Ik kan begrijpen dat je daar raar van opkijkt ja, maar ik zie niet wat jouw voorbeeld te maken heeft met een onbekende via internet?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
-enorm verhaal-
JEZUS CHRISTUS!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je daar raar van opkijkt ja, maar ik zie niet wat jouw voorbeeld te maken heeft met een onbekende via internet?
Jouw voorbeeld was een "real life person"? En geen onbekende via internet.
Ik denk dus dat dat 2 totaal verschillende dingen zijn die weinig tot niks met elkaar te maken hebben, behalve dan dat ze allebei over de dood van iemand anders gaan.
M.i. is het geen doodzonde om van mening te veranderen. Maar als iemand je bij leven niet boeit, of sterker nog, je hem/haar niet kan uitstaan, waarom je dan gedragen alsof je een geliefde bent verloren?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
Toch (en dit is niet alleen tegen jou gericht) lijkt het wel een doodzonde om van mening te veranderen, ergens om te rouwen/verdriet om hebben, of graag steun (aandacht) van anderen mensen te krijgen. Waarom kan/mag dat niet? Wat is daar zo verdorven slecht aan?
quote:kan begrijpen dat je daar raar van opkijkt ja, maar ik zie niet wat jouw voorbeeld te maken heeft met een onbekende via internet?
Jouw voorbeeld was een "real life person"? En geen onbekende via internet.
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
JEZUS CHRISTUS!
Dank je voor je antwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
Het gaat erom dat mensen 'patsen' met hun verdriet. Je kent iemand niet of nauwelijks en gedraagt je alsof je een dierbare bent verloren.
Ik wacht ook nog steeds...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:00 schreef Manager het volgende:
Ik zou ook graag een antwoord op deze vraag zien.
Ja, gemiddeld 30 kilo.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds...
Zijn ethopiërs minder dan Nederlanders ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |