quote:Op woensdag 14 april 2004 19:55 schreef Klonk het volgende:
Het is niet kut, het komt uit je kut
Idioten schoonmaken... tja...quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Bergamot het volgende:
Ongesteld zijn is stom, want...
1) Ik ben de hele dag al aan het huilen.
2) Ik heb al een idioot staan schoonmaken.
3) Bij het hebben van dit soort buikpijnen zou ik godverdomme bijna zwanger worden om hier vanaf te zijn. Mijn eierstokken ontploffen, althans, zo voelt het.
4) Hoofdpijn.
5) Nekpijn.
6) Neigingen om willekeurige mensen met hakbijlen te lijf te gaan.
7) Ik kan mijn hormonen er de schuld van geven dat ik dit soort kansloze zeiktopics open.
Bloedende vrouwen, verzamelen !
Pas maar op, of ik gooi een tampon naar je hoofd.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:56 schreef Tiemie het volgende:
Stel je niet zo aan joh
Cool, geraakt worden, niet gewond, toch bloed aan je hoofdquote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik gooi een tampon naar je hoofd.
Hoe zit dat dan?? Ik dacht dat dat gewoon helemaal ophield als je aan de pil was??quote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef Bergamot het volgende:
En aan de pil helpt niet, want dat ben ik al.
geil!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:2) Ik heb al een idioot staan schoonmaken.
Nou, blijkbaar dus niet. TADAAA !quote:Op woensdag 14 april 2004 20:09 schreef clowntje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan?? Ik dacht dat dat gewoon helemaal ophield als je aan de pil was??
Want anders ?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:11 schreef T3rr0r het volgende:
Hou je mond eens, zeikwijf!
Krijg je klappen!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Want anders ?
Gaan we weer....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef Bergamot het volgende:
Nou, als het elke maand zo gaat zou je toch gewoon verdomme zo'n koter d'rin plempen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:16 schreef mat_herben het volgende:
bekijk het eens van een goede kant
Dat word op den duur lastig, als ze een jaar of 10 zijn word het een beetje krap denk ikquote:Op woensdag 14 april 2004 20:22 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Nou, als het elke maand zo gaat zou je toch gewoon verdomme zo'n koter d'rin plempen.
Da's ook zo'n toppert, dan krijgen we de doorbraakbloedingen ! Jaaaah ! Gratisch ende voor niksch !quote:Op woensdag 14 april 2004 20:26 schreef ParanoidEv het volgende:
Slik de pil door. Tadaaa..
LOLquote:Op woensdag 14 april 2004 19:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Idioten schoonmaken... tja...
Bianca? ben je er?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Biancavia het volgende:
Ga aan de pil.
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu ik me dit realiseer. En als ik cholera, TBC, aids en polio ook afstreep komt mijn stemming misschien wel boven het vriespunt uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ach, wees blij dat je geen kanker hebt
Dat was mijn gedachte ook toen ik begon. Helaas loop ik dan de hele maand door te lekken.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:30 schreef kastanova het volgende:
Mijn vriendin slikt nu al 3 maanden de pil door...
En zo hoort het ook, er moet het hele jaar een schone kut beschikbaar zijn
Je hebt ook geen lul. En je hebt geen Clamydia. Ik zou echt niet klagenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu ik me dit realiseer. En als ik cholera, TBC, aids en polio ook afstreep komt mijn stemming misschien wel boven het vriespunt uit.
er gaat niks boven het humeur van een ongestelde meidquote:Op woensdag 14 april 2004 20:31 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu ik me dit realiseer. En als ik cholera, TBC, aids en polio ook afstreep komt mijn stemming misschien wel boven het vriespunt uit.
Ok, ik zal het ietwat genuanceerder uitleggen; er moet het hele jaar een gat beschikbaar zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 20:32 schreef Bergamot het volgende:
Dat was mijn gedachte ook toen ik begon. Helaas loop ik dan de hele maand door te lekken.
Ik zou me zo vermaken als ik een piemel had nu. Ik zou echt rondrennen zonder buikpijn en ermee wiebelen enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt ook geen lul. En je hebt geen Clamydia. Ik zou echt niet klagen
Ja.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, ik zal het ietwat genuanceerder uitleggen; er moet het hele jaar een gat beschikbaar zijn.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:09 schreef clowntje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan?? Ik dacht dat dat gewoon helemaal ophield als je aan de pil was??
Elk gat is bruikbaar als je maar even doorzetquote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Ja.. Bruikbaar dan he.
Je zou 'm ook in je ongestelde gat kunnen stoppenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:36 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Ik zou me zo vermaken als ik een piemel had nu. Ik zou echt rondrennen zonder buikpijn en ermee wiebelen enzo.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zou 'm ook in je ongestelde gat kunnen stoppenOf in je navel, dan heb je weer buikpijn......
Na het rondrennen en wiebelen...
Ik had al hoofd- en nekpijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt ook een dildo kopen, dan kun je ook gewoon rondrennen met een lul.
Een voorbindpik op je voorhoofd
slaappilletje help ook.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:51 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Ik had al hoofd- en nekpijn.
Gelukkig kan ik nog lachen om mijn eigen wegrottende baarmoederinhoud. En mag jij een eigen topic als je ballen/piemel/omstreken pijn doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
wijven ....
Ja, of niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:57 schreef matthijst het volgende:
Giet er een half glaasje cola in, schijnt te helpen
Niet doen , misselijkheid, leuke pijntjes als de boel gaat uitzetten, brandend maagzuur, en dan als finale ; de bevalling......quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Bergamot het volgende:
3) Bij het hebben van dit soort buikpijnen zou ik godverdomme bijna zwanger worden om hier vanaf te zijn.
Bloedende vrouwen, verzamelen !
Nee. Als ik had willen weten wat hielp tegen menstruatiepijn had ik het daar wel gevraagd. Ik wil gewoon lekker zeiken. Of er flauwe grappen over maken.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:11 schreef Blixar het volgende:
dat is een vrouwen topic, die in sex thuis hoord?
je bedoelt toch 9 maanden??quote:Op woensdag 14 april 2004 21:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet doen , misselijkheid, leuke pijntjes als de boel gaat uizetten, brandend maagzuur, en dan als finale ; de bevalling......![]()
Doffe ellende 8mnd lang doe mij maar de menstruatie ook al is dat ook niet zo leuk![]()
Nee, ik werd pas misselijk na een week of 2 en de kinders waren zo vriendelijk om een paar weken te vroeg geboren te worden. Rest dus 8 mnd ellendequote:Op woensdag 14 april 2004 21:14 schreef niksan het volgende:
[..]
je bedoelt toch 9 maanden??![]()
Waarschijnlijk zal je de 1ste maand niet zo veel last hebben van klachtenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:14 schreef niksan het volgende:
[..]
je bedoelt toch 9 maanden??![]()
Haha ga jij dàn over de rooiequote:Op woensdag 14 april 2004 21:35 schreef niksan het volgende:
ontopic: Slijp ze!!![]()
(mag ik ze over een paar weekjes lenen??)![]()
deze is leuker:quote:Op woensdag 14 april 2004 21:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Haha ga jij dàn over de rooie![]()
Die smiley heb ik in een ander forum ook al 'ns gezien daar duiden ze er opvliegers mee aanquote:Op woensdag 14 april 2004 21:51 schreef niksan het volgende:
[..]
deze is leuker:![]()
Jahaa da's een goeie !!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:05 schreef niksan het volgende:
komt in de buurt toch?![]()
Deze kan natuurlijk ook:![]()
Ik hoop dat we d'r topic niet verpest hebben, hoor ik daar geen slijpsteen piepenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:06 schreef Blixar het volgende:
volgens mij is TS maar gaan slapen,
ik hoop niet dat ze mijn raad te goed heeft opgevolgd over slaappilletjes nemen.
misschien is ze wel uitgeschoten met haar slijpsteenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop dat we d'r topic niet verpest hebben, hoor ik daar geen slijpsteen piepen![]()
Of de stumper zit op de w.c. te kreunen daar had ik vroeger ook een handje van , dat gaat nu veel beter gelukkig.![]()
Met een hete kruik naar bed miss. ( de oplossing van m'n ma )
Oeps nòg meer bloedquote:Op woensdag 14 april 2004 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
misschien is ze wel uitgeschoten met haar slijpsteen![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeps nòg meer bloed![]()
ontopic??quote:Op woensdag 14 april 2004 21:14 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Nee. Als ik had willen weten wat hielp tegen menstruatiepijn had ik het daar wel gevraagd. Ik wil gewoon lekker zeiken. Of er flauwe grappen over maken.
je hebt gelijk, dit is geeindigd in een spatterende fontijnquote:Op woensdag 14 april 2004 22:20 schreef niksan het volgende:
[..]
ontopic??
Ze vind ons niet leukquote:Op woensdag 14 april 2004 22:20 schreef niksan het volgende:
[..]
ontopic??
Getverdemme doe dat ding weg anders ga ik wèèr kotsenquote:
Ze (Blixar) is een hij! *shock*quote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze vind ons niet leuk* steekt een boek onder haar arm en sloft naar bed *
![]()
dat is alleen in het begin hoor.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Getverdemme doe dat ding weg anders ga ik wèèr kotsen![]()
Ze is over haar bedoeld, ja ben een man.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Ze (Blixar) is een hij! *shock*
No way ik kots gewoon door tot aan de bevallingquote:Op woensdag 14 april 2004 22:27 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is alleen in het begin hoor.
je lijkt mijn zusje wel, zij had ook zoiets...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
No way ik kots gewoon door tot aan de bevalling![]()
Ben zulke vragen niet van mannen gewendquote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef Blixar het volgende:
nog iemand anders menstruatie-ervaringen?
was te proberen, maar wou ontopic verder gaan.. dit gaat niet zonder TS blijkbaar.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:31 schreef niksan het volgende:
[..]
Ben zulke vragen niet van mannen gewend![]()
dat ligt aan het type zaad.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
No way ik kots gewoon door tot aan de bevalling![]()
Je hebt huilend staan schoonmaken? Waar woon je?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Bergamot het volgende:
1) Ik ben de hele dag al aan het huilen.
2) Ik heb al een idioot staan schoonmaken.
Wil jij soms een weekje ruilen en zwetend van de pijn op de bank liggen?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:44 schreef Rio het volgende:
Ik snap wel, hormonen gaan tekeer en zo, maar come on, al die aandachttrekkerij, is die nu echt zo oncontroleerbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat ik heel goed deed alsof.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh. IR... alsof jij dat erg vind!
Weet je wat pas erg is? Met van die zeurende wijven samenleven. Continu te horen krijgen dat ze overal last van hebben, continu van dat gezeik of je als-je-blieft even een warme kruik wil halen of chocola of kruidenthee. Continu van dat gejank aan je kop omdat ze last van hun hormomenn hebben. Heb je eindelijk een relatie en bestaat de mogelijkheid op geregeld sex is dat weer uitgezonderd die ene week! Continu van dat gejengel dat jij niet moet zeuren en dat jij blij mag zijn dat je geen last heb van ongesteldheid.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:18 schreef flapperd het volgende:
mannen hou toch op met conclusies trekken van, ach come on zo erg is 't allemaal vast niet enz.jullie weten toch niet hoe t is om ongesteld te zijn, dus hup mondje dicht
![]()
Ja, ik was er ook echt bijna ingetrapt hoor!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond dat ik heel goed deed alsof.
almost had me too!quote:Ik vond dat ik heel goed deed alsof.
Die mentaliteit heerst bij mij alleen tegenover de mannen, want wat hebben die er nou aan als ik over mijn ongesteldheid heb en zeur. Zij weten niet wat het is en meestal krijg je een zucht als tegenwoord of zoiets als: ehhh.....owhquote:Op donderdag 15 april 2004 12:43 schreef Rio het volgende:
Niet boos worden dames. Er kan nu eenmaal niet gezegd worden dat er een algemene 'niet zeuren, live with it'-menteliteit heerst onder het vrouwelijk deel der bevolking, am I right? No offence hoor, en ik weet niet hoe het is en zo, maar soms denk ik wel eens van euh, ja, nou, poeh hee.
edit: mentaliteit.
De vrouw/dame/het wijf heeft wel degelijk last van emoties en hormonen waar zij geen controle over heeft. De menstruatiecyclus is namelijk continu en rond 'die tijd' wordt er veel van een bepaald hormoon aangemaakt, maar de aanmaak van een ander hormoon geremd door dit nieuwe hormoon. Door de schommeling in de hormonenbalans voelt de vrouw pijn en is haar geestelijke gesteldheid iets anders dan normaal.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:44 schreef Rio het volgende:
Het lijkt me geen pretje als er een week lang bloed uit je onderlijf lekt, ik benijd dames niet, absoluut niet. Buikpijn: erg vervelend allemaal. Maar waarom daar zo emotioneel van worden? Huilen, zeuren, zielig doen...
Ik snap wel, hormonen gaan tekeer en zo, maar come on, al die aandachttrekkerij, is die nu echt zo oncontroleerbaar?
Als je nou echt een stoere bink bent en sex wilt hebben, ga je gewoon door de rode zee heen.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Met van die zeurende wijven samenleven. Continu te horen krijgen dat ze overal last van hebben, continu van dat gezeik of je als-je-blieft even een warme kruik wil halen of chocola of kruidenthee. Continu van dat gejank aan je kop omdat ze last van hun hormomenn hebben. Heb je eindelijk een relatie en bestaat de mogelijkheid op geregeld sex is dat weer uitgezonderd die ene week! Continu van dat gejengel dat jij niet moet zeuren en dat jij blij mag zijn dat je geen last heb van ongesteldheid.
HOEZO WIJ HEBBEN GEEN LAST VAN ONGESTELDHEID?
Nou, ga dan niet samenwonen als je er zo'n last van hebt! Of beter nog, wordt homo, dan hebben wij tenminste ook geen last meer van jou. Trouwens, ik bedenk me nu, ik BEN ongesteld!!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Met van die zeurende wijven samenleven. Continu te horen krijgen dat ze overal last van hebben, continu van dat gezeik of je als-je-blieft even een warme kruik wil halen of chocola of kruidenthee. Continu van dat gejank aan je kop omdat ze last van hun hormomenn hebben. Heb je eindelijk een relatie en bestaat de mogelijkheid op geregeld sex is dat weer uitgezonderd die ene week! Continu van dat gejengel dat jij niet moet zeuren en dat jij blij mag zijn dat je geen last heb van ongesteldheid.
HOEZO WIJ HEBBEN GEEN LAST VAN ONGESTELDHEID?
als je em doorslikt wel..quote:Op woensdag 14 april 2004 20:09 schreef clowntje het volgende:
[..]
Jij hebt geen douche thuis?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een relatie en bestaat de mogelijkheid op geregeld sex is dat weer uitgezonderd die ene week!
ik ben nooit ongesteld maar wel chocola verslaafd...quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:32 schreef xxshirleyxx het volgende:
ga aan de prikpil wordt je bijna nooit ongesteld
ikkuh nergens last van![]()
maar chocola verslaafd ben ik nog wel![]()
ze zijn niet zo lang dat je ze in je nek kan leggen hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 20:51 schreef Bergamot het volgende:
[..]
Ik had al hoofd- en nekpijn.
Ik wil wel maar nu zij nog.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:24 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Als je nou echt een stoere bink bent en sex wilt hebben, ga je gewoon door de rode zee heen.
Dat blijkt..quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:26 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Nou, ga dan niet samenwonen als je er zo'n last van hebt! Of beter nog, wordt homo, dan hebben wij tenminste ook geen last meer van jou. Trouwens, ik bedenk me nu, ik BEN ongesteld!!
Die neiging heb ik ook regelmatig, terwijl ik als man zijnde nooit ongesteld benquote:Op woensdag 14 april 2004 19:54 schreef Bergamot het volgende:
...
6) Neigingen om willekeurige mensen met hakbijlen te lijf te gaan.
...
een echte schipper bevaart ook de rode zee!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alsof het voor mannen zo leuk is. Die moeten nu dagenlang gepijpt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |