Dat klinkt goed en naar meer. En ik kan Robje wel zijn gitaar laten meebrengen voor de muziekquote:In deel 1 zei Stranger op het laatste moment nog het volgende:
Denk je dat er electiciteit is daar ofzo? We moeten zelf zingen voor muziek, en dat wordt dus slechte muziek .
En dat mannetje van jou weten we wel af te schudden.. Hete sex in de toilethokken?
Omdat ie vol was misschien??quote:Op woensdag 14 april 2004 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
heyy waarom zat die andere nou ineens dicht?? :S
Lang leve de kumbaya sing alongquote:Op woensdag 14 april 2004 21:25 schreef defender het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en naar meer. En ik kan Robje wel zijn gitaar laten meebrengen voor de muziekOf ikzelf mijn drumstel !
Dus gitaar mee ?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lang leve de kumbaya sing along
*alvast songteksten uitprinten gaat
Sowieso let it be en lemon tree, want die gingen op de strandmeeting ook goed.
Ik denk dat er meer zijn met dat idee, dus dat het in principe niet nodig isquote:Op woensdag 14 april 2004 21:34 schreef defender het volgende:
[..]
Dus gitaar mee ?
Oke, anders hoor ik het wel. Ik zing in elk geval niet mee, dat lijkt me beterquote:Op woensdag 14 april 2004 21:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn met dat idee, dus dat het in principe niet nodig is
Er is ook maar een zandbak
En waarom niet?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef dwerg het volgende:
Ik kom niet.
Ik denk het wel, had ik de vorige keer ook beter kunnen doen, toen maakte JM de hele camping wakker toen ik net een uurtje sliep.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:39 schreef defender het volgende:
Hoewel........jij en ik bikkelen wel door denk ik he ?
Oww is dat tegenwoordig bij 301 postsquote:Op woensdag 14 april 2004 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ie vol was misschien??
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Oww is dat tegenwoordig bij 301 posts
Ik herken je nu pas ! Ik had het niet door ivm je iconquote:Op woensdag 14 april 2004 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Oww is dat tegenwoordig bij 301 postsSorry hoor...ik zeg al niets meer hehe.
Nopequote:Op woensdag 14 april 2004 22:13 schreef defender het volgende:
[..]
Ik herken je nu pas ! Ik had het niet door ivm je icon
Weet jij al meer bekenden die komen ?
JM als in Junglemanquote:Op woensdag 14 april 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
Ik denk het wel, had ik de vorige keer ook beter kunnen doen, toen maakte JM de hele camping wakker toen ik net een uurtje sliep.
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 21:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Oww is dat tegenwoordig bij 301 postsSorry hoor...ik zeg al niets meer hehe.
Dat was tocht de tong-uitsteek smiley.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.
Is dit soms een aanbod voor de vrouwelijke users om crew member te worden?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
We willen een orgie.
*checkt draaiboek*quote:Op donderdag 15 april 2004 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
We willen een orgie.
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helemaal geen orgie, gewoon een leuk fokstertje, of 2......
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
*checkt draaiboek*staat niet bij de taakomschrijving organisatie
Ja, nu nog 2 FOKsters ...quote:Op donderdag 15 april 2004 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helemaal geen orgie, gewoon een leuk fokstertje, of 2......
ik wil niet eens meedoen!!quote:Op donderdag 15 april 2004 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft niet mee te doen hoor JM.
ik wist dat je met dit antwoord zou komenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:50 schreef HeatWave het volgende:
De gasten vermaken is deel van de verantwoordelijkheden.
geil..quote:Op donderdag 15 april 2004 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
We willen een orgie.
Een week van te voren dus?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:34 schreef just me het volgende:
vanaf het moment dat het inschrijfformulier online komt
er wordt aan gewerkt Strangerongeduldquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:35 schreef Stranger het volgende:
Een week van te voren dus?
Weet je wat, ik zeg wel niets meer mevrouw.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
er wordt aan gewerkt Strangerongeduld
Jij mag alles zeggen hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet je wat, ik zeg wel niets meer mevrouw.
Ben je trouwens weer van plan 's nachts het zwembad in te duiken?
Jij hebt je zwembandjes altijd bij je toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:27 schreef Cynix ® het volgende:
Wij wijzen wel een aantal vrijwilligers aan om te gaan zwemmen.
Tara?quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:27 schreef Cynix ® het volgende:
Wij wijzen wel een aantal vrijwilligers aan om te gaan zwemmen.
Mag ik hieruit opmaken dat het binnengaan van jouw tent op eigen risico is?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
We willen een orgie.
Foei! Dat mag niet!quote:Op zondag 25 april 2004 13:26 schreef Nuongirl het volgende:
tvp
En ?quote:Op zondag 25 april 2004 13:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Foei! Dat mag niet!
Dus is het tof om te doen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:28 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En ?
Alles wat niet mag is leuk om te doenquote:Op zondag 25 april 2004 13:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dus is het tof om te doen.
je hebt me blauw geschoptquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Au, schopt terug
ik wil je mijn girorekeningnummer wel even geven hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan ik al mijn zuurverdiende centen al ergens dumpen zodat ik een plekje heb op de BBQ?
Helaas..quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:31 schreef Ludo het volgende:
Helaas, dan kan ik niet
Denk maar goed danquote:Op maandag 24 mei 2004 12:33 schreef innepin het volgende:
* HeatWave denkt er eventjes over na.
Jee nu baal ik toch wel erg dat ik niet uit het Noorden komquote:Op maandag 31 mei 2004 19:25 schreef super_honda het volgende:
ik ga ookis er trouwens nog iemand uit het noorden die gaat, maar nog geen vervoer/lift heeft? heb nog een plaatsje vrij op de motor
![]()
Op een gegeven moment houdt Do heus wel op met zingen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:46 schreef thurminator het volgende:
Oh boy, 4 september...
Dat word kiezen tussen een optreden van Do in Eindhoven of de FOK! 5 jaar meeting waar ik me al jaren op verheug...![]()
Helemaal, zelfs.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Maakt het 't al bijna waard om te komen![]()
Hopelijk voordat ze begint.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:36 schreef Ludo het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt Do heus wel op met zingen hoor.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:36 schreef Ludo het volgende:
Op een gegeven moment houdt Do heus wel op met zingen hoor.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:36 schreef QyRoZ het volgende:
Hopelijk voordat ze begint.
hé thurm!! ze zijn nog steeds bezig met een aanmeldingformulier dus.. tijd zatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:34 schreef thurminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Thurmie weegt het nog af...
Tot wanneer kan/mag je je aanmelden?
heel subtiel zal ik het onthoudenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:00 schreef just me het volgende:
heel subtiel zal ik vertellen dat het bijna gevonden is
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat dat iets voor mij is
Zal ook niets voor mij zijn, dus kom maar gewoon je bent niet de enige die zo denktquote:Op zondag 6 juni 2004 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat dat iets voor mij is
maar dat is ook een goed ideequote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed idee!
Misschien moeten Arjen en Jorma hem maken. Dat duurt vaak wel eventjes.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Stranger het volgende:
Ben benieuwd wat ze van dat formulier gaan maken, moet wel een heel boekwerk zijn, ze doen er immers al meer dan 2 maanden over om het in elkaar te draaien.
supergeil natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2004 15:52 schreef DarkElf het volgende:
oh de spanning!
hoe zou het eruit zien dat formulier?
ja lijkt me logischquote:Op maandag 14 juni 2004 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
supergeil natuurlijk
en u bent?quote:Op maandag 14 juni 2004 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
Nah, ik heb er nog nix aan gedesigned..
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..].
Foei Just mequote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
en u bent?
* just me kruipt onder de steen en komt na de 5-jaar meet weer naar bovenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:30 schreef Nuongirl het volgende:
Foei Just me
Leer je medecrew kennen
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
* Nuongirl kruipt onder de steen en komt na de 5-jaar meet weer naar boven
Oh, niet organiseren!! meedoenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
*checkt draaiboek*staat niet bij de taakomschrijving organisatie
Dit IS toch de 'nieuwe' layout of ben ik echt al zolang weggeweest?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef QyRoZ het volgende:
Het formulier komt samen met de nieuwe layout.
Als je er knap uitziet kun je vast ergens terecht.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:01 schreef sexy_sletje het volgende:
hey lijkt me gezellig. Alleen klein probleempje, wil graag blijven slapen maar heb geen tent,
je mag wel bij mij slapenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:01 schreef sexy_sletje het volgende:
hey lijkt me gezellig. Alleen klein probleempje, wil graag blijven slapen maar heb geen tent,
*pakt alvast een groooooot stuk plastic*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmm...
*zet supersooker klaar*
eeeeej wat dat nog geheimquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat ziet het aanmeldingsformulier er mooi uit zeg!
Bedankt
Stuur me dat forumulier nog effe met de plattegrond voor de plaatsbepaling van m'n terreinquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
eeeeej wat dat nog geheim![]()
getestquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:40 schreef Knut het volgende:
Hij is af !
Nu nog even laten testen en hij komt online.
inleverenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
getest
postiefquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
inleveren
lekkur puhquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wilde ik hier ook net posten
Dan begin ik meteen maar te vragenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wilde ik hier ook net posten
Maar eventuele vragen kunnen hier ook gesteld worden.
"Kylee! Is it to me to say I'm sorry?"quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:09 schreef Kylee het volgende:
Oh ik en mijn alter-ego komen niet..
Je weet toch dat ik de HAVO niet heb gehaald omdat ik een 4 voor Nederlands had?quote:Op zondag 27 juni 2004 04:21 schreef Stranger het volgende:
Bluezz? QyRoZ?
Jullie weten toch wel dat 'aangemeld' een voltooid deelwoord is, en 'aangemeldt' pijnlijk fout is?
is het zo moeilijk om een datum te zeggen?quote:Op zondag 27 juni 2004 11:04 schreef Cynix ® het volgende:
Deadlines staan in het formulier.
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef Conflict het volgende:
Ik mag bij Cynix in de tent
Ja?quote:Op zondag 27 juni 2004 04:21 schreef Stranger het volgende:
Bluezz? QyRoZ?
Jullie weten toch wel dat 'aangemeld' een voltooid deelwoord is, en 'aangemeldt' pijnlijk fout is?
Je moet voor 15 augustus betaald hebben. Tis ook heel moeilijk om in het formulier te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2004 15:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om een datum te zeggen?
Ik heb ook geen ideequote:Op maandag 28 juni 2004 00:29 schreef Stevie_ het volgende:
Heb er zo gauw niet echt een voorstelling van hoe grootschalig het is enzo...
De vorige megameeting was heel massaal, ga er maar niet van uit dat je meer dan 5% te spreken krijgt, of überhaupt de nicks kan onthouden, gelukkig vind je altijd wel een gezellig groepje en komtt het wel goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:29 schreef Stevie_ het volgende:
Zijn er ook foto's van de vorige meeting(s)?
Ik vermoed dat er eind van de week een update zal komenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:04 schreef Troel het volgende:
Waar kan ik het lijstje kijken van mensen die komen?
perfect!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er eind van de week een update zal komen
Jazeker, ik heb er hier zo'n 200. Maar er zit eigenlijk niet een bij die geschikt is voor plaatsing.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:29 schreef Stevie_ het volgende:
Zijn er ook foto's van de vorige meeting(s)?
Tuurlijk!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:30 schreef Troel het volgende:
Ik denk niet dat ik er om 14:00 al kan zijn omdat ik dus eerst wat anders heb, maar ik kan me toch wel gewoon aanmelden dan al he?
Ook met mensen die al betaald hebben?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, hebben Oxa en Aernout zich al ingeschreven?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Het gaat echt wel door tot de kleine uurtjes. Of misschien wel totdat de uurtjes weer groot zijn.
en is het dan nog licht? in het donker je tentje op zetten is ook weer zoietsquote:Op maandag 28 juni 2004 13:05 schreef DaFan het volgende:
Als ik pas laat kan komen, dus na de BBQ (uur of 9) moet ik dan alsnog die volle 25 euri betalen? Of is er tegen die tijd nog ruime mogelijkheid om wat vlees op het vuur te gooien?
Ik help je toch!quote:Op maandag 28 juni 2004 13:07 schreef -Sum- het volgende:
[..]
en is het dan nog licht? in het donker je tentje op zetten is ook weer zoiets
wie ga jij nuecken op de 5 jaar fok meeting ?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aah, even een lijstje maken hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 13:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
wie ga jij nuecken op de 5 jaar fok meeting ?
*hint*quote:Op maandag 28 juni 2004 13:12 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aah, even een lijstje maken hoor
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:33 schreef -Sum- het volgende:
[..]
![]()
voor de timing
Dan ga ik aan willikeurige kabeltjes trekkenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:35 schreef KixAss456 het volgende:
Dan ga ik aan willikeurige kabeltjes trekken
Iemand?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:05 schreef DaFan het volgende:
Als ik pas laat kan komen, dus na de BBQ (uur of 9) moet ik dan alsnog die volle 25 euri betalen? Of is er tegen die tijd nog ruime mogelijkheid om wat vlees op het vuur te gooien?
Er hangt er nog 1 hier aan de waslijnquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:59 schreef miss_bleu het volgende:
miss_bleu moet nog een tent regelen
Maar die tent is echt heeeeeeel groot.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:29 schreef miss_bleu het volgende:
Ik durf niet bij die motormuis![]()
Post eerst eens een foto van jezelf.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:59 schreef miss_bleu het volgende:
* moet nog een tent regelen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Post eerst eens een foto van jezelf.
Kolere flits! blijf je aan de gang!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nadenken! Als er van IEMAND veel foto's gepost zijn is het wel van Bleu
Jij blijft zeker niet he? jij gaat lekker naar house toch zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er hangt er nog 1 hier aan de waslijn
quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ow durf jij het danquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:40 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Maar die tent is echt heeeeeeel groot.
Hou je op??quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:33 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kolere flits! blijf je aan de gang!
Durven wel... maar ik ga in een (muf) huisjequote:Op donderdag 1 juli 2004 21:48 schreef miss_bleu het volgende:
ow durf jij het dan
tskquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:57 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Durven wel... maar ik ga in een (muf) huisje![]()
Yep, in mijn eigen house en sleep op de terugweg ook nog een mod mee denk ik zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:48 schreef miss_bleu het volgende:
Jij blijft zeker niet he? jij gaat lekker naar house toch zeker?
heb je al een speciale mod op het oogquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, in mijn eigen house en sleep op de terugweg ook nog een mod mee denk ik zo
ik zie jou golfer al aan zijn arm trekken, de rest van golfer word op de grond meegesleeptquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, in mijn eigen house en sleep op de terugweg ook nog een mod mee denk ik zo
DISCLAIMERTquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel een speciale mod op het oog ja, enneh die sleep in aan zijn haren mee
Sorry, ik ben een newbie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
zoek dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een newbie.
Nee serieus, je moet gewoon ff zoeken. Van haar zijn er echt *meer dan plenty* foto's te vinden op fok. En niet om het een of ander, maar ze hoeft zich iig nergens voor te schamenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een newbie.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee serieus, je moet gewoon ff zoeken. Van haar zijn er echt *meer dan plenty* foto's te vinden op fok. En niet om het een of ander, maar ze hoeft zich iig nergens voor te schamen
@ Bleu: en voordat je hier iets achter gaat zoeken: dit is zuiver complimenteus bedoeld![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
At last gaan we meeten, jij en ik... dus wie weet fleshquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
DISCLAIMERT![]()
Dan heb je heel erg pech gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:03 schreef thurminator het volgende:
Maar wat nou als je wel een t-shirt wilt maar niet naar de BBQ kunt komen?
En zo nee?quote:Op zondag 4 juli 2004 11:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Die girlies, zijn die one size? Zo ja, dat zuigt, hou volgende keer ook rekening met mensen die geen maat S hebben(En die grote flubberen, das ook niets)
Dat zijn mannenmaten. Voor mannen word er nu wel rekening gehouden dat ze verschillende lichamen hebben maar voor vrouwen niet. Vreemd.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zo nee?En trouwens, dan bestel je toch gewoon een van de andere maten? Ik zie het probleem niet zo
Dat zie je verkeerd. 'Ze' (de mannen) willen gewoon dat die dingen lekker strak zitten bij de dames... denk ikquote:Op zondag 4 juli 2004 12:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat zijn mannenmaten. Voor mannen word er nu wel rekening gehouden dat ze verschillende lichamen hebben maar voor vrouwen niet. Vreemd.
Die one size zijn zeer stretchy en passen van maat S tot L. De t-shirts zijn ook heel leuk bij vrouwen hoor!quote:Op zondag 4 juli 2004 11:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Die girlies, zijn die one size? Zo ja, dat zuigt, hou volgende keer ook rekening met mensen die geen maat S hebben(En die grote flubberen, das ook niets)
Whehehe, dat bedoel ik... Er zijn ook vrouwen die van hun leven niet in L zullen passen...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:32 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Die one size zijn zeer stretchy en passen van maat S tot L. De t-shirts zijn ook heel leuk bij vrouwen hoor!
Daarom pas ik ze ook nooit. Maar goed, ik zie wel..quote:Op maandag 5 juli 2004 11:32 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Die one size zijn zeer stretchy en passen van maat S tot L. De t-shirts zijn ook heel leuk bij vrouwen hoor!
Daarom bestel ik er zoiezo geen ik heb in de winkel meestal M of L eindelijk na 21 kilo te zijn afgevallen Ennuh mocht je dan toch perse een t-shirt van fok willen.... misschien wel niet zo mooi maar anders een mannen t-shirt of zo voor de dikkere dames onder ons. Maar ParanoidEv jij bent toch helemaal niet dik of zo????quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:19 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarom pas ik ze ook nooit. Maar goed, ik zie wel..
ik zie het nu pas... ja dat kan altijdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezzbeeb, kan ik een eventueel een plekje op de vloer bij jullie reserveren? Ergens tussen de bank en de openhaard is prima.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik zie het nu pas... ja dat kan altijd
Heh neeeee, dik is anders. Maar ik bestel toch wel een girlie, kan ik er altijd aan knutselen als ie niet pastquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:22 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom bestel ik er zoiezo geen ik heb in de winkel meestal M of L eindelijk na 21 kilo te zijn afgevallen Ennuh mocht je dan toch perse een t-shirt van fok willen.... misschien wel niet zo mooi maar anders een mannen t-shirt of zo voor de dikkere dames onder ons. Maar ParanoidEv jij bent toch helemaal niet dik of zo????
Kus maar niet te hard, alleen de kattenmand is nog vrijquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom wil jij daar slapenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat is leuk! Lekker een hele nacht knuffelen met Xena!
Ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:16 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom wil jij daar slapen![]()
Wij zijn erg goed in doorzakaftermeetings bij ons thuis jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ook
Maar ook omdat Bluezz en Golfer gewoon heel gezellig zijn!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn erg goed in doorzakaftermeetings bij ons thuis ja
Je hebt aangemeld dat er 0! personen komen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef Meimeltje het volgende:
Heb me net ook aangemeld
Lekker op fietsje erheen
Dat klopt, ik wilde alleen mezelf aanmeldenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Je hebt aangemeld dat er 0! personen komen.
Ik neem aan dat je dus zelf wil komen en niemand meebrengt ? Dan pas ik je boeking even aan.
En als je je aanmeldt, moet je dan eik meteen betalen? (Link werkt op de 1 of andere manier niet bij mij.)quote:Op zondag 4 juli 2004 23:31 schreef Ingrid19 het volgende:
Is er eigenlijk al een lijstje van wie er komen?
Mooi. Dan is dat nu ook bijgewerktquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:12 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wilde alleen mezelf aanmeldenDus 1 persoon.
Ik kom niet alleen, maar mn vriend (morpheus_at_work) heeft zich apart aangemeld
Wat zei zegt!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef Faithy het volgende:
ja, waar blijft dat lijstje?
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:32 schreef Knut het volgende:
Heeft er ooit iemand gezegd dat er een lijstje zou komen dan ?
Hier dus al... Niks geen lijstje sinds toen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
er staat ook dat ik het vermoedquote:Op zondag 11 juli 2004 12:51 schreef Troel het volgende:
Op maandag 28 juni 2004 12:04 schreef Troel het volgende:
Waar kan ik het lijstje kijken van mensen die komen?
[..]
Hier dus al... Niks geen lijstje sinds toen.
Hier komt ie:quote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef Faithy het volgende:
LIJSTJE!!!!!!!!
Ik ken de gebruiker "Rest" helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2004 23:05 schreef QyRoZ het volgende:
Hier komt ie:QyRoZ Faithy Rest (niet belangrijk)
ja dat weet ik ook wel... Maar zo moeilijk is het toch niet om een lijstje te geven?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
er staat ook dat ik het vermoed
Dat is een kloon van mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken de gebruiker "Rest" helemaal niet
Triotje met Faithy dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:22 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is een kloon van mij.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Triotje met Faithy dus.
Triootjes zijn oké
just me, vragen kunnen naar 5jaar@fok.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef Tha_T het volgende:
Wie is trouwens de beheerder van die rekening. Ik wil nl. wat vragen
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:57 schreef Libris het volgende:
Kan je ook een T-shirt bestellen als je niet komt?
Moet je vragen of iemand die gaat er twee wil bestellenquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:57 schreef Libris het volgende:
Kan je ook een T-shirt bestellen als je niet komt?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
-matige grap-
Thanksquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
just me, vragen kunnen naar 5jaar@fok.nl
Gewoon kopen... of lenen van vrienden ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:32 schreef Lynx666 het volgende:
*nog een tent zoekt!*
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:46 schreef Natalie het volgende:
Jaaaaaaaaaaa ToBe & ik komen ook!!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:25 schreef Vidra het volgende:
De organiserende commissie ... weet me wel te bereiken
Ik neem geen tent mee, blijf niet de hele nacht, maar verwacht toch het een en ander.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan rond die tijd toch gewoon in de open lucht slapen? Tenten zijn alleen handig als er genueckt moet worden
Met wie??quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik neem geen tent mee, blijf niet de hele nacht, maar verwacht toch het een en ander.
Ik hoop met al het vrouwlijk schoon wat er rond zal huppelen. Maar het zal wel een illusie zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met wie??
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Yvonne ook komt!quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop met al het vrouwlijk schoon wat er rond zal huppelen. Maar het zal wel een illusie zijn.
Ik ben benieuwd of ze idd onder de categorie vrouwlijk schoon valt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Yvonne ook komt!
Sorry Flits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |