quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n vriendelijke post hoor.
Gelukkig is het mij vandaag wel een keer gelukt om mn mening te verkondigen door argumenten ipv meteen te gaan flamen.
Kijk, dat zorgt er nou voor dat ik me beter voel.
Ow, een directe aanval. Niets intelligents meer in te brengen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Wie ben jij in hemelsnaam om daarover te oordelen ?
Haha, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me beter door te flamen
![]()
![]()
oeeeeeeeh hijs goedquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:18 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand gelly ook uit dit topic lichten?
Fok is de tv, de zenders zijn haar user en ik ben de afstandsbediening en Gelly is de buurman die komt klagen of het geluid ook zachter mag.
Je hebt gelijk, ik heb mn zegje al gedaan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Enneh... baklap, als je niet echt mee wil praten hou dan je lap dicht
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef gelly het volgende:
aangezien ik dat niet meer zal doen, en elke mod met een beetje verstand ook niet.
Kan, maar ik viel in het topic ergens midden in, en had al gelezen dat hij de persoon niet kende, dus vandaar mijn afvragen van dingenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me niet eens af als ik zo'n openingspost lees.
Ik ga er in eerste instantie altijd van uit dat ie dat met goeie bedoelingen doet en er nogal mee zit.
Je kan behoorlijk schrikken van iets wat in je nabije omgeving gebeurd.
De drempel om een topic te openen is nog altijd lager om het meteen te moeten delen IRL.
Zij die van mij houden volgen mij zij de roepende in de woestijn. Maar stop je nu helemaal met modden? Dat zou mooi zijn. Daar drink ik een biertje op.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef gelly het volgende:
Dit schept gewoon een precedent werking, aangezien Yvonne kennelijk van mening is dat in elk overlijdenstopic naar hartelust vragen mogen worden gesteld over de drijvveren achter een topic, en over de band met de overledende. Ik wens Yvonne dan ook veel succes met het modden van dergelijke topics aangezien ik dat niet meer zal doen, en elke mod met een beetje verstand ook niet.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef gelly het volgende:
Dit schept gewoon een precedent werking, aangezien Yvonne kennelijk van mening is dat in elk overlijdenstopic naar hartelust vragen mogen worden gesteld over de drijvveren achter een topic, en over de band met de overledende. Ik wens Yvonne dan ook veel succes met het modden van dergelijke topics aangezien ik dat niet meer zal doen, en elke mod met een beetje verstand ook niet.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:58 schreef gelly het volgende:
Wijs je op begravenissen mensen er ook op dat ze nooit op bezoek kwamen maar nu wel aan het graf staan te huilen ?
Hear hear!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Ik zit, zoals ik al 5 jaar doe in een discussie topic mee te discussieren, ik verkondig geen FOK!beleid, ik doe zoals ik al tijden doe mee in een topic dat mij interessant lijkt.
Van een dergelijke gebeurtenis schrikken, er stil bij staan, zelfs van je stuk gebracht zijn, is iets anders dan zwelgen in rouw bij de dood van een onbekende.
Dat komt over als je eigen gevoel boven dat van de ander verheffen: zelfs de dood van een derde is dan kennelijk ondergeschikt aan de éigen gevoelens daarover.
Heb het respect om dat met rust te laten. Als iemand tijdens zijn/haar leven die aandacht kennelijk niet waard is, waarom dan nu ineens wel?
Als mod heb je je modereren niet af te laten hangen van het inhoudelijk eens of oneens zijn: je bewaakt een aantal grenzen. Thats it, en meer niet. De user die post, of dat nu user, mod of admin is, kan binnen die grenzen zelf zijn eigen positie bepalen.
imho
En hiermee zet je je buiten elke vorm van discussiequote:Op dinsdag 13 april 2004 20:13 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
We? Jij en je holmaatjes?
Ik zou ook graag een antwoord op deze vraag zien.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:27 schreef kastanova het volgende:
Waarom mag ik niet rouwen om Ethiopiërs en wordt het na een lange lijdensweg overlijden zo respectloos als lemming betiteld ?.
Precies, ik kijk eigenlijk nooit naar wie het zegt, maar wat ie zegt!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:57 schreef thaleia het volgende:
De topicstarter zei toch ook niet dat ie hevig aan het rouwen was? Het hield hem gewoon bezig.
En voor yvonne is het wellicht interessant om te weten dat ik Xebro nog niet kende, en dus NIET afging op een nick toen ik concludeerde dat hij enigszins op hol geslagen leek te zijn. Het zou zomaar kunnen dat ook anderen afgingen op de postings, en niet op de nick daarboven.
Laat ik meteen dan wat dingen weerleggen, zoals je in dat topic leest wordt ik vrij hard aangevallen, en verweer ik mij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:57 schreef thaleia het volgende:
zut tekst
Laat ik meteen dan wat dingen weerleggen, zoals je in dat topic leest wordt ik vrij hard aangevallen, en verweer ik mij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:57 schreef thaleia het volgende:
zut tekst
Drammerij, een ander woord voor aanhoudend zeuren...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:19 schreef thaleia het volgende:
Die 'dus' volg ik niet helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |