abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18412006
Yoo,

Ik (man) laat op dit moment mijn haar groeien, semi studentikoos / tom cruise model (ik hoef niet te weten of je dit leuk vind of niet, dat bepaal ik zelf wel ) , alleen waar kan ik dit het beste mee in model brengen. Ik gebruik nu gewoon gel, maar dat is beter voor stekeltjes e.d., ik heb wel es wax gebruikt, maar daar wordt mijn haar redelijk vet van. Met schuim krijg ik een ontzettend plat kapsel....

beetje slechte kwaliteit:

Dit model, maar dan een centimeter of wat korter
pi_18412090
Ik sproei met een plantenspuit 's ochtends wat water door mijn haar en schud het dan omlaag met mijn handen. Anders staat het zo rechtovereind. That's it eigenlijk. Een handeling van een halve minuut en klaar
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_18412099
Vereiste van die methode is btw. wel dat je het 1x in de week bij het wassen ook uitkamt
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  woensdag 14 april 2004 @ 11:17:22 #4
45613 Kreeltje
It's Just RockNRoll!
pi_18412164
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:13 schreef Webby het volgende:
Ik sproei met een plantenspuit 's ochtends wat water door mijn haar en schud het dan omlaag met mijn handen. Anders staat het zo rechtovereind. That's it eigenlijk. Een handeling van een halve minuut en klaar
Na een uurtje is het weer droog en dan krijg je zon plofkapsel.. tenminste ik wel..

Gewoon een beetje gel alleen in de haarpunten, doe ik altijd...
Isn't it?
pi_18412170
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:13 schreef Webby het volgende:
Als ik dat doe, dan is het overdag zo'n grote bos wol
pi_18412192
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:17 schreef Kreeltje het volgende:

[..]

Na een uurtje is het weer droog en dan krijg je zon plofkapsel.. tenminste ik wel..

Gewoon een beetje gel alleen in de haarpunten, doe ik altijd...
Heb ik dus ook
  woensdag 14 april 2004 @ 11:36:52 #7
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_18412506
Wax in de haarpuntjes is goed. Van dat Fructis style gel pst pst flesje gedoe werkt goed bij mij.
pi_18412542
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef beyond_cool het volgende:
Wax in de haarpuntjes is goed. Van dat Fructis style gel pst pst flesje gedoe werkt goed bij mij.
Bijft de rest dan ook in model zitten???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')