je zou ook gewoon ervoor kunnen zorgen dat je jezelf niet uit hoeft te nodigen, regel gewoon een keertje inzuipen bij jou..vraag wat gasten die je relaxt vind en waar je normaal gesproken ook mee uitgaatquote:Op woensdag 14 april 2004 23:35 schreef Apekoek het volgende:
hallo, famas, wat jij zegt bedoel ik helemaal niet!!!
want ja dat is inderdaad KANKERIRRITANT.
Ik bedoel goeie kennissen en goede vrienden.
ja maar ik woon niet dicht bij de stadquote:Op woensdag 14 april 2004 23:39 schreef danos het volgende:
[..]
je zou ook gewoon ervoor kunnen zorgen dat je jezelf niet uit hoeft te nodigen, regel gewoon een keertje inzuipen bij jou..vraag wat gasten die je relaxt vind en waar je normaal gesproken ook mee uitgaat
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik denk vaak; als ze me niet vragen en anderen wel zal ik wel ongewenst zijn...
Slecht, maar toch.
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen zichzelf uitnodigen. Ik doe het zelf ook nooit.
Reageer jij altijd zo?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:35 schreef Apekoek het volgende:
hallo, famas, wat jij zegt bedoel ik helemaal niet!!!
want ja dat is inderdaad KANKERIRRITANT.
Ik bedoel goeie kennissen en goede vrienden.
als je aan iemand vraagt 'kan ik vanavond langs komen?' is dat dan jezelf uitnodigen? je maakt me niet wijs dat niemand op fok! ooit zo'n vraag heeft gesteld.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:38 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Reageer jij altijd zo?
was goed bedoeld het hele verhaal..moet je maar denken.
OT nee ik nodig mezelf nooit uit...niet nodig ook...ze vragen me wel uit zichzelf.
En jezelf uitnodigen of vragen of je met ze mee kunt is IMO hetzelfde
Hallo wie is er hier zo dom om 'ja' te zeggen dan?!?!?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:23 schreef Famas het volgende:
zij:"zou ik net zoals vorig jaar langs mogen komen??"
ik:".........ja...is goed"
OMG imo is het ook hetzelf hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 01:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als je aan iemand vraagt 'kan ik vanavond langs komen?' is dat dan jezelf uitnodigen? je maakt me niet wijs dat niemand op fok! ooit zo'n vraag heeft gesteld.
Precies, als je het bij vage kennissen doet kan ik me voorstellen dat het irritant is, maar aan vrienden moet je dit soort dingen toch gewoon kunnen vragen (mits er geen dwingende ondertoon inzit)?quote:Op donderdag 15 april 2004 09:37 schreef Byte_Me het volgende:
wat een onzin, dat je niet aan vrienden kan vragen of je mee mag. ik dacht dat vrienden elkaar alles konden vragen. ze zijn vrij om nee te zeggen hoor.
Zeg alsjeblieft dat je sarcastisch bezig bent....quote:Op donderdag 15 april 2004 09:58 schreef Djaser het volgende:
Niet vragen gewoon komen op feestjes van vage bekenden, en dan ook niks meenemen behalve nog een paar gasten
Wat denk jij dan, ik ben de laatste die mezelf uit zou nodigen.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:12 schreef Sjmuup het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je sarcastisch bezig bent....
zeggen dat ie niet gewenst is. Goed advies hèquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef -Irisje- het volgende:
Natuurlijk doe ik dat met uitgaan, ik vraag zelf ook niet meteen iedereen mee uit als ik zelf ga. Met feesten vind ik dat iets anders. Zo heb ik vanavond een feest en daar komt een heeel irritant figuur die zichzelf heeft uitgenodigd. Hoe kom je daar nou weer vanaf??
ja dat heb ik ook grrr,quote:Op donderdag 15 april 2004 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zelf ook nogal wat verschillende "vriendengroepen", dan is het vaak wel nodig dat je jezelf min of meer uitnodigt. Ze zijn ook min of meer van mij gewend dat ze me soms een hele tijd niet zien en dat ik dan ineens weer opduik.
Het zit gewoon zo, als iemand je vraagt of je iets mee gaat doen en je zegt 2 x nee, dan word je de 3e keer niet meer gevraagd. Wil je dan toch weer eens met die lui in contact komen zul je zelf initiatief moeten ondernemen.
Je spreekt jezelf wel tegenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:17 schreef Gele_boskikker het volgende:
Ik zal me niet snel zelf uitnodigen, maar als ik op een zaterdagavond zin heb om te stappen en m`n vrienden kunnen niet dan ga ik wel mensen bellen om ff met hun mee te gaan, wanneer je merkt dat ze ongewenst Ja hebben gezegd kan je nog alle kanten op in de stad. Gewoon doen je merkt vanzelf wel of het nou ongewenst is of niet dus.... gewoon schijt aan hebben, als ik wil stappen dan ga ik stappen liever met meerdere, maar anders ga ik in mijn eentje de stad in en daaro mensen opzoeken.
Amenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:03 schreef Sjmuup het volgende:
Inderdaad, je hebt "Goed als ik meekom?" en je hebt "Hej dan kom ik ook"
ik heb geen kutvrienden maar ik moet er onderhadn niet aan denken elke week in dezelfde kroeg te staan maar goed als ik met een idee komt is het niet goed ofzo..quote:Op woensdag 21 april 2004 22:36 schreef Yskonijn het volgende:
Ik zit nog liever t hele weekend thuis dan dat ik mezelf moet uitnodigen!
Over het algemeen ben ik altijd wel degene met de voorstellen om iets te doen.............hmmmm nu ik er zo over denk........wat een kutvrienden heb ik!Niemand stelt ooit iets voor!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |