Hooiberg reageerde daarop met:quote:Xilantof: ik dacht ik ergens gelezen had dat meerhoekige cellen zich beter lenen voor interpolatie...
(dus 8 hoekig ect)
quote:6 hoekig stond volgens mij in de Focus review toch
Heeft iemand em nog ?
op verzoek van hooibergquote:Xilantof: hoeveel hoekig de cellen zijn van de D70 weet ik niet.
dat berichtje van mij was meer algemeen bedoeld.
quote:All in all, the D70 is an excellent camera, with features and performance well beyond what one might expect from an attractively priced d-SLR. Highly recommended!
Toch staat in elke review dat White Balance eigenlijk best wel bagger is, maar gelukkig kan je het ook nog handmatig (goed) instellenquote:Op donderdag 15 april 2004 08:59 schreef Xilantof het volgende:
van hierboven genoemde review:
[..]
Als je die plaatjes van de prestaties van de AWB van de D70 vergelijkt met die van andere camera's, dan zul je zien dat de D70 daar een gemiddelde prestatie neerzet. In de meeste omstanidheden zijn de resultaten redelijk tot goed, en ik moet ook zeggen dat ik de meestal wat warmre kleuren onder gloeilamplicht vak ook wel wat vind hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:24 schreef hooiberg het volgende:
Toch staat in elke review dat White Balance eigenlijk best wel bagger is, maar gelukkig kan je het ook nog handmatig (goed) instellen
Wat kun je met Nikon Capture nog meer bewerken dan? Ik heb de demo versie nu op mijn PC, maar ik zie niet in wat de extra's zijn t.o.v. Photoshop.quote:Op zondag 18 april 2004 15:04 schreef hooiberg het volgende:
Die nikon Capture schijnt trouwens wel een heel goed programma te zijn. Voor Photoshop kan je een plugin kopen/downloaden, maar dat is een slapaftreksel om RAW bestanden goed te kunnen bewerken
Ik zie dat er een vreemd stekkertje op zit, denk niet dat dit stekketje los te koop is.quote:Op maandag 19 april 2004 22:15 schreef renzap het volgende:
Ik zag op de site van Nikon een manual voor de netvoeding en ik weet dat deze 9V aan 4,5A gelijkspanning afgeeft. maar op welke pinnen (er zitten 4 pinnen) waar worden die allemaal voor gebruikt.
wowquote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef 00.7 het volgende:
Als je de 18 - 70 bedoeld: Ja.
nog een fan erbijquote:Op maandag 26 april 2004 20:32 schreef hassanjassan het volgende:
Ik was afgelopen weekend op de computerbeurs in amsterdam...en ik heb effe de d70 gehanteerd...
Dat ding is idd errug geil !!
[afbeelding]
En alleen de body = ¤ 995,=
de goedkoopste D70 body die ik kan vinden is 983 euro.quote:Op maandag 26 april 2004 20:32 schreef hassanjassan het volgende:
Ik was afgelopen weekend op de computerbeurs in amsterdam...en ik heb effe de d70 gehanteerd...
Dat ding is idd errug geil !!
[afbeelding]
En alleen de body = ¤ 995,=
euh nog niet helemaal hoor...ik krijg wel kriebels als ik uberhaupt een D-SLR hanteer, maar toch zie ik er vooralsnog de voordelen niet van.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nog een fan erbij
Ja, hij is goed joh! Je zou ze eens op full quality moeten zien, dan kun je ieder haartje tellen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wow
zit er toch wel erg goed uit moet ik zeggen..
leuk is dat he,quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:17 schreef 00.7 het volgende:
[..]
Ja, hij is goed joh! Je zou ze eens op full quality moeten zien, dan kun je ieder haartje tellen.![]()
De haartjes van de libelle trouwens ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |