Die passen niet onder een Honda.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:00 schreef ook_gek het volgende:
De tubo gaat weg
Waarom hou je zelf die velgen niet?
De kosten voor de reparatie zou ik echt niet weten, hangt er van af of je de onderdelen los gaat kopen op de sloop, of gloedje hagelnieuw.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:59 schreef shuntje het volgende:
wat zijn de geschatte kosten voor reperatie ? en wat moet je er voor hebben ??
Ik zal er zeker over nadenken, ik wil ook nog even wachten, wellicht dat iemand de auto in zijn geheel over wilt nemen, waar ik toch meer op hoop.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:46 schreef shuntje het volgende:
hmmzlaat ik het zeggen de onderdelen (stuur colom en wat losse dingetjes) 50 pleuro ? aangezien als je remmen eenmaal verot zijn je dat haast nooit meer 100% krijgt en dat een schokdemper tog ook al snel rond de 100 tot 150 euro gaat kosten. en om over lassen aan de bodem nog maar niet te beginnen
. dan kom ik hem wel op halen en alles.
![]()
ps dit is het zelfde bedrag waar ik een zelfde tipo voor kan krijgen van de sloop met 3 spaaks velgen. (waar ik btw de rem schijven van af sloop
nu ik er over denk hmmz 100 euro voor zijn geheel ? want dan kan ik het om gedraaid doen deze wagen als basis gebruiken en dan de gewoon het rem systeem vervangen schokdemper. hmlz 100 euro voor zijn geheeltjes ??quote:Op donderdag 15 april 2004 10:46 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik zal er zeker over nadenken, ik wil ook nog even wachten, wellicht dat iemand de auto in zijn geheel over wilt nemen, waar ik toch meer op hoop.
Velgen zijn verkocht, althans er komt iemand morgen voor, die vroeg of ik ze wilde vast houden.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:14 schreef shuntje het volgende:
[..]
nu ik er over denk hmmz 100 euro voor zijn geheel ? want dan kan ik het om gedraaid doen deze wagen als basis gebruiken en dan de gewoon het rem systeem vervangen schokdemper. hmlz 100 euro voor zijn geheeltjes ??
gisteren zei je nog dat ze je toch niet zouden aanhoudenquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:03 schreef Kolkie het volgende:
Vraagje: Heeft die schuit nog apk tot het einde van de maand eigenlijk want dat betekent dat ik um nog legaal over de weg terug kan sjesen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |