En over welke heb je het nuquote:Op woensdag 14 april 2004 16:36 schreef DonSauza het volgende:
Instellingen staan allemaal goed
zou best kunnenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En over welke heb je het nu
Ik durf vrijwel zeker te stellen dat je er 1 vergeet
mmm, lijkt me sterk maar zal even kijkenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:40 schreef Gobo het volgende:
Niet ergens het volume ge-mute?
Zeg maar is welke je hebt gehadquote:Op woensdag 14 april 2004 16:39 schreef DonSauza het volgende:
[..]
zou best kunnen![]()
Welke is dat dan?
FUCK, hij stond op gemutequote:Op woensdag 14 april 2004 16:40 schreef Gobo het volgende:
Niet ergens het volume ge-mute?
mm ja, daar ging ik van uitquote:Op woensdag 14 april 2004 16:46 schreef SHERMAN het volgende:En al je instellingen stonden goed
gelukkig....dan ben ik niet de enige!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:50 schreef Gobo het volgende:
Ik spreek uit ervaring...![]()
maar is het zo dat als je je boxen zachter zet (maar niet uit) en dat een tijdje zo laat staan, dat hij dan automatisch op gemute gaat staan>?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:46 schreef SHERMAN het volgende:En al je instellingen stonden goed
Gooien we deze nog in het lijstje.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef Marty26 het volgende:
lmao
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef DonSauza het volgende:
[..]
FUCK, hij stond op gemute![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet best, schaam me dood![]()
![]()
Hartelijk dank voor de tip, maar vraag me nog steeds af hoe dat zo kon! want ik ging even naar onderen, zette de muziek op zacht en kwam terug, en wou hem weer luider doen en er kwam niets meer uit![]()
Heel vreemd, maar dankje wel!
PS TOPIC KAN DICHT MOD![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef DonSauza het volgende:
[..]
FUCK, hij stond op gemute![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet best, schaam me dood![]()
![]()
Hartelijk dank voor de tip, maar vraag me nog steeds af hoe dat zo kon! want ik ging even naar onderen, zette de muziek op zacht en kwam terug, en wou hem weer luider doen en er kwam niets meer uit![]()
Heel vreemd, maar dankje wel!
PS TOPIC KAN DICHT MOD![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |