had ik zelf ook gevonden.. is het niet ..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:03 schreef Batsies het volgende:
routenet.nl? of ov9292.nl kan ook geloof ik
Via google, misschien heb je er wat aan?
Je kunt toch gewoon zelf op de kaart kijken?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:08 schreef marc1982 het volgende:
[..]
had ik zelf ook gevonden.. is het niet ..
locatienet is voor auto's , tenminste alles gaat over grote wegen..
zal 9292ov ff proberen..
hee!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:01 schreef Oldbie het volgende:
1. Je staat op. Zet je linkervoet voor je rechter.
2. Leun op je linkerbeen.
3. Til vervolgens je rechtervoet op en zwaai deze naar voren en zet hem dan voor je linkervoet.
4. Leun op je rechterbeen.
5. Til vervolgens je linkervoet op en zwaai deze naar voren en zet hem dan voor je rechtervoet.
Herhaal punt 2 t/m 5 tot je op plaats van bestemming bent aangekomen.
Simpel he?
thank your very much..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Goed, je stapt uit de trein
Loopt richting de wissel
Steekt het spoor over
Loopt richting de taxi-standplaats
Loopt richting de flat gebouwen die je in de verte ziet.
Loopt richting het kruispunt
Loopt richting de stoplichten
Steekt over
Loopt als maar rechtdoor tot de rotonde
Dan zie je vanzelf in de verte middenwaard staan
Daar loop je heen
En dan ben je er![]()
Ongeveer 5 a 10 minuutjes lopen.
Ik gaf hem de toeristische routequote:Op donderdag 15 april 2004 10:43 schreef dvr het volgende:
Het kan nog veel simpeler:Je loopt na aankomst naar het zuiden het perron af. Je komt dan uit op de kruising van spoor en Zuid-tangent Je gaat daar linksaf en loopt nu langs de Zuid-tangent Na 2 kruispunten en een rotonde (zo'n 700m) zie je Middenwaard schuin voor je liggen. Het ligt aan de andere kant van de Zuidtangent.
In principe kun je ook vanaf het station de bus nemen (Lijn 162), maar daar moet je misschien 20 minuten op wachten terwijl het lopend maar zo'n 8 minuutjes is.
Dan kan je hem beter aan Heerhugowaard voorbij laten rijden..quote:Op donderdag 15 april 2004 11:32 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik gaf hem de toeristische route![]()
Ach, Heerhugowaard is al niks, maar verder naar het Noorden is nog erger.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:50 schreef dvr het volgende:
[..]
Dan kan je hem beter aan Heerhugowaard voorbij laten rijden..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |