Na een uurtje is het weer droog en dan krijg je zon plofkapsel.. tenminste ik wel..quote:Op woensdag 14 april 2004 11:13 schreef Webby het volgende:
Ik sproei met een plantenspuit 's ochtends wat water door mijn haar en schud het dan omlaag met mijn handen. Anders staat het zo rechtovereind. That's it eigenlijk. Een handeling van een halve minuut en klaar
Als ik dat doe, dan is het overdag zo'n grote bos wolquote:Op woensdag 14 april 2004 11:13 schreef Webby het volgende:
Ik sproei met een plantenspuit 's ochtends wat water door mijn haar en schud het dan omlaag met mijn handen. Anders staat het zo rechtovereind. That's it eigenlijk. Een handeling van een halve minuut en klaar
Heb ik dus ookquote:Op woensdag 14 april 2004 11:17 schreef Kreeltje het volgende:
[..]
Na een uurtje is het weer droog en dan krijg je zon plofkapsel.. tenminste ik wel..![]()
Gewoon een beetje gel alleen in de haarpunten, doe ik altijd...
Bijft de rest dan ook in model zitten???quote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef beyond_cool het volgende:
Wax in de haarpuntjes is goed. Van dat Fructis style gel pst pst flesje gedoe werkt goed bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |