Ik weet het niet meer letterlijk, maar Lizzy bood Tara galakleding aan (voor het vreetschuurfestijn van Tuur en een sponsor). Tara zei dat het niet nodig was en toen zei Lizzy dat Tara waarschijnlijk toch niet in haar kleding zou passen, m.a.w.: dat ze zou d'r uitscheuren.quote:Op donderdag 15 april 2004 03:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
okay!
Wat zei Lizzy nou tegen Tara want ik heb deel 1 gemist..was een geniale opmerking volgens de meesten hiero..
Ik zie haar toch liever in het rosa ondergoed. Daar houd ik nou van..... I'm a pig, take me for what I am ...quote:Op donderdag 15 april 2004 03:05 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
ghegheghe, lizzy was echt hotter than ever in die galajurk
Cute?quote:Op donderdag 15 april 2004 03:19 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Hehe ja ze ziet er wel cute uit in haar roze ondergoed...
bwheheeh ja als ze de programmering dan meteen ff wijzigen, ONM van 19.30 naar 23.30 uurquote:Op donderdag 15 april 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Cute?
Ze ziet er superlekkerdelekker uit in haar rosa onderwear. Zo zou ze er elke aflevering continu moeten rondlopen. Laat de Engel maar in een hoerenkot veranderen, hahahahahahahahaha!
je meent etquote:(Ik heb wat veel bier door mijn keelgat laten lopen, geloof ik....)
In mijn jonge jaren noemden we zoiemand een giganerd.quote:Op donderdag 15 april 2004 03:39 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
je meent et, heb vandaag 5 blikjes cola gedronken en verder niks, ben een snotneus dus drink geen alcohol
(neej joh zal nooit alcohol drinken)
Als journalist heb ik flexibele werktijden. Ik ben de hele nacht al aan het werk.quote:Op donderdag 15 april 2004 05:40 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
jij zeker wel? echt handig om tot diep in de ochtend op te blijven
Wat is ze gaan doen eigenlijk... toen ze wegging uit ONM..?quote:Op donderdag 15 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je vind haar dus lekkerder dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
?
Ah, jammer. Je hebt haar net gemist in Zoop. Vanavond weer.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat is ze gaan doen eigenlijk... toen ze wegging uit ONM..?
Ik zie haar nergens meer op TV.
Zoop? .. Ik loop HEEEL erg achter ofzo..quote:Op donderdag 15 april 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, jammer. Je hebt haar net gemist in Zoop. Vanavond weer.
Echt een heel leuk programma!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zoop? .. Ik loop HEEEL erg achter ofzo..
Don't worry. 't isquote:Op donderdag 15 april 2004 16:59 schreef dunn0w het volgende:
Ik zag het al staan ja... maar kan het niet ontvangen...
Ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
EDIT... wat is dit nu?
Hahaquote:Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 15 april 2004 17:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha.
Zonet vond je het nog zo'n leuk programma..!?
Jaa, weet het ook niet, maar was wel apartquote:Op donderdag 15 april 2004 17:11 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er zo fout was aan het pak van Carlo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |