quote:U hebt gezocht op kuttopic:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Niemand doet mee.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
het voorstel-topic voor newbies!
weten ze met wie ze te maken hebben
![]()
Je liegtquote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef Adelante het volgende:
Er is ook geen zak aan namelijk.
A·de·lan·te (de ~ (m.), ~'s)quote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef Adelante het volgende:
Er is ook geen zak aan namelijk.
hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
Niemand doet mee.
De hele olijke bende compleet.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?
zowel tiemie, gebruikersnaam, gfree, shaolin, xternal als ik hadden al wat geplaatst
en nu is daar VAC bijgekomen
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De hele olijke bende compleet.
Paar·se·Paas·haas (de ~ (m.), ~hazen)quote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PaarsePaashaas (de ~ (m.), ~en)
1 Eeuwige pessimst
2 Afzeiken op hoger niveau
3 ''Paashazen'' - Alles negatief zien
4 Cynisch tot het bot
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De hele olijke bende compleet.
Saracasme op hoog niveau, Nouk?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:50 schreef Nouk het volgende:
Wat een leuk topic FF, wow!
het is een gavequote:Op woensdag 14 april 2004 11:53 schreef FlyingFox het volgende:
1 Finno-Oekraeense teksten-vertaler
plotselinge trek in veel bierquote:2 het spontaan organiseren van een meet
om alternatieverder te zijn dan de restquote:3 het preventief niet gebruiken van de MSN messenger, maar die echter wel gewoon stug hebben geïnstalleerd op je computer.
Ik ben daar goed in, Nofi frietjestofi.quote:4 het onthouden van quotes van users uit het verre verleden, uit je blote hoofd.
Ik vond mijn beschrijving Lief..en ik meende het, van dat leuk topic FF!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Saracasme op hoog niveau, Nouk?
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:58 schreef Jolan het volgende:
Ik ben daar goed in, Nofi frietjestofi.
[afbeelding]
een hart onder de riem voor SUquote:Op woensdag 14 april 2004 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Su·per·U·li (de ~ (m.), ~'s)
1 neonbuisjes monteren onder je opgevoerde brommer
2 op vakantie stiekem roken met 'vrienden' achter het toitelgebouw, en dan niet doorhebben dat je ouders al lang doorhebben dat je rookt, en daar dan trost op zijn.
3 korte zwarte stekeltjes
4 goed in het beledigen van mensen op grote afstand
5 trance-hond.
Paarse_paashaas (de ~ (m.))quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Niemand doet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |