Als je een pruik hebt niet neequote:Op woensdag 14 april 2004 17:27 schreef Flurry het volgende:
Verstikken van het haar lijkt me niet zo'n probleem... haar leeft immers niet.
bedoel je die groene? Die heb ik laatst d8 k nog wel ergens gezien...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:03 schreef neo2000 het volgende:
Helaas was er eerst een ander kleur potje op de markt (wat nu dus niet meer verkocht word damnit) dat veel beter werkte..
Nee dit is wel ff wat makkelijker te gebruikenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Net zoiets als murrays, maar dan gemoderniseerd ofzo?
Blijft het ook een beetje zitten?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee dit is wel ff wat makkelijker te gebruiken
ja hoor prima hele dag een soort wet look omdat het vet is /quote:Op woensdag 14 april 2004 21:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Blijft het ook een beetje zitten?
dus voor langer haar ook geschikt? ik zoek namelijk iets wat me dezelfde look geeft als dat ik net onder de douche vandaan kom!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja hoor prima hele dag een soort wet look omdat het vet is /
Wat is lang ?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:07 schreef Markster het volgende:
[..]
dus voor langer haar ook geschikt? ik zoek namelijk iets wat me dezelfde look geeft als dat ik net onder de douche vandaan kom!
Ik vond murray's met z'n 5 euro al goedkoop?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef Steve-O het volgende:
Zo'n rood potje kost trouwens geen drol in vergelijking met murray's
Eh, haar is dood. Ook jouw haar. Zodra het uit je hoofd naar buiten komt is het dood.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef Melv het volgende:
[..]
Als je een pruik hebt niet neeMijn haar groeit
![]()
Je gebruikt dus duidelijk niet het rode potje brylcreem.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:51 schreef Steve-O het volgende:
En het ruikt lekker
Wel citroen achtigquote:Op donderdag 15 april 2004 19:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je gebruikt dus duidelijk niet het rode potje brylcreem.
Ruikt naar ehm.. zure eh.. yoghurt die een jaar te lang in de zon heeft gestaan.
*Gebruikt rode brylcreem trouwens..![]()
Het is toch te gek voor woorden wat ze geneeskunde studenten vandaag de dag lerenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Eh, haar is dood. Ook jouw haar. Zodra het uit je hoofd naar buiten komt is het dood.
Niet zo denigrerend doen als je het zelf blijkbaar ook niet weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |