Ik ben erg bang dat de huurmoordenaar Murat D. als minderjarige veroorldeeld gaat worden. Dan is het 2 jaartjes jeugdgevangenis en op z'n 19e alweer rondlopen met de stoere verhalen. Hij schijnt op paps te lijken, dan zit hij in no-time weer vast. Die hele familie is fout volk, naar wat ik uit de pers begrepen heb. Bij elkaar goed voor flink wat jaren achter de deur.quote:Bron: TT
De jeugdstrafkamer van de rechtbank in Den Haag is donderdagmorgen begonnen met de behandeling van de zaak tegen Murat D. . De 17-jarige Hagenaar wordt verdacht van de moord op onderdirecteur Hans van Wieren van het Terra College op 13 januari in Den Haag.
De zaak begon kort na 09.30 uur, in aanwezigheid van de moeder van Murat, nabestaanden van Van Wieren, een delegatie van de school en 26 journalisten. De moeder, vergezeld door twee kennissen onder wie een man die fungeert als tolk, kreeg vlak voordat de zitting begon kussen van Murat.
De rechter, C. Dettmeijer-Vermeulen, hield Murat voor dat hij vaak stoned of dronken was op school, zonder dat zijn moeder ervan wist. De rechter confronteerde Murat voorts met een reeks incidenten waarbij hij betrokken was geweest voordat de fatale schietpartij zich voordeed.
Totdat het tegendeel is bewezen, is hij een huurmoordenaar.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:29 schreef Woffel het volgende:
Sinds wanneer is Murat D. een huurmoordenaar?
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:30 schreef Ippon het volgende:
[..]
Totdat het tegendeel is bewezen, is hij een huurmoordenaar.
En een fraudeur, een verkrachter, een terrorist en een zelfmoordcommando?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:30 schreef Ippon het volgende:
[..]
Totdat het tegendeel is bewezen, is hij een huurmoordenaar.
...totdat je vader een onderwijzer is. Piep zei de muis in het voorhuis...quote:Op donderdag 15 april 2004 12:39 schreef sp3c het volgende:
het zal mij eerlijk gezegd een rotzorg wezen wat er met dit figuur gebeurt.
Ja zo ken ik er nog wel meer onzin allemaal. Tuurlijk is het erg wat er gebeurt is maar het is gewoon een persoon die als persoon bestraft zal worden marokkaan, turk of chinees het maakt niet uit het feit is gepleegd en daar voegt de afkomst niet veel meer aan toe.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:43 schreef Masker het volgende:
[..]
...totdat je vader een onderwijzer is. Piep zei de muis in het voorhuis...
Ik heb niks tegen buitenlanders, zeker niet als het ongelovige christenhonden zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:32 schreef Meh7 het volgende:
Ippon heeft iets tegen buitenlanders merk ik hieruit.:N Alsof verzachtende omstandigheden/procedure fouten niet bij een autochtoonse moordenaar kunnen voorkomen.
Alles is mogelijk, zeker in het geval van Murat D. Enfin, laten wij het vonnis van de rechtbank maar afwachten.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En een fraudeur, een verkrachter, een terrorist en een zelfmoordcommando?
Veel te weinig ...... levenslang is volgens de wet mogelijk dus waarom niet. Die jongen is zo gek als een deur, net als zijn vader. Als hij vrijkomt en iemand zit hem 'weer lastig te vallen'zoals die leraar dan hopla Pang, Pang, Pang ...quote:Op donderdag 15 april 2004 12:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Hmm moeilijk hoor,
is tien jaar cel redelijk
Hij is natuurlijk wel minderjarig (2 jaar cel jeugdrecht), hij komt echter ook uit de familie Tuig en is eigenlijk voor de gewone maatschappij al verloren. Hij heeft iemand "point blank" neergeschoten (20 jaar).
Gemiddeld 10![]()
Het zijn operettestraffen uitgesproken door een operetterechtbank .... eerst Volkert nu Murat, wat ik je brom.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:41 schreef Masker het volgende:
Er ontstaat vanzelf wel een list 66 waarop daders worden gekenmerkt dat het jachtseizoen is geopend bij vrijlating met op nummer 1 nog steeds Volkertje. Op de 55ste plaats staat ergens Mu Rat. Bij dit soort speelgoed straffen wordt er gewoon verwacht van de bevolking op een gerechtigheid. 2 jaar! Belachelijk gewoon.
Ah, je kent 'm.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:15 schreef Ippon het volgende:
[..]
Veel te weinig ...... levenslang is volgens de wet mogelijk dus waarom niet. Die jongen is zo gek als een deur, net als zijn vader. Als hij vrijkomt en iemand zit hem 'weer lastig te vallen'zoals die leraar dan hopla Pang, Pang, Pang ...
Hij is wel minderjarig he, levenslang roepen er veel hier, dat kan niet eens voor een minderjarige.....quote:Op donderdag 15 april 2004 14:15 schreef Ippon het volgende:
[..]
Veel te weinig ...... levenslang is volgens de wet mogelijk dus waarom niet. Die jongen is zo gek als een deur, net als zijn vader. Als hij vrijkomt en iemand zit hem 'weer lastig te vallen'zoals die leraar dan hopla Pang, Pang, Pang ...
Zo iemand hoef je niet te kennen om te weten hoe die in elkaar zit.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ah, je kent 'm.
hebben we hier niet, SUKKEL, er gaat trouwens ook geen afschrikwekkende werking uit van de doodstraf (voor sommigen zelfs een aanmoediging: ik zit in de nesten, ik kan de doodstraf krijgen, ik heb niets te verliezen, iedereen die me tegenhoudt moet dood). En tis behoorlijk onherroepelijk.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:20 schreef Bvlgari het volgende:
DOODSTRAF! Leert al dat andere tuig meteen dat ze niet meer zo agressief moeten doen en zich een keer moeten aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |