Ach, dat zullen de mensen die willen komen wel weten, intussen. En anders ontdekken ze dat wel vanzelf.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:44 schreef XMN8R het volgende:
ehm... er is inmiddels al een deeltje drie (van het meet-topic)
Wat doet G_E met z'n hoofd in iemands boxer?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij zit G_E al met z'n hoofdje in boxer en zonnebril op z'n balkon.
Beautje toch! Ik bedoelde dat G_E met in gedachten al in z'n boxer op z'n balkon zit.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat doet G_E met z'n hoofd in iemands boxer?
Ik kom ook niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik kom definitief níet op de miet
*huilie*
Oh.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beautje toch! Ik bedoelde dat G_E met in gedachten al in z'n boxer op z'n balkon zit.
Ik zeg ook niet dat wat ik zei leuker is.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh.
Nou, dan vond ik mijn idee toch leuker.
arme Beav!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom ook niet..
Kooknie. Te druk met boxer, balkon en zonnebril enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kom ook niet..
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat doet G_E met z'n hoofd in iemands boxer?
Ik dacht 'Laat ik het maar even melden'.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat wat ik zei leuker is.
En G_E vindt het blijkbaar ook wel een goed plan.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Jammer ...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik kom definitief níet op de miet
*huilie*
Ja, maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:55 schreef LeBeau het volgende:
En G_E vindt het blijkbaar ook wel een goed plan.
Ik heb geen berichten gehoord dat G_L ook op dat balkon aanwezig zal zijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht 'Laat ik het maar even melden'.
[..]
En G_E vindt het blijkbaar ook wel een goed plan.
De sensatie! De roddels!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen berichten gehoord dat G_L ook op dat balkon aanwezig zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |