Als je 'is' eens vervangt door 'vind ik'..quote:Op donderdag 15 april 2004 22:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Heel goed, en meer is het ook niet. Een stukje literaire proza. Een fantastisch goede misschien (kwestie van smaak), maar ook niets meer dan dat.
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:44 schreef convinced het volgende:
[..]
Kijk eens op www.islamqa.com waar je betrouwbare antwoorden zult vinden op al je vragen.
quote:So stop keeping company with Christians and replace them with Muslim friends, and try to make friends with righteous people.
You should note that it is not permissible for a man to keep company with females or with homosexuals, whether they are Muslims or Christians, because of the fitnah (temptation) involved in that, and because it also involves things that are forbidden in sharee’ah, such as being alone with them, shaking hands with them and things that are more serious than that. I ask Allaah to protect us all from fitnah.
quote:In dit topic zei There_is_only_One onder andere het volgende:
Ga je verdiepen in de islam of hou je mond, want je weet niks over de islam.
Ik lach jou uit dat jij in twijvel of ontkenning leeft,
Zoals ik al zei ik bestudeer het werk van serieuze mensen en niet mensen die in kleuterstijl schrijven!
Wat een bullshit verklaring.
Zoals ik zei ga je verdiepen in de Islam, want je komt dom over bij mij.
Kun jij wel nadenken?
je kunt het gewoon niet hebben wanneer iemand kritiek heeft op je geïndoctrineerde beeld van homo's.
Jankbal
Het lijkt wel alsof ik met een aap praat.
Je weet niks over de Islam, dus ga buiten spelen.
wiseguy
Ik heb nooit zo'n stel hypocrieten gezien als sommige van jullie.
Weet je hoe fucking irritant het is om elke woord die ik hier op het forum plaats te moeten verduidelijken voor kinderen zoals jij? Hoe oud ben jij?
irritant mens!
misterDebiel
Domme Dora, ik zei al dat zelfs een ezel het zou begrijpen.
psies!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah, god heeft je persoonlijk opgebeld en gezegd dat de koran zijn werk is?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:52 schreef convinced het volgende:
[..]
Als je 'is' eens vervangt door 'vind ik'..
Wen er maar alvast aan. Moslims eisen wel respect, maar dat zelf tonen, ho maar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:26 schreef Jerruh het volgende:
misschien moet ie eens een mening vormen in plaats van telkens teksten erbij slepen waar hij )als moslim denkende te zijn) geen fuck van snapt.
respect voor mensen gaat bij mij nog altijd hoger dan dat enorme minderwaardige geblaat van there...
Dat gaat niet over pedoseksuelen. En het punt dat je met dat artikel wil maken is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:25 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
[..]
Wat een debiele reactie.quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ah, god heeft je persoonlijk opgebeld en gezegd dat de koran zijn werk is?
Ja. En joden pikten alle banen in in Duitsland.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:03 schreef Denethor-II het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan. Moslims eisen wel respect, maar dat zelf tonen, ho maar.
Nee, maar wist je dat er in NL al meer dan 3 keer zoveel Moslims wonen als er joden in het (veel grotere) Duitsland van de jaren '30 woonden?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:28 schreef convinced het volgende:
[..]
Ja. En joden pikten alle banen in in Duitsland.
dit topic gaat toch niet over pedofielen ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:24 schreef convinced het volgende:
[..]
Dat gaat niet over pedoseksuelen. En het punt dat je met dat artikel wil maken is me niet duidelijk.
Punt is?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee, maar wist je dat er in NL al meer dan 3 keer zoveel Moslims wonen als er joden in het (veel grotere) Duitsland van de jaren '30 woonden?
Dat ontken ik niet. Maar ik gaf die site aan iemand omdat hi/zijj zich wilde verdiepen in de opvatting over pedoseksualiteit binnen de islam. Maar wat was nu je punt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:53 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
dit topic gaat toch niet over pedofielen ?het was ontopic met behulp van de site die jij poste !
mijn punt was dat jij aangaf dat er eerlijke antwoorden op die site stonden en dat er dus stond dat mannen niet in de buurt moeten komen van vrouwen en homofielen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:56 schreef convinced het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar ik gaf die site aan iemand omdat hi/zijj zich wilde verdiepen in de opvatting over pedoseksualiteit binnen de islam. Maar wat was nu je punt?
Hm.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:31 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
mijn punt was dat jij aangaf dat er eerlijke antwoorden op die site stonden en dat er dus stond dat mannen niet in de buurt moeten komen van vrouwen en homofielen.
So fucking what.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
Nee, maar wist je dat er in NL al meer dan 3 keer zoveel Moslims wonen als er joden in het (veel grotere) Duitsland van de jaren '30 woonden?
In de Koran staat dat het praktizeren van homosexualiteit verboden is. (En strafbaar indien de daad plaatsvind in bijzijn van vier ooggetuigen).quote:Op woensdag 14 april 2004 09:25 schreef There_is_only_One het volgende:
Als moslim mag je ook geen sex voor het huwelijk, dus deze mensen zijn ook geen moslims maar hypocrieten.
Het is in mijn ogen aannemelijk dat die God helemaal niks bedoeld heeft omdat de beschreven God zeer waarschijnlijk niet eens bestaat.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:48 schreef Haushofer het volgende:Want zo kan die 'God' van hen het nooit bedoeld hebben.
Juist wat je zegt. En ook een goed idee, want ben net aan het lezen over de geschiedenis van de 3 grote monotheïstische religies.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:56 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen aannemelijk dat die God helemaal niks bedoeld heeft omdat de beschreven God zeer waarschijnlijk niet eens bestaat.
De islam is een afgeleide godsdienst van het christelijke/joodse geloof wat op hun beurt weer afgeleiden zijn van de babylonische, egyptische, sumerische, kanaanitische religies.
je kunt lang en breed discussieren over wat die God allemaal geopenbaard heeft, maar het lijkt me zinvoller om naar de historie van de religie te kijken en te zien dat het op veel los zand, afgoden en culturele gebruiken gebaseerd is.
ik ook in een hier aangeprezen boek van Karen Armstrong !quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Juist wat je zegt. En ook een goed idee, want ben net aan het lezen over de geschiedenis van de 3 grote monotheïstische religies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |