Boss schoentjes? Ik dacht ook een keer bijna zoiets gekocht te hebben. Nog vette als je ze aan hebt.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
Wat wordt jouw lente/zomer schoen?
[afbeelding].
Nope, Mexx.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:39 schreef pimpin het volgende:
Boss schoentjes?
mooie schoenenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
jup ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2004 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mooie schoenen
merk en verkoopplaats?
Dat zijn wel hele relaxte schoenen. Moet zelf nog wat halen maar hou deze in m'n achterhoofdquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
[img ]http://hier.je.url.van.je.pic[ /img]quote:Op woensdag 14 april 2004 23:20 schreef marruuuk het volgende:
kan iemand even zeggen hoe plaatjes toe te voegen
volgens mij doe ik iets verkeerd
Mooi. Ik ga denk ik voor de nep Allstars van 20 euro op de Albert Cuyp. Plaatje volgt bij aanschafquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:36 schreef SaskiaT het volgende:
Teva sandalen![]()
Juist, kisten. Net als in de winter trouwens.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef Eldiablo het volgende:
m'n kisten, Met complimenten van het Korps Mariniers
sorry, ik bedoelde dus deze. Van welk merk zijn die?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Mexx en gekocht bij Capretto in Venray...quote:Op donderdag 15 april 2004 16:43 schreef The_Scorpion het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde dus deze. Van welk merk zijn die?
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist, kisten. Net als in de winter trouwens.
Wat een spannende schoenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:58 schreef wiseguy79 het volgende:
Ik heb altijd 3 paar schoenen per seizoen ofzo. Casual, sportief en wat netter. Voor alles wat, zeg maar. Deze heb ik onlangs gekocht in de categorie 'Casual 2004'...![]()
[afbeelding]
Zou iemand me kunnen vertellen wat voor merk schoen dit is en waar ik hem kan halen? In ieder geval alvast bedankt!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Anders lees je het topic even door, voordat je vragen stelt.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:21 schreef The_Scorpion het volgende:
[..]
Zou iemand me kunnen vertellen wat voor merk schoen dit is en waar ik hem kan halen? In ieder geval alvast bedankt!
Valt nog mee, die op de foto zien er tenminste nog niet uit als zo'n stel afgelopen kapotte werkklompen...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn ze niet prachtig?
Waar??quote:Op donderdag 15 april 2004 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk in mijn maat (47) gevonden.
Jow, waar heb je die gekochtquote:Op donderdag 15 april 2004 23:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk in mijn maat (47) gevonden.
Het zijn (denk ik) boss schoenen. Iemand enig idee of ik die in Eindhoven kan halen? Was namelijk van plan om van het weekend nieuwe schoenen te halen en deze vind ik toch wel echt geweldig.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Ik wil niet dat wij op dezelfde schoenen lopen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef The_Scorpion het volgende:
[..]
Het zijn (denk ik) boss schoenen. Iemand enig idee of ik die in Eindhoven kan halen? Was namelijk van plan om van het weekend nieuwe schoenen te halen en deze vind ik toch wel echt geweldig.
Nee, dat is hier ook altijd pas na 3 weken.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:56 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Valt nog mee, die op de foto zien er tenminste nog niet uit als zo'n stel afgelopen kapotte werkklompen...
Ooh, leukquote:Op donderdag 15 april 2004 22:51 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Ik werk bij Dr. Adam's, daar hebben we deze week adidas sneakers binnen gekregen maat 47. Niet dezelfde als die van het plaatje, maar toch....... (adidas valt alleen wel klein!)quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:46 schreef febster het volgende:
[..]
Jow, waar heb je die gekocht? Ik ben dus die maat van blieblie (zie 1 post onder je) en ik zoek die dus ook in de maat 47 maar nergens hebben ze die
... dus als je zo vriendelijk zo willen zijn waar je ze gekocht hebt maakt dat mijn dag weer goed
Maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:56 schreef Setambre het volgende:
Half uurtje geleden gekocht
Zag ze staan meteen verliefd
Van Bommel
[afbeelding]
Dingen zijn alleen prijzig zeg :x
Sexy schoentjes (muiltjesquote:Op donderdag 15 april 2004 22:53 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Ja ik heb ook normaal 46 maar met deze schoenen is het dan echt niet breed genoeg.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:37 schreef dophine het volgende:
[..]
Ik werk bij Dr. Adam's, daar hebben we deze week adidas sneakers binnen gekregen maat 47. Niet dezelfde als die van het plaatje, maar toch....... (adidas valt alleen wel klein!)
Ik heb ook gewoon andere tuscany schoenen in die maat gepast. Maar succes met het vinden van je schoenen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:33 schreef febster het volgende:
Dank je wel beidenik heb zelf nu puma's maat 47, en volgens mij zit er ergens in ehv wel een Dr Adam's alwaar ik dan op zeer korte termijn ga kijken aangezien schoenen bestellen die eventueel niet blijken te passen niet helemaal mijn ding is
(al wil ik wel heel graag die schoenen, zal maandag Adidas maar eens bellen)
Als ze uberhaupt 1 tuscany in Eindhoven in die maat hadden zou ik al blij zijn... het enige wat ze hebben zijn mega grote basketbal schoenenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon andere tuscany schoenen in die maat gepast. Maar succes met het vinden van je schoenen.
Mooie schoentjes! Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:56 schreef Setambre het volgende:
Van Bommel
[afbeelding]
Oei, dat zijn wel zeer leuke schoentjes, te koop bij mexx? Eens kijken of ze ook bij mexx @ groningen zijn.. Hoe duur waren ze?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Ze zijn toch zelf gevonden, alleen was op een forum.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:21 schreef marruuuk het volgende:
probeer zelf iets moois te zoeken, zullen ook vast wel anderen hebben, maar toch minder, dat is toch veel leuker
Ik weet niet de klasieke Van Bommels hebben niet echt een seizoen waarin je ze kunt dragen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:54 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat. Alleen vind ik het geen zomerschoen
.
Mijns inziens te veel 195 euro of wel 450 guldentjesquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:27 schreef var.fok het volgende:
[..]
Mooie schoentjes! Hoeveel heb je ervoor betaald?
Wil je nu beweren dat ik met 1 paar schoenen de zomer door moet?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Geen idee waar ze te koop zijn, maar ze kostten me 80 euro.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:33 schreef heinl het volgende:
Oei, dat zijn wel zeer leuke schoentjes, te koop bij mexx? Eens kijken of ze ook bij mexx @ groningen zijn.. Hoe duur waren ze?
Wat een supermooie schoenen zeg!!! Die ga ik ook even mooi wat jongens aansmerenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Haha ik liep ook altijd rustig met mn hoge undergrounds onder mn bikini als ik even wat te drinken ging halen op het strand ofzo. Maar wou nu toch maar eens wat charmantersquote:Op maandag 19 april 2004 19:06 schreef Gr33b0 het volgende:
Same as always, gewoon mijn kisten. Kortebroek en kisten.
Heel mooiquote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Thermo het volgende:
Dit zijn op het moment nog me zomerschoenen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Design is van Mihara Yasuhiro, normaal ben ik niet voor puma's maar deze japanner kan ik wel waarderen.
Krijg enorm veel opmerkingen over de plastic "kap" die erop zit.
dankje!quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel mooi.
vet lelijkquote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Design is van Mihara Yasuhiro, normaal ben ik niet voor puma's maar deze japanner kan ik wel waarderen.
Nieuwe lijn van hem vind ik wat minder. Nieuwe schoenen worden weer bikkembergs
Hele nette stappers!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:56 schreef Setambre het volgende:
Van Bommel
[afbeelding]
Nee, m'n spencertjequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:52 schreef daeri het volgende:
[..]
en dan nog een leuke polo en golfclubs erbij?
quote:
Praktisch niksquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:01 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..].. Zo fout dat het gewoon weer top is... Kost dat?
Yup Floris maakt echt zeer nette schoenen...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik zie net dat ze van Floris zijn... dat verklaart waarom ik ze hier nog niet gezien heb.. maar eventjes bestellen dan...
Ok.. leren zooltjes.. prima! Dit gaan ze worden deze zomer!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:18 schreef Setambre het volgende:
[..]
Yup Floris maakt echt zeer nette schoenen...
Zool is volledig van leer inderdaad
Alleen na de linker binnenzool liet los na 1x dragen.
Terug gegaan en laten fixen...
Kan gebeuren met schoenen die helemaal met de hand gemaakt zijn
Die zijn wel apart, nog nooit iets met zo'n glimmende schoen gezien en een niet glimmende voorkant ... Niet echt mijn smaak...quote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de schoenen gewonnen die ik wel heel erg leuk vond!
Ik had ze al in het andere (inmiddels volle) topic gepost en dus meegedaan aan de wedstrijd op hun site en nu kreeg ik net een mailtje dat ik de winnaar van deze maand ben!
Het zijn deze, maar dan in rood-wit:
[afbeelding]
Die groene stonden vandaag ergens in Tilburg in de etalage, ik weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef ivetje het volgende:
Vans...deze, alleen dan wat uitgerekter
[afbeelding]
En deze als ik ze ergens nog kan vinden...want kan er nergens aan komen helaasBen er verliefd op
[afbeelding]
godver!!! ik woon in tilburg!! AAAAARGHHHH...en morgen en overmorgen moet ik werken en daarna ben ik weg het hele weekend...ga morgen met koopavond meteen kijkenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:27 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Die groene stonden vandaag ergens in Tilburg in de etalage, ik weet alleen niet meer waar.
ze zijn er in lichtblauw,donkerblauw,zwart, rood...en dat was het volgens mijquote:Op woensdag 21 april 2004 20:30 schreef M1RR1E het volgende:
Die brunotti's zijn inderdaad heel mooi! Heb je die in nog meer kleurtjes?
ow coolquote:Op woensdag 21 april 2004 20:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
ze zijn er in lichtblauw,donkerblauw,zwart, rood...en dat was het volgens mij
Ik heb ze nog niet kunnen proberen, want ze hebben ze nergens in mijn maatquote:Op woensdag 21 april 2004 20:36 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
ow coolDenk dat ik maar eens op brunotti-jacht ga dan
Heb eigenlijk al een paar zomerschoenen gekocht net, maar wil er ook een lekker comfortabel paar bij... Die brunotti's zien eruit alsof ze fijn zitten, heb jij ze al geprobeerd ivetje?
die zijn mooi!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]dat worden ze waarschijnlijk
Deze zijn afgeleid van die soort bootschoentjes die je vroeger voor 10 gulden bij de bristol in rood, zwart, blauw kon kopen. Iemand nog enig idee waar ik deze nog kan kopen?quote:
Die zijn gaaf.. waar koop je zo in de algemeenheid dat soort schoenen? Ik kom ze nooit tegen :/ Zelfde met Hugo Bossquote:Op donderdag 22 april 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
Rode puma's , van die suède en de zelfde in het leer.
En van de week heb ik deze binnen gehad
[afbeelding]
Diesel schoenen. En het is geschuurd leer
Verschillende winkels die de wat hippere kleding verkopenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:51 schreef YoG het volgende:
[..]
Die zijn gaaf.. waar koop je zo in de algemeenheid dat soort schoenen? Ik kom ze nooit tegen :/ Zelfde met Hugo Boss
Ik weet niet of ze bij jullie een intersport hebben? Ik heb namelijk gehoord dat ze daar te krijgen zijn en dat je er dan nog gratis brunotti slippers bijkrijgt...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen proberen, want ze hebben ze nergens in mijn maatBtw, ik ben net in tilburg geweest en heb ze niet gevonden, denk dat de persoon hierboven skechers heeft gezien...die lijken er nl heel veel op.
Brunotti maakt nu wel lekker reclame voor die schoenen dmv posters, maar ze zijn nergens te krijgen...lomp eigenlijk
Hmz zoooooooo wereldschokkend mooi vind ik ze niet.... wel bijzonder prettig dat ze de helft kosten van vergelijkbare Puma'squote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef ivetje het volgende:
En deze als ik ze ergens nog kan vinden...want kan er nergens aan komen helaasBen er verliefd op
[afbeelding]
En oranje!!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
ze zijn er in lichtblauw,donkerblauw,zwart, rood...en dat was het volgens mij
moet jij nu in ELK schoenen topic duidelijk maken dat jij van die oerlelijke air jordans hebt?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:27 schreef Steve-O het volgende:
In iedergeval nix van wat hierboven allemaal word genoemt
Heb je hier misschien een plaatje van? Ik ga binnenkort ook botticelli's halenquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:10 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb eergister nieuwe schoenen gehaald
Botticelli
lichtblauw
Supervet.
Manfield heeft best mooie bootschoenen. Of ze in of rondom PSV-dorp zitten, weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:24 schreef cLau- het volgende:
Hmmm ik weet niet goed wat voor zomerschoenen ik moet kopen. Maar ik wil sowieso nieuwe bootschoenen.
Weet iemand een goed merk? Het echte bootschoenmerk![]()
En dan ook het liefste een winkel in of rondom Eindhoven?
Mijn oude kan ik namelijk nergens meer vinden![]()
die hebben we idd 1, ben er al geweest en ze hebben alleen donkerblauwequote:Op vrijdag 23 april 2004 11:51 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij jullie een intersport hebben? Ik heb namelijk gehoord dat ze daar te krijgen zijn en dat je er dan nog gratis brunotti slippers bijkrijgt...
Van Bommel, zijn gewoon super!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:24 schreef cLau- het volgende:
Hmmm ik weet niet goed wat voor zomerschoenen ik moet kopen. Maar ik wil sowieso nieuwe bootschoenen.
Weet iemand een goed merk? Het echte bootschoenmerk![]()
En dan ook het liefste een winkel in of rondom Eindhoven?
Mijn oude kan ik namelijk nergens meer vinden![]()
Echt bah hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:50 schreef Pretzel het volgende:
[..]
Van Bommel, zijn gewoon super! [afbeelding]
[afbeelding]
Waarom ? Een mooie kleur en een mooie vorm.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt bah hoor.
Erg leuke schoenen, bloem.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:14 schreef bl0emetjE het volgende:
[afbeelding]
Helaas, helaas... je hebt definitief een slechte smaak..quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt bah hoor.
Vind je werkelijk??quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ? Een mooie kleur en een mooie vorm.
Dat is het ook, maar kan het daarom niet mooi zijn ? Geen schreeuwerige kleuren en het staat overal bij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kak schoen.
Zijn die opzich ook voor dames? Ik dacht namelijk dat Van Bommel vooral voor heren dit soort schoenen maakten.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:50 schreef Pretzel het volgende:
[..]
[afbeelding]
WOORD OMHOOG! Kisten, the way to go !quote:Op donderdag 15 april 2004 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zijn ze niet prachtig?
bah bah die van bommelsquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar kan het daarom niet mooi zijn ? Geen schreeuwerige kleuren en het staat overal bij.
(Wat ben ik toch een nicht, af en toe.)
zal morgen wel ff fotos maken ofzo..quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:05 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Heb je hier misschien een plaatje van? Ik ga binnenkort ook botticelli's halen
dankje, ze lopen ook erg fijn!quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Erg leuke schoenen, bloem.
T ziet er uit of je die geeneens hebt gedragen.quote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die schoenen gekocht? En hoe duren waren ze ?:)quote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Thermo het volgende:
Had niet gedacht dat jij zoiets zou zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt bah hoor.
Kijk es bij perry sport, weet niet cker of ze ze daar in et zwart hebben, maar iig wel veel kleurtjes (hadden ze iig paar week terug..)quote:Op zondag 25 april 2004 20:57 schreef Blutgrafin het volgende:
Weet iemand hoe duur die Brunotti's zijn en waar je ze in Groningen in het zwart kunt kopen ?
Bedankt! Ik ga vanmiddag meteen kijken!quote:Op zondag 25 april 2004 22:03 schreef heinl het volgende:
[..]
Kijk es bij perry sport, weet niet cker of ze ze daar in et zwart hebben, maar iig wel veel kleurtjes (hadden ze iig paar week terug..)
Cute!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de schoenen gewonnen die ik wel heel erg leuk vond!
Ik had ze al in het andere (inmiddels volle) topic gepost en dus meegedaan aan de wedstrijd op hun site en nu kreeg ik net een mailtje dat ik de winnaar van deze maand ben!
Het zijn deze, maar dan in rood-wit:
[afbeelding]
Dat komt ook omdat ik die foto's van ebay heb, want mijn schoenen zien er gedragen uitquote:Op zondag 25 april 2004 13:34 schreef 8PacK het volgende:
[..]
T ziet er uit of je die geeneens hebt gedragen.![]()
Ik vind ze mooi. Ook zeer verstandig dat je er zwarte sokken bij aan doet. Witte sokken zijn echt not done.quote:Op maandag 26 april 2004 15:02 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb voor mijn oude puma'tjes (RIP) :
[afbeelding]
een paar waardige vervangers gevonden:
[afbeelding]
wel met de oranje veters uit het oude paar, witte veters zijn saai![]()
Over het algemeen wel. Maar er blijven uitzonderingen. Mooi voorbeeld is hierboven te zien.quote:Op maandag 26 april 2004 15:10 schreef Chillmeister het volgende:
witte sokken en sportschoenen kan wel. Witte sokken zijn alleen not done als het gaat om alles gaat wat niet een sportschoen is.
Nee, echt bah.quote:Op maandag 26 april 2004 15:32 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht. Wat vinden jullie ervan?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, echt bah.
ik vind ze best mooi hoor, maar die van mij zijn mooierquote:Op maandag 26 april 2004 16:44 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Vind die van jou ook wel mooi iddquote:Op maandag 26 april 2004 16:54 schreef SilverStar het volgende:
[..]
ik vind ze best mooi hoor, maar die van mij zijn mooier
Hmm.....niet mijn smaak...vind ze niet echt mooi..maar wel een zomerse kleur idd!quote:Op maandag 26 april 2004 16:49 schreef Little_Acorn het volgende:
Niet echt een zomers model, hoewel de kleur natuurlijk wel zomers is.
Normaal loop ik op mn ouwe afgetrapte Vans, ik dacht laat ik eens wat anders proberen. Veel mensen vinden ze wel "apart". Maar of ze dan bedoelen "mooi" betwijfel ik. Ik vind ze iig wel erg mooi.quote:Op maandag 26 april 2004 17:16 schreef miki het volgende:
[..]
Hmm.....niet mijn smaak...vind ze niet echt mooi..maar wel een zomerse kleur idd!![]()
Ubber vet! waar kan je die kopen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:32 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht. Wat vinden jullie ervan?
Ik heb ze bij de Time Out in Raalte gekocht (normaal koop ik nooit schoenen daar, maar ik zag ze staan vanmiddag en ik vond ze echt mooi)quote:Op maandag 26 april 2004 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ubber vet! waar kan je die kopen?het model vind ik namelijk wel vet.
uuhhm dan zal ik toch maar even snel de stad in duiken want het model spreekt mij wel aan, qua kleur zal ik even moeten kijken want persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een kleur die wat minder opvalt, maar met het oog op het komende EK is dit natuurlijk wel een leuke kleur!quote:Op maandag 26 april 2004 19:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de Time Out in Raalte gekocht (normaal koop ik nooit schoenen daar, maar ik zag ze staan vanmiddag en ik vond ze echt mooi)
Ik viel trouwens meer voor de kleur dan voor het model
Het was een vrij beperkte oplage trouwens, wist de verkoopster me te vertellen...
Errug vet zijn diequote:Op maandag 26 april 2004 18:22 schreef joriszss het volgende:
Zeker wel bikkembergs he (als ik weer t geld er voor heb en ze niet overal uitverkocht zouden zijn)
[afbeelding]
Waar kan je die kopen ? Ik zag op internet dat je ze ook in het zwart hebt en die wil ik hebben maar ik kan ze nergens vinden! Wel andere modellen maar die wil ik niet!quote:Op zondag 25 april 2004 12:34 schreef miki het volgende:
[afbeelding]
In het echt zien ze er toch iets leuker uit
Hmm dat vroeg ik me dus af, aangezien ik vrij lage sneakers heb en van die witte mini sokjes veraf schuw, of het dan wel mode technisch veranwoord is om daar met zwarte sokken in te gaanquote:Op maandag 26 april 2004 15:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Maar er blijven uitzonderingen. Mooi voorbeeld is hierboven te zien.
Supercoolquote:Op maandag 26 april 2004 16:49 schreef Little_Acorn het volgende:
Niet echt een zomers model, hoewel de kleur natuurlijk wel zomers is.
[afbeelding]
Altijd beter dan met witte sokkenquote:Op maandag 26 april 2004 22:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm dat vroeg ik me dus af, aangezien ik vrij lage sneakers heb en van die witte mini sokjes veraf schuw, of het dan wel mode technisch veranwoord is om daar met zwarte sokken in te gaan?
die zyn lief !!quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:14 schreef bl0emetjE het volgende:
[afbeelding]
ja die zijn zeker wel mooi, maar ¤240,- is veeeeel geldquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:16 schreef Maffioso het volgende:
Weet iemand toevallig waar ze deze schoenen verkopen?
[afbeelding]
Dit zijn een van de weinig puma's die ik echt mooi vind.
Je heet ook niets voor niets Ruud Gullit.quote:Op maandag 26 april 2004 16:44 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
.Ooh ok ik d8 dat je ze gemaakt had met je digicam.quote:Op maandag 26 april 2004 14:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ik die foto's van ebay heb, want mijn schoenen zien er gedragen uitDus dat is natuurlijk minder mooi dan zulke foto's.
hier in Tilburg bij perry hebben ze ze niet hoor...ook niet in kleur...helemaal nergens te krijgen die schitjschoenen...ik wil ze niet eens meer denk ik!! Reclame maken en ze nergens verkopen...klote brunottiquote:Op maandag 26 april 2004 08:53 schreef Blutgrafin het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga vanmiddag meteen kijken!
door een nederlander ontworpen zie ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:16 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad heel triest! Ik zie ook overal reclame maar in de winkels kun je ze amper vinden. Ik heb ze uiteindelijk wel gevonden in Groningen (nadat ik echt in ELKE schoenenwinkel ben geweest) maar dan alleen in het zwart en oranje Die met die kleurtjes heb ik nog helemaal nergens gezien! Ze vielen me in het echt trouwens zwaar tegen!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
hier in Tilburg bij perry hebben ze ze niet hoor...ook niet in kleur...helemaal nergens te krijgen die schitjschoenen...ik wil ze niet eens meer denk ik!! Reclame maken en ze nergens verkopen...klote brunottiJa, hier wordt ik pissig van...maak dan niet zoveel reclame of verkoop ze gewoon fatsoenlijk...ben nu al zeker 1,5 maand op zoek, en nog nix
Dit zijn schoenen die ontworpen zijn in opdracht van Puma door Dries van Noten (geen Nederlandse ontwerper maar een Belgische).quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:16 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze tot nu toe in 3 winkels gezien...heldermann sport in utrecht (die geen groene meer heeft...al maanden niet, en maar blijft roepen ze wel te krijgen ) sports world ook vlakbij utrecht ergens...hadden alleen maar zwart, donkerblauw, lichtblauw...en inter sport waar ze alleen blauw hebben. Waarom maken ze in gods naam reclame voor iets wat niet te krijgen isquote:Op woensdag 28 april 2004 15:07 schreef Blutgrafin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel triest! Ik zie ook overal reclame maar in de winkels kun je ze amper vinden. Ik heb ze uiteindelijk wel gevonden in Groningen (nadat ik echt in ELKE schoenenwinkel ben geweest) maar dan alleen in het zwart en oranje Die met die kleurtjes heb ik nog helemaal nergens gezien! Ze vielen me in het echt trouwens zwaar tegen!
ik lees net dat het door van slobbe zijn ontwopren, die wel nederlands is.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:01 schreef joriszss het volgende:
[..]
Dit zijn schoenen die ontworpen zijn in opdracht van Puma door Dries van Noten (geen Nederlandse ontwerper maar een Belgische).
Je zult hier HEEEEL lastig aan kunnen komen, ik spraak laatst een verkoper in een winkel waar ik vaak kom over die schoenen. Hij kende ze ook (stonden in de elsevier mode special spring/summer 2004) en vertelde dat ze waarschijnlijk enkel te koop waren bij zeer exclusieve winkels in bijv. Parijs enzo. Misschien dat je een verkooppunt van Dries van Noten aan kunt spreken want verder zul je ze echt nergens vinden (ja misschien in de P.C. Hooftstraat).
Als je toch besluit ervoor naar Parijs te rijden, hou er dan ff rekening mee dat het een gelimiteerde oplage is (dus veel kans dat ie weg is) en dat ie ¤240,-![]()
kost!
Succes ermee
Jup ze zijn idd door van slobbe ontworpenquote:Op woensdag 28 april 2004 18:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik lees net dat het door van slobbe zijn ontwopren, die wel nederlands is.
Sjeeez, wat een mooie schoenenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:16 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
Maar je kan zeggen wat je wilt, zo trek je dan toch altijd de aandacht. Die nogal eens verdeelt is. Maar de mensen die dat weten te waarderen dat je niet met een mode hype meegaat en je niet als een paspop uit een gemiddeld modeblad loopt, kan ik nog altijd erg waarderen.quote:Op maandag 19 april 2004 19:46 schreef troetolbeertje_v het volgende:
[..]
Haha ik liep ook altijd rustig met mn hoge undergrounds onder mn bikini als ik even wat te drinken ging halen op het strand ofzo. Maar wou nu toch maar eens wat charmanters
was laatst een docu over sneakers daar kwam die ook in voor en die waren idd in Parijs te koop.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef Chillmeister het volgende:
heb die van slobbe puma's op ebay gevonden in mijn maat. zijn nu nog goedkoop, en ik ben het aan het tracken. Wie weet als de prijs goed is bied ik wel, maar er zijn nog dagen te gaan voordat de veling is afgelopen
Of die winkel al open is weet ik niet...maar bij Shoebaloo hebben ze ze zeker!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:06 schreef Maffioso het volgende:
Ik ga denk botticelli's halen voor de zomer. Weet iemand trouwens of die botticelli winkel in de leidsestraat al open is, want toen ik laatst in a'dam was waren ze er volgens mij zo'n winkel aan het maken.
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar ik vind die schoenen er heel goed uitzienquote:Op vrijdag 30 april 2004 04:44 schreef Kleibintje het volgende:
Zijn Asics eigenlijk een beetje in Nederland te vinden? Niet de renschoenen maar de sneakers natuurlijk.
Ik zit nu niet in Nederland namelijk, en als ze daar niet te krijgen zijn koop ik ze hier wel.
Lol ik woon op 5 minuutjes fietsen bij batavia Stad en wilde deze ook kopen alleen ben ik uiteindelijk voor gele adidasjes gegaan die ik nog iets leuker vond.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:59 schreef Coastertommm het volgende:
Vanmiddag in Batavia Stad gekocht..![]()
[afbeelding]
Ben er helemaal verliefd op.. Ik had vorig jaar ook Anjan's, maar dan in donkerblauw oranje.. 'k zag ze weer in de winkel staan en ik móést ze hebben..![]()
Vandaag de Onitsuka Mexico 66 gekocht bij America Today in Haarlem..... ze zijn hier dus te koop inmiddels.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 04:44 schreef Kleibintje het volgende:
Zijn Asics eigenlijk een beetje in Nederland te vinden? Niet de renschoenen maar de sneakers natuurlijk.
Hoe duur??quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:59 schreef Coastertommm het volgende:
Vanmiddag in Batavia Stad gekocht..![]()
[afbeelding]
Ben er helemaal verliefd op.. Ik had vorig jaar ook Anjan's, maar dan in donkerblauw oranje.. 'k zag ze weer in de winkel staan en ik móést ze hebben..![]()
Oh ja, welke kleur sokjes hierbij? Zwart of wit?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:27 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Vandaag de Onitsuka Mexico 66 gekocht bij America Today ......
[afbeelding]
En wat voor prijzen hebben we het dan over, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:27 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Vandaag de Onitsuka Mexico 66 gekocht bij America Today in Haarlem..... ze zijn hier dus te koop inmiddels.....
[afbeelding]
8995quote:Op maandag 3 mei 2004 04:03 schreef Kleibintje het volgende:
[..]
En wat voor prijzen hebben we het dan over, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
ik vrees dat je je vergist.. ze zijn bijna overal weg of uitverkocht (ouder model oid?).. maar als iemand kan bevestigen dat ze nog in eindhoven te koop zijn hoor ik het graagquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:00 schreef cLau- het volgende:
[quote]Op zaterdag 1 mei 2004 19:39 schreef Molletje het volgende:
Als ik ze ooit nog kan vinden..:
Adidas Tuscany Coffee.. Utrecht en Arnhem al afgezocht maar niet gevonden.
[afbeelding]
[/quote
Euhm... volgens mij heb ik ze gewoon zien staan in de winkels in Eindhoven?
Maar ik kan me ook vergissen hoor...![]()
Beetje laat maar toch, ze waren €40,- Koopje!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe duur??
Dan ga ik daar nog wel een keertje kijken als ik in Rotterdam benquote:Op maandag 3 mei 2004 23:05 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze laatst gekocht bij de Funkie House (Rotterdam, Koopgoot).. Ze hebben daar enorm veel asics onitsuka tigers! En ze zijn best opvallend.
Juist die zijn ook cool!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:29 schreef r00tie het volgende:
Net deze gehaald, lopen heerlijk en hebben een funky fel oranje binnenkant
Ik heb precies dezelfde. Ze zitten echt heerlijk. En zien er ook nog es mooi uit. Wat wil een mens nog meer?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:11 schreef r00d het volgende:
Ik ga gewoon voor QUICKS!!!!
Als pantoffeltjes!
[afbeelding]
http://www.mila-s.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:16 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt het voor mij ook weer deze zomer, dit zijn echt gewoon de perfecte schoenen.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef Eldiablo het volgende:
m'n kisten, Met complimenten van het Korps Mariniers
Idd de enige correcte zomerschoenen voor de hoger opgeleide: Stijlvol, gekleed, geen zweetvoetenmakers, past onder elke broek, loopt er niet bij alsof je net van de sportschool/hockeyveld/voetbalveld/gymzaal komt. Kortom: een winnaarsschoenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:50 schreef Pretzel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik ook, maar dan in het wit. Eerst bij de coach in Den Haag geprobeerd, daar hadden ze mn maat niet, in Leiden wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:39 schreef Molletje het volgende:
[afbeelding]
Dan moet je toch iets beter kijken..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:45 schreef Nala het volgende:
Dragen alle mannen op fok! sportschoenen?????? argh..
Nou, ik zie toch dat de meeste schoenen gympies zijn..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dan moet je toch iets beter kijken...
hahaha, hoger opgeleide? daar heeft die schoen niéts mee te maken!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd de enige correcte zomerschoenen voor de hoger opgeleide: Stijlvol, gekleed, geen zweetvoetenmakers, past onder elke broek, loopt er niet bij alsof je net van de sportschool/hockeyveld/voetbalveld/gymzaal komt. Kortom: een winnaarsschoen
Kenners opteren btw voor de Sperry topsider (schijnt hoor, ik houd het bij Timberlanden)
Verder zijn de Diego Della Valle noppenschoenen (Todd's) ook wel stijlvol voor aan het strand of in Cannes/Antibes
Helaas is smaak bij de jongelui van tegenwoordig ver te zoeken... Maar uiteraard zijn er nog schaarse uitzonderingen op deze regel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:00 schreef Nala het volgende:
[..]
Nou, ik zie toch dat de meeste schoenen gympies zijn..
Hmmm... je gooit je eigen glazen in. Er is weinig gelijmd aan een bootschoen. De schoen is moccasin-gestikt, niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:13 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
hahaha, hoger opgeleide? daar heeft die schoen niéts mee te maken!
Ze zijn niets beter dan een casual gymp... gewoon een in elkaar gelijmd lapje leer voor degene die zich boven hun stand willen gedragen, en dan zeggen dat ze smaak hebben![]()
Lul niet man! Jjij komt altijd met die "tijdloze" rommel aanzetten. Puur op het merkje gericht, want hip of leuk kun je zo'n schoenen niet noemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd de enige correcte zomerschoenen voor de hoger opgeleide: Stijlvol, gekleed, geen zweetvoetenmakers, past onder elke broek, loopt er niet bij alsof je net van de sportschool/hockeyveld/voetbalveld/gymzaal komt. Kortom: een winnaarsschoen
Kenners opteren btw voor de Sperry topsider (schijnt hoor, ik houd het bij Timberlanden)
Verder zijn de Diego Della Valle noppenschoenen (Todd's) ook wel stijlvol voor aan het strand of in Cannes/Antibes
Leuk kan je ze wel noemen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:43 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Lul niet man! Jjij komt altijd met die "tijdloze" rommel aanzetten. Puur op het merkje gericht, want hip of leuk kun je zo'n schoenen niet noemen.
Oee oeeequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:56 schreef karoltje het volgende:
These 2 (4?) baby's:
[afbeelding]
Plus natuurlijk slippers.
Karoltje!! Zijn die linker ballerina's bruin?? En zo ja: waar heb je ze vandaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:56 schreef karoltje het volgende:
These 2 (4?) baby's:
[afbeelding]
Plus natuurlijk slippers.
Je bent wel een heel erg triest ventje als je dat denkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd de enige correcte zomerschoenen voor de hoger opgeleide:
Ze zijn bruin ja! En ik heb ze van de Invito, ze moeten er nog staan hoor, ik heb ze al bij verschillende invito's in het land zien staanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Karoltje!! Zijn die linker ballerina's bruin?? En zo ja: waar heb je ze vandaan?![]()
En wat kostten ze?
Ik wil per se bruine ballerina's maar ik kan ze nergens vinden
Moet ik wéér nieuwe schoenen kopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 07:39 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ze zijn bruin ja! En ik heb ze van de Invito, ze moeten er nog staan hoor, ik heb ze al bij verschillende invito's in het land zien staan. Succes!
waar heb je die gekocht? ik loop altijd al op vans enzo, maar wil eens een andere soort schoen (sneakers dus) proberen, die nieuwe ascics (oid) had ik in parijs ook al gezien, moet maar eens gaan kijken er naar..quote:
Yeah ze zitten echt lekkerquote:
Stuitend genoeg wel ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:00 schreef Nala het volgende:
[..]
Nou, ik zie toch dat de meeste schoenen gympies zijn..
Je haalt me de woorden uit de mond, DJ!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:21 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Hmmm... je gooit je eigen glazen in. Er is weinig gelijmd aan een bootschoen. De schoen is moccasin-gestikt, niet kapot te krijgen.
Tijdloos = permanente mode = altijd goed gekleed. Hip = hype = waan van de dag = morgen voor lulquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:43 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Lul niet man! Jjij komt altijd met die "tijdloze" rommel aanzetten. Puur op het merkje gericht, want hip of leuk kun je zo'n schoenen niet noemen.
In de zin dat er een postieve correlatie is tussen het aantal mensen dat dit soort schoenen draagt per 1000 inwoners en het gemiddelde opleidingsniveau van deze 1000 mensenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:43 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Je bent wel een heel erg triest ventje als je dat denkt.
Dit is niet eens een zin.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:24 schreef Solitarias het volgende:
In de zin dat er een postieve correlatie is tussen het aantal mensen dat dit soort schoenen draagt per 1000 inwoners en het gemiddelde opleidingsniveau van deze 1000 mensen
Bron?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:24 schreef Solitarias het volgende:
[..]
In de zin dat er een postieve correlatie is tussen het aantal mensen dat dit soort schoenen draagt per 1000 inwoners en het gemiddelde opleidingsniveau van deze 1000 mensen
Is dit niet zo subjectief als de pest?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Tijdloos = permanente mode = altijd goed gekleed.
Niet echt hoor, er bestaat zoiets als etiquette, of een klassieke herenmode.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Is dit niet zo subjectief als de pest?
Idd, een selectie van kledingstukken & stijlen die de waan vd dag hebben doorstaan en hun permanente waarde hebben bewezen. Hier zijn inmiddels ook moderne evergreens als de 501, het witte T-shirt en de baseballcap bij....quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:25 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Niet echt hoor, er bestaat zoiets als etiquette, of een klassieke herenmode.
Niet dat ik ook bootschoenen draag, maar hij heeft wel gelijk hoor..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:43 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja goed, dat het vanuit etiquette voorgeschreven wordt, kan ik nog begrijpen. Maar de link met goed gekleed zijn is volledig afhankelijk van het oordeel van een desbetreffende persoon, en dus subjectief. Dat je volgens een bepaalde etiquette gekleed bent, betekent toch niet automatisch dat je goed gekleed bent?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:25 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Niet echt hoor, er bestaat zoiets als etiquette, of een klassieke herenmode.
kijk hier even anders (alhoewel dit mee rop gelegenheden gericht is):
http://www.newtailor.nl/etiquette.htm
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:33 schreef Realzm het volgende:]
![]()
Deze zijn allebei erg cool!quote:[quote]Op zaterdag 1 mei 2004 19:39 schreef Molletje het volgende:
Deze dus:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:42 schreef Together-Alone het volgende:
Mooie groene open schoentjes met een klein puntje. Vind die ronde neuzen toch zo lelijk..
Heeerlijk schoentje, zijn ook mijn schoentjes for now.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:28 schreef Uncle_Al het volgende:
dit zijn mijn nog best wel nieuwe stappers
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:22 schreef Kindred_Spirits het volgende:
foto zelf gemaakt net.
mijn budget zomer schoenen.. k had niet veel geld en deze waren maar 30,- euro maar k ben er trots op
[afbeelding]
Staat daar nou Goodyear op? No way dat ik met sponsoring op m'n schoenen ga rondlopen, dat de merknaam er op staat vind ik vaak al erg genoegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:39 schreef Molletje het volgende:
[afbeelding]
Leuk Eef! Pittige kleurquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
Vandaag gehaald![]()
deze zien er erg mooi uit...quote:Op donderdag 15 april 2004 22:53 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze best mooi, alleen de neus niet zo.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:14 schreef Krush het volgende:
Ik heb net deze gekocht
[afbeelding]
Maar nou staat hier dat het een damesmodel is![]()
In maatje 44 notabene!
Wat vinden jullie?
Neej, die vallen dan wel weer meequote:Op donderdag 13 mei 2004 17:42 schreef karoltje het volgende:
[..]
Leuk Eef! Pittige kleur.
Vind je mijn ronde neuzen ook lelijk?.
Waar heb je deze gekocht en wat heb je ervoor betaald, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
Vandaag gehaald![]()
Ik heb ze gehaald bij een zaak die gespecialiseerd is in grote maten. Ze waren dus nog een tikkeltje duurder als bij Invito.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:06 schreef Coconut het volgende:
[..]
Waar heb je deze gekocht en wat heb je ervoor betaald, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Ik heb ze bij de Invito zien staan voor ¤ 69,95 maar dat vindt ik iets te duur aangezien ik al teveel zomerschoenen heb...
vind ze eigelijk niet zo mooi. neem dan gewone puma's maar toch niet met een klitteband.quote:Op zondag 16 mei 2004 12:46 schreef ZaeK het volgende:
Ik moet ook nog nieuwe erbij hebben en waarschijnlijk worden dit ze:
[afbeelding]
Wa vinden jullie van deze?
En deze vind ik dus ook geweldigquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:05 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
Vandaag gehaald![]()
Bij dolcis zullen dit soort schoenen wel hebben. En daar zijn ze meestal niet megaduur of zo.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb open zwarte schoentjes met een bandje rond de enkel, die vrij tijdloos zijn, maar ik zoek eigk ook naar een goedkoop punthakje in een felle kleur.
Zoiets dus:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |