idd...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:48 schreef Vlarp het volgende:
ja.. beetje traag heh?
Ach, bij mij vermoedden ze het ook al toen ik bij Alternate ging werken. Ik kan er niet mee zitten. Ik ben gewoon mezelf.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:49 schreef Andyvie het volgende:
zoo, ook weer bijgelezen
Ik kreeg van de week te horen op mijn werk dat ze gelijk al dachten dat ik homo was. Nou is mijn stem hoog, oke, daar kan ik ook niks aan doen. Maar ik weet nog steeds niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn.
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:49 schreef Andyvie het volgende:
zoo, ook weer bijgelezen
Ik kreeg van de week te horen op mijn werk dat ze gelijk al dachten dat ik homo was. Nou is mijn stem hoog, oke, daar kan ik ook niks aan doen. Maar ik weet nog steeds niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn (met dat ze gelijk doorhadden dat ik homo ben, dan)
tja, dat heb je soms. niks van aantrekken. bij mij is het andersom, niemand gelooft het dat ik homo benquote:Op woensdag 14 april 2004 16:50 schreef Vlarp het volgende:
Ach, bij mij vermoedden ze het ook al toen ik bij Alternate ging werken. Ik kan er niet mee zitten. Ik ben gewoon mezelf.
Zeur nietquote:Op woensdag 14 april 2004 16:48 schreef WAik het volgende:
eeeh... de verwijzing en de tekst ontbreken!!!
Dat vond jij erg?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:52 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
tja, dat heb je soms. niks van aantrekken. bij mij is het andersom, niemand gelooft het dat ik homo bensoms wel lastig, moest mijn eerste vriendje toen hij nog geen vriendje was wel eerst overtuigen
Vast niet... de 1 gaat naar huis, de ander gaat shoppen, weer een ander gaat terassen.... Ik weet het al hoor...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:58 schreef NathaN het volgende:
Op naar huis!!!
maar dat heeft niks met jou te maken, hoor, Timmah
Ik ben er nogquote:Op woensdag 14 april 2004 16:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vast niet... de 1 gaat naar huis, de ander gaat shoppen, weer een ander gaat terassen.... Ik weet het al hoor...
Tenminste nog 1 iemandquote:Op woensdag 14 april 2004 17:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Al ga ik zo maar weer een film kijken....quote:Op woensdag 14 april 2004 17:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 iemand
En Bedankt...quote:Op woensdag 14 april 2004 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al ga ik zo maar weer een film kijken....
werkhal?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:10 schreef Jerruh het volgende:
zooo, terug uit de werkhal!.
@andyvie: niet druk om maken, als je een goeie gozer bent dan waarderen ze dat meer dan dat ze probs gaan maken over hoe ze denken dat je bent.
ja, werkhal, met allemaal zaag- en boormachines, alwaar ik met een groep een maquette aant maken benquote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
werkhal?
Goed gezegd Jer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |