abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18406854
Omdat ik licht slaap, doe ik vaak 's nachts oordopjes in zodat ik niet steeds wakker word. Ik heb hier een aantal paar van oranje oordopjes liggen waar ik wel tevreden over ben, ooit een keer gekregen van de KLM. Omdat die dingen ook niet eeuwig meegaan vraag ik me af waar je ze kan kopen in Nederland.
Bij de Kruidvat en Etos heb ik al gekeken, daar hebben ze alleen van die gele Herriestoppers, die vind ik niet zo lekker zitten en gaan ook niet zo lang mee.

Ik heb ze wel bij drogisterij.net gevonden, maar ik vond de verzendkosten nogal duur (5.50 euro terwijl een pakje van 10 oordopjes 2 euro nogwat kost). Dit zijn ze:

Ik weet niet of de oordopjes die ik heb ook van dat merk (Ohropax) zijn, maar ze zien er wel precies zo uit, oranje met een ronde bovenkant en een platte onderkant.

Wie weet waar ik deze oordopjes kan kopen?
...
pi_18406922
ahh ja, ik heb zulk soort ooit es in frankrijk in een grote supermarkt gkocht (dat model..niet dat merk)

nu was dat van hansaplast, waar je ook de pleisters van hebt, misschien dat ze bij een apotheker te krijgen zijn?
(:
pi_18406926
Kijk eens bij de gamma, karwei of praxis voor zachte oordopjes
ze doen hetzelfde als die bij de apotheker en mischien zijn ze
ook wat goedkoper.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 14 april 2004 @ 00:21:27 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_18406935
Gewoon bij DA
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_18406957
herriestoppers zijn te koop bij drogisterijen en apotheek.

gaan misschien niet lang mee, maar koop een doosje van 5 sets en je kan weer een maand verder....

[ Bericht 24% gewijzigd door DarkElf op 14-04-2004 00:30:22 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18406973
Uit ervaring weet ik dat er bij de Apotheek vaak wat betere spullen aanwezig zijn, probeer het daar eens.
Ik gebruik ze niet i.v.m. slapende (en vooral ontwakende) kindjes Maar in het ziekenhuis had ik van die hele fijne kneedbare oordopjes (ik geloof geel) die zich naar de vorm van je gehooringang vormen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 14 april 2004 @ 00:27:06 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18407062
Orophax kan je gewoon bij de drogist kopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18407928
Ik heb ze bij Bever gekocht (5 EUR, herbruikbaar, van zachte kuinsstof)
pi_18410017
Bij de Hema heb je diezelfde alleen in een andere kleur, maar voor de rest wel hetzelfde materiaal enz.

Succes! en Slaap lekker!
pi_18410236
Pcies, die krengen kan je bij bouwmarkten en drogisterijen en apotheken kopen. Erg relaxt zijn ze om het geluid te stoppen. Al kom ik lastig tot slaap met die dingen in m'n oren. Kwestie van gewenning misschien?
pi_18410375
Als je toch van plan bent om vaker te gaan slapen met oordopjes in, waarom laat je dan niet een paar maken op maat?? Mn vader heeft die dingen als hij overdags slaapt i.v.m nachtdiensten en vroeger altijd ingehad op zn werk (lawaaige omgeving). Zitten stukken lekkerder en gaan erg lang mee!

Je kan die dingen laten maken bij veel "veiligheidsshops".
  woensdag 14 april 2004 @ 12:20:03 #12
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_18413441
quote:
Op woensdag 14 april 2004 09:15 schreef pAin het volgende:
Als je toch van plan bent om vaker te gaan slapen met oordopjes in, waarom laat je dan niet een paar maken op maat?? Mn vader heeft die dingen als hij overdags slaapt i.v.m nachtdiensten en vroeger altijd ingehad op zn werk (lawaaige omgeving). Zitten stukken lekkerder en gaan erg lang mee!

check alpine.nl ofzo ff die hebben hele goede. ook op maat laten maken endergelijke.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  woensdag 14 april 2004 @ 12:21:45 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18413478
Op maat laten maken was voor mij ook de beste oplossing eenmalig 18 euro en je kunt ze na elk gebruik schoonmaken, ik heb de mijne laten maken bij een bedrijf wat in hoortoestellen doet, een audicieen heet zoiets volgens mij.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18413656
je kan ze gewoon bij kruidvat kopen hoor
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_18413680
oja ik zelf gebruik altijd wasbolletjes ook te koop bij kruidvat vind ik nog fijner
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_18419710
quote:
Op woensdag 14 april 2004 09:15 schreef pAin het volgende:

Oordopjes hebben bij mij soms de neiging om van m'n bed te rollen en voor eeuwig in een zwart gat te verdwijnen. Dus ik vind het een beetje zonde om dan van die op maat gemaakte dingen te kopen. Heb liever een hele zooi goedkope, dan heb ik altijd wel een paar reserve.

Maar iig bedankt voor de reacties allemaal, ik ga binnenkort eens bij de apotheek enzo langs. Bij de bouwmarkt heb ik trouwens ook eens oordopjes gehaald, maar ik vond ze een beetje tegenvallen qua geluid dempen.
...
pi_18433994
Lijkt opgelost/beantwoord
Slotje maar .
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')