:40 .. zal wel niet meer zijn dan een gesprek ofzo ...
pi_18520871
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:29 schreef Merisse het volgende:

Xanthe, hopelijk hoef je nu niet zo lang te wachten op een volgende zwangerschap. Maar hoe kunnen ze in hemelsnaam denken dat je niet zwanger bent geweest als je al 18 weken was? Onbegrijpelijk
Ik wist het zelf niet eens , was zo onregelmatig dat ik er niet bij stil stond.
Begon te bloeden , dacht dat ik ongi werd , had alleen veel meer buikpijn.
Afijn na 1 uurtje werd het mij duidelijk dat ik een miskraam had , vriendje moest werk afbellen en is thuis gebleven , weekend arts vond dat ik me aanstelde en deed eigenlijk verder niks , nog niet eens een test.
Ik was zwaar ongi en daar kon ik het mee doen.
De dag erna weer zo'n verschrikkelijke pijn , weer een weekendarts en deze nam het heel serieus.
Kon kiezen om meteen naar het ziekenhuis te gaan of om thuis te blijven en de dag erna via eigen arts te regelen om in het ziekenhuis te komen.
Ik zou alleen in een bed gelegd worden en de dag erna pas aan de beurt zijn , dus ik heb gekozen om thuis te blijven in mijn eigen bedje.
Heb een pijnstiller gehad en uurtje later kwam Ezra toen ik op de plee zat.
D dag erna gebeld met eigen arts kreeg ik miss bitch aan de lijn (groeps praktijk) en die wist wel wat er allemaal aan de hand was en ik moest maar wachten tot ik een afspraak had bij de gyn.
Mijn vriend heeft de volgende dag gebeld en toen bleek dat ze helemaal niet precies wisten wat er aan de hand was.
De arts heeft toen eeb afspraak gemaakt met de gyn waar we de dag daarna terecht konden.
Al met al was toen mijn baarmoeder zo schoon dat de gyn in eerste instantie met de echo niet geloofde dat ik zwanger was geweest.

Maar dat is verleden , we gaan door voor een volgende poging overmorgen weet ik daar misschien meer over
pi_18529606
Goedemorgen

Xanthe Ongeloofelijk wat een verhaal, sommige mensen zijn zo lomp.

Beaker en zijn de gekomen.

Girly heel veel succes vanmiddag bij de Gyn.
Ik wacht vol spanning af.
pi_18529731
Goedemorgen allemaal

Slaapmeisje
Succes bij de volgende ronde

Naja ....bij mij dus nog steeds niks ga zo de dokter maar bellen :'( zit nu al aan mijn 6de dag en overmorgen moet ik alweer starten met een nieuwe strip!
We hebben toch besloten te stoppen met de pil, want zelfs deze pil is een drama!

Girly

Spannend

xanthe

Vorig vriendje was een echte eikel

En...jeetje wat een verhaal!
BabyS :))
pi_18529741
Beaker ow meis, pfff dit is ook niet geweldig.
Hoop dat de HA wat positief nieuws heeft.
pi_18529803
quote:
Op maandag 19 april 2004 08:51 schreef jolene het volgende:
Beaker ow meis, pfff dit is ook niet geweldig.
Hoop dat de HA wat positief nieuws heeft.
Dacht eerst mjaaaa...misschien komt het nog wel, maar ja gezien ik nu al op dag 6 zit geloof ik er niet meer zo in

Ik snap het niet

Een zwangerschap is uitgesloten, want heb netjes op tijd al mijn pillen in genomen ben alleen qua pil lichter gegaan. Zou dat nog wat kunnen betekenen
pi_18529832
Ik zou het heel niet weten. maar zelf word ik pas ongesteld de dag voordat ik begin te slikken dus misschien heb jij dat nu ook.
Gewoon weer afwachten, maar toch maar ff HA bellen.
Maar als je stopt met de pil weet je dan al wat je dan wil..
pi_18529885
Morgen om 10.30 kan ik terecht bij de HA en als we geen pil gebruiken dan is er ook wel een ander middel die zwangerschappen tegen gaat

Hmmm.....tja...wie weet, maar heb werkelijk niet het gevoel ongesteld te gaan worden
Zere borsten heb ik wel, maar niet zo erg als de vorige keer. Moet wel vaker plassen, en meestal heb ik dat wel als ik ongesteld moet worden dusssssssss....dat zou een klein teken kunnen zijn!

Jij word ongesteld 1 dag voordat je aan een nieuwe strip begint huh.....hoelamg duurt jou menstruatie dan nog?

Ik ben het gewoon niet gewend, ik stopte altijd op vrijdag en werd maandagmorgen rond 11.00 altijd ongesteld en nu.....heel mijn lijf van slag

Bah...bummmer voor Beaker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')