quote:U hebt gezocht op kuttopic:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Niemand doet mee.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
het voorstel-topic voor newbies!
weten ze met wie ze te maken hebben
![]()
Je liegtquote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef Adelante het volgende:
Er is ook geen zak aan namelijk.
A·de·lan·te (de ~ (m.), ~'s)quote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef Adelante het volgende:
Er is ook geen zak aan namelijk.
hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
Niemand doet mee.
De hele olijke bende compleet.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?
zowel tiemie, gebruikersnaam, gfree, shaolin, xternal als ik hadden al wat geplaatst
en nu is daar VAC bijgekomen
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De hele olijke bende compleet.
Paar·se·Paas·haas (de ~ (m.), ~hazen)quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PaarsePaashaas (de ~ (m.), ~en)
1 Eeuwige pessimst
2 Afzeiken op hoger niveau
3 ''Paashazen'' - Alles negatief zien
4 Cynisch tot het bot
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De hele olijke bende compleet.
Saracasme op hoog niveau, Nouk?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:50 schreef Nouk het volgende:
Wat een leuk topic FF, wow!
het is een gavequote:Op woensdag 14 april 2004 11:53 schreef FlyingFox het volgende:
1 Finno-Oekraeense teksten-vertaler
plotselinge trek in veel bierquote:2 het spontaan organiseren van een meet
om alternatieverder te zijn dan de restquote:3 het preventief niet gebruiken van de MSN messenger, maar die echter wel gewoon stug hebben geïnstalleerd op je computer.
Ik ben daar goed in, Nofi frietjestofi.quote:4 het onthouden van quotes van users uit het verre verleden, uit je blote hoofd.
Ik vond mijn beschrijving Lief..en ik meende het, van dat leuk topic FF!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Saracasme op hoog niveau, Nouk?
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:58 schreef Jolan het volgende:
Ik ben daar goed in, Nofi frietjestofi.
[afbeelding]
een hart onder de riem voor SUquote:Op woensdag 14 april 2004 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Su·per·U·li (de ~ (m.), ~'s)
1 neonbuisjes monteren onder je opgevoerde brommer
2 op vakantie stiekem roken met 'vrienden' achter het toitelgebouw, en dan niet doorhebben dat je ouders al lang doorhebben dat je rookt, en daar dan trost op zijn.
3 korte zwarte stekeltjes
4 goed in het beledigen van mensen op grote afstand
5 trance-hond.
Paarse_paashaas (de ~ (m.))quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Niemand doet mee.
je vergeet "~ is okay" als uitdrukking !quote:Op woensdag 14 april 2004 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
To·kay (de ~ (v.), ~'s)
1 ~en het plaatsen van foto's met lieve en schattige inhoud
2 verjaardagsbeest, elke verjaardag weer
3 lief, altijd
4 overmatigplaatsen
5 dankzij plaatsing van CTD-interview eeuwige virtuelevan UIO_AMS
toegevoegdquote:Op woensdag 14 april 2004 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
je vergeet "~ is okay" als uitdrukking !
Mar.ky.B (~en (m.))quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef MarkyB het volgende:
nu ik FF
je vergeetquote:Op woensdag 14 april 2004 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Mar.ky.B (~en (m.))
1. niet op beurt wachten, en dus overgeslagen worden
Aangepastquote:Op woensdag 14 april 2004 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je vergeet
2. kneus
3. naam als een mislukt lid van een boyband hebbend
4. weinig tot niets bijdragend postend
Het is attendeerde in plaats van atendeerdequote:Op woensdag 14 april 2004 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aangepast
Dankquote:Op woensdag 14 april 2004 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is attendeerde in plaats van atendeerde
Dude, krijg de tering.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:52 schreef FlyingFox het volgende:
Naj·geets-rev (de ~ (m.), ~s)
1 het niet door hebben van humor en vervolgens door het lint gaan
2 kinderachtig gedrag op msn -> blocken
3 het verzinnen van leugens over mede-users, die alleen maar het beste met hem voor hebben.
4 Huillie.
niet zo bozig najquote:Op woensdag 14 april 2004 13:18 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Dude, krijg de tering.
*hap!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:18 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Dude, krijg de tering.
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PaarsePaashaas (de ~ (m.), ~en)
1 Eeuwige pessimst
2 Afzeiken op hoger niveau
3 ''Paashazen'' - Alles negatief zien
4 Cynisch tot het bot
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Paar·se·Paas·haas (de ~ (m.), ~hazen)
1 liegen tegen anderen dat je een vriendin hebt.
2 in slaap vallen op een meet
3 ''paarsepaashazen'' -> Er beter een eind aan kunnen maken.
4 een PP'tje: iemand die lijdt aan chonische depressiviteit.
4 synoniem voor defaitisme
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Paarse_paashaas (de ~ (m.))
1 paarse haas uit kinderverhalen die de paaseieren brengt
2 paarse_paashazen --> het overmatig gebruiken va de passmailer
3 Een ~ avond --->slapend de avond doorbrengen
hmmm ik was weer eens te laat
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:31 schreef FlyingFox het volgende:
John·ny·Knox·ville (de ~ (m.), ~'s)
3 het graag azijn willen pissen, maar het niet doen, omdat het niet bij je 'image' hoort.
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
UIO_AMS (de ~ (m.) ~en)
1. Afkorting voor Quito - Amsterdam
2. onuitspreekbaar
3. mmmm mmmmm mmmmm mmmmm
Ga eens dood, ik ben blond!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Su·per·U·li (de ~ (m.), ~'s)
1 neonbuisjes monteren onder je opgevoerde brommer
2 op vakantie stiekem roken met 'vrienden' achter het toitelgebouw, en dan niet doorhebben dat je ouders al lang doorhebben dat je rookt, en daar dan trost op zijn.
3 korte zwarte stekeltjes
4 goed in het beledigen van mensen op grote afstand
5 trance-hond.
Dat verklaart ineens een hoop.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:07 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ga eens dood, ik ben blond!!
Die gemakkelijke inkoppertjes ook altijd.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat verklaart ineens een hoop.
Is dat niet de definitie van Taraquote:Op woensdag 14 april 2004 17:10 schreef FlyingFox het volgende:
Qy·RoZ (de ~ (m.), ~sen)
1 lekken -> uitlekken
2 [gez.] ''Zo lek als een QyRoZ'' -> Zo lek als een zeef.
3 Het op eigen zeggen op onverklaarbare manier informatie van A naar B weten te sluizen
Verklaard het nivoquote:Op woensdag 14 april 2004 17:07 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ga eens dood, ik ben blond!!
Mijn god, ga eerst maar eens terug naar de basisschool voordat je mij probeert te "dissen" om mijn niveau.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verklaard het nivo
Want op de basisschool leer ik communiceren op jou nivo?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Mijn god, ga eerst maar eens terug naar de basisschool voordat je mij probeert te "dissen" om mijn niveau.
Nou, aan je taalgebruik te zien ligt dat nogal ver onder mijn niveau.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want op de basisschool leer ik communiceren op jou nivo?![]()
Daar leer je in ieder geval spellen en het correcte gebruik van de d en t als uitgangsvormen van werkwoorden.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
Want op de basisschool leer ik communiceren op jou nivo?![]()
En niet te vergeten de bezittelijk voornaamwoorden.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar leer je in ieder geval spellen en het correcte gebruik van de d en t als uitgangsvormen van werkwoorden.
die had ik dan net even gemistquote:Op woensdag 14 april 2004 17:28 schreef SuperUli het volgende:
En niet te vergeten de bezittelijk voornaamwoorden.
ik dacht altijd dat het bios-lock was..quote:Op woensdag 14 april 2004 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Bio·slock (de ~ (m.), ~en)
1 nuchter, zonder enige emotie.
2 overmatig gebruik van moeilijke woorden en bier.
3 ''Bioslocken'' -> het voornamelijk s' ochtends bier nuttigen.
4 Liefde.
met andere woordenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
melanie_the_miss (de ~ (v.), ~en)
1 vrouwelijk persoon aan wie Dirkh door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is
2 meisje, vrouw met wie Dirkh een liefdesrelatie onderhoudt indien geaccepteerd
3 The Bomb
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
melanie_the_miss (de ~ (v.), ~en)
1 vrouwelijk persoon aan wie Dirkh door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is
2 meisje, vrouw met wie Dirkh een liefdesrelatie onderhoudt indien geaccepteerd
3 The Bomb
ik geloof dat z'n kans op een evt. relatie zijn mening drastisch heeft verandertquote:Op woensdag 14 april 2004 18:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jij haatte mij toch????
![]()
martinuhhh (de, v.)quote:Op woensdag 14 april 2004 18:27 schreef martinuhhh het volgende:
Zet mij er maar niet in, is toch alleen maar negatief
Sterker nog, whe're having sex at this moment!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:28 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
ik geloof dat z'n kans op een evt. relatie zijn mening drastisch heeft verandert
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:27 schreef martinuhhh het volgende:
Zet mij er maar niet in, is toch alleen maar negatief
dat gaat snel danquote:Op woensdag 14 april 2004 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sterker nog, whe're having sex at this moment!
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sterker nog, whe're having sex at this moment!
Zie je wel!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:28 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
martinuhhh (de, v.)
1. Het uitlokken van averrechtse effecten
Jaquote:Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Tokay het volgende:
JaWi (de ~ (m), ~ 's)
1 Fok!ker met de allerliefste usericon
2 zoon van JohnnyKnoxville en Tokay, verwekt in Valkenburg
3 het incestueuze broertje van Nouk
4 de laatste tijd nog maar bar weinig op Fok!
5 zegt momenteel zeer gelukkig te zijn![]()
Twee weken geleden overleden.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:42 schreef JaWi het volgende:
Hoe gaat het met nouk
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Twee weken geleden overleden. [afbeelding]
Mama is een necrofielquote:Op donderdag 15 april 2004 11:46 schreef Tokay het volgende:
Of opeten.
With some favabeans and a nice Chianti.![]()
Ik ben er toch nog ?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Nouk dood?.
Ja, al ruim twee weken.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Nouk dood?.
Wat heb je met haar uitgespookt! Jij, jij, jij, bijna-Belg.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef FlyingFox het volgende:
Ja, al ruim twee weken. [afbeelding]
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]Heuj!
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat heb je met haar uitgespookt! Jij, jij, jij, bijna-Belg..
Belgen en tienermeisjes, geen goede combi.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat heb je met haar uitgespookt! Jij, jij, jij, bijna-Belg..
Met jou kan ik naar voetbal en autoracen, maar met Nouk kon ik zo leuk beppen en elkaars haar vlechten enzo.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:49 schreef JaWi het volgende:
Ik ben er toch nog ?
Welnee, mama gooit gewoon niets weg wat nog best te eten is.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:47 schreef JaWi het volgende:
Mama is een necrofiel![]()
HTT-Tha.Lan (De ~ (m.) ~nen)quote:Op donderdag 15 april 2004 11:55 schreef Tokay het volgende:
Ontopic, ontopic!!!
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:11 schreef Tokay het volgende:
UIO_AMS (de ~ (m), ~ -en)
1 fanatiek squasher, maar blijft spierpijn houden
2 ~ -en: iedereen Crash Test Dummies door de strot duwen
3 hij is een echte ~ : levensgenieter en incidenteel poezenredder
4 de virtuele Fok!liefde van Tokay
5 Amsterdammer met een hart van goud
Alles gaat goed hoor JaWi, beetje jammer dat jij er zo weinig meer bent, maar ja, ik ben blij dat je gelukkig bent broertjequote:Op donderdag 15 april 2004 11:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe gaat het met nouk
Dat is nooit goed als vrouwen dat tegen je zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:57 schreef Nouk het volgende:
broertje
weer iemand die het niet snapt !quote:Op donderdag 15 april 2004 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
U hebt gezocht op Chris:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |