sorry maar ik denk niet dat de TS met aankomen, vet aanmaken bedoeld, maar net meer spiergewicht en overal gewicht..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
gewoon eten, maar een aantal producten vervangen
roomboter ipv margarine, volle melk, bananen tussendoor, enz.
trouwens ik heb ook jou lichaamsmodel en stofwisseling..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:35 schreef Meiz het volgende:
hey daar![]()
ik weet dat er al een aantal topics zijn over aankomen etc, maar plaats toch maar even een nieuwe omdat die andere topics een beetje zijn doodgelopen
iniedergeval ik wil dus graag aankomen, ik ben 1.62 en weeg 49kg. ik heb geloof ik echt net geen ondergewicht. Alleen veel eten helpt niet, mn stofwisseling is gewoon te snel..Nu was ik van plan aan shakes te beginnen, maar nu vroeg ik me af wie daar ervaring mee hebben en welke shakes echt werken??, ik hoor er namelijk nogal verschillende verhalen over
Oja nog iets, fitnessen kan ook helpen..maar ik had laatst gehoord dat je wel genoeg vet moet hebben om dit om te kunnen zetten in spieren, dit vind ik niet echt logisch klinken, of klopt het wel?
iniedergeval ik wil dus graag aankomen, ik ben 1.62 en weeg 49kg. ik heb geloof ik echt net geen ondergewicht. Alleen veel eten helpt niet, mn stofwisseling is gewoon te snel..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:38 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
sorry maar ik denk niet dat de TS met aankomen, vet aanmaken bedoeld, maar net meer spiergewicht en overal gewicht..
als je vet wil worden koop je gewoon 3 kilo vloeibaar vet... proost!
vet wordt NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET omgezet in spier massa!! NOOIT!!quote:Op woensdag 14 april 2004 14:35 schreef Meiz het volgende:
Oja nog iets, fitnessen kan ook helpen..maar ik had laatst gehoord dat je wel genoeg vet moet hebben om dit om te kunnen zetten in spieren, dit vind ik niet echt logisch klinken, of klopt het wel?
tja als die gewoon wil aankomen, dus dik worden...quote:Op woensdag 14 april 2004 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iniedergeval ik wil dus graag aankomen, ik ben 1.62 en weeg 49kg. ik heb geloof ik echt net geen ondergewicht. Alleen veel eten helpt niet, mn stofwisseling is gewoon te snel..
nee inderdaad dat bedoel ik nou net... je hebt aankomen in 2 vormen... spiermasse of lichaamsvet.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:42 schreef marq het volgende:
[..]
vet wordt NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET omgezet in spier massa!! NOOIT!!
dat staat er ookquote:Op woensdag 14 april 2004 14:43 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
tja als die gewoon wil aankomen, dus dik worden...moet ie eens met anorectia patientjes gaan praten.
ja, fitness was ik iniedergeval wel van plan om te gaan doenquote:Op woensdag 14 april 2004 14:40 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
trouwens ik heb ook jou lichaamsmodel en stofwisseling..
wat bij mij helpt:
3x per week fitness
elke dag shake
veel eten, niet alleen vet maar vooral dingen met veel koolhydraten,
en water drinken, dan bevorderd de spiergroep en daardoor ook je gewicht
Wat denk je van meer eten? Je denkt dat je veel eet, maar kennelijk neem je dagelijks minder kcal tot je dan je verbruikt, anders zou je wel aankomen.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:35 schreef Meiz het volgende:
hey daar![]()
ik weet dat er al een aantal topics zijn over aankomen etc, maar plaats toch maar even een nieuwe omdat die andere topics een beetje zijn doodgelopen
iniedergeval ik wil dus graag aankomen, ik ben 1.62 en weeg 49kg. ik heb geloof ik echt net geen ondergewicht. Alleen veel eten helpt niet, mn stofwisseling is gewoon te snel..Nu was ik van plan aan shakes te beginnen, maar nu vroeg ik me af wie daar ervaring mee hebben en welke shakes echt werken??, ik hoor er namelijk nogal verschillende verhalen over
ja daar heb je wel gelijk in, maar krijg het idee dat ik dan echt de hele dag door moet eten..soort race tegen mn stofwisselingquote:Op woensdag 14 april 2004 14:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat denk je van meer eten? Je denkt dat je veel eet, maar kennelijk neem je dagelijks minder kcal tot je dan je verbruikt, anders zou je wel aankomen.
Hmm, dat is dus niet algemeen zo. Zodra ik krachttraining op m'n bovenbenen ga doen pas ik binnen de kortste keren niet meer in m'n broeken omdat m'n spieren meteen opzwellen ... bij hardlopen (3x per week) trouwens ook, maar niet zo hard. Mijn spieren groeien kennelijk meer in de breedte en niet in de lengte.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]Fitnessen kan uitkomst bieden. Maar dan wel goed erbij blijven eten dus. Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat je als vrouw erg gespierd gaat worden want dat is een fabeltje. Vrouwen missen nl. de grote hoeveelheden van de hormonen testosteron, IGF-1 etc. om snel veel spiermassa aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |