abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18436989
quote:
Bij de topontmoeting tussen Bush en Sharon heeft de Amerikaanse vandaag laten weten de plannen van de Israelische premier te steunen. Het gesprek typeerde Bush na afloop als 'historisch en moedig'. De twee spraken elkaar over het vredesplan tussen de Israeliers en de Palestijnen.

Volgens Bush heeft Israel het recht om aanspraak te maken op een deel van de bezette Westelijke Jordaanoever. Hierbij zou het gaan om met name gebieden waar veel Israelische kolonisten gehuisvest zijn. Bush zei dat de Palestijnen onmogelijk kunnen verwachten dat Israels grenzen weer dezelfde zullen worden als die van 1949.

Tijdens de ontmoeting zei Bush onder meer dat de Palestijnse vluchtelingen het recht op terugkeer naar Israel moeten opgeven. "Als de Palestijnen eenmaal een eigen staat hebben, moeten zij zich daar vestigen", zo vindt de Amerikaanse president.
Recht op een deel van de bezette Westelijke Jordaanoever? Het is bezet, het is dus duidelijk niet van jou, dan heb je geen recht om aanspraak daarop te maken.
Stukje bij beetje wordt meer land gejat en iedereen kijkt maar toe terwijl Sharon smerige plannen aan het smeden/uitvoeren is en Bush hiervoor zijn fiat geeft. VN-resoluties? Dat kent Israel niet.
Wat een waanzin, dat dit mogelijk is.
pi_18437128
En dan een denktank zich over de vraag laten buigen:"Waarom hebben moslims zo'n hekel aan de VS?"
-------Practice Mindfulness-------
  donderdag 15 april 2004 @ 09:41:41 #3
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18437221
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_18437232
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:36 schreef Hawk het volgende:
En dan een denktank zich over de vraag laten buigen:"Waarom hebben moslims zo'n hekel aan de VS?"
Helaas ziet volgens mij zo'n beetje de hele wereld dat behalve de VS
  donderdag 15 april 2004 @ 09:42:33 #5
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18437236
Interessant fenomeen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18437445
Bush is een mongool.
  donderdag 15 april 2004 @ 09:56:00 #7
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18437472
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:54 schreef korenwolf het volgende:
Bush is een mongool.
Neen, een mongool heeft een extra chromosoom wat duidelijk in het uiterlijk naar voren komt. Bush is hooguit zwakzinnig.
pi_18437694
Naar mijn mening KAN Bush er ook niet tegenin gaan. Het witte huis loopt over van de joden en die steunen Sharon natuurlijk door dik en dun! Het is vrij duidelijk dat zowel Sharon als Bush aan grootheidswaanzin lijden en als je dat combineert met complete achterlijkheid kan dat tot hele rare dingen leiden....
Ik ben best ambitieus, maar ook snel tevreden
pi_18438591
Hadden de Arabische landen maar niet eenzijdig Israel moeten aanvallen. Dan was er nooit een bezetting geweest.

Eerlijk gewonnen heet zoiets...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 15 april 2004 @ 11:03:58 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18438832
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:50 schreef Tikorev het volgende:
Hadden de Arabische landen maar niet eenzijdig Israel moeten aanvallen. Dan was er nooit een bezetting geweest.

Mwoa, schijnbaar zijn ze nog niet echt verslagen dan he.
pi_18439045
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:03 schreef Ype het volgende:

[..]

Mwoa, schijnbaar zijn ze nog niet echt verslagen dan he.
Dat ligt puur aan de 'genade' van Israel. Dat is nu juist het kromme: door de 'genade' van Israel kan het verzet door gaan.

Jordanie heeft dit in het verleden wel is anders gedaan: de Palestijnen kwamen tegen hen in opstand, met als gevolg dat er 30.000 afgeslacht werden door hen. Niet dat ik dat een goede oplossing vind, maar na dien waren de Pallies wel rustig, dus het heeft wel gewerkt.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:19:05 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18439094
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:50 schreef Tikorev het volgende:

Ja, Israel is echt het toonbeeld van rechtvaardigheid

ontopic: wat een lul is Bush toch Het is dat ze het nooit zo hardop mogen zeggen, maar het liefst gaan ze gewoon ad random moslims verrot schieten, land inpikken en aan Israel geven omdat dat het enige land is dat hun invloedssfeer laat groeien.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18439258
Bush
jouw briefkees!
pi_18439322
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, Israel is echt het toonbeeld van rechtvaardigheid
Het enige land in het MO met een onafhankelijke rechtspraak. Ze kunnen zelfs onderzoek doen naar eventueel corrupt handelen van Sharon. Compleet ondenkbaar in de rest van het Midden-oosten.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_18439333
Ik vind het heel erg voor die 7000 mensen die hun huis moeten verlaten.
De EU kan ze wellicht een premie geven.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:32:57 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18439350
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:31 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het enige land in het MO met een onafhankelijke rechtspraak. Ze kunnen zelfs onderzoek doen naar eventueel corrupt handelen van Sharon. Compleet ondenkbaar in de rest van het Midden-oosten.
Ja, eerlijke rechtzaak als het henzelf betreft. Nou, fantastisch.
pi_18439495
ik haat Bush en Sharon hun zijn diegene die ervoor zorgen dat het einde van de wereld dichterbij komt

Europa moet in opstand komen tegen de Zionisten ( VS & Israel )
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_18439523
Goedzo. Iedereen wat water bij de wijn. .
pi_18439593
Niet slecht gesproken van Bush! Mooi dat er toch nog iemand Israel steunt want op de EU kun je niet vertrouwen helaas.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:45:21 #21
83052 Monnik
Vervelend politiek correct
pi_18439602
Dit is nieuw omdat dit de eerste amerikaanse president is die de nederzettingen op de bezette westelijke jordaanoever legitimeerd. Hierdoor heeft Israel een fantastische smoes om die nederzettingen niet te ontmantelen.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:46:41 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18439643
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet slecht gesproken van Bush! Mooi dat er toch nog iemand Israel steunt want op de EU kun je niet vertrouwen helaas.
Precies, laat dat fundamentalisme maar lekker groter worden.
pi_18439665
Ik steun nu Hamas
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:47:50 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18439676
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef Monnik het volgende:
Dit is nieuw omdat dit de eerste amerikaanse president is die de nederzettingen op de bezette westelijke jordaanoever legitimeerd. Hierdoor heeft Israel een fantastische smoes om die nederzettingen niet te ontmantelen.
Zoals hij ze ook al een geweldige smoes gaf dat je iedereen die het niet met je eens is als terroristen kan bestempelen en onder de vlag van 'war on terrorism' een vrijbrief geeft om onmenselijk te handelen.
pi_18439679
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
Goedzo. Iedereen wat water bij de wijn. .
Alleen is dit water bij de wijn doen en de fles wijn zelf in je zak stoppen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')