quote:Naar aanleiding van dit topic:
Foto's maken mediamarkt: WINKELVERBOD!
Hebben we nog wat Enschede'ers nodig die mee willen doen om met z'n allen bij de media markt foto's te gaan maken.
Op dit moment hebben we:
Hidden_Horror - Komt
SKV - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
dafjedaf
Predemius
Manweth - Komt
Kibber - Komt
EMW - Komt?
Rockfire - Komt
Salvad0R - Komt
Rew- - Komt
HeaRt_woRm - Komt
Met meer man zou het leuker zijn.
De tijd en datum staan nu op: donderdag 15 april om 15:30 uur
We gaan donderdag pasquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:45 schreef pascalheister het volgende:
ben benieuwd
ja manquote:Op woensdag 14 april 2004 00:16 schreef Brendovic het volgende:
Echt jullie snappen er geen drol van, als je met 10 man omelkaar fotos gaat maken is dat zo droog.
gewoon verpreis doen alsof je wat zoekt en af en toe es een kiekje tot bewaking zegt stop. en dan met ze alle rustig die bewaking gaan fotograferen. dat noem ik humor
reken maar op mij dat ik er ook zal zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 12:16 schreef paultjuhhh het volgende:
ik doe mee als we dit ook in Utreg gaan doen
Die kan je ter plekke kopen..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:40 schreef Jan-jaap het volgende:
HAHAHA wat leuk, het is dat ik geen fototoestel heb want anders,
Nee buiten de klanderijquote:Op woensdag 14 april 2004 11:23 schreef Predemius het volgende:
Afgesproken, morgen om 15:30 ben ik er !!
Predemius - KOMT
Gewoon voor de mediamarkt verzamelen neem ik aan ?
Jah en dan om 18 uur erachter komen dat heel de flashmob al is geweest.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:51 schreef Skv het volgende:
Morgen gewoon 15.15 afspreken bij die lelijke kringel? Manweth gaat wel creatief met krijt aan de slag ofzo
Op z'n minst natuurlijk ja... Ik print morgen op school het lijstje met mensen die zeggen te komen even uit! Lekker goedkoop dat printen op schoolquote:Op woensdag 14 april 2004 18:38 schreef Skv het volgende:
Dr gaat wel een controle komen wie er wel en wie er niet is geweest.. de onbetrouwbaren worden van internet afgesloten en vervolgens geterroriseerd.
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:50 schreef ook_gek het volgende:
De madia markt heeft me al verteld dat ze extra beveiliging in zetten.
Ik had vandaag MM enschede aan de tel. Meteen even maar dit topic door gegeven aan de bedrijfs leider
Was er erg blij mee
Sukkel. Geven ze heus geen geld aan uit, en ten tweede neemt de bedrijfsleider geen telefoon aan van zielige mensen zoals jij.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:50 schreef ook_gek het volgende:
De madia markt heeft me al verteld dat ze extra beveiliging in zetten.
Ik had vandaag MM enschede aan de tel. Meteen even maar dit topic door gegeven aan de bedrijfs leider
Was er erg blij mee
Dit zou grappig moeten zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 18:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weet niet of dit nou positief of negatief moet zijn![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:58 schreef kibber het volgende:
[..]
Dit zou grappig moeten zijn
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:50 schreef ook_gek het volgende:
Meteen even maar dit topic door gegeven aan de bedrijfs leider
Dat logo is alleen om te herkennen dat we er zijn zeg maarquote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef kibber het volgende:
Ik mail Danny wel ff.. Trouwens zal de MM er niks van zien want voordat je voor de meiamarkt staat ben je een paar 100m verder, de MM ligt ook overdekt en de afgesproken plek is buiten
Bijna geen spelvautenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:39 schreef kibber het volgende:
Danny gemailt:
=========
Beste Danny,
Hierbij wil ik even je aandacht vragen voor het volgende, zoals je misschien wel weet zijn een paar jongens van Fok! waarodner ik bezig om een soort flash-mob te orgraniseren voor de Media Markt Enschede. Op de plek waar we gaan verzamelen met ongeveer een man of 19 ofzo willen een paar van die gasten het logo van Fok! op de grond tekenen ( dit word natuurlijk vast gelegt op foto's ) maar nu wouden we even ween of jij daar verder geen problemen mee hebt.
Even voor de duidelijkheid, de plaats waar we afspreken is buiten een paar 100 meter van de media markt die in een overdekt winkelcenterum ligt, het personeel van de media markt kan er dus nooit achter komen dat die actie ook maar iets met Fok! te maken heeft alleen de mensen die meedoen weten het.
Mocht je meer willen weten mag je me altijd even mailen of een kijkje nemen in deze topics:
Foto's maken in mediamarkt Enschede... Wie doet er mee? Reeds gesloten, was vol.
Foto's maken in mediamarkt Enschede.. DEEL II
Alvast bedankt!
Kevin ( kibber )
Ja stort maar 25 euro op m,n rekening. En ik zal ze niet bellenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:39 schreef kibber het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de plaats waar we afspreken is buiten een paar 100 meter van de media markt die in een overdekt winkelcenterum ligt, het personeel van de media markt kan er dus nooit achter komen dat die actie ook maar iets met Fok! te maken heeft alleen de mensen die meedoen weten het.
Nee he? Was een beeeetje te lui om het na te lezen en had een beetje haastquote:Op woensdag 14 april 2004 19:40 schreef Manweth het volgende:
[..]
Bijna geen spelvauten
Waar werk je?! we belen je baas wel dit gaat voorquote:Op woensdag 14 april 2004 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Damn moet morgen werken![]()
Kan niet komen![]()
Ben al bezg geweest op school... maar de meeste durven nietquote:Op woensdag 14 april 2004 21:55 schreef rew- het volgende:
laat "de rest" anders ook zoveel mogelijk vrienden meenemen
ik en frogstomp komen ook zeker, en waarschijnlijk nog een paar vrienden van onsquote:Op woensdag 14 april 2004 22:18 schreef Manweth het volgende:
Manweth Rew- Mugielz Skv Salvad0r Kibber
wie komen er nou nog meer zeker?
mooiquote:Op woensdag 14 april 2004 23:02 schreef IETE het volgende:
[..]
ik en frogstomp komen ook zeker, en waarschijnlijk nog een paar vrienden van ons![]()
Yepss ... Dan ben ik ook van de partijquote:Op woensdag 14 april 2004 12:16 schreef paultjuhhh het volgende:
ik doe mee als we dit ook in Utreg gaan doen
als je topic 1 had gelezen, wist je dat dit ook daadwerkelijk ging gebeuren! :pquote:Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef Jan-jaap het volgende:
eigelijk moet iemand een digitale camera meenemen en alles filmen, is nog leuke dan foto's maken en dan niet bij de anderen maar van een afstand en dan opnemen wat er gebeurd als ze foto's maken
dat dacht ik alquote:Op donderdag 15 april 2004 11:55 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
als je topic 1 had gelezen, wist je dat dit ook daadwerkelijk ging gebeuren! :p
ik weet niet of ik zelf foto's ga maken, maar ik kom wel even langslopenquote:Op donderdag 15 april 2004 12:17 schreef Manweth het volgende:
Ok nog een paar uurtjes
over 2 uur zijn Skv rew- en ik al in de stad om even het punt waar we staan aan te geven met stoepkrijt.
ga maar wel mee naar binnen dan. Hoe meer hoe beter, met of zonder camera.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:19 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik weet niet of ik zelf foto's ga maken, maar ik kom wel even langslopen![]()
afgesprokenquote:Op donderdag 15 april 2004 12:20 schreef Manweth het volgende:
[..]
ga maar wel mee naar binnen dan. Hoe meer hoe beter, met of zonder camera.
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:29 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
afgesproken![]()
,anders haal ik wel zo'n goedkoop weggooiding bij de Mediamarkt
ik zag ze liggen bij de kassa
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:41 schreef Jan-jaap het volgende:
zo net even langs de MM geweest om zo weggooi ding te kopen,en ik zag nergens een bord of iets anders staan waarop stond dat foto's maken verboden is, dan kunnen ze ons niets maken of er moet een algemene regel zijn die voor alle winkels is.
ik zag het ,wat goed van julliequote:Op donderdag 15 april 2004 13:42 schreef Kimsomnia het volgende:
Er staat al een heel terras voor jullie klaar![]()
Ja hiero!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:13 schreef Manweth het volgende:
[..]
mooi
Hidden_horror zou ook zeker komen.
De rest aub nog even melden.![]()
Nog niks had deze week daar geen les.. Moet pas over een paar weken worden ingeleverd dus dat hoor je nogquote:Op donderdag 15 april 2004 01:31 schreef BMWM3 het volgende:
Kibber! Wat was het resultaat vanmijn foto's![]()
\Nee dus het zal wel mogen.. lekker fok logo tekenenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef Megter het volgende:
Al een reactie van Danny?
Nog 2 uur en een kwartier
Hmm even op letten.. waar hing die?quote:Op donderdag 15 april 2004 13:41 schreef Jan-jaap het volgende:
zo net even langs de MM geweest om zo weggooi ding te kopen,en ik zag nergens een bord of iets anders staan waarop stond dat foto's maken verboden is, dan kunnen ze ons niets maken of er moet een algemene regel zijn die voor alle winkels is.
wat??quote:Op donderdag 15 april 2004 14:23 schreef kibber het volgende:
[..]
Hmm even op letten.. waar hing die?
Dan verzetten we het toch een dagquote:Op donderdag 15 april 2004 14:50 schreef s9601694 het volgende:
Succes ermee! als jullie deze actie een dag later hadden gedaan had ik julllie allemaal voor een bier op mijn oude studentenhuis op de Noorderhagen uitgenodigd..
die grap kennen we nu wel hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 14:58 schreef Mardoek het volgende:
Mensen, ik heb net ff met de MM gebeld.
Dus...ze zijn op de hoogte.
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:58 schreef Mardoek het volgende:
ach, het is voor een goed doelquote:Op donderdag 15 april 2004 15:03 schreef McKillem het volgende:
* _Administr8or_ krijgt morgen wel gezeur van school waar kevin de laatste 2 uur was
kijkt naar beneden , ikke Cradle of filthquote:Op donderdag 15 april 2004 15:02 schreef McKillem het volgende:
ik kom er zo aan, ik heb me slipknot shirt aan
Keertje naar buiten gaan wil wel eens helpenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
Fuck, wat was vandaag
Ik ben in de war met de dagen.
Zeker....quote:Op donderdag 15 april 2004 15:44 schreef Toad het volgende:
Spanneuuunnd
De sterke verhalen komen straks wel, ze zijn nu ws aan het zuipen op de Oude Marktquote:Op donderdag 15 april 2004 15:50 schreef Xilantof het volgende:
nu wachten op de eerste verhalen
zoals het hoortquote:Op donderdag 15 april 2004 15:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
De sterke verhalen komen straks wel, ze zijn nu ws aan het zuipen op de Oude Markt
Zijn ze allemaal opgepakt?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:05 schreef SPIRO het volgende:
ja waar blijven de foto's![]()
Lekker knus in zo'n hokjequote:Op donderdag 15 april 2004 16:07 schreef Xtra het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal opgepakt?![]()
![]()
Waar stond je dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:27 schreef ik_ik het volgende:
toen wij er lang liepen helemaal nix!!!!
dus waar blijven die indianene verhalen.....
Komen nog wel ff geduld.. vanavond zullen ze wel in het topic staan denk ikquote:Op donderdag 15 april 2004 16:31 schreef mregeling het volgende:coool pictures
![]()
bijkbaar of ze hebben het topic gelezen... ze wisten in ieder geval dat we kwamenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:33 schreef Xilantof het volgende:
Kibber, hoe bedoel je? " later waren nog een paar mensen naar de service balie geweest en die zeiden dat ze er vanaf wisten.."
had toch iemand gebeld ofzo?
Ja ze wisten het iddquote:Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef kibber het volgende:
[..]
bijkbaar of ze hebben het topic gelezen... ze wisten in ieder geval dat we kwamen
Nee, dr kwam geen bewaking en niemand heeft een winkelverbod.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef BMWM3 het volgende:
Gaaf man. Dus missie geslaagd?
Ik was te druk met op het terras hangen.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:43 schreef neggix het volgende:
[..]
Keertje naar buiten gaan wil wel eens helpen
Ow HAHAHA. Wees blij man als je ge....quote:Op donderdag 15 april 2004 16:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee, dr kwam geen bewaking en niemand heeft een winkelverbod.
Dan komt de helft niet opdagen, nu zeggen ze het openbaar dat ze komen en moeten ze welquote:Op donderdag 15 april 2004 16:38 schreef Darklight het volgende:
Zoiets moet je ook niet bespreken op een openbaar forum, maar via mail regelen, amateurs
Echt niet! Iedereen was er behalve 1 iemand die emt mij mee zou komen dacht ik.. Weet trouwens nog niet wie wie nou is maar oke!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan komt de helft niet opdagen, nu zeggen ze het openbaar dat ze komen en moeten ze wel
Ik was iig van de partij en de opkomst viel me niet tegen
Heb je tegenwoodig ook al virtuele terrassen?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was te druk met op het terras hangen.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:39 schreef kibber het volgende:
het personeel van de media markt kan er dus nooit achter komen dat die actie ook maar iets met Fok! te maken heeft alleen de mensen die meedoen weten het.
jah jij ging toch mee naar naar me oma cash hale?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:42 schreef kibber het volgende:
[..]
Echt niet! Iedereen was er behalve 1 iemand die emt mij mee zou komen dacht ik.. Weet trouwens nog niet wie wie nou is maar oke!
Ik was die gozer emt dat t shirt aan met dat hele korte haar
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:45 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het grappiger dat het personeel er vanaf wist, die stonden natuurlijk te wachten op een groepje gasten met camera's die wilde shockeren, oooeeeh
Aha dat was jij dus! oke!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
jah jij ging toch mee naar naar me oma cash hale?
Ach was wel lachen hoor!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:49 schreef Limprint het volgende:
mission failed
leuk stukjequote:Op donderdag 15 april 2004 16:27 schreef kibber het volgende:
Zo, ik ben net terug!
We waren met een man of 16 dus de meeste zijn gekomen het was echt super!
We liepen allemaal naar binnen toe en direct naar beneden ( ik ben ook mee gegaan ) toen iedereen compleet was gingen we een beetje rond lopen flitsen en het personeel stond rond te kijken.. 2 man stodnen naar ons te kijken en die zijn uitgebreid gefotografeerd....
Toen we het beneden zat waren omdat we geen verzet kregen zijn we naar boven gegaan en zijn we foto's gaan maken, daar gebeurde ook niks ik hoorde zelfs iemand zeggen dat "het een actie was" later waren nog een paar mensen naar de service balie geweest en die zeiden dat ze er vanaf wisten.... Beetje jammer dus maar wel gezellig.
Foto's of video beelden heb ik niet... moet eerst me rolletje laten ontwikkelen!
De rest is trouwens bier zuipen dus die komen nog wel
Wil dat blonde meisje wat samen met een vriendin nog even met mij ( kevin ) gesproken heeft mij nog ff mailen? Denk dat ik je per ongeluk geblokeerd heb!
kevin_robers@hotmail.com
Wie was jij dan? Of was je er niet?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:53 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
leuk stukje,ja idd jammer genoeg deed het personeel niet veel
maar het was idd wel leuk
![]()
ik was degene met een Cradle of filth T'shirt aanquote:Op donderdag 15 april 2004 16:54 schreef kibber het volgende:
[..]
Wie was jij dan? Of was je er niet?
Heb je nog iets van foto's ofzo?
Ehmm *denkt* met die basketbal?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik was degene met een Cradle of filth T'shirt aanen met half lang haar, ik heb wel foto's maar dan moet ik ze eerst ontwikkelen
![]()
nee, ik had een wegwerpding bij mequote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef kibber het volgende:
[..]
Ehmm *denkt* met die basketbal?
ha gast :p ben jij ook meegeweest?? ik zit jammergenoeg nog op stage anders was ik ook wel gekomenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
jah jij ging toch mee naar naar me oma cash hale?
Yuh was meequote:Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef apengek het volgende:
[..]
ha gast :p ben jij ook meegeweest?? ik zit jammergenoeg nog op stage anders was ik ook wel gekomen
nou ga je nog foto's posten of hoe zit dat?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Yuh was mee
De helt van wat ik gemaakt heb heeft die kutcamera niet opgeslagen oid.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:09 schreef apengek het volgende:
[..]
nou ga je nog foto's posten of hoe zit dat?![]()
[EDIT] Nevermind, kutdyslectie van me ook [/EDIT]quote:Op donderdag 15 april 2004 17:15 schreef Yeahinho het volgende:
Foto's!!
En kom niet aanzetten met 'geduld, blablabla' want er zal heus wel iemand bij zijn geweest met een digicam, en die heeft nu al een uur gehad om die foto's naar z'n pc te halen...
klootzakquote:Op donderdag 15 april 2004 14:58 schreef Mardoek het volgende:
die was idd zeer droogquote:Op donderdag 15 april 2004 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die was zo droog![]()
![]()
nee dat was Mathis die zit niet eens op t forumquote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef kibber het volgende:
[..]
Ehmm *denkt* met die basketbal?
Ik upload het rolletje welquote:
Hey, die lift rechts gaat na de parkeergarage of niet?quote:
Ja vast..quote:Op donderdag 15 april 2004 17:09 schreef McKillem het volgende:
Mensen, Toch denk ik wel dat we de mensen bij de MM geraakt hebben alleen laten ze het niet merken.
Vanavond zitten ze met zijn allen te huilen
Ja ik.. Weet wie je bedoeld!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:28 schreef Jan-jaap het volgende:
trouwens toen we de MM uitliepen stonden daar 2 meisjes ,heeft iemand toevallig een foto van hun gemaakt ,eentje ervan is mijn zusje en een vriendin van haar![]()
Kibber , ben je dit jaarlijks te doenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja ik.. Weet wie je bedoeld!
Dat was ook dat blonde meisje waar ik het over had maar dat was niet jou zusje...
Heb net me foto's weg gebracht morgen om 12 uur kan ikz e ophalen.. dan op school ff een scanner vinden
Was inderdaad weg ja,, Ging met een andere gast meequote:Op donderdag 15 april 2004 17:38 schreef Skv het volgende:
Daarna nog ff op de Oude Markt gezeten, alleen de helft was toen ineens weg
Was wel mooi, zown kerel zei dat we gene fotos mochten maken.. rew- dr drekt naast staan en iedereen fotos makenen die security kwam zn hokje ff uit, racete toen weer trug.. mietje
Salvad0r heeft veel mooie fotos met digi cam gemaakt, ook paar filmpjes. ff checken of ie zin heeft ze te uploaden.
K had met manweth en rew- btw n heel mooi logo zitten kalken
We kunnen het natuurlijk nog wel een eker doen ja.. Maar dan alles via mail/msn regelenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kibber , ben je dit jaarlijks te doenDan heb ik wel is tijd om 100km te rijden voor zo'n grap
![]()
Ohja, wel daarna met zijn allen ergens drinken
Yup inderdaad. Vooral voor een gozer die voor je foto's heeft gemaakt en je op weg helpt naar een goed cijfertjequote:Op donderdag 15 april 2004 17:54 schreef kibber het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk nog wel een eker doen ja.. Maar dan alles via mail/msn regelen
nou volgens mij was dat duidelijk mijn zusje,het kan dat je iemand anders bedoeld, of dat het andersom was ,degenen die jij bedoelt mijn zusje haar vriendin wasquote:Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja ik.. Weet wie je bedoeld!
Dat was ook dat blonde meisje waar ik het over had maar dat was niet jou zusje...
Heb net me foto's weg gebracht morgen om 12 uur kan ikz e ophalen.. dan op school ff een scanner vinden
hehehe ja beneden was stoer!!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:42 schreef Skv het volgende:
Wel jammer dat niet iedereen een camera had, maja de opkomst viel me niet tegen..
Vooral daar beneden was het een flitsende rotzooi
Ik was die nerd met dat blauwe shirt aan btw
Hehehe pcies!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:55 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Yup inderdaad. Vooral voor een gozer die voor je foto's heeft gemaakt en je op weg helpt naar een goed cijfertje![]()
![]()
ik denk dat er van alles wel een foto is gemaaktquote:Op donderdag 15 april 2004 17:51 schreef kibber het volgende:
[..]
Was inderdaad weg ja,, Ging met een andere gast mee
Ik heb dat trouwens niet gezien dat iedereen om die kerel heen vloog...
Die guy van de secuity was waarschijnlijk die gast die mij gekickt heeft... Iemand foto's van hem?
Er liep een meisje met blond haar waar ik mee heb staan praten en een meisje met donker haar.. Dat blonde meisje zei wel tegen dat meisje met donker haar dat haar broer daar liepquote:Op donderdag 15 april 2004 17:56 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
nou volgens mij was dat duidelijk mijn zusje,het kan dat je iemand anders bedoeld, of dat het andersom was ,degenen die jij bedoelt mijn zusje haar vriendin wasdus net andersom dan mij
![]()
Zo'n 360 gradenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:57 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik denk dat er van alles wel een foto is gemaakt![]()
volgens mij als je alle foto's bij elkaar legt je een puzzel van de winkel kan maken
![]()
Whahaha ja... Misschien zitten er nog wel leuke foto's voor me verslag tussen hehehequote:Op donderdag 15 april 2004 17:57 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik denk dat er van alles wel een foto is gemaakt![]()
volgens mij als je alle foto's bij elkaar legt je een puzzel van de winkel kan maken
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef kibber het volgende:
[..]
Whahaha ja... Misschien zitten er nog wel leuke foto's voor me verslag tussen hehehe
Heb ik de FRS en mediamarkt!
ik dusquote:Op donderdag 15 april 2004 17:58 schreef kibber het volgende:
[..]
Er liep een meisje met blond haar waar ik mee heb staan praten en een meisje met donker haar.. Dat blonde meisje zei wel tegen dat meisje met donker haar dat haar broer daar liep![]()
Maar wie was je zusje nou dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:04 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ik dus,ik zag ze al in de MM lopen ,alleen ik was te druk met foto's maken om met hun te praten
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:06 schreef Jan-jaap het volgende:
ik ga kijken als OF de fototzaak nog open is![]()
da's twents hoor ik hier wel vaker... was het zelf ook niet gewend kom zelf uit leidschendam vlakbij den haagquote:Op donderdag 15 april 2004 18:13 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
![]()
ja hij was openquote:Op donderdag 15 april 2004 18:06 schreef Jan-jaap het volgende:
ik ga kijken als de fototzaak nog open is![]()
ja die met donkere haar en bril was ze ,moet ik even aan mijn zusje vragen op MSN of ze het mail adres heeft van haar vriendinquote:Op donderdag 15 april 2004 18:12 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar wie was je zusje nou dan?
Die met dat donkere haar? Ik dacht dat ze een bril op had...
Was maar toeval dat ik ze zag hoor!
Ik stond buiten de mediamarkt en zag ineens twee meisjes lopen stom toeval dat ik riep of hun ook op de foto wouden.. Dus eerst zei dat blonde meisje nee dus ik maak toch de foto
en toen kwam ze anar me toe odmat ze me wel eens op msn gesproken zou hebben... dus als je haar mail adres hebt graag
Ow... Bedankt dan voor de vertaling...quote:Op donderdag 15 april 2004 18:14 schreef kibber het volgende:
[..]
da's twents hoor ik hier wel vaker... was het zelf ook niet gewend kom zelf uit leidschendam vlakbij den haag
is goed thx dit is mijn adres: kevin_robers@hotmail.comquote:Op donderdag 15 april 2004 18:17 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ja die met donkere haar en bril was ze ,moet ik even aan mijn zusje vragen op MSN of ze het mail adres heeft van haar vriendin![]()
Ik mail je wel ff een lycos accountje van me..quote:Op donderdag 15 april 2004 18:45 schreef Salvad0R het volgende:
i have arrived
ik heb fotos enzo
nog ff resizen & uploaden.. kan wel ff duren
waar kan ik filmpjes uploaden
Als iemand ff een mirror wil maken als hij online komt, graag!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:00 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik mail je wel ff een lycos accountje van me..
Je bedoeld met die roze jas? Was een meisje wat in me klas zit intresse?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:18 schreef Skv het volgende:
kibber, ik was er als eerste met rew- en manweth.. ging toen ff met rutger checken of er security stond toen jij met datmeisje
(wie was dat) daar buiten wachtte..
Dre, maak is aan met die fotos
Ik kan mirroren! zal ze meteen downloaden van hier en ff uploaden en link plaatsenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:08 schreef kibber het volgende:
[..]
Als iemand ff een mirror wil maken als hij online komt, graag!
Want ik denk dat ik al snel door m'n datalimiet heen zit
Heb eigenlijk geen idee hoeveeld at is...
Gewoon alles posten! Moet je het adres van die FTP hebben?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:21 schreef Jan-jaap het volgende:
tering bijna alle foto's zijn mislukt of slecht , zitten maar een paar goede bijkutding
Ik ga ff zoeken..quote:Op donderdag 15 april 2004 19:21 schreef Skv het volgende:
Dat meisje met die roze jas
Paas is een foto
Roosendaal! zegt genoeg!....quote:Op donderdag 15 april 2004 19:24 schreef Sandertje21 het volgende:
Waarom hebben ze in Roosendaal nou geen MM?
mijn scanner is kapotquote:Op donderdag 15 april 2004 19:23 schreef kibber het volgende:
[..]
Gewoon alles posten! Moet je het adres van die FTP hebben?
Gevonden.. Heb hem amar ff bij haar display foto van haar msn weg gejat want ze is niet online:quote:Op donderdag 15 april 2004 19:24 schreef kibber het volgende:
Ik ga ff zoeken..
Ik heb hier wel een toffe scanner.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:27 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
mijn scanner is kapotdus ik kan ze niet eens op mijn computer zetten ,en degene die goed zijn, zijn er maar 3 van mediamarkt en de rest van mijn huis enzo
Roosendaal roelt ja!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:27 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Roosendaal! zegt genoeg!....![]()
Maar een MM hebben ze niet!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Roosendaal roelt ja!![]()
Ik mag tenminste foto's maken waar ik wil.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:31 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar een MM hebben ze niet!![]()
Behalve in de MM want daar kunnen jullie in rozendaal geen foto's makenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik mag tenminste foto's maken waar ik wil.![]()
Dan doen we alsofquote:Op donderdag 15 april 2004 19:34 schreef kibber het volgende:
[..]
Behalve in de MM want daar kunnen jullie in rozendaal geen foto's maken![]()
Geen idee.. Staat ook nog niks op de pagina..quote:Op donderdag 15 april 2004 19:36 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Waar blijven de foto's nou :'(
Nope, was een meisje uit m'n klas linda heet ze woont net iets over de grens met haar oudersquote:Op donderdag 15 april 2004 19:39 schreef Skv het volgende:
kibber.. wie was dat meisje dan? zit niet op fok of wel?
Schijnbaar een interessant meisje.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:39 schreef Skv het volgende:
kibber.. wie was dat meisje dan? zit niet op fok of wel?
doe wat je niet laten kan?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:42 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Moet ik ze mirroren?
Haha vet! ik sta er niet op trouwens.. Komt er nog meer?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:40 schreef Salvad0R het volgende:
Foto's enzo
sony dsc p52 3.2 megapixelsquote:Op donderdag 15 april 2004 19:45 schreef kibber het volgende:
[..]
Haha vet! ik sta er niet op trouwens.. Komt er nog meer?
Wat voor camera heb je digitaal? En als eht een digitale is wat voor 1?
jij bent die kale tochquote:Op donderdag 15 april 2004 19:48 schreef kibber het volgende:
Ik sta er trouwens op als een mongool op die buitenfoto....
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:41 schreef deantoine het volgende:
revenge of the nerds
Ja....quote:Op donderdag 15 april 2004 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij bent die kale toch![]()
je hebt memorysticksquote:Op donderdag 15 april 2004 19:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Ja....
Is het geheugen van die cam trouwens nog uit te vegroten?
16MB is wat krap of niet?
Alleen jammer dat ze daar al op de hoogte waren en het eigenlijk eerder een flashmob van de klanten en werknemers was om een groep nerdjes buiten hun huis te bekijkenquote:Op donderdag 15 april 2004 19:54 schreef MartinusMagnus het volgende:
Jammer dat jullie er niet uit zijn gegooid.....
Maar het idee was aardig
Je bent gewoon een mongool, mongoolquote:Op donderdag 15 april 2004 19:48 schreef kibber het volgende:
* daReaper wil niet generaliseren, maar...quote:Op donderdag 15 april 2004 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool, mongool.
vieze nazi.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:56 schreef daReaper het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze daar al op de hoogte waren en het eigenlijk eerder een flashmob van de klanten en werknemers was om een groep nerdjes buiten hun huis te bekijken
sorry
Je kunt er maar opstaan zoals je bent.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:48 schreef kibber het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om een foto...quote:Op donderdag 15 april 2004 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongool, mongool.
hoelang duurt t nog denk je?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:57 schreef Salvad0R het volgende:
ben filmpjes aan t uploaden kibber.
Langquote:Op donderdag 15 april 2004 20:00 schreef Manweth het volgende:
[..]
hoelang duurt t nog denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |