abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18461797
Tan succes!!!

Ik heb vannacht gedroomd over de zwangerschapsgym. Mijn schoonmoeder was mee
Het was in een heeeeeeeeel grote zaal en er waren 2 podia en aan elke kant stond een gymjuf alles voor te doen en wij stonden het met zijn 100-en na te doen
Wat kan een mens toch achterlijk dromen

En over die softijs Ik heb in mijn zwangerschap tot nu toe behoorlijk wat softijs gegeten. Volgens mij is die informatie die miis_d gaf, wat meer algemeen bedoeld denk ik? Dus dat je als zwangere niet meer kans maakt om er ziek van te worden als niet zwangeren (ook niet je baby)
of zeg ik nu wat geks?
pi_18461897
Succes Tan
BabyS :))
pi_18461978
Tan, succes straks! (en de rest van de dag?)
pi_18462018
spannend, spannend

succes Tan
pi_18462720
Tan heel veel succes!!!
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:23:34 #156
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18462893
LadyS, ik heb ook wel wat softijsjes op hoor, ik ben het nergens in de *hoge risico lijst voor zwangeren* tegengekomen, en als je zo gaat redeneren dat het afhankelijk is van de hygiene van de verkoper, kun je eigenlijk ook niet meer uit eten of wat dan ook
pi_18462938
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:23 schreef pluisje het volgende:
, en als je zo gaat redeneren dat het afhankelijk is van de hygiene van de verkoper, kun je eigenlijk ook niet meer uit eten of wat dan ook
nee, inderdaad
weleens naar de smaakpolitie gekeken brrr
pi_18462981
Tan heel veel succes bij de gyn.!!!!!!

Knorretje ik ben erg blij te horen dat het met jullie kleine goed gaat. Wel ontzettend kl*te dat het met jou nu nóg minder gaat. Ik vind echt dat jij en supersterke vrouw bent!
Dikke voor jou, Danny en Alicia...
W ~ H ~ T
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:29:57 #159
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18462989
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:26 schreef lily het volgende:

[..]

nee, inderdaad
weleens naar de smaakpolitie gekeken
Ja, maar dan lig ik altijd helemaal in een deuk, omdat die Rob een oud-collega van me is die me vroeger altijd probeerde te versieren (enige meisje in een grote ziekenhuiskeuken )

Ik geloof ook niet dat ik echt wil weten wat alle restaurants fout doen, zo vaak ga ik niet uit eten, zeker nu ik zwanger ben niet. Die enkele keer snackbar of Mc Donalds moet ik maar tegenkunnen
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:09:58 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_18463725
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
Tan succes!!!

Ik heb vannacht gedroomd over de zwangerschapsgym. Mijn schoonmoeder was mee
Het was in een heeeeeeeeel grote zaal en er waren 2 podia en aan elke kant stond een gymjuf alles voor te doen en wij stonden het met zijn 100-en na te doen
Wat kan een mens toch achterlijk dromen
LadyS
Ik heb van jou gedroomd vannacht Ik droomde dat ik bevallen was van een dochter en naar babyzwemmen ging en ik had eindelijk een vriendin gemaakt en toen kwam jij met je baby, die BabyS heette en je pikte m'n enige vriendin af Je stelde je voor en zei; Hai ik ben LadyS ik kom om vriendinnen te maken niet om te zwemmen

Het zit wel hoog he
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:11:14 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18463753
Knorretje, hoe is het nou vandaag? Is er al verbetering?
pi_18463869
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Knorretje, hoe is het nou vandaag? Is er al verbetering?
ff copy/paste uit speeltuinbankje (daarvroegen ze ook hoe het ging en of ik nog een beetje heb kunnen slapen
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:19 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ik heb enorm goed geslapen zelfs, ik ben nog voor tienen in diepe slaap geraakt en aan een stuk doorgeslapen (moest waarschijnlijk de schade inhalen van gisteren). Verder tja, ik heb nog niet gegeten of gedronken dus benbenieuwd of dat strakkies goed gaat, gisteren niet meer gebraakt iig dus dat is positief. De harde buiken zijn er nog wel.

weet iemand trouwens hoeveel je temperatuur hoger is in de zwangerschap dan buiten de zwangerschap ?? wat normaal geacht word ?
Niet zwanger schommel ik tussen de 36.2 - 36.4 en had vanmorgen voor het opstaan 37.4 (danny vond me zo warm aanvoelen gisteren dus gevraagd of ik morgen misschien even wilde temperaturen voor ik opstond voor zijn gemoedsrust)
Heb een geroosterd broodje op inmiddles (met tegenzin maar wou graag een paracetamol dus dan moet ik wat eten. Anders ga ik gegarandeerd over m'n nek. Wel misselijk maar nog niet gebraakt. Ik drink zodadelijk nog een slap bakkie thee en dan houd ik het voor gezien voor even (m'n maag eerst dit droge, slappe, licht verteerbare voer maar verwerken)
  † In Memoriam † vrijdag 16 april 2004 @ 11:17:11 #163
43556 miss_dynastie
pi_18463882
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
En over die softijs Ik heb in mijn zwangerschap tot nu toe behoorlijk wat softijs gegeten. Volgens mij is die informatie die miis_d gaf, wat meer algemeen bedoeld denk ik? Dus dat je als zwangere niet meer kans maakt om er ziek van te worden als niet zwangeren (ook niet je baby)
of zeg ik nu wat geks?
Nee hoor, an sich niet. Alleen als zwangere heb je op een extra mensje te letten en is je lichaam soms wat gevoelig. Als jij al jaren ijs eet bij een tentje en je bent nooit ziek geworden, zal je dat nu vast ook niet doen. Maar ik zou op Koninginnedag niet een ijsje nemen bij een onbekend standje of zo.
  † In Memoriam † vrijdag 16 april 2004 @ 11:22:01 #164
43556 miss_dynastie
pi_18463976
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:29 schreef pluisje het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik echt wil weten wat alle restaurants fout doen, zo vaak ga ik niet uit eten, zeker nu ik zwanger ben niet. Die enkele keer snackbar of Mc Donalds moet ik maar tegenkunnen
Maar sowieso zou ik voor Mc Donalds niet zo bang zijn
Ik had er zelf weleens van gehoord en toen Girly het vroeg, ben ik even gaan zoeken, maar het hangt dus echt gewoon van de hygiene af. En waar heeft miss_d zin in nu ? Juist! En is ze nu blij met de twee snackbarren in de straat? En nou maar hopen dat mijn vliezen niet breken
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:23:07 #165
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18464004
Luchtbel!

Over dromen gesproken, ook ik heb vannacht weer gedroomd over de baby. Dit keer een jongetje! Weer rond deze tijd geboren en weer was mijn vent er niet bij ! Sterker nog: ik was helemaal alleen en floepte er zonder enige moeite een baby uit! Groot en prima volgroeid, ik keek er ook zo naar van "Hi, ben je er dan!" Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Wat heb ik toch met vroeggeboorte en met eenzame bevallingen?!
Bovendien was ik ook deze keer weer meteen superactief, ging de deur uit, nadat ik mijn vriendje wel gebeld had en vergat de hele tijd de vlos ook nog ff in te lichten!
En last weird detail: we gaan morgenochtend vroeg een weekje naar Kreta (!) en dat was in droom dus ook zo. Maar ja, nu hadden we de baby al! Wat nu? Ik wilde eigenlijk gewoon gaan! Jammer dan van kraambed enzo en dat onze ouders ons dan een week zouden missen en we zouden het prima redden met baby in Griekenland zonder hulp en.. en.... en..... dat kind zouden we wel meesmokkelen in vliegtuig op onze 2-persoonstickets...! Hu-huh...!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:30:48 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18464194
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:16 schreef Knorretje het volgende:
snip
Idd maar even rustig aan doen met eten enzo!
Lekker dat je zo goed geslapen hebt.

Hou er rekening mee dat je temperatuur 's ochtends altijd wat hoger is dan later op de dag.
Verder kan ik je er niks zinnigs over vertellen.
pi_18464212
Luchtbel

Ik kom echt niet meer bij hier zo gemeen ben ik niet hoor Wat een achterlijke droom
(was BabyS een jongetje of een meisje? )
pi_18464355
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hou er rekening mee dat je temperatuur 's ochtends altijd wat hoger is dan later op de dag.
Verder kan ik je er niks zinnigs over vertellen.
ik heb altijd gedacht dt juist de ochtend temperatuur lager was dan de avond, doordat je nog geen inspannnende dingen gedaan hebt etc etc. Maar goed maakt niet uit verder
  † In Memoriam † vrijdag 16 april 2004 @ 11:39:48 #169
43556 miss_dynastie
pi_18464381
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:38 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ik heb altijd gedacht dt juist de ochtend temperatuur lager was dan de avond, doordat je nog geen inspannnende dingen gedaan hebt etc etc. Maar goed maakt niet uit verder
Dat dacht ik dus ook
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:40:08 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_18464388
Ik weet het niet LadyS het was gewoon een baby
Je was trouwens wel blond, dat ben je in werkelijkheid niet toch?
Ik was helemaal in shock man

Overigens heb ik mezelf vanmorgen wel opgegeven voor babyzwemmen
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:43:53 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_18464459
Zwangerschapsdromen .

Ben benieuwd hoe het met Tan is. Ik hoop eigenlijk dat ze haar gaan inleiden. Toch wel eng met die hoge bloeddruk en eiwitten in haar urine. Toen ik twee weken overtijd was van Katja had ik ook ineens zoveel eiwitten in mijn urine. De gynaecoloog zei toen dat ze zich daar op het eind van de zwangerschap niet meer zo druk over maakten (en besloot vervolgens dat ze Katja met een keizersnede zouden gaan halen).

Hoe is het eigenlijk met Little-Angel? Ik heb het idee dat ik haar al een hele tijd niet meer gezien heb, hier.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 16 april 2004 @ 11:46:32 #172
43556 miss_dynastie
pi_18464521
Gisteren heeft Little-Angel nog in het tweede streepjes-topic gepost.
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:46:50 #173
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18464530
Ja, livelink, daar zeg je me wat! Ik zat net ook aan Little Angel te denken, volgens mij heb ik haar heel de week al niet gezien!

edit: ja, moet ik dus maar in tweede streepjes topic lezen
pi_18464659
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het niet LadyS het was gewoon een baby
Je was trouwens wel blond, dat ben je in werkelijkheid niet toch?
Ik was helemaal in shock man

Overigens heb ik mezelf vanmorgen wel opgegeven voor babyzwemmen
ik ben donkerblond
Babyzwemmen wil ik inderdaad ook gaan doen.. Als je dus het zwangere-mutsen-zwemmen doet, stroom je automatisch door naar het babyzwemmen, dan kom je niet op de wachtlijst. Dus ik met binnenkort nog maar even gaan kijken

En nu ga ik even op bed liggen, want ik heb hoofdpijn en ik voel me helemaal niet tof
pi_18464776
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
En is ze nu blij met de twee snackbarren in de straat? En nou maar hopen dat mijn vliezen niet breken
Hoe lang moet ik dit soort dingen nog aanhoren?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')