quote:Op woensdag 14 april 2004 13:13 schreef robbedoes het volgende:
Golden Power, van de Aldi
Ik denk 8x zelfs.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:14 schreef gfree het volgende:
[..]
Zit volgens mij ook nog eens 4 keer zoveel cafeine in dan redbull...
![]()
Ah, een kenner. vertel.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:20 schreef the-innocent het volgende:
vind dat aldi spul altijd meer op golden shower lijken dan op golden power
Nou heb je dat spul wel eens een doorzichtig glas gegoten en gekeken hoe je ochtend shower eruit ziet en toen een vergelijking gemaakt? oke de smaak zal iets anders zijn...denk ikquote:Op woensdag 14 april 2004 13:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Ah, een kenner. vertel.
Bij welke kruidenierboek is die fles Red October verkrijgbaar?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:29 schreef Urukusaki het volgende:
Golden Power En Red october(in (PET)Flessen)
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:34 schreef Steve-O2 het volgende:
Red balls
Cocaine in a Can
Bij je locale Gall & Gall, zodat je niet kei veel blikjes hoeft te kopen om met je wodka te mengen.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:41 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Bij welke kruidenierboek is die fles Red October verkrijgbaar?
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:35 schreef pro_jeex het volgende:
Golden Shower ik bedoel Golden Power
Jah klopt...aleen dat zit in een 0.5 Ltr flesje!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:42 schreef _Flea_ het volgende:
Golden Power!
Je hebt bij de edah ook nog B52. Dat smaakt ongeveer hetzelfde.
zilverkleurig/zwart is bullit, is inderdaad ook goed te beren. golden power is ook wel lekker. die van de kruidvat vind ik echt dikke troep. nare bijsmaak. laatst nog een treetje b52 gekocht voor 3,95quote:Op woensdag 14 april 2004 19:45 schreef Uddel het volgende:
Golden Power is het lekkerst van degene die jij noemt, maar ik ken nog een andere, weet alleen niet hoe die heet, die is nog lekkerder...
Ze verkopen het bij de Esso in Apeldoorn op de hoek van de Loolaan/Zwolseweg, dus voor mensen uit Apeldoorn die er weleens komen, check het ff
Het zit in een zilverkleurig/zwart blikje met rode tekst erop volgens mij en het kost daar ¤ 0,70.
Dan staat bij mij op nr 1 Bullit en op nr 2 Golden Power..quote:Op woensdag 14 april 2004 20:29 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
zilverkleurig/zwart is bullit, is inderdaad ook goed te beren.
Alleen met red bull light... maar dat is echt zum kotzenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:11 schreef neo2000 het volgende:
Iemand ervaring met suikervrije varianten van eerdergenoemde alternatieven/nepperds..? Bijvoorbeeld bullit sugerfree..?
die komen van konings uit belgiequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:51 schreef mliez het volgende:
Hoe heten die blikjes van de JumboDie vind ik het lekkerst
Inderdaad. En die Rodeo smaakt nog goed ook. Heeft alleen minder prik (koolzuur) dan de normale Red Bull. Echt verschil proef ik niet.quote:Op zondag 18 april 2004 12:14 schreef unfor het volgende:
ze hebben bij de AH nu ook een alternatief: Rodeo heet het (¤ 0.29), ik proef nooit verschil tussen de nepperds.
Niet? Ik wel, duidelijk zelfs..quote:Op zondag 18 april 2004 12:14 schreef unfor het volgende:
ze hebben bij de AH nu ook een alternatief: Rodeo heet het (¤ 0.29), ik proef nooit verschil tussen de nepperds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |