Zo ik ga even spammen. Ik wil even de leukste skaband van Nederland promotenquote:The Palookas, sinds oktober 2001 een feit in Ska-Nederland, is een jonge, energieke band die Ska met een kwinkslag speelt. Net weer even iets anders dan andere bands.
Deze zeskoppige formatie uit het zuid-westen van Nederland, weet zich bij elk optreden weer te bewijzen door de zaal volledig skankend op zijn kop te zetten! Ze hebben dit gedaan in oa. Poptempel 013, The Mezz en de Baroeg.
The Palookas maken hun naam, die vrij vertaald de onbehouwen lummels betekend, meer dan waar!
Met een swingende blazerssectie, een strakke groove en bepakt met gitaren en orgels spelen The Palookas veel up-tempo Ska met Punk invloeden, afgewisseld met swingende Jazzy Reggae..
Zang, Gitaar Charles Dons
Drums Marcel van Gastel
Keyboard, achtergrond zang Arjen Rommens
Bas Tim Kempermans
saxofoon Jelle Wils
Trombone Ivo van Nispen
Website:
http://www.thepalookas.com
Ach, alsof progressie zo belangrijk isquote:Op donderdag 15 april 2004 20:27 schreef JoZwF1 het volgende:
De Palookas zijn inderdaad leuk.......... voor 1 keer 5 minuten ofzo. Het is gewoon TE blij, de nummers lijken op elkaar en ze zijn nu al een paar jaar bij elkaar en ik heb ze nu een paar keer gezien en er zit weinig vooruitgang in, jammer. Anders had het wel een leuke band kunnen zijn, maar progressie staat niet echt hoog op hun prioriteiten lijst ben ik bang...
Nou progressie is op de lange termijn wel belangrijk, voor de fans zodat het niet saai en voorspelbaar wordt, maar zeker ook voor de muziekanten zelf, stel je maar eens voor dat je jaar in en jaar uit alleen maar dezelfde soort nummers met dezelfde opbouw en techniek moet spelen, dat gaat je echt wel tegenstaan op den duur. Daardoor word je podium presentatie minder, en speel je eigenlijk alleen maar voor het publiek en niet meer voor jezelf....quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ach, alsof progressie zo belangrijk is
Hoegaarden smaakt ook altijd hetzelfde maar het blijft lekker
Barry? Volgens mij ken ik die wel... was jij geen vriend van Chris ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:55 schreef Palooka het volgende:
JoZwF1? Ben jij niet die gast die zo'n beetje uit elke band wordt gekikt waar hij in speelt?? Die gast die een chronische hekel aan ons heeft..... ja dat ben jij..
Ten eerste heb IK nergens beweerd dat ik een chronische hekel aan jullie heb, dat maak je er zelf van, het is niet mijn smaak wat jullie spelen, dat is heel wat anders dan een "chronische hekel", ik ben vaak genoeg naar jullie wezen kijken en de eerste 2 keren vond ik het wel aardig en had ik gehoopt dat er wat meer groei en afwisseling in jullie repertoire zou komen, misschien dat die nieuwe nummers van jullie mij meer aanspreken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:55 schreef Palooka het volgende:
JoZwF1? Ben jij niet die gast die zo'n beetje uit elke band wordt gekikt waar hij in speelt?? Die gast die een chronische hekel aan ons heeft..... ja dat ben jij..
Nu wil ik het graag hebben over de volgende bewering van jou, charles zou heel erg kwaad zijn geworden op het bsf omdat wij niet de enige ska-band zouden zijn?? Even voor de duidelijkheid, Tapharheejl (de andere skaband) kennen wij heel erg goed, wij hebben respect voor hen en andersom.. man... we zijn zelfs een tour met elkaar aan het regelen, dus doe aub. geen domme uitspraken!! De enige reden dat wij niet speelden was omdat we geen bassist hadden...
Wij hebben op verschillende manieren het bsf bedankt voor de leuke opname van ons nummer, de enige band die tijdens de cdpresentatie aan het zeiken was (op het podium, door de mic. weliswaar) was JOU band (met de nadruk op was), million dollar mistake...
Ik vond het toen in ieder geval al raar, je mag met je bandje gratis een nummer opnemen en dan ga je achteraf zeiken dat het niet volgens jullie standaard is gelopen!?!? DAAR maak je pas vrienden mee!! (het staat op video dus ontken het maar niethahaha)
Maar goed.... het ging over stemmen dus zal ik, nu deze onzin verklaard is, jullie lekker een keuze laten maken.
Het nummer waar je op kunt kiezen is trouwens de live-opname van de Bergs SongFestival cd..
en skarabeez is idd. een leuke band
doei
![]()
Je was scheel...quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:07 schreef hjutt het volgende:
waarom staat er trouwens nergens een link naar the palookas pagina? http://www.thepalookas.com bij deze, of ik was scheel, staan er nu 2
Er is al weer een nieuwe poll.quote:Op zondag 18 april 2004 20:05 schreef Efez het volgende:
PALOOKAS, GEFELICITEERD!![]()
Ben ik nu stout als ik jouw vermoeden bevestigquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:08 schreef Efez het volgende:
Ik heb ook uit zeer betrouwbare bron vernomen dat JoZwF1 een verschrikkelijk naar hoofd heeft... Oh jee, nu ga ik offtopic.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ben ik nu stout als ik jouw vermoeden bevestig
Kewl!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Seborik het volgende:
Ik kreeg een kratje bier, dus deze gaat sticky.
Prima dan stuur ik dat kratje per postquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Seborik het volgende:
Jij bent makkelijk omkoopbaar!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Seborik het volgende:
dat biedt perspectievenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Seborik het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:46 schreef teknomist het volgende:
Ik heb weer vanaf een ander IP-adres gestemd.
We staan achter trouwens
quote:http://www.ongekendtalent(...)mwerkNaam=event_buzz
Stem op de Palookas!!
Via MSN werd ik hier op geattendeerd.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:55 schreef Efez het volgende:
[..]
Heb je wel al iedereen in je msn lijst het volgende linkje doorgegeven?
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:14 schreef teknomist het volgende:
Hey, weer een ander IP-adres![]()
Scriptje ofzoquote:Op woensdag 21 april 2004 14:19 schreef Efez het volgende:
[..]
![]()
...Maarja, wat kunnen we nog meer doen voor meer stemmen? Flyers verspreiden?
Jazeker, ik ben er bij!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:40 schreef teknomist het volgende:
Aanstaande zondag weer een optreden van The Palookas in Bergen op Zoom om 15:00 te D'Honneur![]()
Dat wordt weer feesten
CD presentatie toch ook?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:40 schreef teknomist het volgende:
Aanstaande zondag weer een optreden van The Palookas in Bergen op Zoom om 15:00 te D'Honneur![]()
Dat wordt weer feesten
Op zondag? Vast geen leuk werk dan...quote:Op maandag 10 mei 2004 18:24 schreef tweedz het volgende:
[..]
CD presentatie toch ook?
Ik moet dan waarschijnlijk werken... snif snif..![]()
Als ik zondag tijd heb ben ik er ook bij.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:40 schreef teknomist het volgende:
Dat wordt weer feesten
Hierzo zijn cafe's en restaurants op zondag ook openquote:Op maandag 10 mei 2004 18:56 schreef Efez het volgende:
[..]
Op zondag? Vast geen leuk werk dan...![]()
Jupquote:Op maandag 10 mei 2004 18:24 schreef tweedz het volgende:
[..]
CD presentatie toch ook?
Ja idd, maar ik ben wel benieuwd of de locatie wat is... het schijnt een bridgecentrum te zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef Efez het volgende:
Hm, dan deel ik die mening niet met je... Maar hee, volgens mij wordt het een leuk feestje zondag! Redelijk wat fokkers, vreugde!![]()
Mr. Deeds komtquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:07 schreef Efez het volgende:
We kunnen er wel gelijk een fokmeet van maken!
Maar eh... Bridgecentrum klinkt spannend! Hoop dat ik kan komen zondag, misschien dat m'n slaapplek in BoZ niet doorgaat...
Okee haha, ik zal het proberen te onthouden. We komen elkaar vast wel tegenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:19 schreef Efez het volgende:
Als je wilt weten hoe ik er uit zie, check m'n fotoboek! Meeten is de bom!
Die cd ga ik wel downloadenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:19 schreef Efez het volgende:
Misschien moet je de volgende keer helpen met opbouwen en cd's verkopen, krijg je consumptiebonnen en een cd'tje van de toetsenist...![]()
Schandalig!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die cd ga ik wel downloaden![]()
![]()
Niet gewoon in de winkel? In de Waterput ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:37 schreef tweedz het volgende:
Je kan ze mailen om em te bestellen, of gewoon langsgaan bij een optreden.
Nu houdt niks je meer tegen.quote:Charles zegt:
en ik heb cd's bij de waterput gelegd hoor!!!
Nu is het te laat, nou ja volgend weekend dan maarquote:Op maandag 24 mei 2004 01:12 schreef Efez het volgende:
HM, spreek net Charles op msn.
[..]
Nu houdt niks je meer tegen.![]()
Sommige van de bandleden ken ik persoonlijk en hebben geen bezwaar als er eventueel wat gekopieerd wordt. Ze zitten momenteel nog in een fase dat ze niet over een contract beschikken en dan is elke vorm van promotie welkom.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef Skapiche het volgende:
Vind het altijd erg flauw als je er niet het geld er voor over hebt om de CD van zo'n kleine band te kopen. Die gasten steken er zelf veel tijd en geld in om hem te laten maken en jullie vinden het toch ook leuk om ze te zien en te horen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |