Mag ook hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 14:38 schreef teknomist het volgende:
--> TV
Zeker!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:23 schreef Little_Acorn het volgende:
Dit ga ik zeker kijken, de VPRO heeft vaak van die leuke kinderprogramma's die voor niet-kinderen ook leuk zijn.
Het begon te laat, ik vond het toch wat kinderlijker dan ik had verwacht, en het was weer te snel afgelopen.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:19 schreef Whiskers het volgende:
zo liev![]()
ik dacht dat het 12 minuten zou duren, maar er waren maar 6 minuten pluizige pluisjes op tvWel opgenomen
Kunt de aflevering hier bekijken.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas, gemist, wordt het herhaald??
Dat doe ik al zolang ik dieren hebquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:24 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie het al geprobeerd thuis na te doen, verhaaltjes verzinnen bij de gedragingen van je katten en er dan stemmetjes bij doen?
Het is een creatieve bezigheid
haha same herequote:Op vrijdag 16 april 2004 11:56 schreef Frutsel het volgende:
heb me telefoontje al zo gezet dat ie volgende week donderdag een signaal geeft
Verhaallijn en stemmen werden toch gedaan door Paul Groot??quote:Op donderdag 22 april 2004 18:34 schreef Bluezz het volgende:
En Rinus heeft de stem van Jan Wolkers
Das helemaal waar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Het is ook niet zo gek dat er soms een stemmetje bekend aandoet, Paul Groot heeft er ook al zoveel op zijn naam staan!
Geen geluid...quote:Op donderdag 15 april 2004 22:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kunt de aflevering hier bekijken.
Ik kon het niet kijken, en ook niet opgenomenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:16 schreef KWAKje het volgende:
ahum
![]()
Hoe heet zij ook alweer dat mens die ze kwam halen, ze heeft vroeger in een programma gezeten waarbij de op de dam stond te zingen of zoiets... mevrouw huppeldepupquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:08 schreef BoJo het volgende:
Ik heb me mateloos geirriteerd aan dat mens die ze kwam halen
Maar de poesjes
Ik heb geen idee maar ik kon die stem niet uitstaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe heet zij ook alweer dat mens die ze kwam halen, ze heeft vroeger in een programma gezeten waarbij de op de dam stond te zingen of zoiets... mevrouw huppeldepup
Ik heb Poesjes niet gezien, maar aan je beschrijving ok ik op Mevrouw ten Katequote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe heet zij ook alweer dat mens die ze kwam halen, ze heeft vroeger in een programma gezeten waarbij de op de dam stond te zingen of zoiets... mevrouw huppeldepup
Het komt ineens boven!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb Poesjes niet gezien, maar aan je beschrijving ok ik op Mevrouw ten Kate
Ik heb vandaag eens alle afl. die ik niet gezien had online bekeken, en marjan luif speelt dus alle tiepetjes die op de advertentie afkomenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Het komt ineens boven!!
Ja! Mevr. ten Kate, en ze heet Marjan Luif.
Ze kan idd met zo'n lekkere zeikstem een enorme muts spelen
En had ze telkens diezelfde irritante stemquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eens alle afl. die ik niet gezien had online bekeken, en marjan luif speelt dus alle tiepetjes die op de advertentie afkomen
Nee viel wel mee... en je zag haar gezicht ook niet in beeld... echt alleen benen, en armen, uit het gezichtspunt genomen van de poesjes dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:53 schreef BoJo het volgende:
En had ze telkens diezelfde irritante stem
poesjes waren wel liefquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee viel wel mee... en je zag haar gezicht ook niet in beeld... echt alleen benen, en armen, uit het gezichtspunt genomen van de poesjes dus.
En als je afleverering "prik" bekijkt, dan heeft de dokter een witte jas, en de stem van Jan Wolkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |