En vond Frans dat wel zo fijn?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:27 schreef Ehric het volgende:
Op de HAVO tijdens Frans
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:30 schreef Roönaän het volgende:
dus het was geen kauwgom onder de tafel?
wat? rukken?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:30 schreef PageR het volgende:
dat lijkt me nou helemaal niks.....
Nee dat niet, en ik ging er ook echt niet naar zitte kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:30 schreef Bill_E het volgende:
tijdens frans? wtf.. vind ik ziek.. zeker die laatste op merkeng van die gast naast je.. een beetje gay mischien?
WTF!!!!!!!!!!!!...hahaahahahaquote:Op woensdag 14 april 2004 23:36 schreef Ehric het volgende:
[..]
Nee dat niet, en ik ging er ook echt niet naar zitte kijken.
En btw: ik zit al bijna 4 jaar niet meer op de HAVO.
Nee dan m'n leraar economie, die heb ik samen met nog 5 andere klasgenoten betrapt toen hij zich tijdens de pauze in een lokaal zat te rukken
HAHAHA echt hilarisch!!!
toen baalde je zeker flink dat je geen mobieltje met cam bij je hadquote:Op woensdag 14 april 2004 23:36 schreef Ehric het volgende:
[..]
Nee dat niet, en ik ging er ook echt niet naar zitte kijken.
En btw: ik zit al bijna 4 jaar niet meer op de HAVO.
Nee dan m'n leraar economie, die heb ik samen met nog 5 andere klasgenoten betrapt toen hij zich tijdens de pauze in een lokaal zat te rukken
HAHAHA echt hilarisch!!!
Heb je nog hogere cijfers bij proefwerken kunnen eisenquote:Nee dan m'n leraar economie, die heb ik samen met nog 5 andere klasgenoten betrapt toen hij zich tijdens de pauze in een lokaal zat te rukken
Vaar je dan dus eerst met je hond naar dat eilandje toe om hem daar uit te laten?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:31 schreef markiemark het volgende:
lol echt ziek! in de les rukken is zo 2003! mijn vreemdste plaats was jaren terug op een vaag eilandje waar ik altijd de hond uit laat.. tja soms heb je er ineens enrome behoefte aan!
Die vent zat te cammen (echt geen grapje, ik maak altijd de sterkste verhalen mee)quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef NietGroen het volgende:
[..]
toen baalde je zeker flink dat je geen mobieltje met cam bij je had
zal wel 1 minuut geweest zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 23:32 schreef Ehric het volgende:
gewoon 3 minuten voor het einde van de les, en daarna ff naar de plee![]()
Helaas ik had dat vak al een halfjaar daarvoor afgerondquote:Op woensdag 14 april 2004 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heb je nog hogere cijfers bij proefwerken kunnen eisen![]()
?
Smerigste vind ik nog dat je lekker huiswerk ligt te maken, terwijl naast je zo'n vies vettig ventje flink aan zijn leuter ligt te trekkenquote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef Ehric het volgende:
Maaaaaar jullie verklaren me dus allemaal voor gek, nou bedankt hoor![]()
![]()
Zou het niet kunnen dat jullie elkaar ff deden rukkenquote:Op woensdag 14 april 2004 23:51 schreef Ehric het volgende:
Offtopic: sorry, ik blijf niet ingelogd, dus ik kan m'n berichten niet aanpassen.
Ontopic: nog maar een paar weken geregistreerd op Fok! en nu al een slechte naam, oh oh oh waar moet dat heen met mij
Dus jij gaat liggend naast rukkende klasgenootjes liggen.. Nee, JIJ bent lekker...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Smerigste vind ik nog dat je lekker huiswerk ligt te maken, terwijl naast je zo'n vies vettig ventje flink aan zijn leuter ligt te trekken![]()
Ja ik kan er nix aan doen dat die jonge zo'n smerig ventje isquote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Smerigste vind ik nog dat je lekker huiswerk ligt te maken, terwijl naast je zo'n vies vettig ventje flink aan zijn leuter ligt te trekken![]()
En jij bent een rukker die niet zo letterlijk woorden moet opvatten, maar gewoon ff logisch moet nadenken, en van die LSD afblijvenquote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
Dus jij gaat liggend naast rukkende klasgenootjes liggen.. Nee, JIJ bent lekker...
Vooruit dan, heb t een keer op de WC van mn oude werk gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:05 schreef Ehric het volgende:
Ja ik lees hier veel reactie, maar er zijn maar een paar tuseen die echt mijn vraag beantwoorden, of durfen jullie niet zo open te zijn?
Ik ging ook echt niet sjorren als die jonge al bezig was, dat zag er ook ranzig uit, daarom heb ik het ook maar 1 keer gedaan, en dat kun je van hem niet zeggen, het was bij hem meer een uitzondering als hij es een les niet zat te sjorren.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:19 schreef speezend het volgende:
hmmz thuis? Heb eigenlijk nooit de behoefte me te rukken achter in een lokaal terwijl ik frans moet aanhoren, en er een jongen naast me zit, dat zijn niet mijn geilste momenten :p. Nee maar rukken is iets wat je thuis doet, en in de les is het gwn ranzig, kijk sex buitenshuis is een ander verhaal
Ik zou dan best moeten lachen denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:24 schreef Ehric het volgende:
[..]
Wat nog het meest ranzige was: hij heeft 1 keer stiekem z'n hand afgeveegd aan de sjaal van een meisje wat voor hem zat![]()
Waarom zou je geschorst worden voor iets normaals, ik vind dat mensen geschorst moeten worden als ze een scheet laten!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef Famas het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!...hahaahahaha
Die vent kan zich ook niet meer op school vertonen!![]()
edit--
Bij mij op school is ooit een leerling geschorst geweest omdat ie zich zat te wieksen tijdens de les...zo'n meid die langs hem was helemaal overstuur.
Ik weet niet of het waar is..heb het ooit gehoord
Natte dagdroom Anyone?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Tijdens gym op de plee. Net na het 'kwaecken' werd hard op de deur gebonsdst, iemand anders moest heel nodig. Die bobbel viel wel eventjes op. Dat was in de brugklas, ergens 1991.
Ik heb wel eens een spontane ejaculatie gehad, heel vreemd. Anyone else ook?
Hoezo niet erg sociaal? Is toch juist wel sociaal?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:46 schreef dafjedaf het volgende:
Niet erg sociaal, midden in de klas... Als je ergens bent ga dan iig naar het toilet... Doe ik ook...
Oh shit ... dat meen je niet?!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef Byte_Me het volgende:
achterin de 137, de bus van den bosch naar waalwijk
omg ik had die bus bijna dagelijksquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:03 schreef Badharing het volgende:
[..]
Oh shit ... dat meen je niet?!![]()
Het toeval wil dat ik in de tegengestelde lijn ( van Waalwijk naar Den Bosch ) op de achterbank even ben gepijpt door een ( inmiddels ) exvriendin op een rustige zondagmiddag!! Maar dat is al een jaar of acht geleden.
Een populaire buslijn als je het mij vraagt, die 137 ...![]()
Hahha!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:06 schreef frnk het volgende:
[..]
omg ik had die bus bijna dagelijksvandaar dat die zitting altijd zo sopte
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:18 schreef PageR het volgende:
ben je weleens betrapt onder het trekken door je moeder ?? NEE ?? ZIE JE NOU DAT JE HET DOET !
* met een kamer vol mensen *
ik zie in je profiel dat je in z-o brabant woont (toch niet toevallig budel?).quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef Famas het volgende:
edit--
Bij mij op school is ooit een leerling geschorst geweest omdat ie zich zat te wieksen tijdens de les...zo'n meid die langs hem was helemaal overstuur.
Ik weet niet of het waar is..heb het ooit gehoord
quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:06 schreef s9601694 het volgende:
In mijn auto terwijl ik op de snelweg reed..
Heeft een vriend van me trouwens ook wel eens gedaan bij zichzelf in zijn EIGEN auto (ik was er dus niet bij voor de duidelijkheid)
Sjee, ben jij fantasieloos. Ik had acuur alle twee de tafels weggesmeten en was opgesprongen. Opdat iedereen ziet hoe hij daar zit met een dikke lul in zijn klauw.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:33 schreef nozem het volgende:
Gatverdamme, als mijn buurman zich vroeger naast me tijdens Franse les af had zitten rukken dan had ik hem met grof geweld het lokaal uit geschopt..
idd, echt ziek. Maar sjezus, dan zit je toch de hele les met zo'n vies gevoel ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:38 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik weet dat Frans saai is, maar om zo ver te gaan
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 14 april 2004 23:27 schreef Ehric het volgende:
Op de HAVO tijdens Frans
Hoe duur was dat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:04 schreef BakkerJan het volgende:
In de auto door een vriendelijke dame
ja iddquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:08 schreef PageR het volgende:
praten ze 80 berichten later nou nog over dat franse gebeuren..............![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:06 schreef frnk het volgende:
[..]
omg ik had die bus bijna dagelijksvandaar dat die zitting altijd zo sopte
Die chauffeur zal wel last hebben van dagdromen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:03 schreef Badharing het volgende:
[..]
Oh shit ... dat meen je niet?!![]()
Het toeval wil dat ik in de tegengestelde lijn ( van Waalwijk naar Den Bosch ) op de achterbank even ben gepijpt door een ( inmiddels ) exvriendin op een rustige zondagmiddag!! Maar dat is al een jaar of acht geleden.
Een populaire buslijn als je het mij vraagt, die 137 ...![]()
jajajajaj...BC weert!quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:27 schreef Vision het volgende:
[..]
ik zie in je profiel dat je in z-o brabant woont (toch niet toevallig budel?).
Als je op het B.C. in Weert zat is het waar, ik zat nl. bij die mongool in de klas
Niemand had wat in de gaten (behalve die meid). Niemand begreep ook waarom ze flipte en de klas uit liep, totdat we der buiten even vroegen wat er nou aan de hand was....
sick fuck.
idd ide lange (donker)blonde slungel met zijn rooie rugzak. Heb me trouwens kapot gelachen toen ie met zijn ma naar school kwam de dag erna, wisten allebei niet waar ze moesten kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:30 schreef Famas het volgende:
jajajajaj...BC weert!
zo'n lange blonde slungel met een rooie rugzak!
z'n voornaam begon met een R. dacht ik (ik typ de hele naam maar niet...ddl herkent iemand zich)
edit--
ik kom uit budel schoot
gewoon een kl*te topic.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:09 schreef Ehric het volgende:
[..]
ja idd![]()
Klasgenote? Jij blijquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:40 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Heb ik in de brugklas eens een keer gedaan :$ Heb het een klasgenote ook zien doen btw, bij Nederlands![]()
beetje saaie les zekerquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:40 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Heb ik in de brugklas eens een keer gedaan :$ Heb het een klasgenote ook zien doen btw, bij Nederlands![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef Magics het volgende:
Tijdens mn werk op een benzinestation achter de toobank
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef Magics het volgende:
Vertel maar hoorquote:Op zondag 18 april 2004 15:59 schreef Nuek het volgende:
ehm... ik denk dat veel vrouwen ook best willen vertellen wat hun vreemdste masturbeerplaats is... maarja in topic staat rukplaats :/
er hangen toch cameras daar binnen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef Magics het volgende:
Die staan NIET onder de toonbank gericht hoorrrr.quote:Op zondag 18 april 2004 16:32 schreef marruuuk het volgende:
[..]
er hangen toch cameras daar binnen?
oops Dit was niet voor jouw oren ogen bestemd Beev !!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:44 schreef BVO het volgende:
[..].
quote:Op zondag 18 april 2004 17:10 schreef MrFl0ppY het volgende:
In de bieb.. ja klinkt misschien ranzig maar da was een jaar of 3 geleden denk ik. en wij hebben zo'n redelijk kleine bieb en er was echt niemand. en ik denk iets van 2 man personeel die achter de balie aan het werk waren. en toen kwam ik tijdens het zoeken naar boeken voor geschiedenis in 1 keer zo'n boek over standjes tegen :S. don't ask hoe die daar kwam maar was echt super geil... en ja toen was er nie veel meer voor nodig..
Ik zie allesquote:Op zondag 18 april 2004 19:17 schreef Magics het volgende:
[..]
oops Dit was niet voor jouw oren ogen bestemd Beev !!
Misschien kunnen de mods de titel ff aanpassen?quote:Op zondag 18 april 2004 15:59 schreef Nuek het volgende:
ehm... ik denk dat veel vrouwen ook best willen vertellen wat hun vreemdste masturbeerplaats is... maarja in topic staat rukplaats :/
Sorry erodome, was niet zeikerig bedoelt... Maar kom op, hoe vaak wordt dit specifieke woord nou fout gespeld, hoe vaak moeten jullie het verbeteren in topictitels? Ik zeik echt niet over ieder spelfoutje, het valt mij alleen op hoe veel mensen dit woord verkeerd spellen. Niet lullig bedoeltquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Dafjedaf, ook mods maken weleens een schrijfoutje(ok ok een beetje veel in mijn geval, maar dit was gewoon een vergeten lettertje), zeiken is ook een kunst hoor....
Ja ik heb een ochtendhumeur....
Zal ik even scheidsrechter zijn:quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:22 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Sorry erodome, was niet zeikerig bedoelt... Maar kom op, hoe vaak wordt dit specifieke woord nou fout gespeld, hoe vaak moeten jullie het verbeteren in topictitels? Ik zeik echt niet over ieder spelfoutje, het valt mij alleen op hoe veel mensen dit woord verkeerd spellen. Niet lullig bedoelt![]()
rustig maar Ik bedoelde het ook niet anders dan als een grapje dafjedaf, en ik zat jou wel een beetje te pesten..quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:52 schreef dafjedaf het volgende:
*zucht* ik zal er verder maar niet op ingaan, ik heb de pest aan spellingsgezeur, ik moet er alleen zo om lachen dat iedereen het hier over mastruberen en mastubreren heeft, als iemand het een keer goed zegt is het een uitzondering. Ik vind dat lachwekkend, ik ben niet zo'n correcte sapellingsfetisjist hoor, ik maak idd ook zat fouten, vooral met werkwoorden. Hm nu ging ik er toch op inIk bedoelde dus, ik vond het grappig, ik wou niemand pesten ermee en zeker erodome niet.
\]quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hoe duur was dat?
Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 20 april 2004 12:06 schreef Slabberdewatski het volgende:
Whahahahaaaa ik heb t ook eens gedaan in de klas, tijdens maatschappijleer!
Dikke trui aan gedaan, mouw op de tafel en dan je arm uit de mouw halen. Dan lijkt t alsof je op de tafel leunt, vervolgens binnendoor de broek in en heel voorzichtig sjorren!
Toch, zie je die beweging wel een beetje als je oplet, zo'n monotome trilling in je trui
Wel kut als je komt trouwens....
Maar t geeft wel een enorme kick, zo tussen al je vriendjes en vriendinnetjes!!!!
geil traject is dat idd.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:51 schreef BloodyLotte het volgende:
In de halflege Oostenrijkse stoptrein; route München - Innsbrück.
wat ben jij een mietje, zeker nog nooit geneukt, want dat is erg 'vies' zeker?quote:Op zondag 18 april 2004 22:57 schreef markje_82 het volgende:
Voortaan opletten waar ik ga zitten dus, en met wie ik de hand schud. En wissel geld terug krijg van kerels, tering ik krijg straks nog smet vrees als ik dit verder lees. Hey rukkers bedankt![]()
Erg veel gekke plekken dus.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:10 schreef Caesu het volgende:
teveel om op te noemen.
zou niet weten wat nu de vreemdste plek was.
En volgens mij ook "vreemdste"quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:19 schreef TrenTs het volgende:
Het is nog steeds 'bevredigd'.
alleen hoofden waren te zien op afstand. hij reed in een 4WD langs de velden.quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:21 schreef Ehric het volgende:
en dat zag de opzichter niet?
Nee hoor, het is 2-1quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:48 schreef s9601694 het volgende:
[..]
Zal ik even scheidsrechter zijn:
het staat 1-1
(niet lullig bedoelD, dafje)
was je zeker wel lang onderweg !quote:Op maandag 26 april 2004 17:39 schreef HenkdeV het volgende:
Op de glijbaan in het zwembad, was zo'n dichte buis die buiten het gebouw om ging.
Al die natte dameslichamen om me heen, brrr.
Ben ik nu gek?
dat is off-topicquote:Op maandag 26 april 2004 17:50 schreef star_gazer het volgende:
Door m'n vriendin in de auto bij haar voor de deur toen ik haar voor t eerst thuisbracht
tenzij hij stiekem degene was die zat te rukken toen zijn vriendinnetje hem een afscheidszoentje gaf.quote:Op maandag 26 april 2004 17:51 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is off-topic
je dacht dat ze sliepquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef Deadl0ck het volgende:
Uh... op school toilet.... trein toilet.... in de bus, onder mun jas, in het vliegtuig, toeristenklasse onder mun dekentje naast een lekkere (en zeer vriendelijke) meid die sliep
Je hebt idd een gevarieerd (ruk)sexlevenquote:Op maandag 26 april 2004 23:29 schreef Euc- het volgende:
Poe, ik heb toen ik een jaar of 13/14/15 was me wel wat afgerukt hoor, kan me nog herrineren dat ik op scouting camp in een volle tent lag, ik dacht dat iedereen sliep, dus ik lekker aan de gang totdat ik opeens 3 meter verder hoorde "slaap je al?" "uuuuuuhhh".
Of op school, ik moest een toets inhalen. Ik alleen in een leeg lokaal, stoel voor de deur en je raad de rest.
Andere keer dat ik op een stil weggetje fietste, kwam terug van stappen, ladderzat en mn vrienden waren allang thuis (was compleet vergeten dat ik om 1 uur buiten zou staan). Hele weg met een stijve gefietst en op een gegeven moment was het genoeg, fiets aan de kant gezet, in de berm gaan liggen en aan de slag. Volgende dag dacht ik eindelijk na bij wat gebeurd was en ben ik allang blij dat niemand langs kwam.
Maar de aller vreemdste plek ooit was denk ik wel in de skilift naar boven in Oostenrijk, je zat zeker 10 minuten in die lift, en ik moest alleen naar boven omdat ik uit mijn groepje was gezet. Ik moest beneden wachten (was met schoolreis :p) op een ander groepje, helaas was het etenstijd en daar had niemand aan gedacht. Dus ik heb daar 2 uur beneden gezeten, en ben toen maar alleen naar boven gegaan naar het restaurant. Daar samen met een stel vrienden gegeten en de rest van de week met hun meegegaan. Enfin, ik dus in die lift aan de gang![]()
BRAVO!quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef Deadl0ck het volgende:
Uh... , in het vliegtuig, toeristenklasse onder mun dekentje naast een lekkere (en zeer vriendelijke) meid die sliep
Toen zag je het nog niet... plotseling herinner je je dan het meisje naast je die vriendelijk om jouw halfvolle bak popcorn vroeg, omdat je de indruk wekte dat je het niet meer luste.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:08 schreef Slabberdewatski het volgende:
In de bioscoop is ook lachen, je weet namelijk niet waar al t spul is...
Dat wordt toch pas duidelijk als de verlichting weer aangaat
Zo'n broek had ik ooit ookquote:Op donderdag 29 april 2004 14:24 schreef Byte_Me het volgende:
waar blijven de reakties van de vrouwen eigenlijk? een ex van me vingerde zichzelf wel eens in de klas. had een speciale broek met "open" zakken.
het gaat niet om de regelmaat oidquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Zo'n broek had ik ooit ook
Maar waarom is het raar om je "even terug te trekken"en jezelf te bevredigen als je je ff klote voelt dan?
De topictitel doet vermoeden alsof het iets is wat vreemd is, waarom eigenlijk????
Als ik een kutdag heb dan vinger ik nog vaker dan normaal .
Logisch....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef Nympholientje het volgende:
...
Als ik een kutdag heb dan vinger ik nog vaker dan normaal .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |