Ben je echt dom of doe je gewoon heel goed je best om zo over te komen?quote:Op woensdag 14 april 2004 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:Zullen we 'm dan ook maar z'n recht op vrijheid teruggeven.
Overdreven...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:56 schreef veldmuis het volgende:
Nee, het zou stukken beter zijn als Nederland als China was ofzo, waar de overheid bepaalt welke sites wel en niet bekeken mogen worden!
Yup. Maar als er een schaap over de dam is...enzo.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:07 schreef vanwel het volgende:
[..]
Overdreven...
Sja veel mensen blijken het hier logisch te vinden dat een veroordeeld en gedetineerd moordenaar recht heeft op vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:00 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben je echt dom of doe je gewoon heel goed je best om zo over te komen?
Stel ik schiet jouw moeder van dichtbij een kogel door haar hoofd en ga er vervolgens foto's van op internet zetten. Zou je dat leuk vinden? Dat valt natuurlijk ook onder "vrijheid van meningsuiting".quote:Op woensdag 14 april 2004 18:56 schreef veldmuis het volgende:
Nee, het zou stukken beter zijn als Nederland als China was ofzo, waar de overheid bepaalt welke sites wel en niet bekeken mogen worden!
Nee, in dat geval is het een feit dat er een kogel door haar hoofd geschoten is.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stel ik schiet jouw moeder van dichtbij een kogel door haar hoofd en ga er vervolgens foto's van op internet zetten. Zou je dat leuk vinden? Dat valt natuurlijk ook onder "vrijheid van meningsuiting".
Het is ook een feit dat Martin K. 2 mensen heeft gedood. Die foto's worden is samenwerking met XS4ALL door hem getoond. Wat is het verschil dan precies?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, in dat geval is het een feit dat er een kogel door haar hoofd geschoten is.
Het verschil is dat het twee keer geen vrijheid van meningsuiting is!quote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat Martin K. 2 mensen heeft gedood. Die foto's worden is samenwerking met XS4ALL door hem getoond. Wat is het verschil dan precies?
Kan jij zo goed mikken met kotsen danquote:Op woensdag 14 april 2004 19:37 schreef miss_bleu het volgende:
nee want dat kost ik mijn lieve altijd bereikbare zonder downtime lijntje onder.
nee ik kots liever niet een internetprovider onder die geen downtime heeft en altijd bereikbaar is en een goede helpdesk heeft als er eventueel wel wat aan de hand zou zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan jij zo goed mikken met kotsen dan
Kan me nog vaag herrineren dat je zat te stuiteren omdat er nog 4 wachtende voor je warenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee ik kots liever niet een internetprovider onder die geen downtime heeft en altijd bereikbaar is en een goede helpdesk heeft als er eventueel wel wat aan de hand zou zijn
dat was ik zeker nietquote:Op woensdag 14 april 2004 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan me nog vaag herrineren dat je zat te stuiteren omdat er nog 4 wachtende voor je waren
De goeie ouwe tijd *zucht*
Euh. Het ging over vrijheid van meningsuiting. Dus dan is het weleens zo dat je het doortrekt naar andere gevallen.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ook voor jou...
Wat heeft dit met het onderwerp te maken???
Nee hoor. Je mag alles zeggen zolang je je aan de koran houdt. Nu mag je alles zeggen, zolang het niet strijdig is met de wet. De koran is hun wetboek, dus ze hebben wel degelijk vrijheid van meningsuiting. Het is maar net hoe je het ziet. Maar ik vind dat je extremistische sites ook moet verbieden idd omdat ze oproepen tot haat en vernietiging van anderen.quote:Extremistische moslim-sites moeten nl. imo wel verboden worden, net als bijv. neonazi-sites, want als die hun zin krijgen in de maatschappij is één van de eerste dingen die zal gebeuren, het opheffen van het recht op vrije meningsuiting.
Dan zijn we het toch eens. Ik vraag me dan werkelijk af waarom iedereen hier met "vrijheid van meningsuiting" komt aanzetten.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het verschil is dat het twee keer geen vrijheid van meningsuiting is!
Beide gebaseerd op feiten!
OOOOOOOOOOOOOOOOH ECHT wel hoor.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dat was ik zeker niet
aangezien ik nog nooit de helpdesk heb gebeld
Tuurlijk niet, want dat is volgens de wet strafbaar, dat is het hele verschil hier.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens. Ik vraag me dan werkelijk af waarom iedereen hier met "vrijheid van meningsuiting" komt aanzetten.
Ben benieuwd of iedereen het er ook zo mee eens zou zijn als het hier beelden van verkrachte meisjes betrof die op internet werden gezet..
Precies. Eindelijk iemand die zich niet dwangmatig puberaal af hoeft te zetten tegen de grote mensenwereld en iets zinvols te melden heeft.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Verder vind ik dit ethisch gezien zo verwerpelijk dat het recht op vrijheid van meningsuiting hier absoluut niet zwaarder mag tellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |