Alsof een Screenshot waar maakt. En de gamecube is een 3 jaar oud machinetje. Dit is geweldig!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou... Ik kan niet wachten....
Na Far Cry is dit toch wel lame hoor....
ook deze moet ik weer halenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:26 schreef BMH het volgende:
Check de HUD. Nieuwe vizors, nieuwe guns! En 2 verschillende soorten raketten.
Zo te zien is er nog een plaats vrij voor nog een gun :p
ten eerste, scans zijn altijd lelijk, ze laten niet goed de graphics zienquote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou ik wens je heeel veeel speel plezier hoor knul!
Ik wil je pret heus niet bederven hoor...
Maar ik zie echt niets bijzonders aan die screens....
Ziet er imho beetje wank uit... maar ach wie ben ik!
Maar speel es een potje far cry en kom dan nog es met zulke screens...
kerel toch, far cry mag er dan wel redelijk goed uitzien, maar gameplay is niet een woord wat met dat spel ge-associeerd mag worden!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb Far Cry.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
far cryquote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb nu al zin in de multiplayerquote:Op woensdag 14 april 2004 20:38 schreef BMH het volgende:
-Multiplayer a la Splinter Cel 2?
Dit is goed mogelijk dankzij de verschillende vizors. Je kunt de vijand met het blote oog bijvoorbeeld niet zien omdat hij/zij onzichtbaar is, maar dankzij de X-ray vizor kun je hem/haar wel zien.
-Samus heeft pinnen op haar schouders in Multiplayer
-Meer industriële omgevingen
hoe moet ik me dat voorstellen dan, split-screen ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in de multiplayer![]()
Mariokart, maar dan op voeten.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voorstellen dan, split-screen ofzo?
waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 20:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik denk hetquote:Op woensdag 14 april 2004 20:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
*ziet nu al 2 gastjes voorbij komen rennen op elkaars rugquote:Op woensdag 14 april 2004 20:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart, maar dan op voeten.![]()
geen idee, nog nooit mario mp gespeeld.. heb maar 1 controllerquote:Op woensdag 14 april 2004 20:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart, maar dan op voeten.![]()
dit wordt echt goed met 4 spelers, ik heb sowieso 2 mensen die ik eigenlijk alleen maar hoef op te bellen om te komen cuben, dit wordt echt lachenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:47 schreef BMH het volgende:
Ughem!
[plaatje]
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef HAL9000S het volgende:
en een kale shooter als far cry vergelijken met dit First person adventure kunststukje is natuurlijk ook geen porum.
2 keerquote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef HAL9000S het volgende:
en een kale shooter als far cry vergelijken met dit First person adventure kunststukje is natuurlijk ook geen porum.
*kuch*quote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
quote:Metroid
10.0 Presentation
Metroid reborn in 3D, and an impressive sci-fi fantasy to boot. Awesome menus. Design is great from concept to execution. Few games are this polished.
9.0 Graphics
A stunning art vision that deserves major recognition, jaw-dropping world architecture, and volumes of pretty textures. At 60 fps with progressive scan support, there are few that compare.
10.0 Sound
The original Nintendo composer delivers another opus and fantastically designed sound effects compliment the mood with Dolby Pro Logic II support.
10.0 Gameplay
A true masterpiece; an accomplishment that will be recognized for years. It is Super Metroid in 3D, and it's as complex and wonderful as any gamer could want. Any self-respecting gamer must own it.
9.0 Lasting Appeal
30+ hours to average completion. Requires much longer to earn 100%. Unlock art galleries, difficulty settings, and connect to GBA for extras. No multiplayer, but like Zelda, do we need it?
9.8
OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Eat shit and die. Dus.quote:Far Cry
9.0 Presentation
A bunch of options for performance scaling), and a smooth introduction to gameplay mechanics.
9.5 Graphics
This is one of the best engines in any game. Other very promising engines will debut this year, but our scale goes strictly according to what is available at the moment.
8.5 Sound
An apparent bug with the Audigy 2 cards that requires some system tweaking and disabling EAX; some cutscene dialog doesn't line up correctly. But music and game audio are great.
8.9 Gameplay
Satisfyingly challenging AI will keep you on the edge of your toes, game design stays fresh throughout, but the save game system might make you want to throw your computer out the window.
9.0 Lasting Appeal
Multiplayer appeal of Far Cry is blunted by the innovative modes of UT2004 and the general popularity of Battlefield Vietnam, but mod and mapmaking support is built into the game.
9.2
OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:58 schreef speknek het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
[..]
Eat shit and die. Dus.
eat shit haloquote:Op woensdag 14 april 2004 21:02 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime - GC 96.1%
Halo: Combat Evolved 95.6%
Half-Life 94.4%
Far Cry 91.2%
Tja het begin is inderdaad niet super. Maar hij wordt langzaam aan beter en beter.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
Metroid Prime 1 kan me op een of andere manier niet boeien.. (ben nog redelijk in het begin)
Het ziet er echt geweldig uit, maar het spel ligt al een tijdje stof te happen..
Zelfs met Multiplayer & LAN support, kan HALO niet tippen aan MP.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
eat shit halo![]()
![]()
Eh, hoho. Wie zegt dat het dat wordt? Zelf ben ik eigenlijk bang dat het meer van hetzelfde wordt.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:00 schreef gamecube_master het volgende:
ik zou bijna niet kunnen geloven dat dit nieuwe deel nog beter wordt dan metroid prime
Dat heb ik inderdaad al vaker gehoord..quote:Op woensdag 14 april 2004 21:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Tja het begin is inderdaad niet super. Maar hij wordt langzaam aan beter en beter.
ik zeg ook niet dat dat het geval is, maar als ze dezelfde basis houden maar dan nog met een paar extra'tjes zoals multiplayer en uitgebreidere omgevingen zouden maken kan het nog wel is beter worden, ik probeer alleen maar te zeggen met die post: kan je een nog betere metroid maken als het vorige deel op de GC, het spel is al zo goed dat het bijna niet te verbeteren isquote:Op woensdag 14 april 2004 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh, hoho. Wie zegt dat het dat wordt? Zelf ben ik eigenlijk bang dat het meer van hetzelfde wordt.
(meer van hetzelfde van het beste spel van vorig jaar is ook niet slecht, maar toch)
Er wordt natuurlijk met heel andere factoren rekening gehouden bij PC games,quote:Op woensdag 14 april 2004 20:58 schreef speknek het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
[..]
Eat shit and die. Dus.
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk met heel andere factoren rekening gehouden bij PC games,.
Ik kan iig niet wachten, deel 1 is echt geniaal...
Dat was wel een launchtitel,quote:Op woensdag 14 april 2004 21:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
eat shit halo![]()
![]()
Super Mario 64 ook.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was wel een launchtitel,.
Tnx for the info,quote:Op woensdag 14 april 2004 21:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Super Mario 64 ook.
Jij zegt: "Dat was wel een launchtitel" in de zin van: "dus hebben ze het goed gedaan". Mario 64 is ook een launchtitel die miljoenen verkocht (nog meer als halo). Dus is die reactie niet relevant. snap?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx for the info,.
2 heel verschillende genres.. Slaat als een tang op een varken je vergelijking,quote:Op woensdag 14 april 2004 21:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij zegt: "Dat was wel een launchtitel" in de zin van: "dus hebben ze het goed gedaan". Mario 64 is ook een launchtitel die miljoenen verkocht (nog meer als halo). Dus is die reactie niet relevant. snap?
beter tochquote:Op woensdag 14 april 2004 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh, hoho. Wie zegt dat het dat wordt? Zelf ben ik eigenlijk bang dat het meer van hetzelfde wordt.
(meer van hetzelfde van het beste spel van vorig jaar is ook niet slecht, maar toch)
Niet overdrijven héquote:Op woensdag 14 april 2004 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga 2 exemplaren kopen als ie uitkomt, een om te spelen en de andere om in het sealtje te laten en me af en toe op af te trekken
ik overdrijf niet....quote:Op woensdag 14 april 2004 21:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Niet overdrijven hé![]()
Maar dit spel word echt geweldig!!!!!!
? Ik kreeg een heel ander plaatje toen ik het in onder drie uur had uitgespeeldquote:
MP binnen 3 uur??????quote:Op woensdag 14 april 2004 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
? Ik kreeg een heel ander plaatje toen ik het in onder drie uur had uitgespeeld.
denk het ook nietquote:Op woensdag 14 april 2004 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
die pic is niet van MP
Tis Metroid Fusion.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
denk het ook niet![]()
-edit-
heb het even nagezocht maar dat is dus wel MP
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
denk het ook niet![]()
-edit-
heb het even nagezocht maar dat is dus wel MP
Nee Super Metroid, doh.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
MP binnen 3 uur??????
MF is niet moeilijk, gewoon kijken hoe die eind/tussen bazen bewegen, en je hebt ze in no-time verslagen. Alleen af en toe dat ge-backtrackquote:Op woensdag 14 april 2004 22:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee Super Metroid, doh.
Hmm Metroid Fusion nog nooit uitgespeeld (ik vind hem zo moeilijk).
mijne ookquote:Op woensdag 14 april 2004 23:29 schreef speknek het volgende:
Sowieso loopt m'n GBASP een beetje stof te verzamelen.
Nou, die games kun je ook echt met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou... Ik kan niet wachten....
Na Far Cry is dit toch wel lame hoor....
Laagste wat ik ooit heb gehaald is 2:03.quote:Op donderdag 15 april 2004 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1:40![]()
![]()
Ik had het juist andersom... Zit nu bij die Chozo zooi (hoe heet dat nou ook weer? Waar alles beetje grauw en van steen is...) En vond de Chozo Ruins, de ijswereld enz. Vele malen leukerquote:Op woensdag 14 april 2004 21:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Tja het begin is inderdaad niet super. Maar hij wordt langzaam aan beter en beter.
Je kunt nog wel gewoon terug hoor...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:34 schreef Roi het volgende:
Ik krijg bij MF de eindbaas maar niet verslagen (heb te weinig health) en je kan volgens mij niet meer terug!
Hopelijk wordt de multiplayer mode in MP2 wat, ik wacht op het eerste filmpje
Je mag het gebruiken maar er is toch ook een goede SPquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:44 schreef nikanoru het volgende:
Multiplayer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, multiplayer is gewoon voor de fun in een game, de singleplayer in de metroid games zijn altijd al serieus geweestquote:Op woensdag 21 april 2004 20:43 schreef nikanoru het volgende:
In de Metroid serie ging het er altijd juist zeer serieus aan toe. Door er een multiplayer-mode aan toe te voegen wordt er veels te veel naar het aspect ''fun'' gekeken. ( oh ja en cash natuurlijk, want elk spel heeft tegenwoordig multiplayer.)
Als de SP toch gewoon serieus blijft wat maakt het dan uit dat er een fun aspect als extraatje toegevoegd wordt waar je niet eens gebruik van hoeft te gebruiken? Alles wat extra is lijkt me mooi meegenomenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:43 schreef nikanoru het volgende:
In de Metroid serie ging het er altijd juist zeer serieus aan toe. Door er een multiplayer-mode aan toe te voegen wordt er veels te veel naar het aspect ''fun'' gekeken. ( oh ja en cash natuurlijk, want elk spel heeft tegenwoordig multiplayer.)
Omdat het een voor de sfeer van het spel een veel te ingrijpend extraatje is.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als de SP toch gewoon serieus blijft wat maakt het dan uit dat er een fun aspect als extraatje toegevoegd wordt waar je niet eens gebruik van hoeft te gebruiken? Alles wat extra is lijkt me mooi meegenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |