Jahoor, 'k heb toch niets te doenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:22 schreef afhrodite het volgende:
Ik heb zin om heel veel te huilen, te eten, en iemand heel veel pijn te doen
![]()
Vrijwiligers??
same herequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:46 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Ik voel me goed, liefde is een vreemde ziekte lallaalalala
En bovenopdat
IK voel me PRIMA
KKL2M
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Omarmt -Marjo- ......kom maar lieverd....quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef -Marjo- het volgende:
Heel erg moe. Ik wil lekker tegen iemand aanliggen...
Aaaaah, lief...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*Omarmt -Marjo- ......kom maar lieverd....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Aaaaah, lief...
Haha ja was erg leukquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef yindey het volgende:
Ik voel me prima!
Vandaag was leuk! Heerlijk samen met vriendlief lekker paardgereden en ijsje gegeten!
Maar stiekem ben ik erg zenuwachtig voor morgen![]()
Behalve dat ik moe ben.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:04 schreef Emerald het volgende:
Moe! Ga lekker vroeg naar bed en lekker lang uitslapen
Ga naar de huisarts ofzo... maar dat wil je waarschijnlijk horen... dus ;quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:45 schreef Dark-Master het volgende:
zwaar klote!
kheb namelikjk stemmenen kbaal dr best van want ik moet me snijden
maar wil et nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eg waar...
ej stuit, jij hierquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:16 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
DIK KUT!
vriendin heeft het dinsdag uitgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |