Ach, dat zullen de mensen die willen komen wel weten, intussen. En anders ontdekken ze dat wel vanzelf.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:44 schreef XMN8R het volgende:
ehm... er is inmiddels al een deeltje drie (van het meet-topic)
Wat doet G_E met z'n hoofd in iemands boxer?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij zit G_E al met z'n hoofdje in boxer en zonnebril op z'n balkon.
Beautje toch! Ik bedoelde dat G_E met in gedachten al in z'n boxer op z'n balkon zit.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat doet G_E met z'n hoofd in iemands boxer?
Ik kom ook niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik kom definitief níet op de miet
*huilie*
Oh.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beautje toch! Ik bedoelde dat G_E met in gedachten al in z'n boxer op z'n balkon zit.
Ik zeg ook niet dat wat ik zei leuker is.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh.
Nou, dan vond ik mijn idee toch leuker.
arme Beav!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom ook niet..
Kooknie. Te druk met boxer, balkon en zonnebril enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom ook niet..
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat doet G_E met z'n hoofd in iemands boxer?
Ik dacht 'Laat ik het maar even melden'.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat wat ik zei leuker is.
En G_E vindt het blijkbaar ook wel een goed plan.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Jammer ...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik kom definitief níet op de miet
*huilie*
Ja, maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:55 schreef LeBeau het volgende:
En G_E vindt het blijkbaar ook wel een goed plan.
Ik heb geen berichten gehoord dat G_L ook op dat balkon aanwezig zal zijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht 'Laat ik het maar even melden'.
[..]
En G_E vindt het blijkbaar ook wel een goed plan.
De sensatie! De roddels!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen berichten gehoord dat G_L ook op dat balkon aanwezig zal zijn.
Klopt.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen berichten gehoord dat G_L ook op dat balkon aanwezig zal zijn.
Daar moet je dan gewoon hard tegen in gaan! Wees een rebel!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren enzo..
Naja, daar gaan alle roddels en sensatie dan.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zullen dus hooguit mijn eigen boxers zijn, waar ik met mijn hoofd in de buurt kom..
Maar waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zullen dus hooguit mijn eigen boxers zijn, waar ik met mijn hoofd in de buurt kom..
Stel jij eens niet zo van die enge vragen.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen?
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stel jij eens niet zo van die enge vragen.
Nou, ehm..quote:Op donderdag 15 april 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen?
Blubney is foetsie geloof ikquote:Op donderdag 15 april 2004 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Maaaarrrr Blublub had toch een vraagje??
Jij... jij... slettenbak!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:14 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik ben zojuist ontzettend voor de gek gehouden. Het aantal jongens dat ik in seksuele toestand naast mij heb gehad is alleszins acceptabel. Krijg ik sms'jes:
He lekkere knul, ik heb zin in je
(ik zo pardon wie ben je)
Ik heb met jou de lekkerste seks sinds tijden gehad
(ik zo, oh wie ben je dan dan kan ik dat plaatsen)
Oh mooi is dat.... ben je zo'n slettenbak dan??
(ik zo nee, maar ik zie geen naam staan)
Nou uiteindelijk geeft hij toe dattie een collega is van de bar van het coc
Ik ben serieus echt heel braaf op dat gebied, ik durf er vergif op in te nemen dat jij meer jongens hebt gehad dan ikquote:Op donderdag 15 april 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij... jij... slettenbak!
Ja, dat wil ik nou ook wel eens weten.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik durf er vergif op in te nemen dat jij meer jongens hebt gehad dan ik![]()
Hmm student in Leiden..quote:Op donderdag 15 april 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
Ze bestaan!!!![]()
http://www.gay.nl/Jonathan1985
Maar niet mijn type
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben serieus echt heel braaf op dat gebied, ik durf er vergif op in te nemen dat jij meer jongens hebt gehad dan ik![]()
Ow, kijk! Iemand anders!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:22 schreef Semisane het volgende:![]()
![]()
*Zwaai*
![]()
![]()
![]()
Nee, laten we zeggen dat ik het grootste deel van de dag horizontaal doorbreng.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai Sem!
Trouwens, zullen we dan een poll maken over hoeveel sekspartners je hebt gehad dan??Maarja, wat heb je aan die info.... Maargoed, nogmaals, ik ben geen slettenbak!!!
Ik ben benieuwd, tijdens de meet dan.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai Sem!
Trouwens, zullen we dan een poll maken over hoeveel sekspartners je hebt gehad dan??Maarja, wat heb je aan die info.... Maargoed, nogmaals, ik ben geen slettenbak!!!
nou, met jou dag- en nachtritme....quote:Op donderdag 15 april 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, laten we zeggen dat ik het grootste deel van de dag horizontaal doorbreng.
Nee, je hebt toch alleen maar de blik van een slettebak, toch?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai Sem!
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nou, met jou dag- en nachtritme....
*aai*quote:Grapje hoor![]()
ik bedoelde het ook niet serieus, net zo min als jij mag ik hopen
![]()
Nou, dan zie je mij en dan denk je: nee, whoeahahaha pfffffff, dat is definitely geen slettenbak!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, tijdens de meet dan.
Nou, met die lippenquote:Op donderdag 15 april 2004 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan zie je mij en dan denk je: nee, whoeahahaha pfffffff, dat is definitely geen slettenbak!
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, met die lippen![]()
sorry, kon t niet laten
In één bed?!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:35 schreef Semisane het volgende:
ik ga slapen en 12je ook....
Twas zo makkelijkquote:Op donderdag 15 april 2004 00:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die lippen vragen gewoon om commentaar, heh?
Tja als je dat nou eens wistquote:Op donderdag 15 april 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In één bed?!Semi & 12je!
*nieuwsgierig wiebel*quote:Op donderdag 15 april 2004 00:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja als je dat nou eens wist
Blubney dacht ik ga maar leren ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubney is foetsie geloof ik.
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nieuwsgierig wiebel*
vertel! vertel! vertel!
Aawww *grote extra-aandacht-knuffel geef*quote:Op donderdag 15 april 2004 00:38 schreef blublub het volgende:
[..]
Blubney dacht ik ga maar leren ofzo
er let toch niemand op mij![]()
Ow en die opmerking dat ik mijn dagen horizontaal doorbreng mogen wel?!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Mijn lippen vallen best mee!!!! Ik ben geen.... geen.... nou ja sorry dat ik het zeg, maar ik ben geen neger hoor!!
En mijn msn-foto is heeellll netjes, en geen geile blik LeBeau!
Jullie pesten mij!!
Kom maar terug als je meer te vertellen hebt dan.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
Geen idee nog![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aawww *grote extra-aandacht-knuffel geef*
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Mijn lippen vallen best mee!!!! Ik ben geen.... geen.... nou ja sorry dat ik het zeg, maar ik ben geen neger hoor!!
En mijn msn-foto is heeellll netjes, en geen geile blik LeBeau!
Jullie pesten mij!!
Tsss... dan niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:42 schreef blublub het volgende:
[..]
Jamaar dat is andersquote:Op donderdag 15 april 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow en die opmerking dat ik mijn dagen horizontaal doorbreng mogen wel?!
Wie kaatst, Waxje...
Ik ben al doorgelegen bedoel je?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar dat is anders
Ik ben gevoeliger dan jij
Nou okequote:Op donderdag 15 april 2004 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]En het is toch zó leuk als erop gereageerd wordt.
Ik ga er niet meer op inquote:Op donderdag 15 april 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben al doorgelegen bedoel je?.
Ja, jij begon!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in
Goed he??
okquote:Op donderdag 15 april 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss... dan niet.
*grote extra-aandacht-knuffel terug pak*.
ja, ik zoek iemand van t COCquote:Op donderdag 15 april 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Jawel Blubblub ik heb al twee keer naar je vraag ehhhh gevraagd!!!
Ja wat wil je nou? Ik weet t nie meer.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ok![]()
Alleen Beau krijgt de groeten?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:48 schreef Semisane het volgende:
@LeBeau: De groeten van 12je trouwens.
Trusten Waxjequote:Op donderdag 15 april 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik trek mijn broek uit... eerst de gulp knoopje voor knoopje open.... met mijn hand ga ik met een attribuut over mijn lippen... van links naar rechts.... het schuim komt erop te staan..... mmm oohhh zo lekker fris.....
In gewoon Nederlands:
Heren en dame (waar blijft je vrahaag??), ik ga slapen!
Welterusten!![]()
Aaaaahhh eindelijk!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:49 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, ik zoek iemand van t COC
Heb net gehoord dat ik jou ook de groetjes van 12je kan geven.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen Beau krijgt de groeten?.
De groeten terug.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:48 schreef Semisane het volgende:
@LeBeau: De groeten van 12je trouwens.
Zout maar op?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke![]()
Zout maar op met je lippenpraat![]()
Waar zit 12je eigenlijk, ik heb vandaag alleen een sms gekregen.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De groeten terug.
Ik leef met je mee...geen idee waar hij zit.....of wel?!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Waar zit 12je eigenlijk, ik heb vandaag alleen een sms gekregen.
*riedelkeniedel hoor*quote:Op donderdag 15 april 2004 00:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik leef met je mee...geen idee waar hij zit.....of wel?!
hoeveel betaalt Grolsch jou?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
*gluur*
Nou, rond dit tijdstip hoort hij al lang onder de wol te liggen hoor!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik leef met je mee...geen idee waar hij zit.....of wel?!
Niet genoeg.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
hoeveel betaaldt Grolsch jou?!
ik had mn vraag al gesteld hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik trek mijn broek uit... eerst de gulp knoopje voor knoopje open.... met mijn hand ga ik met een attribuut over mijn lippen... van links naar rechts.... het schuim komt erop te staan..... mmm oohhh zo lekker fris.....
In gewoon Nederlands:
Heren en dame (waar blijft je vrahaag??), ik ga slapen!
Welterusten!![]()
ben weer spellingsluiquote:Op donderdag 15 april 2004 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet genoeg.
lees dan teruhugquote:Op donderdag 15 april 2004 01:02 schreef Waxxer het volgende:
jaaa maar wie of wat dahannnn?
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Ik weet t nie meer..
Welteruste Beavje!quote:Op donderdag 15 april 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
*slapen gaat*
gewoon iemandquote:Op donderdag 15 april 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
Ja iemand van het COC zoek je, maarja, wie? Pietje, Klaasje, Jantje, Carleen, Charmaine, Trudie, Chantal, Melanie, Naomie, Kevin, Nick, Hugo......
Mij??quote:Op donderdag 15 april 2004 01:11 schreef blublub het volgende:
[..]
gewoon iemand
*aai*quote:Op donderdag 15 april 2004 02:03 schreef blublub het volgende:
alleen
is maar zo alleen
jaquote:Op donderdag 15 april 2004 02:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*aai*
ben je eenzaam?
ochgussie, hoe komt het, heeft je grote liefde je verlaten?quote:Op donderdag 15 april 2004 02:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ja
jah, maar dat is al weer even geleden hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 02:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ochgussie, hoe komt het, heeft je grote liefde je verlaten?
quote:Op donderdag 15 april 2004 02:07 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, maar dat is al weer even geleden hoor
lievquote:Op donderdag 15 april 2004 02:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]![]()
ik snap het welquote:Op donderdag 15 april 2004 02:08 schreef blublub het volgende:
[..]
liev
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ik hier alleen ben enzo, maar nu dus niet meer
euhm, bedoel je nu op dit moment zeg maar of met mn hele leven?quote:Op donderdag 15 april 2004 02:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik snap het wel
ja, ik ben d'r ook nog even denk ik.
Is bubbels verder wel gelukkig?
ik ook trustequote:Op donderdag 15 april 2004 02:26 schreef blublub het volgende:
maar ik ga slapen, trusten![]()
Hallo..ik ben geen sletquote:Op donderdag 15 april 2004 03:52 schreef WAik het volgende:
goed, ook al had ik iets van 'goh, lijkt me wel leuk enzo die miet' blijkt dat er toch alleen maar sletten komen
Zodra je eenmaal van de meet terugkomt, echter...quote:Op donderdag 15 april 2004 09:16 schreef wizarddragon het volgende:
Hallo..ik ben geen slet, technisch onmogelijk.
Mogguh iedereen, overal en in de lucht.![]()
Ik kom gewoon als maagd terugquote:Op donderdag 15 april 2004 09:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal van de meet terugkomt, echter...
Mogguh
*aankleed en toch maar ga werken*
Het Maria Magdalena principe?quote:Op donderdag 15 april 2004 09:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kom gewoon als maagd terug
Ja...daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 15 april 2004 09:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het Maria Magdalena principe?
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:26 schreef Jerruh het volgende:
lees ff MED.
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik kom gewoon als maagd terug
hey, je moet niet verloochenen wie je bent, wat je bent.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook nog maar even 1 dagje thuis gebleven. Ik werk al in zo'n tochtig hol, dus ik wil wel dat ik gewoon beter blijf als ik weer ga werken...quote:Op donderdag 15 april 2004 10:14 schreef NathaN het volgende:
damn, 1 telefoongesprek, 1 gesprekje met de buurman en m'n keel zegt alweer van: "doe's niet!"
grrrr
en je moet vast nog naar schoolquote:Op donderdag 15 april 2004 10:34 schreef Cybart het volgende:
Het is weer vrijdag,
de week is weer voorbij....
nouja ....
bijna dan
dinsdag moet ik geloof ik weer naar schoolquote:Op donderdag 15 april 2004 10:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
en je moet vast nog naar school
als het goed is is het Zaterdag slecht weer, en volgende week word het weer beter, dus je hebt nog een kansje op mooi weer.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
dinsdag moet ik geloof ik weer naar school
heb ik eindelijk weer eens een middag vrij
zul je zien dat het k*t weer is
winkelen en terassen...quote:Op donderdag 15 april 2004 11:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als het goed is is het Zaterdag slecht weer, en volgende week word het weer beter, dus je hebt nog een kansje op mooi weer.
Kan best leuk zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:09 schreef Cybart het volgende:
winkelen en terassen...
Kan best leuk zijn.quote:ik wil nog een opa pet hebben
ja je moet iets met je leven hequote:Op donderdag 15 april 2004 11:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn.
[..]
Kan best leuk zijn.
Moet dat?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:15 schreef Cybart het volgende:
ja je moet iets met je leven he
ja, hoe dan ook, je moet altijd iets met je leven...quote:Op donderdag 15 april 2004 11:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet dat?
kweeniequote:Op donderdag 15 april 2004 11:22 schreef Sunjammer het volgende:
Is 't hier nog gezellig?
Ik wilde eigenlijk nog een jaartje of 40 wachten met die pet.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:15 schreef Cybart het volgende:
ja je moet iets met je leven he
ja, maar dat is helemaal hip...quote:Op donderdag 15 april 2004 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog een jaartje of 40 wachten met die pet..
*hips*quote:Op donderdag 15 april 2004 11:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maar dat is helemaal hip...
net zo hip als het woord hip op dit moment
en dat is dus helemaal hip
bier is uitquote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
BIER
Mieters!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:24 schreef Cybart het volgende:
ja, maar dat is helemaal hip...
net zo hip als het woord hip op dit moment
en dat is dus helemaal hip
Lust ik niet eensquote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
BIER
echtquote:Op donderdag 15 april 2004 11:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
bij ons anders nietquote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef blublub het volgende:
[..]
bier is uit
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:32 schreef Cybart het volgende:
helemaal hip kleding merk ontdekt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je Co er ook bij kunnen kopen
ja waarschijnlijk staat het mij dus helemaal nietquote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mieters!!
Nah, maar je vergeet dat het alleen bij bepaalde hoofden hip is.
Bij andere hoofden zou het enkel lachwekkend staan..
Ik neem aan dat je die opa pet andersom op je hoofd zet?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk staat het mij dus helemaal niet
maar ik ga wel eens kijken
Woonplaats: Deurne e.o.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij ons anders niet
bier is hier helemaal in
mixdrank en drank in breezerachtige flessen zijn hier een complete no no
zeiwijfquote:Op donderdag 15 april 2004 11:34 schreef blublub het volgende:
[..]
jah bij ons waren mixdrankjes al uit in maart 2003
of je draagt hem aan je potenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die opa pet andersom op je hoofd zet?
Wie weet wordt het nog een trend!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
of je draagt hem aan je poten
You said it like it is!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:33 schreef Cybart het volgende:
bij ons anders niet
bier is hier helemaal in
mixdrank en drank in breezerachtige flessen zijn hier een complete no no
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeiwijf![]()
let's try itquote:Op donderdag 15 april 2004 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wie weet wordt het nog een trend!
*DennisMoore een biertje overbeam*
Leve de man die het bier uit vondquote:Op donderdag 15 april 2004 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You said it like it is!.
[afbeelding]
Hans Wiegel: "‘Bier is zesduizend jaar geleden in Mesopotanië uitgevonden. Via de Grieken en de Batavieren is het in deze contreien populair geworden. En voor dat product bouwt Grolsch in de 21ste een nieuwe brouwerij."
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Cybart het volgende:
Leve de man die het bier uit vond
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
daar mag inderdaad ook al een punt...of een uitroeptekenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
neequote:Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
Leve de man die het bier uit vond
Zit je nog steeds in die kast onder de trap?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... de resetknop van m'n pc zit op kniehoogte.
Niet erg practisch..
Neejoh, al láng niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
Zit je nog steeds in die kast onder de trap?
Ik begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neejoh, al láng niet meer..
Nu gewoon m'n eigen pc'tje boven. Moet nog wel een bureau regelen.
Kom maar koffie drinken.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
Ik begon me al zorgen te maken
Zal ik snel weer eens doen ja!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom maar koffie drinken..
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vraag jij je nooit eens af wat je zou doen als er een klein vrouwtje uit je rechterhand groeide?
[afbeelding]
12!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:05 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hoi Beav!
Goed plan.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:00 schreef Sunjammer het volgende:
Zal ik snel weer eens doen ja!![]()
Beavjequote:Op donderdag 15 april 2004 12:03 schreef beaverhausen het volgende:*meld*
hoi Waxjequote:Op donderdag 15 april 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
Mja laat ik nu maar eens normaal binnenkomen dan.....
----------------------
Hallo iedereen!
Waxjuuuuuuhhhhh!!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
Mja laat ik nu maar eens normaal binnenkomen dan.....
----------------------
Hallo iedereen!
Blubneyquote:Op donderdag 15 april 2004 12:09 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:13 schreef Waxxer het volgende:
hahaai, hoe is het met jullie???
je moet je mail eens lezenquote:Op donderdag 15 april 2004 12:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubney
Ben ik nu weeripv
?
echt gozer, waar gaaat dit over?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Nah!!! Ja ik heb gisteren een uitspraak gedaan en.....
Trouwens, tegenwoordig zetelt de gemeente tijdelijk in die bunker tegenover mij, voor 1,5 jaar, en ik heb er vandaag voor het eerst in mijn leven iemand afgeleverd zien worden in een auto met chauffeur. Komt een Mercedes aanrijden, ook nog een oude(re) want het nr.bord begint met ST, en dan stapt die man achter uit, zijn chauffeur stapt uit en doet het andere voorportier voor hem open om er een bos bloemen en zijn koffertje uit te halen.
-Als je een auto met chauffeur wiilt dan is een Merc bouwjaar 1997 niet representatief imo
-Laat dan tenminste het typeplaatje eraf halen, want een 220 is ook magertjes
-Waarom leg je die koffer niet naast je neer, evenals de bloemen zodat je ze zelf kunt meenemen, ipv dit decadente, snobistische gedoe
Tis maar wat je bezig houdt.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Nah!!! Ja ik heb gisteren een uitspraak gedaan en.....
Trouwens, tegenwoordig zetelt de gemeente tijdelijk in die bunker tegenover mij, voor 1,5 jaar, en ik heb er vandaag voor het eerst in mijn leven iemand afgeleverd zien worden in een auto met chauffeur. Komt een Mercedes aanrijden, ook nog een oude(re) want het nr.bord begint met ST, en dan stapt die man achter uit, zijn chauffeur stapt uit en doet het andere voorportier voor hem open om er een bos bloemen en zijn koffertje uit te halen.
-Als je een auto met chauffeur wiilt dan is een Merc bouwjaar 1997 niet representatief imo
-Laat dan tenminste het typeplaatje eraf halen, want een 220 is ook magertjes
-Waarom leg je die koffer niet naast je neer, evenals de bloemen zodat je ze zelf kunt meenemen, ipv dit decadente, snobistische gedoe
Jij ook Jo!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:32 schreef Vlarp het volgende:
Jo!
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:37 schreef beaverhausen het volgende:
Jij ook Jo!
Zo ziek ben ik ook weer niet, maar wil gewoon even zorgen dat ik niet het halve bedrijf en het halve klantenbestand aansteek.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Heeey Vlarp!![]()
Lig je niet uit te zieken in je bedje, of heb je een laptop?Hoe gaat'ie verder vandaag??
Leuk, maar het blijft hetzelfde verhaaltjequote:Op donderdag 15 april 2004 12:36 schreef Waxxer het volgende:
*knip*
*Waxjuh goes Jip & Janneke*
PVDA-ministers hadden ook chauffeursquote:Op donderdag 15 april 2004 12:43 schreef Waxxer het volgende:
wat dat betreft ben ik best links...
Heey Jerruh! Ja naja ik zit hier te typen voor fok en een artikel tussendoor.... Maar stop je ermee dan??? Qua modden??quote:Op donderdag 15 april 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:
wieeeeeeeeej
net vergadering gehad, straks weer verder.
hoe is het hier allemaal?.
owja, vanaf heel snel zal ik vrij weinig meer kunnen doen aan topicdingen veranderen enzo, maar als je da och wilt: ik zit nog in de crew dus ik kan altijd balletjes opgooien en hulp verlenen als het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heey Jerruh! Ja naja ik zit hier te typen voor fok en een artikel tussendoor.... Maar stop je ermee dan??? Qua modden??jupz, zie MEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ow, het ging super hahahaha, ik ben echt weer op en top vrolijk!
put
your
clothes
on!
Waxxer op de baricade!!! GO WAXXER! GO!! Waxxersisten verenigt U!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik weet dat de upperclass voor jou gesneden koek is, maar ik kan er niet tegen dat een volwassen kerel niet ZELF zijn lichte spullen uit een auto kan halen. En als het iemand is van het koninklijk huis, a la, protocol. Maar als je gewoon iemand van een bedrijf bent, dan moet je niet zulke capsones hebben imo..... wat dat betreft ben ik best links...
Marijnissen rijdt Peugeot 406, dat is gewoon een doorsnee middenklassequote:Op donderdag 15 april 2004 12:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
PVDA-ministers hadden ook chauffeurs
En Jan Marijnissen rijdt in een flinke bak. Wel zelf, dat wel, maar toch...
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:38 schreef Semisane het volgende:
[sub]Heleboel tekst/sub]
Blijft leuk liedje met grappige tekst*Luister*
![]()
Okaaayyy dan!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jupz, zie MED.
ow, het ging super hahahaha, ik ben echt weer op en top vrolijk!
Alsof ik een auto met chauffeur hebquote:Op donderdag 15 april 2004 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik weet dat de upperclass voor jou gesneden koek is, maar ik kan er niet tegen dat een volwassen kerel niet ZELF zijn lichte spullen uit een auto kan halen. En als het iemand is van het koninklijk huis, a la, protocol. Maar als je gewoon iemand van een bedrijf bent, dan moet je niet zulke capsones hebben imo..... wat dat betreft ben ik best links...
Pfff zeikwijf!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen expert qua auto's, maar ik herken een 406 nog wel. Waar ik hem toen in zag rijden was zeker geen 406, dat was gewoon een fiks luxe bak.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:49 schreef Waxxer het volgende:
Marijnissen rijdt Peugeot 406, dat is gewoon een doorsnee middenklasse
Wel een vers bosje bloemen, hoop ik...quote:Op donderdag 15 april 2004 12:51 schreef beaverhausen het volgende:
Die meneer doet morgen weer precies het zelfde. (Nou ja, z'n chauffeur dan).
Nounounounou zo ernstig is het nog niet met mij gesteld hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waxxer op de baricade!!! GO WAXXER! GO!! Waxxersisten verenigt U!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat hij morgen weer bloemen bij zich heeft. Die waren voor zijn secretaresse. Het is vandaag Secretaresse Dag ofzo, geloof ik.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel een vers bosje bloemen, hoop ik...
Oh, nou, dat is gewoon onderdeel van mijn observerende gedrag. Heb erg (te?) snel een oordeel over mensen..... en dingen.... en zaken.... en kwesties.....quote:Op donderdag 15 april 2004 12:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik een auto met chauffeur heb![]()
Ik ben het met je eens dat die man zelf z'n koffertje en bloemen uit de auto kan halen maar wat heeft het voor zin om je daar druk om te maken? Je bereikt er niks mee. Die meneer doet morgen weer precies het zelfde. (Nou ja, z'n chauffeur dan).
Nope ik zit nog niet in Utrecht, ga er straks met Jerre shoppen en ongetwijfeld ook een terrasje pakken.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeyyy Markie-Mark!!
Zit je niet op een terrasje in Joetrekt???
En kom je zaterdag ook??
ik wil ook een terrasje pakkenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope ik zit nog niet in Utrecht, ga er straks met Jerre shoppen en ongetwijfeld ook een terrasje pakken.
En zaterdag kom ik niet neewerk enzo
En hoe ist met Waxxer?
Jaaa Terraaaasje!! M'n laarzen! Mam, waar zijn m'n laarzen! Terrasjuuuh!!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil ook een terrasje pakken
in plaatst daarvan mag ik zo tussen de paarden zitten
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jaaa Terraaaasje!! M'n laarzen! Mam, waar zijn m'n laarzen! Terrasjuuuh!!![]()
jah dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 15 april 2004 13:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jaaa Terraaaasje!! M'n laarzen! Mam, waar zijn m'n laarzen! Terrasjuuuh!!![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:13 schreef blublub het volgende:
ok dames en heren. ik ga vanaf nu een liefdesenliefheidsoffensief ontsteken. want ik wil vanaf dat t hier alleen nog maar love en peace is enzo. tis lente GVD! vanaf nu wil ik dat iedereen lief doet tegen elkaar. dus jah, doe lief! anders ga ik je knuffelen en omhelzen met liefde net zo lang tot je om genade roept hehe
wat plaatjes ter illustratie:
[afbeelding]
[afbeelding] speciaal voor jullie![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
die laatste!
vergeef mij, ik heb morgen tentamen, daar word ik wat simpel van![]()
![]()
![]()
euhm... ja, ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 13:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*altijd lachen mot om Beaver*
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:13 schreef blublub het volgende:
ok dames en heren. ik ga vanaf nu een liefdesenliefheidsoffensief ontsteken. want ik wil vanaf dat t hier alleen nog maar love en peace is enzo. tis lente GVD! vanaf nu wil ik dat iedereen lief doet tegen elkaar. dus jah, doe lief! anders ga ik je knuffelen en omhelzen met liefde net zo lang tot je om genade roept hehe
wat plaatjes ter illustratie:
[afbeelding]
[afbeelding] speciaal voor jullie!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
die laatste!
vergeef mij, ik heb morgen tentamen, daar word ik wat simpel van![]()
![]()
![]()
jah die is leuk hequote:Op donderdag 15 april 2004 13:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef blublub het volgende:
kijk, je kunt ook jezelf huggen:
[afbeelding]
Ja gaat goed, alleen zulk mooi weer he terwijl ik z\nog zoveel moet doen...quote:Op donderdag 15 april 2004 13:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope ik zit nog niet in Utrecht, ga er straks met Jerre shoppen en ongetwijfeld ook een terrasje pakken.
En zaterdag kom ik niet neewerk enzo
En hoe ist met Waxxer?
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
volgens mij is dat eerder een Huggie
Potrait of the artist as a young girl?quote:Op donderdag 15 april 2004 13:21 schreef blublub het volgende:
[..]scherp!
ok nog eentje en dan stop ik:
[afbeelding]
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 15 april 2004 13:13 schreef blublub het volgende:
ok dames en heren. ik ga vanaf nu een liefdesenliefheidsoffensief ontsteken. want ik wil vanaf dat t hier alleen nog maar love en peace is enzo. tis lente GVD!
Beaulero!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:22 schreef LeBeau het volgende:
*OntbijtLunch naar binnen douw*
euh nee, die is te bewonderen in mn fotoboekquote:Op donderdag 15 april 2004 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Potrait of the artist as a young girl?
zeurpiet, wees blij dat je vrij bentquote:Op donderdag 15 april 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh ik verveel me
Joepie mp3xplosion werkt weer
ja joh, je mag ook wel mijn tentamen voor me leren hoor, kan ik me lekker gaan vervelenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh ik verveel me
Joepie mp3xplosion werkt weer
Volledig bij aansluit behalve nr1 en nr 4 want die ken ik (nog)nietquote:Op donderdag 15 april 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:Special D. - Noting I Won't Do
Narcotic Thrust
The Corrs - Summer Sunshine
The Freak - Rising Angel
Leki - Breaking Out
Hilary Duff - Why Not
Wie negeren Jerre danquote:Op donderdag 15 april 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
markie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vanavond gaan we toch shoppen!!!!!!.
en hoi to te rest that try toe neglect me.
ik dacht dat ze al bijna dood warenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volledig bij aansluit behalve nr1 en nr 4 want die ken ik (nog)niet
Maar de niuwe Corrs id![]()
waar gaan jullie heen? dan ga ik erachter aan en maak ik fotos zodat iedereen kan meegenietenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
markie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vanavond gaan we toch shoppen!!!!!!.
en hoi to te rest that try toe neglect me.
Jij ook floepsie!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
Flapsewatsklats
Doe dat zaterdag maarquote:Op donderdag 15 april 2004 13:43 schreef blublub het volgende:
[..]
waar gaan jullie heen? dan ga ik erachter aan en maak ik fotos zodat iedereen kan meegenieten
Dan moet je maar gewoon zelf langskomen, natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2004 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
Doe dat zaterdag maar
Je mag ook gewoon naast ons lopen hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 13:43 schreef blublub het volgende:
[..]
waar gaan jullie heen? dan ga ik erachter aan en maak ik fotos zodat iedereen kan meegenieten
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon zelf langskomen, natuurlijk
ja ik weet toch niet wie jullie zijn en waar jullie heengaan. en stiekum is veel spannenderquote:Op donderdag 15 april 2004 13:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon naast ons lopen hoor![]()
Jij ook al? *poetsdoek zwaai doet*quote:Op donderdag 15 april 2004 13:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga weer poetsen en alles
ehm... dat maakt achternalopen ook lastiger, natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2004 13:57 schreef blublub het volgende:
ja ik weet toch niet wie jullie zijn en waar jullie heengaan. en stiekum is veel spannender
Grote voorjaarsschoonmaak?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:02 schreef LeBeau het volgende:Jerre die denkt datie genegeert wordt.
[..]
Jij ook al? *poetsdoek zwaai doet*
een plumeau lijkt meer op een pompomquote:Op donderdag 15 april 2004 14:02 schreef LeBeau het volgende:
Jij ook al? *poetsdoek zwaai doet*
Ja maar een plumeau is dan weer zo... mwah.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
een plumeau lijkt meer op een pompom
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik maak heel mannelijk schoon.![]()
niet mwahnnelijk, dus?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:39 schreef LeBeau het volgende:
Ja maar een plumeau is dan weer zo... mwah.
Ik maak heel mannelijk schoon.![]()
Al denk ik dat ik maar in de voortuin van het zonnetje ga genieten.
grrrquote:Op donderdag 15 april 2004 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik draag al de hele dag een korte broek, een hawai-shirt en ik geniet van het mooie weer
Foto!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik draag al de hele dag een korte broek, een hawai-shirt en ik geniet van het mooie weer
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:58 schreef Jerruh het volgende:bart
!!!
jah!!!!!! wat "goedmaakseks" allemaal niet kan doen whahahahaquote:Op donderdag 15 april 2004 16:02 schreef Cybart het volgende:
[..]jermeneer
jij nu weer helemaal op en top vrolijk he!
ben jij dan zo goedquote:Op donderdag 15 april 2004 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!! wat "goedmaakseks" allemaal niet kan doen whahahaha!
garpje.
mjwa, er zijn wel dingen die aandacht nodig hebben, maar daar komen we zeker uit!.
true, truequote:Op donderdag 15 april 2004 16:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben jij dan zo goed
kan ie het gewoon niet missen
is goed, ga ik nog ff door het bedrijf wandelenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
true, true.
enfin ik ga naar utreg!!!
ik spreek je vanavond nog wel!
Ik wil ook!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef Jerruh het volgende:
enfin ik ga naar utreg!!!
Leuk voor jequote:Op donderdag 15 april 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
geen foto dat gun ik jullie niet, maar m'n kistjes staan weer eens geweldig onder m'n korte broek.
Meid we barsten van de jaloezie...quote:Op donderdag 15 april 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
geen foto dat gun ik jullie niet, maar m'n kistjes staan weer eens geweldig onder m'n korte broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |