quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:29 schreef UberPhreak het volgende:
wat moet die zulu steeds in dat spel, moet je een neger vangen ofzo?
Vanaaf kan ikquote:Op woensdag 14 april 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Jongens, wanneer gaan we weer es effen een avondje op Live zitten RS3'en??
Dezelfde dag als de DC van PGR2... dus.. euhhh.. euhhhhh.quote:Op zaterdag 24 april 2004 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee wanneer die nieuwe maps te downen zijn ?
Ja stoer manquote:Op donderdag 29 april 2004 19:19 schreef Gaaaast het volgende:
Nieuwe maps zijn er
Das het beste level uit het spelquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:36 schreef SailingAce het volgende:
Kheb die garage level gespeeld.. niet zo speciaal hoor.
Parkade zat bij de nieuwe maps.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das het beste level uit het spel
Die zuigt iddquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Parkade zat bij de nieuwe maps.
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:15 schreef SailingAce het volgende:
Moet je trouwens de volle mep weer betalen voor die add-on die er aan komt?
Oh dus wel zeg maar weer 12 nieuwe velden enzo erbij.. hadden ze beter RS4 kunnen heten dan of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaen het is geen add-on... Is gewoon een vervolg,... dus je betaald gewoon voor een normaal spel.
Vind ik dus ookquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh dus wel zeg maar weer 12 nieuwe velden enzo erbij.. hadden ze beter RS4 kunnen heten dan of niet?
Ja tijdens de SP kan je op start drukken en daar vind je de optie save.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:08 schreef julekes het volgende:
Kleine kick: is het mogelijk om te saven tijdens de missies? Of een quicksave of zo? Ik kan het echt nergens vinden, maar misschien kijk ik er over heen. Voor de gewonen rainbow six 3 ravenshiekd dus...
sp?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tijdens de SP kan je op start drukken en daar vind je de optie save.
Je kan 3 keer saven in een mission.
Dus de pauze knop dat je in het menu komt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:36 schreef julekes het volgende:
hmm kay, bedankt.
Ik zal er wel Evil Rigor van maken...quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:39 schreef twi het volgende:
Waarom niet gewoon Evil Rigor, zonder underscore?
Die is erquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:08 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Ik zal er wel Evil Rigor van maken...![]()
Is er btw een eigen Fok! clan? Zou eigenlijk wel moeten...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is erWeet niet wie de baas is daar, maar die moet je even vragen om je uit te nodigen dan. Ik geloof dat het tegenwoordig best een grote clan is.
we zijn allemaal twi's slaafjesquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:16 schreef DinoPK het volgende:
Clan? mensen met een tag voor de naam ja, meer is het niet hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |