Ik heb liever dat een uitkeringstrekker zich bezighoud met vrijwillegerswerk, dan dat deze de hele dag voor de tv in zijn/haar neus loopt te boren.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:36 schreef Refragmental het volgende:
WAO en dan dit... "Schaap leeft van 730 euro in de maand en doet vrijwilligerswerk voor onder meer het Rode Kruis en kindervakantiekampen."
Hoe kun je vrijwilligerswerk doen als je arbeidsongeschikt bent?
Schrappen die handel, ze kan blijkbaar toch werken, gaat ze maar ergens solliciteren ofzo. Profiteur!!
waar zie jij staan dat ze arbeidsongeschikt is.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:36 schreef Refragmental het volgende:
WAO en dan dit... "Schaap leeft van 730 euro in de maand en doet vrijwilligerswerk voor onder meer het Rode Kruis en kindervakantiekampen."
Hoe kun je vrijwilligerswerk doen als je arbeidsongeschikt bent?
Schrappen die handel, ze kan blijkbaar toch werken, gaat ze maar ergens solliciteren ofzo. Profiteur!!
Inderdaad, met je rolstoel de deur openhouden is ook vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 14 april 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Kom eens onder je steen vandaan Reframental
WAO is toch voor arbeidsongeschikten?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Kom eens onder je steen vandaan Reframental
kortzichtiger dan dit kan niet hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 13:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
WAO is toch voor arbeidsongeschikten?
Spreek je dit tegen?
Wanneer je vrijwilligerswerk doet verricht je arbeid.
Spreek je dit tegen?
Ze verricht arbeid, blijkbaar is ze dus niet arbeidsongeschikt.
Spreek je dit tegen?
Wat doet ze dan in de WAO?
Wees blij dat ze ondanks haar ziekte toch iets kan doenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
WAO is toch voor arbeidsongeschikten?
Spreek je dit tegen?
Wanneer je vrijwilligerswerk doet verricht je arbeid.
Spreek je dit tegen?
Ze verricht arbeid, blijkbaar is ze dus niet arbeidsongeschikt.
Spreek je dit tegen?
Wat doet ze dan in de WAO?
Care to elaborate?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kortzichtiger dan dit kan niet hoor
Welke ziekte?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij dat ze ondanks haar ziekte toch iets kan doen
Spreek het eens tegen zou ik zeggen... lukt je nietquote:Op woensdag 14 april 2004 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kortzichtiger dan dit kan niet hoor
Hoop aannames, wie weet zit ze in een rolstoel folders uit te delen voor het rode kruis. Vind jij maar een werkgever die je wil betalen voor zulke activiteiten. Maargoed daar gaat dit hele topic niet over.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke ziekte?
Je leest blijkbaar meer dan mij.
En ze kan vrijwilligerswerk doen, dus ze kan ook gewoon werk doen... wat doet ze dan in de WAO?
Is niet kortzichtig... is realistisch, de WAO wordt al zo ontzettend misbruikt, en als ik dit zo lees snap ik ook meteen waarom, mensen die gewoon kunnen werken worden ook gewoon in de WAO gestopt.
Er zijn zat kantoren e.d. waar een rolstoel geen probleem is.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoop aannames, wie weet zit ze in een rolstoel folders uit te delen voor het rode kruis. Vind jij maar een werkgever die je wil betalen voor zulke activiteiten. Maargoed daar gaat dit hele topic niet over.
Je lult dus maar watquote:Op woensdag 14 april 2004 13:54 schreef Refragmental het volgende:
niemand hier weet wat ze heeft.
Nee JIJ lult maar wat.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult dus maar wat
Het punt is dat de WAO wordt gebruikt voor zaken waar het helemaal niet voor bedoeld is.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:55 schreef Klonk het volgende:
Even wat voorlichting:
WAO is niet alleen als je gehandicapt ofzo bent, de WAO moet je meer zien als een inkomensverzekering, toen ik na een burnout (ziektewet dus) werd ik ook opgeroepen voor een wao keuring. En ik krijg dus ook (een klein bedrag) wao omdat ik na die burnout nooit meer dat zou kunnen verdienen in mijjn nieuwe baan wat ik in mijn oude baan als vrachtwagenchauffeur verdiende. Mij is toen ook gezegd dat ik die wao puur en alleen om die reden kreeg, als ik minder uren had gemaakt met hetzelfde salaris had ik dat geld dus niet gehad.
Maar refragmental is iemand die het zelf allemaal maar eens moet meemaken en dan heel blij kan zijn met het mooie sociale vangnet wat er in nederland is.
Ik ben niet blij met mensen die oordelen zonder kennis van zaken. En nou opklooien met je domme praat.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het punt is dat de WAO wordt gebruikt voor zaken waar het helemaal niet voor bedoeld is.
Ik ben juist HEEEEEEEL blij met het sociaal vangnet, ik ben alleen niet blij met profiteurs en fraudeurs die er veelvuldig gebruik van maken.
Goh, toevallig, dit wilde ik net naar jou toe posten!quote:Op woensdag 14 april 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met mensen die oordelen zonder kennis van zaken. En nou opklooien met je domme praat.
Ze zit in de WAO dus wordt ze gekeurd dus is ze arbeidsongeschikt. Dat ze nog wel vrijwilligerswerk kan doen is fantastisch voor haar en voor de maatschappij. Dat is alles wat er over te zeggen valt maar jij hebt meteen een oordeel klaar.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Goh, toevallig, dit wilde ik net naar jou toe posten!
Geen kennis van zaken en toch maar blaten hoe erg ziek die vrouw is enzo.
Maar inhoudelijks heb je echt nog 0,0 toegevoegd aan deze discussie, als ik ongelijk heb zou dat toch ontzettend makkelijk voor jou moeten zijn om dat aan te tonen... maar het lukt je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |